Ach je bijdrage daar is dan wel vervangen door een van de minstens tien gelijksoortige bijdragen. 't is nou niet bepaald een uniek geluidje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:45 schreef robin007bond het volgende:
Jullie weten niet hoe moeilijk het is. Vooral als je dan zo'n Arolsentopic ziet, dan moet je gewoon reageren!
Klopt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach je bijdrage daar is dan wel vervangen door een van de minstens tien gelijksoortige bijdragen. 't is nou niet bepaald een uniek geluidje.
Hij komt tenminste met een origineel geluid. Ben het er zelden mee eens maar al die stupide standaardreacties van de 'rechtsen' er op zijn wel een tikje jammer vaakquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dan nog, die Arolsentopics zijn altijd zo provocerend naar rechsen toe
Het is ook niet heel anders dan de Joop-stellingen hier verkondigenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij komt tenminste met een origineel geluid. Ben het er zelden mee eens maar al die stupide standaardreacties van de 'rechtsen' er op zijn wel een tikje jammer vaak
Iemand met het syndroom van down heeft ook een origineel geluid. Je punt is?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij komt tenminste met een origineel geluid. Ben het er zelden mee eens maar al die stupide standaardreacties van de 'rechtsen' er op zijn wel een tikje jammer vaak
Dat zal allicht, ik kom daar nooit. Maar als wat er tegenover staat dan weer niet boven het GeenStijlniveau uitkomtquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is ook niet heel anders dan de Joop-stellingen hier verkondigen
Dat een extra gelijkluidende gefrustreerde post in een Arolsentopic niet zoveel toevoegt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iemand met het syndroom van down heeft ook een origineel geluid. Je punt is?
Oeh, Paul de Krom gaat ze uitlachenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo en wie gaat er een vuist te maken tegen de forse bezuiniging op mensen met een beperking?
En hoe zou je de met frustratie doorspekte posts van Arolsen dan willen noemen? Dat is dan origneel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat een extra gelijkluidende gefrustreerde post in een Arolsentopic niet zoveel toevoegt.
Ach, hetzelfde gevoel heb ik bij standaardreacties van 'linksen' in verscheidene topics.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pak de graaiers!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde gevoel heb ik bij standaardreacties van 'linksen' in verscheidene topics.
De rijken!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde gevoel heb ik bij standaardreacties van 'linksen' in verscheidene topics.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
En hoe zou je de met frustratie doorspekte posts van Arolsen dan willen noemen? Dat is dan origneel?
quote:Hij komt tenminste met een origineel geluid. Ben het er zelden mee eens maar al die stupide standaardreacties van de 'rechtsen' er op zijn wel een tikje jammer vaak
Arolsen en L_V, wie nog meer?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn enkel de gekken. Ik doel op alle linksen. Zo voorspelbaar dat discussie niet leuk meer is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Arolsen en L_V, wie nog meer?
Het is een tikje uit verhouding allemaal in dat soort topics, een of andere dubieuze circlejerk
Europese superstaat!!!!!11quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn enkel de gekken. Ik doel op alle linksen. Zo voorspelbaar dat discussie niet leuk meer is.
Als het over Europa gaat weet je bijvoorbeeld zeker dat remlof erop springt met z'n lofzangen.
remlofzang.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn enkel de gekken. Ik doel op alle linksen. Zo voorspelbaar dat discussie niet leuk meer is.
Als het over Europa gaat weet je bijvoorbeeld zeker dat remlof erop springt met z'n lofzangen.
Hoe kom je daaraan?quote:
haha ja dat is er dan 1, daar staan dan tien rechtsen tegenover die alles wat Europees is uitkotsen. De aantallen per politieke vleugel zijn wat uit verhouding hier, dat heeft denk ik een grotere invloed op de voorspelbaarheid van de discussie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:03 schreef waht het volgende:
[..]
Van die manifestatiesite: http://www.armoedewerktni(...)tie-10-december-2011 (plaatje staat links ergens)quote:
Ik kan ze allemaal wel gaan opnoemen maar dat komt net wat te fanatiek over.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha ja dat is er dan 1, daar staan dan tien rechtsen tegenover die alles wat Europees is uitkotsen. De aantallen per politieke vleugel zijn wat uit verhouding hier, dat heeft denk ik een grotere invloed op de voorspelbaarheid van de discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |