Ja klopt het is Rotterdam waar ik op school zit, ik moet ook eerlijk toegeven dat het vaak van die ratjes zijn, klopt niet alle mannen zijn verkeerd maar laten we zeggen dat 90 procent verkeerd is en 10 procent goed, en waar vind je die 10 procentquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:49 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Beide gevallen een klap verkopen, maar goed metro = randstad = wil ik niet dood gevonden worden. Als je dit trouwens dagelijks mee maakt is het echt triest, maar vergeet niet dat niet alle mannen dit doen. Meestal zijn het de jonge kneusjes.
Nou op je school dus! Beetje beter zoekenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ja klopt het is Rotterdam waar ik op school zit, ik moet ook eerlijk toegeven dat het vaak van die ratjes zijn, klopt niet alle mannen zijn verkeerd maar laten we zeggen dat 90 procent verkeerd is en 10 procent goed, en waar vind je die 10 procent
Niet op fok.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ja klopt het is Rotterdam waar ik op school zit, ik moet ook eerlijk toegeven dat het vaak van die ratjes zijn, klopt niet alle mannen zijn verkeerd maar laten we zeggen dat 90 procent verkeerd is en 10 procent goed, en waar vind je die 10 procent
Neuuh, allemaal klinisch labwerk... these are the 2000's babyquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen vrouw aan te passen gekomen? Je mist wat chromosomen?
Ik denk dat die 10% zich verstopt voor TS.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou op je school dus! Beetje beter zoeken
Mijn stad, wat doen jequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Volgende week "ze knijpen niet in mijn kont, ik ben lelijkquote:
Wij vrouwen moet elkaar steunen, waarom kies je de kant van de mannen ,verkeerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je hebt ervaring? Zo niet, vind ik sowieso dat je niet van 'wij, vrouwen' mag spreken...
En terechtquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat die 10% zich verstopt voor TS.
probleemtjes?quote:
Omdat ik niet van fakers hou... En dat onwijs veel pijn valt reuze mee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:54 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Wij vrouwen moet elkaar steunen, waarom kies je de kant van de mannen ,verkeerd
Nee ik heb geen ervaring met een kind baren , maar ik weet wel dat het onwijs pijn doet.
Jij komt echt de verkeerde mannen, als je denkt dat 90% doet wat jij zegt. Mocht dat wel zo zijn, dan adviseer ik je te verhuizen naar een stand buiten de randstad. Daar zitten dan de overige 10% van de mannen verstoptquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Oja dat ben ik nog vergeten te vermelden, jullie mannen pissen overal net als honden.quote:
Denken dat TS een vrouw is...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef ounsciz het volgende:
TS is weer zo'n lichtend voorbeeld van de scheve toestanden hier.Zo'n doorsnee arrogante Nederlandse vrouw van tegenwoordig die de macht denkt te hebben over de hossel.
Het feminisme, en de doorgeslagen emancipatie waardoor tegenwoordig een soort van sfeer bestaat dat een man inferieur en overbodig geworden is.
![]()
Vrouwen.
Gelukkig is wat jij vindT niet belangrijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:56 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Oja dat ben ik nog vergeten te vermelden, jullie mannen pissen overal net als honden.
Dat is toch niet normaal, zou iets moois zijn als wij vrouwen dat zouden doen.
Een vrouw is meer dan een man vindt ik.
En waar gaat dat bloed vervolgens dan naar toe?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:23 schreef Ezio het volgende:
TS kan er niet mee omgaan dat vrouwen gewoon irritante bitches zijn die het bloed soms onder je nagels vandaan halen.
Heb je met of zonder verdoving de bevalling gedaan? Respect als het zonder verdoving was en het wel vond mee vallen (ik hoor overal dat het een ramp isquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Omdat ik niet van fakers hou... En dat onwijs veel pijn valt reuze mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |