en we er nog zo luchtig over doen ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:06 schreef Againzender het volgende:
zie nu pas de titel en het nummer. Wel toepaselijk inw deze tijden dat we overal gevolgd worden.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
Geen idee.
Terug uit De La Mar. Het was erg leuk vanavond
.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Finn vindt mario kart helemaal geweldig
kan je niet vroeg genoeg mee beginnen
Kusje voor het kusje in mijn fotoboek.quote:
Ik heb sinds kort een nieuw pakket van UPC.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:59 schreef Bos81 het volgende:
Tong heb jij WDR?
Volgens mij, en dit is wel vaker, is er straks een live wedstrijd op. Denk wel dat het een wedstrijd is van het tweede of derde niveau in Duitsland..
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een nieuw pakket van UPC.
Iets van 50 zenders. Het stikt van de baggerzenders.
En wat hebben ze eruit gehaald ?
Duitsland 3
quote:Nooit meer rockpalast.
Begrijp de taal niet, maar weet nu wel hoe ik op zijn Turks moet koken. b:{
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een nieuw pakket van UPC.
Iets van 50 zenders. Het stikt van de baggerzenders.
En wat hebben ze eruit gehaald ?
Duitsland 3
Nooit meer rockpalast.
Begrijp de taal niet, maar weet nu wel hoe ik op zijn Turks moet koken. b:{
Oh wat lief.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:13 schreef borisz het volgende:
Van de 10 Dione delen in SPT heeft Tong er 9 geopend.
Hoog schop en kaartengehalte?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
Omdat de NBA pas over twee weken begint nu nog even El Clasico meer voetbal krijg je zeker niet.
Niveau is tegenwoordig nauwelijks hoger dan de Old Firm.
Vooral het eerste. De scheids had best de rode kaart kunnen trekken vandaag. Vooral Real was bezigquote:
Ja voor Messiquote:Op zondag 11 december 2011 00:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral het eerste. De scheids had best de rode kaart kunnen trekken vandaag. Vooral Real was bezig. Sloeg nergens op.
Knap voor een beginnende loper.quote:Op zondag 11 december 2011 14:27 schreef Bos81 het volgende:
11 minuten over net geen 2 km gelopen net.
* Bos81 is tevreden
Ik heb volgens mij wel eens de Coopertest gedaan, of was dat de Shuttle-run, weet ik zo niet meer.quote:Op zondag 11 december 2011 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knap voor een beginnende loper.
Ken je de Coopertest ? Die duurt 12 minuten en moet je een zo groot mogelijke afstand lopen.
Bij het voetballen deden we dat regelmatig om de conditie te testen. Ik kwam als sprinter met korte beentjes nooit boven de 2400 meter.
Moet je eens gaan doen. Kun je echt kijken hoe je het tegenover anderen doet. Is vast ook wel iets over te googlen.
Shuttle run test is echt vervelend.quote:Op zondag 11 december 2011 16:37 schreef tong80 het volgende:
The Shuttle run is juist het tegendeel.
Dat is sprinten. Gaat er een belletje en moet je voor het volgende belletje terug zijn.
Het belletje gaat steeds sneller af zodat je steeds sneller moet sprinten.
Ben je te laat moet je stoppen.
Bij Ajax won Kluivert zelfs voor Overmars.
Okee 12 minuten is voor mij nu dus 2 km en een beetje.quote:Op zondag 11 december 2011 16:36 schreef rubbereend het volgende:
Coopertest is 12 minuten lopen en kijken hoever je komt. En Shuttle-run test is met die piepjes, dat je van kan naar kant in een gymzaal loopt en steeds voor de piep aan de overkant moet zijn en na 10 piepjes gaat ie sneller en heb je een stap te pakken.
zoiets volgens mij
Ik ook, ik haalde op het laatst altijd bergen mensen in tijdens de coopertestquote:Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
Maar sowieso liggen lange afstanden mij beter dan de sprint. Sprinten kan ik totaal niet, werd altijd laatste. Bij de langere afstanden 400m en zo, hield ik altijd wel een paar mensen voor me.
Ja, al lag het vaak ook aan de luiheid van de anderen. Die waren al aan het wandelen toen ik ze gewoon voorbij rende..quote:Op zondag 11 december 2011 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ook, ik haalde op het laatst altijd bergen mensen in tijdens de coopertest
quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef tong80 het volgende:
Leuke anekote trouwens over toen ik nog in het eerste speelde.
Het had gevroren en de velden waren onbespeelbaar.
Moesten we van Zaltbommel naar de rotonde bij Alem lopen. en Terug.
Vroend van me een luie middenvelder kon niet sprinten en had geen conditie.
Belde ie zijn toenmalige vriendin op. Of ze met de auto geparkeerd kon gaan staan bij het benzine station 400 meter van NIVO Sparta vandaan.
Aldus geschiede. Hij ingestapt in zijn trainingspak. En 200 meter voor de rotonde uitgestapt en rennend naar de hulptrainer die daar stond te controleren.
Hij 200 meter teruggerend en weer ingestapt in de auto.. Vlak bij NIVO er uit en hijgend aankomen waar de trainer met ongeloof zijn tijd klokte.
Tevreden stak ie een peuk op.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef tong80 het volgende:
Leuke anekote trouwens over toen ik nog in het eerste speelde.
Het had gevroren en de velden waren onbespeelbaar.
Moesten we van Zaltbommel naar de rotonde bij Alem lopen. en Terug.
Vroend van me een luie middenvelder kon niet sprinten en had geen conditie.
Belde ie zijn toenmalige vriendin op. Of ze met de auto geparkeerd kon gaan staan bij het benzine station 400 meter van NIVO Sparta vandaan.
Aldus geschiede. Hij ingestapt in zijn trainingspak. En 200 meter voor de rotonde uitgestapt en rennend naar de hulptrainer die daar stond te controleren.
Hij 200 meter teruggerend en weer ingestapt in de auto.. Vlak bij NIVO er uit en hijgend aankomen waar de trainer met ongeloof zijn tijd klokte.
Tevreden stak ie een peuk op.
Zeker.quote:
alleen al die rotonde is enormquote:
Heb er ooit een bekeuring gehad 's nachts omdat ik er tegen de richting in reed met mijn Tomos.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er ooit een bekeuring gehad 's nachts omdat ik er tegen de richting in reed met mijn Tomos.
Is dat ook weer gescheiden of doen beide bonden mee?quote:Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
Judd Trump wint de UK Championship Snooker
Kevin Painter wint de PCfinals. Zijn eerste TV winst ooit. Vanaf donderdag begint het WK Darts.
Nog steeds gescheidenquote:Op maandag 12 december 2011 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat ook weer gescheiden of doen beide bonden mee?
Painter :Rquote:Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
Judd Trump wint de UK Championship Snooker
Kevin Painter wint de PCfinals. Zijn eerste TV winst ooit. Vanaf donderdag begint het WK Darts.
En dat heeft een kindtwitter:BuschauffeurF twitterde op woensdag 30-11-2011 om 21:01:20Dat z'n zijn poten maar breken in PL http://t.co/dqe2jEQP reageer retweet
Zegt genoeg.twitter:BuschauffeurF twitterde op zaterdag 10-12-2011 om 08:54:51Weer wakker. Heerlijk geslapen naast m'n vrouwtje.....kan eigenlijk niet zonder haar. http://t.co/NKnCOkA9 reageer retweet
Marianne Vos had moeten winnenquote:
Ik zal morgen even kijken of ik genoeg awards weet. Ik ben niet meer zo allround in VBL als ik ooit was.quote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Gaan jullie ook nog stemmen? (VBL Awards!)
Ik ben er ook slecht in. Ik verzin ze liever.quote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal morgen even kijken of ik genoeg awards weet. Ik ben niet meer zo allround in VBL als ik ooit was.
Ik keek VIquote:Op maandag 12 december 2011 22:41 schreef borisz het volgende:
Tong valt me een beetje tegen dat je nog niets over Dione hebt gezegd
quote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef tong80 het volgende:
Ik heb je al op één gezet
Komt ook doordat GGMM er pas zit Morpheus wel aardig is en ik niks met Happel heb.
ik niet, ben te weinig in VBL om daar iets zinnigs over te zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Gaan jullie ook nog stemmen? (VBL Awards!)
Ireenquote:
Ireen Vos?quote:
quote:
Zou best wel een mooi echtpaar zijn, Marianne en Ireenquote:
quote:
What happend? (pics)quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kleed ook niet erg af
[me=Bluezz]heeft trouwens sinds gisteren een mooi afkledend gipsen armpie[/me]
12-12-2011 never forgetquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef borisz het volgende:
Klik op blog onder de post van Bloes.
niet dat ik weetquote:
Ja las het een tijdje terug in oudquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ware babyboom bij oud-Hoolsers; Blumchen is al tijdje in blijde verwachting, nu blijkt ook Clauwheee aanstaande moeder te zijn.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Ole het volgende:
Grote Poes is weer thuis na 5 dagen kwijt![]()
![]()
Vertelt hij nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:11 schreef borisz het volgende:
[..]. Waarom was die weggelopen? Geen zin in de kleintjes?
Zie net die photo'squote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef Bluezz het volgende:
agossie wat fijn Ole
En wat leuk van de exhoolsbabies
vanochtend de ct scan, vrijdag traumapoli en dan of operatie of nieuw gips en paar weken afzien
gezellig,leuke stadquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte Bloes
Morgen ga ik met pa een dagje naar Maastricht
wel zwaaien he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte Bloes
Je gaat er zeker regelmatig heen om Me-Mo te bezoeken of niet?quote:
Ik reis nog wel eens naar Maastricht af jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je gaat er zeker regelmatig heen om Me-Mo te bezoeken of niet?
Veel plezier Bosquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte Bloes
Ik zal kijken, al zullen we elkaar donderdag waarschijnlijk al zien.quote:
dat welquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal kijken, al zullen we elkaar donderdag waarschijnlijk al zien.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat welmaar dan nog, even zwaaien kost geen moeite
zwaaien jullie donderdag dan weer naar mij?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal kijken, al zullen we elkaar donderdag waarschijnlijk al zien.
Niet op de fiets naar Uden gaan Bosquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Sterkte Bloes
Ach ja. tja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet op de fiets naar Uden gaan Bos
Brabant de gekste.
Hangjongeren schoppen fietsster bewusteloos.
Dat klopt, maar dan moet ik wel weten waar, wanneer en waarheen ik moet zwieperen met de armenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat welmaar dan nog, even zwaaien kost geen moeite
Redelijk. Ik ben nu wel opeens erg sportief geworden. Doe nu ongeveer 2 keer per week hardlopen. Nog niet heel veel per dag. Zondag 2 km aan 1 stuk (11 minuut nog wat).quote:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ware babyboom bij oud-Hoolsers; Blumchen is al tijdje in blijde verwachting, nu blijkt ook Clauwheee aanstaande moeder te zijn.
hee wat goed joh, je maakt dan ook 'een stofje' aan wat ervoor zorgt dat je je beter gaat voelen. (werkt echt, no zweef)quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:08 schreef Bos81 het volgende:
Redelijk. Ik ben nu wel opeens erg sportief geworden. Doe nu ongeveer 2 keer per week hardlopen. Nog niet heel veel per dag. Zondag 2 km aan 1 stuk (11 minuut nog wat).
wOOt en zie bovenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:58 schreef rubbereend het volgende:
Vanavond waren de persoonlijke kampioenschappen in de klasse waarin ik tafeltennis. Dus in plaat van met je team zoals we het hele seizoen spelen was de strijd nu om de individuele titel.....
en rubbereend won hemvan twee angstgegners gewonnen
dus
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hee wat goed joh, je maakt dan ook 'een stofje' aan wat ervoor zorgt dat je je beter gaat voelen. (werkt echt, no zweef)
Ja klopt. Endofine oid toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hee wat goed joh, je maakt dan ook 'een stofje' aan wat ervoor zorgt dat je je beter gaat voelen. (werkt echt, no zweef)
[..]
Endorfine inderdaad, de sportkickquote:
om 11:30 en ik ben vrij, kijken dusquote:Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Japan. Het WK voor clubteams.
Bezig: Kashiwa Reysol - Santos. 0-2 voor Santos met een doelpunt van Naymar.
Morgen Barca
Ik zal eens kijken zometeenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:37 schreef tong80 het volgende:
Borisz en Bos
Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2011-2012.
Chufie mag ook
de kerstmarkten zijn leuk jaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken zometeen
Maastricht was leuk. Pa wilde naar Valkenburg, want kerstmarkt in de grotten. Die dus een bezocht, maar eerst hebben we even de Cauberg bewandeld. Stijl dingetje
staatquote:Op woensdag 14 december 2011 18:37 schreef tong80 het volgende:
Borisz en Bos
Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2011-2012.
Chufie mag ook
Nee, alleen die in de Fluweelen grot.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kerstmarkten zijn leuk jain beide grotten geweest?
De Cauberg is inderdaad stijl, ik ben hem op en af gereden met de auto
Voor jou is Maastricht natuurlijk wat verder weg. De trein doet er net iets meer dan een uur over vanaf Eindhoven. Dus is het misschien wel schandalig dat ik er nu pas voor de tweede keer in mijn leven heen ben geweest.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef borisz het volgende:
Echt jaren geleden dat ik in Maastricht ben geweest.
Vanavond een goede bestuursvergadering gehad.
In de fluweelgrot was de routing ook het bestequote:Op woensdag 14 december 2011 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, alleen die in de Fluweelen grot.
We waren met de trein, want je kon en kan volgens mij nog steeds voor 20 Euro naar Maastricht met de trein en krijg je er een gratis lunch bij Coffeelovers bij.
Maastricht is erg leuk, mijn schoonvader komt uit Maastricht, terwijl zijn ouders ras Amsterdammers waren. Vaak een bezoek aan oma gecombineerd met een avondje Maastricht.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:36 schreef Bluezz het volgende:
maastricht is leukwij zijn er in mijn sept vakantie nog geweest. Staan wel wat foto's via mn blogje.
Ik sluit niks uitquote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef Bos81 het volgende:
Mooi. Ambieer je eigenlijk een plaats in de gemeenteraad, of vind je bestuurlijk betrokken blijven bij de partij voldoende?
Messi gescoord?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:26 schreef borisz het volgende:
Barca wint met 4-0 van Al Sadd, maar verliest David Villa met een scheenbeenbreuk.
quote:
Mijn neefje, een echte Ajacied, kreeg van de Sint 2 kaartjes.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:00 schreef rubbereend het volgende:
Straks dwars door de spits naar Eindhovenleuk die 19.00uur wedstrijden
Leuk. Hopen dat Co Stompé er wel uitvliegt.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:14 schreef borisz het volgende:
Roland Scholten door naar r2 van het WK darts
Leuk zijn diequote:Op donderdag 15 december 2011 20:23 schreef appelsientje het volgende:
Oke.. als jullie willen lachen
http://sendables.jibjab.com/view/3ImneqTZRmKwly9o
Ik vind hem erg grappig
Tja dat is inderdaad niet leuk. Genoeg PSV-supporters die van ver af moeten komen. Was een paar jaar geleden ook zo leuk. Hadden ze PSV-Twente op een donderdagavond op 18.00 uur gezet..quote:Op donderdag 15 december 2011 16:00 schreef rubbereend het volgende:
goed Eindhoven in was een ramp, kwamen pas rond 19.20 u binnenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:00 schreef rubbereend het volgende:
Dat was voor de wedstrijd neem ik aan.... Sewen die gemeente Eindhovenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed Eindhoven in was een ramp, kwamen pas rond 19.20 u binnenachterlijke tijden
Kijk je uit met wat je doet ?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:25 schreef borisz het volgende:
Ik heb geen verwarming meer nodig met twee poezels op schoot
Kleur van mn onderbroek?quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:09 schreef tong80 het volgende:
Chufi de nieuwste vaste nieuwe Hooler
Nu moet ie nog meer over zichzelf blood geven
Zoiets. Die van Bluezz is altijd zwart bijvoorbeeld.quote:
Of meer als Amsterdam, ouwe lul1+ als tong,. Beenhakker was ooit mn buurman op 100 meter, wel mn trainer geweestquote:
Tegen Ronald Koeman mogen spelen op de Langeleegte ...quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Of meer als Amsterdam, ouwe lul1+ als tong,. Beenhakker was ooit mn buurman op 100 meter, wel mn trainer geweest
Training gehad van Johan Derksenquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen Ronald Koeman mogen spelen op de Langeleegte ...
Cor Wim Manus ?quote:
Dat houdt je wakkerquote:Op vrijdag 16 december 2011 04:26 schreef appelsientje het volgende:
Zowel vrouwlief als Finn hebben buikgriep... ben al de hele nacht aan het opruimen.... tja
blood?quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:09 schreef tong80 het volgende:
Chufi de nieuwste vaste nieuwe Hooler
Nu moet ie nog meer over zichzelf blood geven
Ja, worden 2 leuke wedstrijden en ik acht Ajax niet eens kansloos. Ik weet niet of iedere speler van Man U tot het bot gemotiveerd is om er vol voor te gaan. Dit voelt toch als een soort B-toernooitje voor zulke verwende sterren.quote:
gewoon, net als ik als seizoenskaarthouder gelijk gekocht met kortingquote:Op vrijdag 16 december 2011 03:18 schreef chufi het volgende:
later meer over over hoe ik mn tickets Ajax-Real kreeg .. 1995/1996 1-0 Ajax
Zijn ook altijd dezelfde zeikerds.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef tong80 het volgende:
VBL Awards 2011! Uitslag 1ste ronde!
Wat een zeikerds. Ze zijn gewoon jaloers.
Ik win hem al jaren. Dus die op mij stemmen sporen niet.
Nee ... Zoals gewoonlijk krijgen de spelers altijd kaarten om weg te geven .... Madrid speler Luis Milla (huidige bondscoach U21) had bij mn ex op school gezeten dus via via geregeld dat ik die kaartjes kreegquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
gewoon, net als ik als seizoenskaarthouder gelijk gekocht met korting
Ach Tongbashen is een sport op FOK!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef tong80 het volgende:
VBL Awards 2011! Uitslag 1ste ronde!
Wat een zeikerds. Ze zijn gewoon jaloers.
Ik win hem al jaren. Dus die op mij stemmen sporen niet.
Precies. Gewoon zielig. Ik lach eromquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zijn ook altijd dezelfde zeikerds.
Zit gewoon erg veel jaloezie bij natuurlijk. En ook een beetje scorebordjournalistiek. Omdat je zoveel posts hebt en in vrijwel elk subforum wel post, ben je automatisch een zielig persoontje.. Pure onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Gewoon zielig. Ik lach erom
Ach ik overdreef wel een beetje. an mij mag ie eigenlijk wel winnen.quote:
Ik heb met Jan Olde Riekerink gespeeld in het Elftal van de afdeling Dordrecht, paar minder bekende profs ook zoals de doelman Rene Stam en René van den Broek die nog een paar wedstrijden voor PSV heeft gespeeldquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:00 schreef chufi het volgende:
Of ik nog met Jurrie Koolhof heb gevoetbald vroeg mn broer net... Jurrie kon het zich niet herinneren ... Ik ook niet
3 zieken mensen en alle 3 misselijk.. ik was de enige niet zieke.quote:
Vd Broek zegt me niksquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb met Jan Olde Riekerink gespeeld in het Elftal van de afdeling Dordrecht, paar minder bekende profs ook zoals de doelman Rene Stam en René van den Broek die nog een paar wedstrijden voor PSV heeft gespeeld
Hoe laat weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Komt Barcelona - Santos nog ergens op en zo ja, wanneer en hoelaat?
schatjequote:
Ja. dat merk ik ook wel aan de kinderen van mijn broer. De oudste is nu ook net 2. Het meisje is nu 5 maanden..quote:
Hehehe hij was grappig hequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Ow sientje jouw jibjab was zo leuk om te zien
En nu?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:37 schreef appelsientje het volgende:
Eline is vanavond naar 1 of andere kerstmarkt.. de kids slapen...
Heerlijk avond alleen
tja....quote:
Dat mag anders nooit maar nu welke ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
tja....
goede vraag
Film kijken dan maar
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag anders nooit maar nu welke ?
Geen Don en Ad Films hequote:Op zaterdag 17 december 2011 20:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu kan ik kijken wat ik wil
Planet of the apesquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu kan ik kijken wat ik wil
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Vd Voort is wel flink veranderd. Eerst vond ik hem een beetje op Eilanden lijken. Nu heeft hij het hoofd van Appelsientje en het postuur van rubber,,
dat missen van al die HOOLS meetings begint mij hier toch op te breken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Vd Voort is wel flink veranderd. Eerst vond ik hem een beetje op Eilanden lijken. Nu heeft hij het hoofd van Appelsientje en het postuur van rubber,,
ik zie de link naar mij ff niet tongquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef tong80 het volgende:
In Sliedrecht heeft een verstandelijk
en lichamelijk gehandicapte man de hele
nacht en ochtend in een busje gezeten;
de taxichauffeur was hem vergeten.De
chauffeur moest de man (36) naar de
zorginstelling brengen waar hij woont.
Toen hij daar om tien uur 's avonds nog
niet was,werd de politie gealarmeerd.
Die zette een helikopter,speurhonden en
een sms-alert in om hem te zoeken.De
man werd uiteindelijk gevonden in het
busje,dat 22 uur buiten had gestaan.
De gehandicapte was onderkoeld en is
naar een ziekenhuis gebracht.De politie
gaat nog met de taxichauffeur praten.
Die zegt dat hij het vreselijk vindt
Againzenderr.
Wist niet dat het zo erg met je was
Ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat missen van al die HOOLS meetings begint mij hier toch op te breken.
zie ook net dat het een nogal achterhaald concept is.quote:
Gewoon een flauw grapje. Wilde je laten lachen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zie de link naar mij ff niet tong
ja dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon een flauw grapje. Wilde je laten lachen.
Mislukt ?
nogal jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon een flauw grapje. Wilde je laten lachen.
Mislukt ?
mn zus is gehandicapt, en heb verschillende buren als taxichauffeur, veel dichterbij kom ik niet.quote:
begrijp er steeds minder vanquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat ik het al weet.
Die man was vergeten.
En AZ die eh nee, ook niet
Op zondagquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
begrijp er steeds minder van
Misschien eens tijd om naar bed te gaan. Morgen moet ik weer om 8 uur in het Sloterparkbad zijn voor zwemles.
Trusten Againzenderquote:
Waarom drink je dat dan?? BTW mn broer is tandarts.quote:Op zondag 18 december 2011 03:27 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn tanden zijn op dit moment aan het wegrotten. Hele avond rgele wodka red bull gedronken, omg wat een teringzooi is dat?
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
ja, best handig! Marc is toch altijd om 6 uur wakker, en Axel dus ook. Ben nu een drie kwartier thuis, en mama en Roel liggen nog steeds te slapenquote:
Ik heb geen idee wat je hiermee bedoeltquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
gele wodkaquote:Op zondag 18 december 2011 03:27 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn tanden zijn op dit moment aan het wegrotten. Hele avond rgele wodka red bull gedronken, omg wat een teringzooi is dat?
6 uur.. netjes.. Finn heeft dat ook een hele tijd gehad.quote:Op zondag 18 december 2011 10:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, best handig! Marc is toch altijd om 6 uur wakker, en Axel dus ook. Ben nu een drie kwartier thuis, en mama en Roel liggen nog steeds te slapen
Is lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 05:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom drink je dat dan?? BTW mn broer is tandarts.
zijn er überhaupt liefhebbers voor?quote:Op zondag 18 december 2011 17:25 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor alle liefhebbers: hier is ie weer
Mij is gevraagd of ik ze hier vooral wil posten, dus ik neem aan van welquote:Op zondag 18 december 2011 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn er überhaupt liefhebbers voor?
Leukquote:
Tegen ?quote:
Richardson. Die staat ook 1-0 voorquote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen ?
Ik kijk naar SV.
Hou ons op de hoogte.
Leg eens uitquote:
quote:
Ik lag dubbelquote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En hoewel ik echt een hekel heb aan Patricia, ging Theo veel te ver met zijn opmerkingen.
En ok toegegeven: ik moest in eerste instantie ook wel gniffelen.
Mja mwoah mja mwoah.quote:Op zondag 18 december 2011 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag dubbel
Echt een held wat dat betreft. Zo'n over het paard getilde bejaarden dileren waar ze zelf bij is.
Ze negeerde hem in de kleedkamer voor de uitzendng. Vond zich de prima donna van die uitzending.
Hij nam geniaal wraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |