quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
hou je bek hoer, ik reageer waar ik wil
Ik wil niet dat zo'n zeikerd achter ons gaat. Laat haar lekker hetero blijven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
Word maar lekker lesbo, wij mannen missen niks aan jou in elk geval.
Stom kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Ik zou je nog niet eens durven aan te raken met handschoenen. Stond je dicht bij een smeltende reactor of is het een product van generaties lang selectieve inteelt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef rosepetals het volgende:
Ja.. ik maak zelf volgens mij net iets teveel testosteron aan, dus vind het moeilijk een reactie te geven. Ben wel een vrouw.
Zomaar handtastelijk worden is natuurlijk altijd uit den boze!
Verder vind ik mannen (zelfs in deze tijd) wel erg galant zijn, ik ervaar geen problemen in het dagelijkse leven. Meer info erover TS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou je nog niet eens durven aan te raken met handschoenen. Stond je dicht bij een smeltende reactor of is het een product van generaties lang selectieve inteelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom?
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Dit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:26 schreef SiIk het volgende:
Ga lekker je tijd besteden aan het leren van patience ipv kuttopics maken
Mannen
Klik eens op de spoiler! Duh duts!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik wil niet dat zo'n zeikerd achter ons gaat. Laat haar lekker hetero blijven.
Ondanks haar bericht Lithia, PM'de ze mij dat ze meer info over jou wil... denk dat ze je leuk vindquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties.
Ik wil geen lesbo worden, val gewoon op mannen.
Ik zeur ok, ik wil gewoon kijken of vrouwen hier ook last van hebben van vervelende mannen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef Catkiller het volgende:
Je moet blij zijn dat je aandacht krijg verwende teringteef. Kijken hoe hard je zou huilen als je geen aandacht meer krijgt. Vrouwen zoals jij!!!!!!!!!!
Oeh, TS heeft een crush.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ondanks haar bericht Lithia, PM'de ze mij dat ze meer info over jou wil... denk dat ze je leuk vind
Oh ja, die zijn er vast. net als mannen die last hebben van vervelende vrouwen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik zeur ok, ik wil gewoon kijken of vrouwen hier ook last van hebben van vervelende mannen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef Catkiller het volgende:
Je moet blij zijn dat je aandacht krijg verwende teringteef. Kijken hoe hard je zou huilen als je geen aandacht meer krijgt. Vrouwen zoals jij!!!!!!!!!!
Wat lief.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ondanks haar bericht Lithia, PM'de ze mij dat ze meer info over jou wil... denk dat ze je leuk vind
Ik zou een voorbeeld geven , als een jongen mij nummer vraagt op straat en ik zeg vriendelijk dat ik geen interresse heb, wordt ik meteen uitgescholden voor k... hoer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef rosepetals het volgende:
Ja.. ik maak zelf volgens mij net iets teveel testosteron aan, dus vind het moeilijk een reactie te geven. Ben wel een vrouw.
Zomaar handtastelijk worden is natuurlijk altijd uit den boze!
Verder vind ik mannen (zelfs in deze tijd) wel erg galant zijn, ik ervaar geen problemen in het dagelijkse leven. Meer info erover TS!
Dit valt precies in de lijn bij dit soort dames iddquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef Catkiller het volgende:
Dat topic.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit valt precies in de lijn bij dit soort dames idd
Net als dat topic van laatst.
Dom wijf heeft 1e afspraak, gelijk sex. Kapt het af met die jongen.
Jongen nakt nieuwe chick... dom wijf gaat huilen
Heb ik al, tegen mijn digitale handtastelijkheid had ze niks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:29 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat lief.Waar zijn de pics van haar tieten?
Dames hebben er ook wel een 'handje' van.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld geven , als een jongen mij nummer vraagt op straat en ik zeg vriendelijk dat ik geen interresse heb, wordt ik meteen uitgescholden voor k... hoer.
En als ik in de metro sta, wordt er in je kont geknepen, door wie, jahh het zal geen dame zijn die dat doet toch.
Vrouwen als TS roepen die onzin over zichzelf af, alles en iedereen afwijzen en het dan gek vinden als ze je een keer verkrachten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Godver hee, door vrouwen zoals TS bestaat huiselijk geweld dus.
Ohquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klik eens op de spoiler! Duh duts!
Preciesquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrouwen als TS roepen die onzin over zichzelf af, alles en iedereen afwijzen en het dan gek vinden als ze je een keer verkrachten.
Sinds wanneer is het verboden om feiten hardop uit te spreken?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld geven , als een jongen mij nummer vraagt op straat en ik zeg vriendelijk dat ik geen interresse heb, wordt ik meteen uitgescholden voor k... hoer.
Eerst spoileren dan reagerenquote:
Zo erg hequote:
Af en toe vind ik jou zo baas uit de hoek komenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verboden om feiten hardop uit te spreken?
Alsof ze het zelf niet lekker vond om doorgesmeerd te worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo erg heen ze zijn ook nog serieus
Je moet er ook niet bij zeggen dat je uurtarief te hoog is voor zo'n straatschoffie...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
En als ik in de metro sta, wordt er in je kont geknepen, door wie, jahh het zal geen dame zijn die dat doet toch.
Het lijkt mij nochtans duidelijk dat TS een kokette cocotte is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar zijn dat niet meer jongens en niet echt mannen? Die tel ik dan niet mee. Maar dat is erg vervelend ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat doet ook echt elke man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ok ik zie het al , al de leuke reaties zijn natuurlijk van mannen.
Nu jullie hier toch zijn, waarom gedragen jullie zo tegen vrouwen, als een opgewonden holbewoner.
En ik kleed mij echt niet als een sloerie hoor, kleed mij als een dame dus daar ligt het niet aan.
Zij komt naar mij toe en nu komen er eisen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik al, tegen mijn digitale handtastelijkheid had ze niks.
maar voor wat hoort wat uiteraard
vervelende vrouwen? Die bestaan toch helemaal niet?!?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn er vast. net als mannen die last hebben van vervelende vrouwen.
Wat is je punt nou eigenlijk?
omdat eigenlijk alle vrouwen kuthoeren zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
Nu jullie hier toch zijn, waarom gedragen jullie zo tegen vrouwen, als een opgewonden holbewoner.
En ik kleed mij echt niet als een sloerie hoor, kleed mij als een dame dus daar ligt het niet aan.
Meid, ga gewoon lekker naar het Libelle forum huisvrouw zieltjes winnenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
huh? naar jou? ohja... ja eisen... proberen kan tochquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zij komt naar mij toe en nu komen er eisen?
Al dragen sommige vrouwen de meeste dure jurk, je merkt gewoon dat wat eronder zit goedkoop is. Het is net als een dure hoes over een goedkoop bankstel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
Alle vrouwen ok je moeder of zus, let op je taalgebruik zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat eigenlijk alle vrouwen kuthoeren zijn.
vrouwen
Nee hoor. Zie ook genoeg vrouwen jou in de zeik nemen. Dit is een equal opportunity fik-ts-tot-de-veters-af topic.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
vrouwen... opgewonden... holbewoner... ik ga dit voorzetje niet afmaken.quote:Nu jullie hier toch zijn, waarom gedragen jullie zo tegen vrouwen, als een opgewonden holbewoner.
Bewijs maar eens met een foto dan.quote:En ik kleed mij echt niet als een sloerie hoor, kleed mij als een dame dus daar ligt het niet aan.
Als het een man is gewoon zijn kruis vast pakken en zo hard mogelijk knijpen. Op dat moment kun je vragen of het hij denkt dat jij het op prijs stelt dat andere mensen zomaar in lichaamsdelen knijpen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Niet alleen jongens , ook op mijn werk en dat was mijn leiding gevende een man die vervelend was en wie ontsla ze mij dus, ik zou het uitgelokt hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar zijn dat niet meer jongens en niet echt mannen? Die tel ik dan niet mee. Maar dat is erg vervelend ja.
En als je aanranding vervelend vind is met het openbaar vervoer rijden geen makkie nee. Maar al die keren dat het niet gebeurd moet je ook mee tellen
Oh nee, je hebt gelijk, vrouwen zijn perfectquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vervelende vrouwen? Die bestaan toch helemaal niet?!?
Als een dame van plezier bedoel je?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik ben wel eens in m'n kont geknepen door wat wijven toen ik in Wales was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Meid, ken je klassiekersquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:36 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Alle vrouwen ok je moeder of zus, let op je taalgebruik zeg.
Ja dat is gewoon kut. En ik heb zelf heel erg veel meegemaakt met mannen die zich niet kunnen gedragen. Maar ook met vrouwen die dat niet kunnen. Heb je geen goede ervaringen met mannen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Niet alleen jongens , ook op mijn werk en dat was mijn leiding gevende een man die vervelend was en wie ontsla ze mij dus, ik zou het uitgelokt hebben.
Heb ook aangifte gedaan,
Zie je het al voor je schat, ik iemand is zijn kruis vastpakken en dan wordt hij nog opgewonder.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:37 schreef malleable het volgende:
[..]
Als het een man is gewoon zijn kruis vast pakken en zo hard mogelijk knijpen. Op dat moment kun je vragen of het hij denkt dat jij het op prijs stelt dat andere mensen zomaar in lichaamsdelen knijpen.
iddquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, je hebt gelijk, vrouwen zijn perfect.
Dus eigenlijk ben je boos dat je ontslagen bent vanwege je eigen slettengedrag?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Niet alleen jongens , ook op mijn werk en dat was mijn leiding gevende een man die vervelend was en wie ontsla ze mij dus, ik zou het uitgelokt hebben.
Heb ook aangifte gedaan,
Hahaha, dat duurde lang!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Oh, fuck ik dacht die username al te herkennen, dit is die fake schijtkloon weer... wakker worden HW.
Koffie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Oh, fuck ik dacht die username al te herkennen, dit is die fake schijtkloon weer... wakker worden HW.
ok. troll.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Zie je het al voor je schat, ik iemand is zijn kruis vastpakken en dan wordt hij nog opgewonder.
Lekker, espresso als je hebtquote:
Dan moet je harder knijpen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Zie je het al voor je schat, ik iemand is zijn kruis vastpakken en dan wordt hij nog opgewonder.
Zou je het leuk vinden als dat een paar in de week geprobeerd dan praat je wel andersquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in m'n kont geknepen door wat wijven toen ik in Wales was.
Was best lekker trouwens.
Dan heb je net een S&M liefhebber te pakken of je knijpt niet hard genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Er lopen hier op FOK! ook een hoop vervelende klonen rond.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
We missen alleen het italiaans tussendoor vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een paar pareltjes hoor! Als ik ze aan elkaar rijg is het een prima parelketting!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Er lopen hier op FOK! ook een hoop vervelende klonen rond.
Vrouwen zijn ook niet perfect, maar vertel wat heb jij met mannen meegemaakt dan als ik vragen mag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon kut. En ik heb zelf heel erg veel meegemaakt met mannen die zich niet kunnen gedragen. Maar ook met vrouwen die dat niet kunnen. Heb je geen goede ervaringen met mannen?
Ja, want opeens is ze dat vergeten, seems legitquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We missen alleen het italiaans tussendoor vandaag
Nu ik je toch treft, zijn er nog must see/must do dingen in A'dam? Ben er morgenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want opeens is ze dat vergeten, seems legit.
Kopje senseo in een espresso kopjequote:
Mijquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu ik je toch treft, zijn er nog must see/must do dingen in A'dam? Ben er morgen
Afgezien van het feit dat ik betwijfel dat dit jou elke week een paar keer overkomt denk ik dat ik er anders tegenover zou staan dan jij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:41 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden als dat een paar in de week geprobeerd dan praat je wel anders
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, je hebt gelijk, vrouwen zijn perfect.
quote:
i smell poo....quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook niet perfect, maar vertel wat heb jij met mannen meegemaakt dan als ik vragen mag.
Ben je niet goed in je bovenkamer?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kopje senseo in een espresso kopje
TS is een man van 40 die denkt leuk te zijn, dus ik pas evenquote:
Zit je nou te haten op mijn handgemaakte espresso?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kopje senseo in een espresso kopje
Te jong voor je?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TS is een man van 40 die denkt leuk te zijn, dus ik pas even.
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je nou te haten op mijn handgemaakte espresso?
Als het druk is in de metro gebeurd het vaak, niet als het rustig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik betwijfel dat dit jou elke week een paar keer overkomt denk ik dat ik er anders tegenover zou staan dan jij.
Daar moet je nog een maandje op wachtenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij, mag je in mijn billen knijpen
.
nee, daar moet JIJ nog een maandje op wachtenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar moet je nog een maandje op wachten
Waarom word deze shit (want dat is het) niet gewoon gekilled?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TS is een man van 40 die denkt leuk te zijn, dus ik pas even.
Ja, fuck...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, daar moet JIJ nog een maandje op wachten.
Wie weet had die man van te voren gewoon zijn handjes gewassen. Ik zou pas mijn handjes wassen nadat ik je had aangeraakt. Jij lijkt mij wel zo'n type dat haar maagdelijkheid verpatst heeft aan de laagste bieder.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:45 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Als het druk is in de metro gebeurd het vaak, niet als het rustig.
Jij bent een man die zou het prachtig vinden als dat zou gebeuren ik niet, je voelt je dan vies.
+5quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef ounsciz het volgende:
TS is weer zo'n lichtend voorbeeld van de scheve toestanden hier.Zo'n doorsnee arrogante Nederlandse vrouw van tegenwoordig die de macht denkt te hebben over de hossel.
Het feminisme, en de doorgeslagen emancipatie waardoor tegenwoordig een soort van sfeer bestaat dat een man inferieur en overbodig geworden is.
![]()
Vrouwen.
Mwah, het is niet dommer dan de rest van KLB, alleen doorzichtigerquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom word deze shit (want dat is het) niet gewoon gekilled?
Stom gezever
WOW , zou je moeder leuk vinden dat je dat plaats, je moet niet vergeten dat wij vrouwen jullie ter wereld brengen.quote:
Beide gevallen een klap verkopen, maar goed metro = randstad = wil ik niet dood gevonden worden. Als je dit trouwens dagelijks mee maakt is het echt triest, maar vergeet niet dat niet alle mannen dit doen. Meestal zijn het de jonge kneusjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
De egoistische krengenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
Wij vrouwen dragen jullie in ons buik, vergeet dat niet, je bent door je moeder op de wereld gezet
Ik nie, want ik kom uit een buisje....quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
WOW , zou je moeder leuk vinden dat je dat plaats, je moet niet vergeten dat wij vrouwen jullie ter wereld brengen.
Wij vrouwen dragen jullie in ons buik, vergeet dat niet, je bent door je moeder op de wereld gezet dus een beetje respect voor vrouwen, OK
Van de melkman zeker?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:49 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ik nie, want ik kom uit een buisje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt ervaring? Zo niet, vind ik sowieso dat je niet van 'wij, vrouwen' mag spreken...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
WOW , zou je moeder leuk vinden dat je dat plaats, je moet niet vergeten dat wij vrouwen jullie ter wereld brengen.
Wij vrouwen dragen jullie in ons buik, vergeet dat niet, je bent door je moeder op de wereld gezet dus een beetje respect voor vrouwen, OK
De ooievaar heeft mij gebracht hoor?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Geen vrouw aan te passen gekomen? Je mist wat chromosomen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:50 schreef Romanov het volgende:
[..]
Nee, van de spermaboer.
En dat was een man dacht ik, geen vrouw aan te pas gekomen
Ja klopt het is Rotterdam waar ik op school zit, ik moet ook eerlijk toegeven dat het vaak van die ratjes zijn, klopt niet alle mannen zijn verkeerd maar laten we zeggen dat 90 procent verkeerd is en 10 procent goed, en waar vind je die 10 procentquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:49 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Beide gevallen een klap verkopen, maar goed metro = randstad = wil ik niet dood gevonden worden. Als je dit trouwens dagelijks mee maakt is het echt triest, maar vergeet niet dat niet alle mannen dit doen. Meestal zijn het de jonge kneusjes.
Nou op je school dus! Beetje beter zoekenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ja klopt het is Rotterdam waar ik op school zit, ik moet ook eerlijk toegeven dat het vaak van die ratjes zijn, klopt niet alle mannen zijn verkeerd maar laten we zeggen dat 90 procent verkeerd is en 10 procent goed, en waar vind je die 10 procent
Niet op fok.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ja klopt het is Rotterdam waar ik op school zit, ik moet ook eerlijk toegeven dat het vaak van die ratjes zijn, klopt niet alle mannen zijn verkeerd maar laten we zeggen dat 90 procent verkeerd is en 10 procent goed, en waar vind je die 10 procent
Neuuh, allemaal klinisch labwerk... these are the 2000's babyquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen vrouw aan te passen gekomen? Je mist wat chromosomen?
Ik denk dat die 10% zich verstopt voor TS.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou op je school dus! Beetje beter zoeken
Mijn stad, wat doen jequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Volgende week "ze knijpen niet in mijn kont, ik ben lelijkquote:
Wij vrouwen moet elkaar steunen, waarom kies je de kant van de mannen ,verkeerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je hebt ervaring? Zo niet, vind ik sowieso dat je niet van 'wij, vrouwen' mag spreken...
En terechtquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat die 10% zich verstopt voor TS.
probleemtjes?quote:
Omdat ik niet van fakers hou... En dat onwijs veel pijn valt reuze mee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:54 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Wij vrouwen moet elkaar steunen, waarom kies je de kant van de mannen ,verkeerd
Nee ik heb geen ervaring met een kind baren , maar ik weet wel dat het onwijs pijn doet.
Jij komt echt de verkeerde mannen, als je denkt dat 90% doet wat jij zegt. Mocht dat wel zo zijn, dan adviseer ik je te verhuizen naar een stand buiten de randstad. Daar zitten dan de overige 10% van de mannen verstoptquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Oja dat ben ik nog vergeten te vermelden, jullie mannen pissen overal net als honden.quote:
Denken dat TS een vrouw is...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef ounsciz het volgende:
TS is weer zo'n lichtend voorbeeld van de scheve toestanden hier.Zo'n doorsnee arrogante Nederlandse vrouw van tegenwoordig die de macht denkt te hebben over de hossel.
Het feminisme, en de doorgeslagen emancipatie waardoor tegenwoordig een soort van sfeer bestaat dat een man inferieur en overbodig geworden is.
![]()
Vrouwen.
Gelukkig is wat jij vindT niet belangrijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:56 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Oja dat ben ik nog vergeten te vermelden, jullie mannen pissen overal net als honden.
Dat is toch niet normaal, zou iets moois zijn als wij vrouwen dat zouden doen.
Een vrouw is meer dan een man vindt ik.
En waar gaat dat bloed vervolgens dan naar toe?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:23 schreef Ezio het volgende:
TS kan er niet mee omgaan dat vrouwen gewoon irritante bitches zijn die het bloed soms onder je nagels vandaan halen.
Heb je met of zonder verdoving de bevalling gedaan? Respect als het zonder verdoving was en het wel vond mee vallen (ik hoor overal dat het een ramp isquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Omdat ik niet van fakers hou... En dat onwijs veel pijn valt reuze mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |