Alsof ze het zelf niet lekker vond om doorgesmeerd te worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo erg heen ze zijn ook nog serieus
Je moet er ook niet bij zeggen dat je uurtarief te hoog is voor zo'n straatschoffie...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld geven , als een jongen mij nummer vraagt op straat en ik zeg vriendelijk dat ik geen interresse heb, wordt ik meteen uitgescholden voor k... hoer.
En als ik in de metro sta, wordt er in je kont geknepen, door wie, jahh het zal geen dame zijn die dat doet toch.
Het lijkt mij nochtans duidelijk dat TS een kokette cocotte is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verboden om feiten hardop uit te spreken?
Ja maar zijn dat niet meer jongens en niet echt mannen? Die tel ik dan niet mee. Maar dat is erg vervelend ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld geven , als een jongen mij nummer vraagt op straat en ik zeg vriendelijk dat ik geen interresse heb, wordt ik meteen uitgescholden voor k... hoer.
En als ik in de metro sta, wordt er in je kont geknepen, door wie, jahh het zal geen dame zijn die dat doet toch.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verboden om feiten hardop uit te spreken?
Ja, dat doet ook echt elke man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ok ik zie het al , al de leuke reaties zijn natuurlijk van mannen.
Nu jullie hier toch zijn, waarom gedragen jullie zo tegen vrouwen, als een opgewonden holbewoner.
En ik kleed mij echt niet als een sloerie hoor, kleed mij als een dame dus daar ligt het niet aan.
Zij komt naar mij toe en nu komen er eisen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik al, tegen mijn digitale handtastelijkheid had ze niks.
maar voor wat hoort wat uiteraard
vervelende vrouwen? Die bestaan toch helemaal niet?!?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn er vast. net als mannen die last hebben van vervelende vrouwen.
Wat is je punt nou eigenlijk?
omdat eigenlijk alle vrouwen kuthoeren zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
Nu jullie hier toch zijn, waarom gedragen jullie zo tegen vrouwen, als een opgewonden holbewoner.
En ik kleed mij echt niet als een sloerie hoor, kleed mij als een dame dus daar ligt het niet aan.
Meid, ga gewoon lekker naar het Libelle forum huisvrouw zieltjes winnenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
huh? naar jou? ohja... ja eisen... proberen kan tochquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zij komt naar mij toe en nu komen er eisen?
Al dragen sommige vrouwen de meeste dure jurk, je merkt gewoon dat wat eronder zit goedkoop is. Het is net als een dure hoes over een goedkoop bankstel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
Alle vrouwen ok je moeder of zus, let op je taalgebruik zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat eigenlijk alle vrouwen kuthoeren zijn.
vrouwen
Nee hoor. Zie ook genoeg vrouwen jou in de zeik nemen. Dit is een equal opportunity fik-ts-tot-de-veters-af topic.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
vrouwen... opgewonden... holbewoner... ik ga dit voorzetje niet afmaken.quote:Nu jullie hier toch zijn, waarom gedragen jullie zo tegen vrouwen, als een opgewonden holbewoner.
Bewijs maar eens met een foto dan.quote:En ik kleed mij echt niet als een sloerie hoor, kleed mij als een dame dus daar ligt het niet aan.
Als het een man is gewoon zijn kruis vast pakken en zo hard mogelijk knijpen. Op dat moment kun je vragen of het hij denkt dat jij het op prijs stelt dat andere mensen zomaar in lichaamsdelen knijpen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Niet alleen jongens , ook op mijn werk en dat was mijn leiding gevende een man die vervelend was en wie ontsla ze mij dus, ik zou het uitgelokt hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar zijn dat niet meer jongens en niet echt mannen? Die tel ik dan niet mee. Maar dat is erg vervelend ja.
En als je aanranding vervelend vind is met het openbaar vervoer rijden geen makkie nee. Maar al die keren dat het niet gebeurd moet je ook mee tellen
Oh nee, je hebt gelijk, vrouwen zijn perfectquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vervelende vrouwen? Die bestaan toch helemaal niet?!?
Als een dame van plezier bedoel je?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik ben wel eens in m'n kont geknepen door wat wijven toen ik in Wales was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Meid, ken je klassiekersquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:36 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Alle vrouwen ok je moeder of zus, let op je taalgebruik zeg.
Ja dat is gewoon kut. En ik heb zelf heel erg veel meegemaakt met mannen die zich niet kunnen gedragen. Maar ook met vrouwen die dat niet kunnen. Heb je geen goede ervaringen met mannen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Niet alleen jongens , ook op mijn werk en dat was mijn leiding gevende een man die vervelend was en wie ontsla ze mij dus, ik zou het uitgelokt hebben.
Heb ook aangifte gedaan,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |