ik kreeg al helemaal zin om ze uit te pakken
 ik kreeg al helemaal zin om ze uit te pakken  dus heb netjes de doos weer dichtgedaan en hem óp de kast gezet
 dus heb netjes de doos weer dichtgedaan en hem óp de kast gezet  

quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef Secret-Sorbo het volgende:
[..]
Maar dat zegt niets. Volgens mijn track en trace zou het pakketje ook ontvangen zijn door Sorbo, en dat is 'ie niet. Ook geen briefje dat het bij de buren zou liggen...
Wij houden het spannend

Sorry, met de telefoon editten moet ik ook gewoon niet doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef Jelief het volgende:
De OP klopt niet hoor, ik heb nog niks ontvangen. Mijn pakketje is wel onderweg
oh en er zitten wel 4 dichtregels in, ik kan dat echt niet!
 Je staat er weer in.
  Je staat er weer in. 

Ja zie je wel! Rond Kerst was het idd, maar omdat we nu zo 'vroeg' zijn ging ik zo twijfelen!quote:

Heel de dag stond het op afleveren vandaag tussen 11 en 15 uur en nu ineens op morgen. Tussen 10.30 en 12.30 uur. Dus morgen komt ie echt.
  Heel de dag stond het op afleveren vandaag tussen 11 en 15 uur en nu ineens op morgen. Tussen 10.30 en 12.30 uur. Dus morgen komt ie echt. 

Oh dat is jammer, de post zegt dat je pakje als het goed is morgen geleverd wordt. :-( Is er iemand die hem in ontvangst kan nemen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:03 schreef Chell het volgende:
Ik hoop dat mijne er vandaag is, morgen ben ik best vroeg weg en pas zondagavond hééééél laat weer thuis. Was van plan mn pakje mee te nemen.

jaaaaa hier ben ik, even als hint, ik had het beter zelf af kunnen leverenquote:
 , je woont namelijk in de buurt.......
 , je woont namelijk in de buurt.......

nou hele kleine hint danquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:14 schreef _Bar_ het volgende:
Zou ik heel misschien op de valreep nog een kleine hint mogen? Zodat ik ook eens echt kan geen strepen.

quote:

Bij Bruna moesten ze daar gisteren smakelijk om lachen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef p_iglet het volgende:
Zoiets idd. De pakjes bezorger vond het wel heel spannend een pakje waarop staat dat het pas zondag open mag.

Ik begon me al zorgen te maken! Pfew.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:24 schreef SinterChell het volgende:
[..]
jaaaaa hier ben ik, even als hint, ik had het beter zelf af kunnen leveren, je woont namelijk in de buurt.......

De verpakking mag er wel af. Misschien kun je met het gedicht nog even wachten tot je echt gaat uitpakkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef becky27 het volgende:
Oeh!! Aan de hand van de postcode verdenk ik TF als mijn secret santa......
SuperSecretSacky27 mag de verpakking er al af of moet die nog even blijven zitten???

Ik zal nooit meer dat verhaal vergeten dat user kapitein_pannekoek's pakje bij haar aan de deur kwam, en dat haar moeder opendeed omdat zij er zelf niet was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef Santa-R_oo het volgende:
[..]
Bij Bruna moesten ze daar gisteren smakelijk om lachen.

quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer dat verhaal vergeten dat user kapitein_pannekoek's pakje bij haar aan de deur kwam, en dat haar moeder opendeed omdat zij er zelf niet was.
En moeder zei dat ze geen ''kapitein pannekoek'' kende en toen het pakje niet aangenomen heeft_O-

Schitterendquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer dat verhaal vergeten dat user kapitein_pannekoek's pakje bij haar aan de deur kwam, en dat haar moeder opendeed omdat zij er zelf niet was.
En moeder zei dat ze geen ''kapitein pannekoek'' kende en toen het pakje niet aangenomen heeft_O-

Weet niet welke hint je niet kan plaatsen, maar zondag weet je vast en zeker wie ik ben!quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:37 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb nog maar erg weinig mensen op mijn lijstje staan. Ik kan alleen 1 van de hints echt niet plaatsen.

en het is zwaar
 en het is zwaar 

Ja, maak het maar spannend, die van vandaag maakte het lijstje wel heel klein.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:25 schreef SinterKaatje het volgende:
[..]
Weet niet welke hint je niet kan plaatsen, maar zondag weet je vast en zeker wie ik ben!

Lois een zwaar pakje nog wel!
 Lois een zwaar pakje nog wel! . Ik zit de hele dag op mijn werk en nu hoop ik op een verrassing als ik vanavond thuiskom!
 . Ik zit de hele dag op mijn werk en nu hoop ik op een verrassing als ik vanavond thuiskom! 

Even geen tijd voor een foto, maar hij is er wel! Jeuj! Ik kwam echt nét onder de douche vandaan, anders had ik 'm gemist (ja, ik had wel kleren aan doen ik opendeed
 Even geen tijd voor een foto, maar hij is er wel! Jeuj! Ik kwam echt nét onder de douche vandaan, anders had ik 'm gemist (ja, ik had wel kleren aan doen ik opendeed  )
) 

en bij het postkantoor beloofde ze nog wel dat het er zéker vrijdag zou zijn.
  en bij het postkantoor beloofde ze nog wel dat het er zéker vrijdag zou zijn.  

Ik vind het echt niet leuk. Sorry!quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:47 schreef Reilain het volgende:
hahaha das een tof verhaal
Ik zit nu deurmat te gluren... denk toch echt dat de postbode er met mijn pakje vandoor is!
SecretSantaClausule.... Hijs zeker zoooooo mooi dat ie nu bij een postbodemannetje onder de kerstboom staat??
 geen idee waarom dit er nou ineens zo lang over moet doen.
 geen idee waarom dit er nou ineens zo lang over moet doen.

Oehhhh spannendquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:15 schreef secretsantaclausule het volgende:
chauffeur is onderweg!!!!!!!!

Ik wacht speciaal met boodschappen doen! Spanneeeeeeeend!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:46 schreef SSpuugKlokje het volgende:
De chauffeur die het pakje van Spuuglokje gaat bezorgen, is onderweg *jeuj*

Sorbootje? Rocka? Heb ik je op Twitter?
  Sorbootje? Rocka? Heb ik je op Twitter?

Nee, nee en uuuuh nee, en morgen wordt alles duidelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik wacht speciaal met boodschappen doen! Spanneeeeeeeend!
En ik heb nog steeds geen idee wie je bent.Sorbootje? Rocka? Heb ik je op Twitter?

ja wat mot jequote:

of het wel je smaak is enzo. man!
 of het wel je smaak is enzo. man!

Wat leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef Jelief het volgende:
Er werd net aangebeld, In de spiegeling van de ramen aan de overkant zag ik iemand wegrennen en dacht dat er belletje geleld werd. ;') Maar toen zagik ook iets voor de deur staan, manlief deed open. JAAAH mijn pakje! Persoonlijk (?) gebracht door sintersanta!

Wat leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef Jelief het volgende:
Er werd net aangebeld, In de spiegeling van de ramen aan de overkant zag ik iemand wegrennen en dacht dat er belletje geleld werd. ;') Maar toen zagik ook iets voor de deur staan, manlief deed open. JAAAH mijn pakje! Persoonlijk (?) gebracht door sintersanta!

vergeten het pakket mee te nemen naar mn ouders... Kan ik pas morgenavond uitpakken. Dat duurt nog kei lang
  vergeten het pakket mee te nemen naar mn ouders... Kan ik pas morgenavond uitpakken. Dat duurt nog kei lang   

Pfieuw!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:28 schreef Sorbootje het volgende:
Jaaaa het was bij de buren afgegeven! En de postbode was denk ik vergeten een briefje in mn brievenbus te doen.

Er zitten twee kadootjes voor haar bij! Ik heb haar naam erop gezet, dus de rest zou je kunnen openen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk, al die pakketjes
Senna is logeren en die halen we pas morgenmiddag op. Zal ik wachten met uitpakken tot ze thuis is, of het zonder haar doen? SantaSly, wat zal ik doen? Is het voor Senna leuk om erbij te zijn?
 maar uiteraard wel een raadsel
  maar uiteraard wel een raadsel

Leuk, leuk! Ik ga mijn best doen om geduldig te zijn tot we morgenavond thuis zijn om het samen met haar uit te pakken. En anders bewaar ik die met haar naam erop wel, als ik te ongeduldig en nieuwsgierig benquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef SantaSly het volgende:
[..]
Er zitten twee kadootjes voor haar bij! Ik heb haar naam erop gezet, dus de rest zou je kunnen openen!
Ik lees een boel over gedichten, ik heb geen gedicht erbij hoormaar uiteraard wel een raadsel

Ik heb nog wel wat geduld over maar gelukkig zijn we vanavobd naar werkuitje, dat scheelt verleiding... Ik ben heel benieuwd naar het pakje en de hint... Wie is toch mijn sint???quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:30 schreef sinterkloos het volgende:
Lijnloos
Heb je nog wat geduld over?
Het is al bijna zover
Ik ben heel benieuwd wat je van de pakjes gaat vinden
Je vroeg om een hint
Wat ik alvast kan zeggen is dat je die in je pakje vind!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |