quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
hou je bek hoer, ik reageer waar ik wil
Ik wil niet dat zo'n zeikerd achter ons gaat. Laat haar lekker hetero blijven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
Word maar lekker lesbo, wij mannen missen niks aan jou in elk geval.
Stom kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Ik zou je nog niet eens durven aan te raken met handschoenen. Stond je dicht bij een smeltende reactor of is het een product van generaties lang selectieve inteelt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef rosepetals het volgende:
Ja.. ik maak zelf volgens mij net iets teveel testosteron aan, dus vind het moeilijk een reactie te geven. Ben wel een vrouw.
Zomaar handtastelijk worden is natuurlijk altijd uit den boze!
Verder vind ik mannen (zelfs in deze tijd) wel erg galant zijn, ik ervaar geen problemen in het dagelijkse leven. Meer info erover TS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou je nog niet eens durven aan te raken met handschoenen. Stond je dicht bij een smeltende reactor of is het een product van generaties lang selectieve inteelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom?
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Dit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:26 schreef SiIk het volgende:
Ga lekker je tijd besteden aan het leren van patience ipv kuttopics maken
Mannen
Klik eens op de spoiler! Duh duts!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik wil niet dat zo'n zeikerd achter ons gaat. Laat haar lekker hetero blijven.
Ondanks haar bericht Lithia, PM'de ze mij dat ze meer info over jou wil... denk dat ze je leuk vindquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties.
Ik wil geen lesbo worden, val gewoon op mannen.
Ik zeur ok, ik wil gewoon kijken of vrouwen hier ook last van hebben van vervelende mannen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef Catkiller het volgende:
Je moet blij zijn dat je aandacht krijg verwende teringteef. Kijken hoe hard je zou huilen als je geen aandacht meer krijgt. Vrouwen zoals jij!!!!!!!!!!
Oeh, TS heeft een crush.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ondanks haar bericht Lithia, PM'de ze mij dat ze meer info over jou wil... denk dat ze je leuk vind
Oh ja, die zijn er vast. net als mannen die last hebben van vervelende vrouwen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:27 schreef AeliadeAmora het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties.
Ik wil geen lesbo worden, val gewoon op mannen.
Ik zeur ok, ik wil gewoon kijken of vrouwen hier ook last van hebben van vervelende mannen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef Catkiller het volgende:
Je moet blij zijn dat je aandacht krijg verwende teringteef. Kijken hoe hard je zou huilen als je geen aandacht meer krijgt. Vrouwen zoals jij!!!!!!!!!!
Wat lief.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ondanks haar bericht Lithia, PM'de ze mij dat ze meer info over jou wil... denk dat ze je leuk vind
Ik zou een voorbeeld geven , als een jongen mij nummer vraagt op straat en ik zeg vriendelijk dat ik geen interresse heb, wordt ik meteen uitgescholden voor k... hoer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef rosepetals het volgende:
Ja.. ik maak zelf volgens mij net iets teveel testosteron aan, dus vind het moeilijk een reactie te geven. Ben wel een vrouw.
Zomaar handtastelijk worden is natuurlijk altijd uit den boze!
Verder vind ik mannen (zelfs in deze tijd) wel erg galant zijn, ik ervaar geen problemen in het dagelijkse leven. Meer info erover TS!
Dit valt precies in de lijn bij dit soort dames iddquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef Catkiller het volgende:
Dat topic.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit valt precies in de lijn bij dit soort dames idd
Net als dat topic van laatst.
Dom wijf heeft 1e afspraak, gelijk sex. Kapt het af met die jongen.
Jongen nakt nieuwe chick... dom wijf gaat huilen
Heb ik al, tegen mijn digitale handtastelijkheid had ze niks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:29 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat lief.Waar zijn de pics van haar tieten?
Dames hebben er ook wel een 'handje' van.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld geven , als een jongen mij nummer vraagt op straat en ik zeg vriendelijk dat ik geen interresse heb, wordt ik meteen uitgescholden voor k... hoer.
En als ik in de metro sta, wordt er in je kont geknepen, door wie, jahh het zal geen dame zijn die dat doet toch.
Vrouwen als TS roepen die onzin over zichzelf af, alles en iedereen afwijzen en het dan gek vinden als ze je een keer verkrachten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Godver hee, door vrouwen zoals TS bestaat huiselijk geweld dus.
Ohquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klik eens op de spoiler! Duh duts!
Preciesquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrouwen als TS roepen die onzin over zichzelf af, alles en iedereen afwijzen en het dan gek vinden als ze je een keer verkrachten.
Sinds wanneer is het verboden om feiten hardop uit te spreken?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld geven , als een jongen mij nummer vraagt op straat en ik zeg vriendelijk dat ik geen interresse heb, wordt ik meteen uitgescholden voor k... hoer.
Eerst spoileren dan reagerenquote:
Zo erg hequote:
Af en toe vind ik jou zo baas uit de hoek komenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verboden om feiten hardop uit te spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |