Duitse vrouwen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ze is een duitser, daar gaat de droom van een relatie.
Omnomnomnom.quote:
Nee.quote:
Lekker boeiend!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee man. voor het zelfde geld kent iedereen hier elkaar, en roddelt men over me.
Met andere woorden; ik ben al zover dat msn hopeloos verleden tijd is. Net als Hyvesquote:
Hij spreekt geen Duitsquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Lekker boeiend!
Als je zo denkt kom je ook nergens he.
Voor hetzelfde geld weet ze helemaal niet wie je bent en nodigt ze je uit voor een kopje koffie binnen. Dus zorg dat je je van tevoren ff hebt gedoucht
Gezoend ja, gebatst nee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk met Keyos? Had hij haar al gezoend en gebatst?
ze heeft ook een vriendje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ze is een duitser, daar gaat de droom van een relatie.
ik heb woenssdag ergens nog gedoucht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Lekker boeiend!
Als je zo denkt kom je ook nergens he.
Voor hetzelfde geld weet ze helemaal niet wie je bent en nodigt ze je uit voor een kopje koffie binnen. Dus zorg dat je je van tevoren ff hebt gedoucht
Leuk.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een echte meesterversierder laat zich daardoor niet uit het veld slaan.
Pics van je buik!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn broek zit heel veel losser dan vorige week
Het zal mijn buik wel zijn.
Die had verdomme wel een positieve en opbeurende mening.quote:
Nee, ik heb verzuimd me te scheren van de week en dan zit er zo'n lijntje van die verdwaalde te lange harenquote:
Whut, buikhaar?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb verzuimd me te scheren van de week en dan zit er zo'n lijntje van die verdwaalde te lange haren
En de mijne.quote:
Juist.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb verzuimd me te scheren van de week en dan zit er zo'n lijntje van die verdwaalde te lange haren
Ik ga sowieso niet op de wegschaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben alleen maar aangekomen, ik durf niet meer op de weegschaal.
Dus we gaan voorlopig geen kebab eten dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben alleen maar aangekomen, ik durf niet meer op de weegschaal.
Naakt voor de spiegel staan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet op de wegschaal.
Er zijn makkelijkere manieren om depressief te worden.
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet op de wegschaal.
Er zijn makkelijkere manieren om depressief te worden.
Tuurlijk wel, ik ga alleen voorlopig niet op de weegschaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus we gaan voorlopig geen kebab eten dan?
Haha, ja dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik ga alleen voorlopig niet op de weegschaal.
Dat doe ik ook nooit.quote:
Dat is juist de laatste tijd een feestje.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar heb ik er net een van doorgespoeld.
[..]
Zeker. En overal gratis drank krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was dan stond ik de hele dag naakt voor de spiegel.
Ik heb gelukkig geen weegschaal. Maar iedereen ziet dat ik afgevallen ben. Dan is mijn dag weer goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nooit.Maar de getalletjes van de weegschaal vind ik nog wel erger.
Omhoog verpest mijn humeur, omlaag maakt mijn hele dag goed.
Not sure if want to know...quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:40 schreef Sinji het volgende:
Loka, waar ben je nog meer behaard waar we nog niet van af wisten?
quote:
[..]
[..]
kan iemand nog antwoorden wat het was tussen wokkelkardinaal en cactus.quote:
Hehe, je piekert teveel grey. Duidelijk is dat ze elkaar langer kennen en pm's sturen. That's all. Nothing to lose sleep over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan iemand nog antwoorden wat het was tussen wokkelkardinaal en cactus.
waarom ik bij een doktor moet gaan luisteren (en niets zeggen ofzo? );.
en ik ga nu een laatste poging doen om het postpakket zo te manipuleren dat het wel door de brievenbus past. en ik ga de brief eruit hengelen.
Ik zou het niet weten, heb hiervan niks meegekregen. Maar ik denk niet dat het teveel voorstelt, maak je niet zo drukquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan iemand nog antwoorden wat het was tussen wokkelkardinaal en cactus.
en ik ga nu een laatste poging doen om het postpakket zo te manipuleren dat het wel door de brievenbus past. en ik ga de brief eruit hengelen.
Nog een?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:23 schreef DustPuppy het volgende:
Morgen kerstinkopen doen. Moet nog een boom hebben!
Je kunt er nooit genoeg hebben!quote:
Je moet niet alleen maar luisteren, ze benadrukten alleen maar dat je moet luisteren en dingen tot je door laat dringen, iets waar je normaal niet erg goed in bent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga een leuk weekend hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
Weekenden worden steeds traumatischer op de een of andere manier.
Ik ging eergisteren Skyrim spelen, zat lekker nieuwe quests te zoeken en in de stad rond te zoeken toen iemand op MSN tegen me begon. Een van de mensen die ik niet keihard negeer, dus daar ging mijn uurtje skyrim.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:37 schreef DustPuppy het volgende:
Ik weet mijn weekenden steeds voller te plannen.
En ik moet nog steeds AC:Revelations, Skyrim, GoW3 en Skyward Sword uitspelen!
Ik kom ernstig tijd te kort.
ZET JE STATUS DAN OP OFFLINE!!!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging eergisteren Skyrim spelen, zat lekker nieuwe quests te zoeken en in de stad rond te zoeken toen iemand op MSN tegen me begon. Een van de mensen die ik niet keihard negeer, dus daar ging mijn uurtje skyrim.
Nee, want de rest negeer ik gewoon en dan zie ik tenminste nog wat ze zeggen, mocht er iets tofs tussen zitten. Dus normaal werkt mijn systeem prima.quote:
Ze zijn gewoon saai. Ik heb ook nog werk te doen morgen en zondag. Maar goed ben blij als het maandag is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga een leuk weekend hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dus je negeert me altijd?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want de rest negeer ik gewoon en dan zie ik tenminste nog wat ze zeggen, mocht er iets tofs tussen zitten. Dus normaal werkt mijn systeem prima.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon saai. Ik heb ook nog werk te doen morgen en zondag. Maar goed ben blij als het maandag is.Haten op weekenden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie ben jij en waar heb je heloef gelaten.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon saai. Ik heb ook nog werk te doen morgen en zondag. Maar goed ben blij als het maandag is.Ben je gek? Het weekend moet ik al het werk inhalen dat ik de rest van de week niet gedaan heb. Het weekend is veel te kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger toen msn nog in was stond ik altijd op offline.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want de rest negeer ik gewoon en dan zie ik tenminste nog wat ze zeggen, mocht er iets tofs tussen zitten. Dus normaal werkt mijn systeem prima.
Ik zie mijn vrienden meer doordeweeks dan in het weekend, dat is mijn probleem als het ware.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haten op weekenden.Wie ben jij en waar heb je heloef gelaten.
Mja, maar MSN word nu zo weinig gebruikt, dat mensen me ook niet veel aanspreken dus ik heb er geen last van als ik online sta. Vroeger had je 20 gesprekken tegelijk die absoluut niet boeiend waren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vroeger toen msn nog in was stond ik altijd op offline.
Mijn belangrijke vrienden wisten van mij dat als ze iets wilde zeggen gewoon iets moesten sturen en als ik niet reageer ben ik dus niet online.
Willen ze in het weekend nooit iets doen dan? Hoewel ik op school ook met andere mensen omga dan in de weekenden hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mijn vrienden meer doordeweeks dan in het weekend, dat is mijn probleem als het ware.
Ja, maar toen was het nog tof dat je zo met iedereen kon praten enzo en maakte het eigenlijk niet uit of het überhaupt ergens over ging.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, maar MSN word nu zo weinig gebruikt, dat mensen me ook niet veel aanspreken dus ik heb er geen last van als ik online sta. Vroeger had je 20 gesprekken tegelijk die absoluut niet boeiend waren.
Nou het zit nogal ingewikkeld, ik kan niet met ze stappen, de ene waar mee ik kan stappen werkt altijd en ligt de overige tijd op zijn vriendin. Anderen wonen weer veul te ver. Mijn vrienden is gewoon te verschillend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Willen ze in het weekend nooit iets doen dan? Hoewel ik op school ook met andere mensen omga dan in de weekenden hoor.
fixed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou is nogal ingewikkeld, ik kan niet met ze stappen, de ene waar mee ik kan stappen werkt altijd en ligt de overige tijd op zijn vriendin. Anderen wonen weer veuls te ver. Mijn vrienden zijn gewoon te verschillend.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:39 schreef DustPuppy het volgende:
I used to play a lot of Skyrim, but then I took an arrow in the knee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Nou is nogal ingewikkeld" is niet eens een correcte zin.quote:
ga huilen ofso.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:53 schreef heloef het volgende:
[..]
"Nou is nogal ingewikkeld" is niet eens een correcte zin.
Dan zou het moeten zijn "Nou het is nogal ingewikkeld"
Ga jij eens geen correcte zinnen verneuken.quote:
nee Ik ga wel seks hebben met joysaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij eens geen correcte zinnen verneuken.
Ja en? Veel plezier en bedankt voor het melden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nee Ik ga wel seks hebben met joysa
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
Stefan is net als Beat (ja dat is een persoon) besef ik me nu.
Nee geen grap kijk maar op Feestboek.quote:
Ik heb nog zat argumenten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee geen grap kijk maar op Feestboek.
Toen zijn argumenten op waren was het enige wat hij nog kon uitbrengen dat hij zou neuken met zijn vriendin die dag.
Youre the same.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb nog zat argumenten.
Maar tbh heb Ik medelijden met je. En negeer Ik je maar even.
Ik herken dat zo erg en dat vind ik zo jammerquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:46 schreef DustPuppy het volgende:
Ik moet inderdaad zeggen dat naarmate ik ouder wordt het aantal MSN gesprekken ook schrikbarend afneemt.
Ergens wel fijn. Aan de andere kant moet ik me misschien zorgen gaan maken over mijn sociaal isolement
ligt er wel aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik herken dat zo erg en dat vind ik zo jammer
Vroeger had ik er gruwelijk veel en gewoon de hele tijd. Tegenwoordig maar zo af en toe een uurtje met iemand. Ik mis dat wel heel erg omdat het mijn belangrijkste sociale contact isquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt er wel aan.
Ik had vroeger wel wat meer MSN gesprekken als nu. Maar Ik heb toch altijd wel 2-3 gesprekken openstaan.
Studenten/stapmatties enzo et ligt er maar net aan wie je op MSN hebt.
wauw, je woont niet eenzaam. dat is best goed vergeleken met schenkstroop.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:19 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook minder tijd voor leuke dingen.
Maar ik woon nu ook samen met iemand die chronisch ziek is, dus er gaat iets meer tijd op aan het huishouden dan toen ik op mezelf woonde.
En de kat moet af en toe ook geknuffeld worden
Soms wel, soms een ontzettende bitch. Het wisselt. Maar ik zou d'r ook niet als vriendin willen en dat gevoel is wederzijds. En ze heeft ook al een vriendje dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wauw, je woont niet eenzaam. dat is best goed
is ze een beetje zielig omdat ze chronisch ziek is, maar eigenlijk heel schattig , en lief, en leuk?
Waar ken je haar dan precies van? Ik bedoel, waarom zorg je voor haar als ze een vriendje heeft? Is ze familie van je?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Soms wel, soms een ontzettende bitch. Het wisselt. Maar ik zou d'r ook niet als vriendin willen en dat gevoel is wederzijds. En ze heeft ook al een vriendje dus.
Via sportvereniging. Ze kwam al veel bij me over de vloer. Nu hebben we samen een groter appartement gehuurd, want het werd een beetje krap. Maar gaat erg goed en scheelt toch weer geld.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:23 schreef benzin het volgende:
Waar ken je haar dan precies van? Ik bedoel, waarom zorg je voor haar als ze een vriendje heeft? Is ze familie van je?
Het klinkt als een moeilijke situatiequote:Op vrijdag 9 december 2011 14:36 schreef DustPuppy het volgende:
Vriendje woont trouwens in het buitenland en is een redelijk bekende muzikant in zijn genre, dus die ziet ze niet zoveel, zeker niet als volgend jaar de wereldtour begint.
Valt mee, hoor. Ze zijn best gelukkig samen. Skype doet wonderen en over een paar weekjes komt ie hier kerst vieren. Dan zit ik bij mijn ouders dus hebben ze het huis mooi alleen (op de kat na).quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klinkt als een moeilijke situatie
Dat zijn de hormonenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
De vorige keer dat ik zei dat ik nooit een relatie met iemand zou willen werd ik verliefd op haar.
Leuk hoe dat menselijk brein werkt.
Ik woon al een tijd met d'r samen, dus ik weet wat ik afslaquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
De vorige keer dat ik zei dat ik nooit een relatie met iemand zou willen werd ik verliefd op haar.
Met hormonen moet je maar een ding doen.quote:
Hetzelfde als ik.quote:
ga je nu heel veel jaar liefdesverdriet hebben, en alles verkloten in je leven?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
ik snap deze niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:57 schreef DustPuppy het volgende:
Er is natuurlijk nog een optie:
[ afbeelding ]
Het is iets wat erger zal zijn dan een nuke. Da's toch niet zo moeilijk te begrijpen. De volgende stap is de Death Star, of maak ik me gelijk onmogelijk met een Star Wars opmerking hier?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap deze niet.
kan iemand met verstand van natuurkunde en scheikunde het even uitleggen?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
Star wars.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Het is iets wat erger zal zijn dan een nuke. Da's toch niet zo moeilijk te begrijpen. De volgende stap is de Death Star, of maak ik me gelijk onmogelijk met een Star Wars opmerking hier?
Ik haat Star Wars, heus wel.
Game pop-culture references are a bitch, huh?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap deze niet.
hoe kunnen er nou spontaan ionen komen in vacuum?
of er worden gewoon deeltjes uitgespuwt, of straling ofzo.
is het dan alfa straling (helium +) ofzo?
wordt gewoon een soort death-straal bedoelt, die alles tot plasma maakt (opzich ioniseren)?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Game pop-culture references are a bitch, huh?
Star Wars als films zijn eigenlijk best droevig, zeker de prequels.quote:
Ik heb het nog nooit gekeken, zag een paar maanden een stukje en toen dacht ik wel dat er een redelijk verhaal in zat. Met die familiebanden etc. Maar het is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Star Wars als films zijn eigenlijk best droevig, zeker de prequels.
De lore daarentegen is wel weer leuk bedacht, zij het nogal cliché op sommige punten.
Ik vond hem wel leuk hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:11 schreef twi het volgende:
Ik wist toen ik op Invoeren klikte al dat 't een fout was om erover te beginnen...
Arthur Dent was in ieder geval wel een man die wist waar zijn handoek was!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:12 schreef Crutch het volgende:
Star Wars
Star Trek
Hitchhikers Guide To The Galaxy.
I KNOW!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Arthur Dent was in ieder geval wel een man die wist waar zijn handoek was!
Ik ook. En die 25th Anniversary edition van het eerste boekquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
I KNOW!
Ik heb The Ultimate Guide thuis in boekvorm.
Lemme think about this onequote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap deze niet.
hoe kunnen er nou spontaan ionen komen in vacuum?
of er worden gewoon deeltjes uitgespuwt, of straling ofzo.
is het dan alfa straling (helium +) ofzo en daarom opzich geioniseerd?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lemme think about this one
[ afbeelding ]
Niveaquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:31 schreef Sinji het volgende:
Net boodschappen gedaan, er bestaat een douchegel met de naam 'Happy Time'
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niveadie vond ik niet eens lekker ruiken die blauwe was beter. Maar sowieso moet je niet met nivea douchen, douchen doe je met Dove
Ik wou net zeggen.quote:
Wie ben jij?quote:
Niet van die moeilijke existentialistische vragen stellen, hey!quote:
Ik zou jou nog wat sturen, helemaal vergetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niveadie vond ik niet eens lekker ruiken die blauwe was beter. Maar sowieso moet je niet met nivea douchen, douchen doe je met Dove
eerst even wassen met dove heh.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou jou nog wat sturen, helemaal vergeten
ik gebruik de laatste tijd kinderbadschuim. doe jij dat ook?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:26 schreef Crutch het volgende:
Kweenie ik graai altijd wat douchegel bij de Action. Vind alles wel best.
Vrouwen worden gek van Zwitsal, protipquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik gebruik de laatste tijd kinderbadschuim. doe jij dat ook?
Zwitzal schijnt een positieve invloed te hebben op vrouwen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Wat dan? Krijgen ze de neiging om je luier te verschonen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:38 schreef Sinji het volgende:
Vrouwen worden gek van Zwitsal, protip
En dit is geen grap, ingebouwde zwakte ofzo
Dunno man, ik zal het wel vragen na de daad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dan? Krijgen ze de neiging om je luier te verschonen?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke existentialistische vragen stellen, hey!
Nee, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ga file flirten joh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:50 schreef DustPuppy het volgende:
Ok, onderweg naar huis weer. Maar file, dus Fok!en vanuit de auto. Gotta love technology
Maar het leven is mooi Heloefquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
Godverdomme als wat ik doe gaat fout de afgelopen weken.
Al weer die tyfus bus gemist.
Ik kan niet (opzettelijk) flirtenquote:
dan moet je dus juist oefenenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik kan niet (opzettelijk) flirten
inderdaadquote:
Nou dat leer ik niet meer. Maar kan er ook niet mee zitten eigenlijkquote:
wat een onzinquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou dat leer ik niet meer. Maar kan er ook niet mee zitten eigenlijk
Die bus is nu gewoon even de druppel van de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
als dat het ergste is valt het allemaal wel mee
Wie weet zit de vrouw van je dromen wel in de volgende bus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Die bus is nu gewoon even de druppel van de afgelopen weken.
Gewoon niks gaat goed de afgelopen tijd.
flirten is juist niet platquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:07 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb niet echt de behoefte dat te leren. Vind dat nogal 'plat' eigenlijk. Als er een natuurlijke 'klik' is, dan gaat gewoon vanzelf.
Ben nooit een fan van actief 'jagen' geweest.
bijdequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:
Als je succesvol versierd dan is er alleen maar lol, van bijde kanten. Niets plat aan.
Maar inderdaad, zolang je geen behoefte aan flirten/versieren hebt, dan niet gaan forceren. Sowieso faal je door je houding.
Die zat al in de tram van gister.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Wie weet zit de vrouw van je dromen wel in de volgende bus.
het is niet al te moeilijk de vrouw van jou dromen te zijn dus ik gok dat er weer genoeg kans is in de volgende busquote:
Dan is het alleen nog de vraag of hij ook de man van haar dromen is. Wat is het soms toch ingewikkeld allemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:08 schreef twi het volgende:
Wie weet zit de vrouw van je dromen wel in de volgende bus.
Flirten is leuk!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:07 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb niet echt de behoefte dat te leren. Vind dat nogal 'plat' eigenlijk. Als er een natuurlijke 'klik' is, dan gaat gewoon vanzelf.
Ben nooit een fan van actief 'jagen' geweest.
Jij weigerde uit principe te betalen voor parkeren?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan is het alleen nog de vraag of hij ook de man van haar dromen is. Wat is het soms toch ingewikkeld allemaal![]()
Ik heb vandaag 60 euro betaald voor parkeren, gewoon omdat eigenwijs
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan is het alleen nog de vraag of hij ook de man van haar dromen is. Wat is het soms toch ingewikkeld allemaal![]()
Ik heb vandaag 60 euro betaald voor parkeren, gewoon omdat eigenwijs
Zij begrijpt de term 'ex' beter dan jij blijkbaar. Ga eens op iets nieuws jagenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flirten is leuk!
Bij mij loopt het spaak op wat daarna komt helaas.
Heb nog wel wat "nieuws" over m'n ex. Die is niet op m'n voorstel ingegaan, maar het gekke is dat ik dat niet zo erg vind.
Ik heb het eindelijk gedurft (zelfs zonder zenuwachtig te worden) om de sprong te wagen en dat het niet gelukt is, is niet de winst. De winst is dat ik het aangedurft heb
Dat is ook geen flirten en dat bedoel ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
flirten is juist niet plat
of dat hoeft het niet te zijn
'hey chickie! psst psst' is dan ook niet echt flirten vind ik
echt goed flirten is een kunst
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik moest denken aan bijdehand qua spelling
wat was je voorstel?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flirten is leuk!
Bij mij loopt het spaak op wat daarna komt helaas.
Heb nog wel wat "nieuws" over m'n ex. Die is niet op m'n voorstel ingegaan, maar het gekke is dat ik dat niet zo erg vind.
Ik heb het eindelijk gedurft (zelfs zonder zenuwachtig te worden) om de sprong te wagen en dat het niet gelukt is, is niet de winst. De winst is dat ik het aangedurft heb
Het was voor mij om te oefenen. Normaal gesproken had ik dat niet aangedurft, maar dit keer wel omdat ik voor haar niet angstig was om afgewezen te wordenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zij begrijpt de term 'ex' beter dan jij blijkbaar. Ga eens op iets nieuws jagen
Ik gokte er op dat ze lui genoeg waren om door te lopen als er een parkeerticket lag, maar blijkbaar waren ze ook fanatiek aan het controleren of het tijdstip wel juist wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:15 schreef Royco1 het volgende:
Jij weigerde uit principe te betalen voor parkeren?
Nope, gewoon met auto voor mijn werk geparkeerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
ik hoop dat het kamperen op een luxe camping was met zwembad
Ik deed zomaar een gooi. Dat het niet lukte vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat was je voorstel?
wilde je weer bij elkaar komen?
Daar baal ik dus ook van, voor het eerst in mijn leven heb ik dat wel gedaan, het verliep vlotjes en natuurlijk. Maar het belangrijkste ben ik vergeten.quote:
oke, jou keusquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:15 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is ook geen flirten en dat bedoel ik ook niet.
Kan het moeilijk uitleggen, maar laat ik dit zeggen: Ik kan het niet en ik heb ook niet de behoefte het te leren.
oh ik ben wel benieuwd hoe dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik deed zomaar een gooi. Dat het niet lukte vind ik helemaal niet erg
jij bent de psycholoog, dus ik heb het nagekeken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen worden gek van Zwitsal, protip
En dit is geen grap, ingebouwde zwakte ofzo
Beetje gek om op iemand te oefenen bij wie het niet boeit om afgewezen te worden. Doe het dan gelijk goed. Afwijzing hoort er gewoon bij, daar moet je ook maar mee leren omgaan. Dan ben je extra blij als het wel een keer lukt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het was voor mij om te oefenen. Normaal gesproken had ik dat niet aangedurft, maar dit keer wel omdat ik voor haar niet angstig was om afgewezen te worden
kleine stapjes zijn ook stapjesquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar baal ik dus ook van, voor het eerst in mijn leven heb ik dat wel gedaan, het verliep vlotjes en natuurlijk. Maar het belangrijkste ben ik vergeten.
Ja ik ken het.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik gokte er op dat ze lui genoeg waren om door te lopen als er een parkeerticket lag, maar blijkbaar waren ze ook fanatiek aan het controleren of het tijdstip wel juist was
Preciesquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beetje gek om op iemand te oefenen bij wie het niet boeit om afgewezen te worden. Doe het dan gelijk goed. Afwijzing hoort er gewoon bij, daar moet je ook maar mee leren omgaan. Dan ben je extra blij als het wel een keer lukt.
Shit happens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar baal ik dus ook van, voor het eerst in mijn leven heb ik dat wel gedaan, het verliep vlotjes en natuurlijk. Maar het belangrijkste ben ik vergeten.
Is Sinji psych? Dat is nieuw voor mequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
jij bent de psycholoog, dus ik heb het nagekeken.
ik heb jammer genoeg c1000 kinderbadschuim mild met verzorgende werking.
Ik voelde een connectie met die ene van gisteren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is niet al te moeilijk de vrouw van jou dromen te zijn dus ik gok dat er weer genoeg kans is in de volgende bus
Zo gek vind ik dat niet hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beetje gek om op iemand te oefenen bij wie het niet boeit om afgewezen te worden. Doe het dan gelijk goed. Afwijzing hoort er gewoon bij, daar moet je ook maar mee leren omgaan. Dan ben je extra blij als het wel een keer lukt.
Jij hebt een kwartier gepraat met een leuke vrouw in de bus? Kudo's!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voelde een connectie met die ene van gisteren.
Of is dat naief om te zeggen na een gesprek van 15 minuten?
hoe zijn dat nou weer klote gasten?quote:
Hij heeft het even gestudeerd dacht ik, en in de ogen van MLIG ben je dan meteen een psych.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is Sinji psych? Dat is nieuw voor me
Ik vraag me af hoeveel zin je in een date kan hebben als het niet boeit of het doorgaat of niet. Bij die instelling heb ik al geen zin meer in een date, mocht ik dit bemerken bij de andere partij, dan gaat het feest sowieso niet door.quote:
Ja dat weet ik wel, en ik zou ook niet boos worden tegen hen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach, het is wel terecht. Ik waagde de gok en heb gefaald. Zij doen alleen hun werk maar goed.
jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voelde een connectie met die ene van gisteren.
Of is dat naief om te zeggen na een gesprek van 15 minuten?
nee oke, dat wist ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft het even gestudeerd dacht ik, en in de ogen van MLIG ben je dan meteen een psych.
Excuses voor de Kree pedosmile.
kijk nog iemand die een reden heeft, waardoor ik duidelijk vind dat de man het zwakke geslacht is.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Omdat het zo is en vrouwen uiteindelijk het gedrag van mannen bepalen. Maar de meeste daar liever misbruik van willen maken dan gebruik.
Ik heb nooit gezegd dat het me niet boeide. Ik vind haar nog steeds wel leuk. Alleen de angst haar überhaubt te vragen ontbrak dit keer gek genoeg. Normaal gesproken ben ik veelste angstig om het te vragenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel zin je in een date kan hebben als het niet boeit of het doorgaat of niet. Bij die instelling heb ik al geen zin meer in een date, mocht ik dit bemerken bij de andere partij, dan gaat het feest sowieso niet door.
Ja heuhh, niet echt slim om dit aan te geven bij de tegenpartijquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel zin je in een date kan hebben als het niet boeit of het doorgaat of niet. Bij die instelling heb ik al geen zin meer in een date, mocht ik dit bemerken bij de andere partij, dan gaat het feest sowieso niet door.
Nou als er geen parkeermeters zouden staan zou je never nooit meer in de binnenstad kunnen parkeren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat weet ik wel, en ik zou ook niet boos worden tegen hen.
Maar soms vind ik het zo'n onzin allemaal.
Ik druk me ook een beetje verkeerd uit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe zijn dat nou weer klote gasten?
het zijn gewone mensen die hun werk doen
en zorgen dat iedereen zich aan de afspraken houdt die er gewoon liggen
noem het dan klote afspraken of zo en maak er een principe kwestie van for all I care
maar die mensen kunnen daar toch ook niks aan doen
Ik kan best een leuk gesprek hebben met iemand waarvan ik dan na de tijd zoiets heb van: "Hey, dat was flirten," maar dat is dan een soort natuurlijk verloop van dat gesprek. Als ik flirt is het nooit met opzet, maar meer per ongeluk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke, jou keus
maar hoe kom je dan bij elkaar zeg maar?
hoe maak je die stap van kom-een-vrouw-tegen naar ik-heb-een-nieuw-vriendin
Daar noem je er dan ook één. Dat is Schenkstroop in opleidingquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
kijk nog iemand die een reden heeft, waardoor ik duidelijk vind dat de man het zwakke geslacht is.
Ja klopt, maar ze staan ook weleens op plekken waar het gewoon puur geldklopperij is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou als er geen parkeermeters zouden staan zou je never nooit meer in de binnenstad kunnen parkeren.
Niet iedereen is zo begaafdquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:22 schreef Sinji het volgende:
Ja heuhh, niet echt slim om dit aan te geven bij de tegenpartij
dan is het toch handig als je dat wat je dan doet ook bewust in zou kunnen zetten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik kan best een leuk gesprek hebben met iemand waarvan ik dan na de tijd zoiets heb van: "Hey, dat was flirten," maar dat is dan een soort natuurlijk verloop van dat gesprek. Als ik flirt is het nooit met opzet, maar meer per ongeluk.
Ik betaal ook liever 5 euro meer gemeentebelasting, maar zo werkt het helaas nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:24 schreef Royco1 het volgende:
Ja klopt, maar ze staan ook weleens op plekken waar het gewoon puur geldklopperij is.
Hier een paar dorpen verder staan ze ook en dat is gewoon bezopen daar.
Ik blijf mezelf ook verbazen eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt een kwartier gepraat met een leuke vrouw in de bus? Kudo's!
Wat wil je horen? Tof dat je het hebt geprobeerd en bent afgewezen? Ga zo doorquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik had eerlijk gezegd toch wel wat meer positieve reacties verwacht, zeker gezien deze topicreeks
Hoe ben je in gesprek geraakt dan? Gewoon zomaar wat gevraagd of zo??quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf ook verbazen eigenlijk.
Ik had nooit verwacht dat ik zoiets zou doen.
Als wij het toch eens voor het zeggen zouden hebben in dit landquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik betaal ook liever 5 euro meer gemeentebelasting, maar zo werkt het helaas niet
Niemand gaat in op de angst die ik normaal gesproken heb om iemand überhaubt zo'n voorstel te doen. Niet iedereen is zo dapper als jij hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Tof dat je het hebt geprobeerd en bent afgewezen? Ga zo door
Ik denk dat ik niet zo goed zou zijn voor veel mensen. Ik zou er een derde al uitschoppen en daarna zal voornamelijk de gun-factor een grote rol bij me gaan spelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:26 schreef Royco1 het volgende:
Als wij het toch eens voor het zeggen zouden hebben in dit land
Nee, ik ga niet mee in je madness! Gewoon morgen middag aanbellen, afgeven, als ze het vandaag niet zelf komt ophalen 's avonds. Zaterdag is ze wel thuis.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee oke, dat wist ik.
oke ik had het niet moeten posten.
kan je ff online komen op msn ofzo, ik wil facebook uitwisselen van me buurmeisje met jou, en een plan van aanpak maken over het poststuk wat hier nog ligt
Ik zei toch ook wij, niet alleen jij, jij dictatorquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zo goed zou zijn voor veel mensen. Ik zou er een derde al uitschoppen en daarna zal voornamelijk de gun-factor een grote rol bij me gaan spelen
Ik denk dat het beter is om niet bij die angst stil te staan. Daarbij is dit topic bedoelt voor advies (oorspronkelijk) ik lees nergens een vraag. Het is jouw overwinning, wees er dan ook zelf blij mee en stel je niet zo afhankelijk op van reacties van anderen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niemand gaat in op de angst die ik normaal gesproken heb om iemand überhaubt zo'n voorstel te doen. Niet iedereen is zo dapper als jij hoor
Oh maar jij krijgt milieu in je portefeuille, of wilde je nog meer?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik zei toch ook wij, niet alleen jij, jij dictator
Het is voor mij ook een overwinningquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is om niet bij die angst stil te staan. Daarbij is dit topic bedoelt voor advies (oorspronkelijk) ik lees nergens een vraag. Het is jouw overwinning, wees er dan ook zelf blij mee en stel je niet zo afhankelijk op van reacties van anderen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is voor mij ook een overwinning
Fok het milieu.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh maar jij krijgt milieu in je portefeuille, of wilde je nog meer?
Daar gaat het toch om? Wat wil je dan nog meer? Moet ik nu een portie veren in je kont duwen? Dit gevoel wat je nu hebt moet ervoor zorgen dat je meer stappen gaat zetten, daarmee komt het vanuit jezelf en niet omdat wat vreemden op internet zeggen dat het werkelijk fan-tas-tisch is wat je hebt gepresteerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is voor mij ook een overwinning
Defensie is goed, maar ik wil wel de mannen keurenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:30 schreef Royco1 het volgende:
Fok het milieu.
Ik wil defensie.
World domination
ik geloof dat ik dan liever cactus als alleenheerser hebquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zei toch ook wij, niet alleen jij, jij dictator
Maar een beetje feedback vind ik wel ok. Jammer dat ik jullie discussie over world domination stoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om? Wat wil je dan nog meer? Moet ik nu een portie veren in je kont duwen? Dit gevoel wat je nu hebt moet ervoor zorgen dat je meer stappen gaat zetten, daarmee komt het vanuit jezelf en niet omdat wat vreemden op internet zeggen dat het werkelijk fan-tas-tisch is wat je hebt gepresteerd
Maar ik heb wel mensen nodig die het werk doen, want ik wil ook vrije tijd en op vakantie en leuke dingen doen. Heb geen zin me de hele dag druk te maken of het wel goed gaatquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik geloof dat ik dan liever cactus als alleenheerser heb
Ik zie geen punten om feedback over te geven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar een beetje feedback vind ik wel ok. Jammer dat ik jullie discussie over world domination stoor
maar wat voor feedback dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar een beetje feedback vind ik wel ok. Jammer dat ik jullie discussie over world domination stoor
Ik kom er niet naar vissen, maar feedback vind ik altijd wel gewenst, ook de minder leuke. Dit is natuurlijk een topic over als versieren niet zo makkelijk gaat, en dat gaat het bij mij nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar wat voor feedback dan?
er is geen feedback te geven alleen een compliment
en als je daar dan zelf naar gaat vissen komt dat nogal triest over
je wil ze allemaal persoonlijk keuren?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Defensie is goed, maar ik wil wel de mannen keuren
He bah, ik kom helemaal niet bedelen hierzo hoor, dat hebben jullie dan verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef twi het volgende:
Nou, dat zijn dan al twee aardige feedbackpunten! Je charmes uitproberen op iemand waar je wél mee wilt daten, en achteraf niet zo bedelen om complimentjes als je zelf al tevreden bent met je acties!
Iedereen blij.
dat snap ik maar we kunnen toch geen feedback geven op iets wat in principe alleen maar goed was?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom er niet naar vissen, maar feedback vind ik altijd wel gewenst, ook de minder leuke. Dit is natuurlijk een topic over als versieren niet zo makkelijk gaat, en dat gaat het bij mij niet
Wat een vertrouwen in mij zegquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dan liever cactus als alleenheerser heb
Ik vat het alleen samen he, don't shoot the messengerquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah, ik kom helemaal niet bedelen hierzo hoor, dat hebben jullie dan verkeerd begrepen
Watjequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:37 schreef twi het volgende:
Ik vat het alleen samen he, don't shoot the messenger
Ik was door de wekker heen geslapen. Leuk dat je er meteen van uit gaat dat ik niet op dat idee gekomen wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:36 schreef Cactus1 het volgende:
Als je dan toch feedback wil, dan kan ik je dit meegeven:
* Stop met vissen naar complimenten
* Zet je wekker 's ochtends eens zodat je niet halverwege de dag je nest komt uitrollen en pak jezelf eens aan
* Hou eens op met doordrammen
Dat stond er niet bij in je beschrijving.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik was door de wekker heen geslapen. Leuk dat je er meteen van uit gaat dat ik niet op dat idee gekomen was
Dus vulde je zelf maar aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij in je beschrijving.
Met zo'n humeur mag jij kanonnenvoer zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus vulde je zelf maar aan.
Naja, dit is me helemaal geen discussie waard. Ga maar door over wereldheerschappij en zo
Nog een puntje van kritiek. Vraag niet om feedback als je er niet mee om kan gaan en wuif het dan niet weg met zo'n slachtoffertoontje 'ga maar weer wat anders doen'quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus vulde je zelf maar aan.
Naja, dit is me helemaal geen discussie waard. Ga maar door over wereldheerschappij en zo
Geef me dan wel wat vette wapens dan he ;Dquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met zo'n humeur mag jij kanonnenvoer zijn
Je wil met alle mensen uit dit topic het land gaan regeren, dan trek ik me terug en ga emigrerenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
En een tip voor jou:Laat jouw eigen toontje dan ook meteen maar weg, nu we het er toch over hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog een puntje van kritiek. Vraag niet om feedback als je er niet mee om kan gaan en wuif het dan niet weg met zo'n slachtoffertoontje 'ga maar weer wat anders doen'
Bedankt voor de tip. Ik zal het even in overweging nemen, maar beloof niksquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
En een tip voor jou:Laat jouw eigen toontje dan ook meteen maar weg, nu we het er toch over hebben
Nee niet iedereen krijgt een hoge functie, we hebben ook arbeiders nodig hequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je wil met alle mensen uit dit topic het land gaan regeren, dan trek ik me terug en ga emigreren
Geen flauw idee, heb net een banaantje op dus geen trek.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag?
ninja-subject-change-manoeuvre
Nee aan kanonnenvoer gaan we geen dure wapens meegeven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef me dan wel wat vette wapens dan he ;D
Loempia's natuurlijk.Conflictmanagerquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:
waar heb je het over?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
vega shoarma en falafelquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:
Bedankt voor die support! Wel van een kraampje he?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Loempia's natuurlijk.Conflictmanager
Oh, ok dan is het goedquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:44 schreef Royco1 het volgende:
Nee niet iedereen krijgt een hoge functie, we hebben ook arbeiders nodig he
Sta je nu met een sarcasmebordje te zwaaien?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar heb je het over?
magnetron heeft echt geen lange tenen en het ligt echt altijd aan de ander
Bezorgen die ook?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:46 schreef Sinji het volgende:
Bedankt voor die support! Wel van een kraampje he?
Ik ben bezig met aardappelpuree met ricotta, spinazie en baconquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 1 keer goedquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sta je nu met een sarcasmebordje te zwaaien?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben bezig met aardappelpuree met ricotta, spinazie en bacon
Inspiratie door deze foto:ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil al tijden zoiets maken met geitenkaas en chorizo
en dan ff in cupcake vormpjes en in de oven
zo cute
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |