Ach je bijdrage daar is dan wel vervangen door een van de minstens tien gelijksoortige bijdragen. 't is nou niet bepaald een uniek geluidje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:45 schreef robin007bond het volgende:
Jullie weten niet hoe moeilijk het is. Vooral als je dan zo'n Arolsentopic ziet, dan moet je gewoon reageren!
Klopt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach je bijdrage daar is dan wel vervangen door een van de minstens tien gelijksoortige bijdragen. 't is nou niet bepaald een uniek geluidje.
Hij komt tenminste met een origineel geluid. Ben het er zelden mee eens maar al die stupide standaardreacties van de 'rechtsen' er op zijn wel een tikje jammer vaakquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dan nog, die Arolsentopics zijn altijd zo provocerend naar rechsen toe
Het is ook niet heel anders dan de Joop-stellingen hier verkondigenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij komt tenminste met een origineel geluid. Ben het er zelden mee eens maar al die stupide standaardreacties van de 'rechtsen' er op zijn wel een tikje jammer vaak
Iemand met het syndroom van down heeft ook een origineel geluid. Je punt is?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij komt tenminste met een origineel geluid. Ben het er zelden mee eens maar al die stupide standaardreacties van de 'rechtsen' er op zijn wel een tikje jammer vaak
Dat zal allicht, ik kom daar nooit. Maar als wat er tegenover staat dan weer niet boven het GeenStijlniveau uitkomtquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is ook niet heel anders dan de Joop-stellingen hier verkondigen
Dat een extra gelijkluidende gefrustreerde post in een Arolsentopic niet zoveel toevoegt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iemand met het syndroom van down heeft ook een origineel geluid. Je punt is?
Oeh, Paul de Krom gaat ze uitlachenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo en wie gaat er een vuist te maken tegen de forse bezuiniging op mensen met een beperking?
En hoe zou je de met frustratie doorspekte posts van Arolsen dan willen noemen? Dat is dan origneel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat een extra gelijkluidende gefrustreerde post in een Arolsentopic niet zoveel toevoegt.
Ach, hetzelfde gevoel heb ik bij standaardreacties van 'linksen' in verscheidene topics.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pak de graaiers!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde gevoel heb ik bij standaardreacties van 'linksen' in verscheidene topics.
De rijken!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde gevoel heb ik bij standaardreacties van 'linksen' in verscheidene topics.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
En hoe zou je de met frustratie doorspekte posts van Arolsen dan willen noemen? Dat is dan origneel?
quote:Hij komt tenminste met een origineel geluid. Ben het er zelden mee eens maar al die stupide standaardreacties van de 'rechtsen' er op zijn wel een tikje jammer vaak
Arolsen en L_V, wie nog meer?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn enkel de gekken. Ik doel op alle linksen. Zo voorspelbaar dat discussie niet leuk meer is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Arolsen en L_V, wie nog meer?
Het is een tikje uit verhouding allemaal in dat soort topics, een of andere dubieuze circlejerk
Europese superstaat!!!!!11quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn enkel de gekken. Ik doel op alle linksen. Zo voorspelbaar dat discussie niet leuk meer is.
Als het over Europa gaat weet je bijvoorbeeld zeker dat remlof erop springt met z'n lofzangen.
remlofzang.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn enkel de gekken. Ik doel op alle linksen. Zo voorspelbaar dat discussie niet leuk meer is.
Als het over Europa gaat weet je bijvoorbeeld zeker dat remlof erop springt met z'n lofzangen.
Hoe kom je daaraan?quote:
haha ja dat is er dan 1, daar staan dan tien rechtsen tegenover die alles wat Europees is uitkotsen. De aantallen per politieke vleugel zijn wat uit verhouding hier, dat heeft denk ik een grotere invloed op de voorspelbaarheid van de discussie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:03 schreef waht het volgende:
[..]
Van die manifestatiesite: http://www.armoedewerktni(...)tie-10-december-2011 (plaatje staat links ergens)quote:
Ik kan ze allemaal wel gaan opnoemen maar dat komt net wat te fanatiek over.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha ja dat is er dan 1, daar staan dan tien rechtsen tegenover die alles wat Europees is uitkotsen. De aantallen per politieke vleugel zijn wat uit verhouding hier, dat heeft denk ik een grotere invloed op de voorspelbaarheid van de discussie.
Haha, maar dat het niet helemaal in verhouding is hier ben je toch wel met me eens?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kan ze allemaal wel gaan opnoemen maar dat komt net wat te fanatiek over.
Dat denk ik ook, maar dat geeft natuurlijk wel de vreemdheid van deze personen aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, maar dat het niet helemaal in verhouding is hier ben je toch wel met me eens?
Ik vermoed dat het wegvallen van een Arolsen of Remlof een stuk meer op zou vallen dan het wegvallen van een rechtse user met een vergelijkbaar aantal posts.
Volledige werkweken maken en dan minder dan het minimumloon overhouden is wel heel mager hoorquote:
Geen idee. Ben niet zo bezig met die verhouding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, maar dat het niet helemaal in verhouding is hier ben je toch wel met me eens?
Ik vermoed dat het wegvallen van een Arolsen of Remlof een stuk meer op zou vallen dan het wegvallen van een rechtse user met een vergelijkbaar aantal posts.
Ja du_ke, jij bent *speciaal*.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha ja dat is er dan 1, daar staan dan tien rechtsen tegenover die alles wat Europees is uitkotsen. De aantallen per politieke vleugel zijn wat uit verhouding hier, dat heeft denk ik een grotere invloed op de voorspelbaarheid van de discussie.
Maar dat is wettelijk geregeld. De SP doet nu alsof het de normaalste zaak van de wereld is, dat mensen onder het minimumloon verdienen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volledige werkweken maken en dan minder dan het minimumloon overhouden is wel heel mager hoor.
Iemand die de hele week actief is mag toch wel iets meer krijgen dan de uitkering die ze ook zouden krijgen als ze niks deden? Of helpt stimuleren dan plots niet meer?
Exact, de uitkeringen moeten omlaag. Eens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volledige werkweken maken en dan minder dan het minimumloon overhouden is wel heel mager hoor.
Iemand die de hele week actief is mag toch wel iets meer krijgen dan de uitkering die ze ook zouden krijgen als ze niks deden? Of helpt stimuleren dan plots niet meer?
???quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja du_ke, jij bent *speciaal*.
Jouw geluid is uniek en de rest van de users hier zijn rechtse eenheidsworsten.
Inderdaad. Het verschil tussen een uitkering hebben en werking moeten mensen in de portemonnee voelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Exact, de uitkeringen moeten omlaag. Eens.
Ik vraag me sowieso af hoe duke zichzelf van een rechtse user onderscheid? Door beetje een forum emo uit te hangen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is eerder nog de PVV-VVD coalitie ben ik bangquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Geen idee. Ben niet zo bezig met die verhouding.
Wellicht omdat de VVD/D66-coalitie de meerderheid heeft in POL.
Ik begeef me sinds ik mod ben nauwelijks nog in inhoudelijke discussies hier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die bestaat niet want dat weiger ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is eerder nog de PVV-VVD coalitie ben ik bang
Ik bedoel het brutoloon.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef mlg het volgende:
[..]
???
Onder het minimumloon overhouden lijkt mij een normale zaak. Er zijn denk ik maar weinig mensen die zo'n 1200 euro per maand overhouden.
In de hoek van de sociale werkvoorziening en dergelijke speelt dat toch wel degelijk hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dat is wettelijk geregeld. De SP doet nu alsof het de normaalste zaak van de wereld is, dat mensen onder het minimumloon verdienen.
Hij gaat nog wel over op SPVVDquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:17 schreef waht het volgende:
[..]
Die bestaat niet want dat weiger ik.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |