en we er nog zo luchtig over doen ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:06 schreef Againzender het volgende:
zie nu pas de titel en het nummer. Wel toepaselijk inw deze tijden dat we overal gevolgd worden.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
Geen idee.
Terug uit De La Mar. Het was erg leuk vanavond
.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Finn vindt mario kart helemaal geweldig
kan je niet vroeg genoeg mee beginnen
Kusje voor het kusje in mijn fotoboek.quote:
Ik heb sinds kort een nieuw pakket van UPC.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:59 schreef Bos81 het volgende:
Tong heb jij WDR?
Volgens mij, en dit is wel vaker, is er straks een live wedstrijd op. Denk wel dat het een wedstrijd is van het tweede of derde niveau in Duitsland..
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een nieuw pakket van UPC.
Iets van 50 zenders. Het stikt van de baggerzenders.
En wat hebben ze eruit gehaald ?
Duitsland 3
quote:Nooit meer rockpalast.
Begrijp de taal niet, maar weet nu wel hoe ik op zijn Turks moet koken. b:{
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een nieuw pakket van UPC.
Iets van 50 zenders. Het stikt van de baggerzenders.
En wat hebben ze eruit gehaald ?
Duitsland 3
Nooit meer rockpalast.
Begrijp de taal niet, maar weet nu wel hoe ik op zijn Turks moet koken. b:{
Oh wat lief.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:13 schreef borisz het volgende:
Van de 10 Dione delen in SPT heeft Tong er 9 geopend.
Hoog schop en kaartengehalte?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
Omdat de NBA pas over twee weken begint nu nog even El Clasico meer voetbal krijg je zeker niet.
Niveau is tegenwoordig nauwelijks hoger dan de Old Firm.
Vooral het eerste. De scheids had best de rode kaart kunnen trekken vandaag. Vooral Real was bezigquote:
Ja voor Messiquote:Op zondag 11 december 2011 00:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral het eerste. De scheids had best de rode kaart kunnen trekken vandaag. Vooral Real was bezig. Sloeg nergens op.
Knap voor een beginnende loper.quote:Op zondag 11 december 2011 14:27 schreef Bos81 het volgende:
11 minuten over net geen 2 km gelopen net.
* Bos81 is tevreden
Ik heb volgens mij wel eens de Coopertest gedaan, of was dat de Shuttle-run, weet ik zo niet meer.quote:Op zondag 11 december 2011 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knap voor een beginnende loper.
Ken je de Coopertest ? Die duurt 12 minuten en moet je een zo groot mogelijke afstand lopen.
Bij het voetballen deden we dat regelmatig om de conditie te testen. Ik kwam als sprinter met korte beentjes nooit boven de 2400 meter.
Moet je eens gaan doen. Kun je echt kijken hoe je het tegenover anderen doet. Is vast ook wel iets over te googlen.
Shuttle run test is echt vervelend.quote:Op zondag 11 december 2011 16:37 schreef tong80 het volgende:
The Shuttle run is juist het tegendeel.
Dat is sprinten. Gaat er een belletje en moet je voor het volgende belletje terug zijn.
Het belletje gaat steeds sneller af zodat je steeds sneller moet sprinten.
Ben je te laat moet je stoppen.
Bij Ajax won Kluivert zelfs voor Overmars.
Okee 12 minuten is voor mij nu dus 2 km en een beetje.quote:Op zondag 11 december 2011 16:36 schreef rubbereend het volgende:
Coopertest is 12 minuten lopen en kijken hoever je komt. En Shuttle-run test is met die piepjes, dat je van kan naar kant in een gymzaal loopt en steeds voor de piep aan de overkant moet zijn en na 10 piepjes gaat ie sneller en heb je een stap te pakken.
zoiets volgens mij
Ik ook, ik haalde op het laatst altijd bergen mensen in tijdens de coopertestquote:Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
Maar sowieso liggen lange afstanden mij beter dan de sprint. Sprinten kan ik totaal niet, werd altijd laatste. Bij de langere afstanden 400m en zo, hield ik altijd wel een paar mensen voor me.
Ja, al lag het vaak ook aan de luiheid van de anderen. Die waren al aan het wandelen toen ik ze gewoon voorbij rende..quote:Op zondag 11 december 2011 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ook, ik haalde op het laatst altijd bergen mensen in tijdens de coopertest
quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef tong80 het volgende:
Leuke anekote trouwens over toen ik nog in het eerste speelde.
Het had gevroren en de velden waren onbespeelbaar.
Moesten we van Zaltbommel naar de rotonde bij Alem lopen. en Terug.
Vroend van me een luie middenvelder kon niet sprinten en had geen conditie.
Belde ie zijn toenmalige vriendin op. Of ze met de auto geparkeerd kon gaan staan bij het benzine station 400 meter van NIVO Sparta vandaan.
Aldus geschiede. Hij ingestapt in zijn trainingspak. En 200 meter voor de rotonde uitgestapt en rennend naar de hulptrainer die daar stond te controleren.
Hij 200 meter teruggerend en weer ingestapt in de auto.. Vlak bij NIVO er uit en hijgend aankomen waar de trainer met ongeloof zijn tijd klokte.
Tevreden stak ie een peuk op.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef tong80 het volgende:
Leuke anekote trouwens over toen ik nog in het eerste speelde.
Het had gevroren en de velden waren onbespeelbaar.
Moesten we van Zaltbommel naar de rotonde bij Alem lopen. en Terug.
Vroend van me een luie middenvelder kon niet sprinten en had geen conditie.
Belde ie zijn toenmalige vriendin op. Of ze met de auto geparkeerd kon gaan staan bij het benzine station 400 meter van NIVO Sparta vandaan.
Aldus geschiede. Hij ingestapt in zijn trainingspak. En 200 meter voor de rotonde uitgestapt en rennend naar de hulptrainer die daar stond te controleren.
Hij 200 meter teruggerend en weer ingestapt in de auto.. Vlak bij NIVO er uit en hijgend aankomen waar de trainer met ongeloof zijn tijd klokte.
Tevreden stak ie een peuk op.
Zeker.quote:
alleen al die rotonde is enormquote:
Heb er ooit een bekeuring gehad 's nachts omdat ik er tegen de richting in reed met mijn Tomos.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er ooit een bekeuring gehad 's nachts omdat ik er tegen de richting in reed met mijn Tomos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |