het is vast geen puppy...quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:15 schreef Lijnloos het volgende:
Sinterkloosje, ik heb natuurlijk mijn kadootje al, ik zal hem zo effe ontdoen van de eerste laag (plastic zak)... mag ik dan een hint?
Dan weet track en trace meer dan ik. Ik heb niks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:18 schreef Secret-Sorbo het volgende:
Zeg Sorbo, kom eens melden dat je het pakketje binnen hebt! Volgens track en trace is hij afgeleverd.
Ik houd je identiteit nog even voor mezelf, maar je bent van 't voorjaar nog steeds van harte welkom om samen met Claudia bij ons de tuin koffie te komen drinkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:50 schreef twenteklaasje het volgende:
Je kan goed opletten en onthouden als je dat door hebt
. Ik denk wel dat je me ontmaskert hebt.
De buurman heeft 'm gejat!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:51 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dan weet track en trace meer dan ik. Ik heb niks.
Stop maar met strepenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik kan iig gaan strepen. Mijn SSS heeft me moeten googlen, dus dan zit ze wrs niet op mijn FB. Twijfel of ze dan een dreumeskindje heeft... Ik ga beginnen met mijn FBvriendjes af te strepen. Zul je zien dat ze wel een FBvriendje is
Hmmm...
helaas helaas... ik moet nog even geduld hebben... hier nog geen pakje gespotquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:43 schreef secretsantaclausule het volgende:
Ik hoop eigenlijk gewoon dat Reilain haar pakje al heeft. En dat Track en trace (welke nitwit heeft dat bedacht?? je zou toch een 'and' verwachten in het midden?? maar dit terzijde)
gewoon een beetje traag en achter is. Gewoon geen centimeter opgeschoten!of het pak staat ergens op een vergeten tafeltje?
ik baal.
Maar dat zegt niets. Volgens mijn track en trace zou het pakketje ook ontvangen zijn door Sorbo, en dat is 'ie niet. Ook geen briefje dat het bij de buren zou liggen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:31 schreef Santa-R_oo het volgende:
Volgens track ende trace zou vandaag om 18:13 het pakketje door P_iglet (of T_igger) in ontvangst zijn genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |