nou hele kleine hint danquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:14 schreef _Bar_ het volgende:
Zou ik heel misschien op de valreep nog een kleine hint mogen? Zodat ik ook eens echt kan geen strepen.

quote:

Bij Bruna moesten ze daar gisteren smakelijk om lachen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef p_iglet het volgende:
Zoiets idd. De pakjes bezorger vond het wel heel spannend een pakje waarop staat dat het pas zondag open mag.

Ik begon me al zorgen te maken! Pfew.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:24 schreef SinterChell het volgende:
[..]
jaaaaa hier ben ik, even als hint, ik had het beter zelf af kunnen leveren, je woont namelijk in de buurt.......

De verpakking mag er wel af. Misschien kun je met het gedicht nog even wachten tot je echt gaat uitpakkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef becky27 het volgende:
Oeh!! Aan de hand van de postcode verdenk ik TF als mijn secret santa......
SuperSecretSacky27 mag de verpakking er al af of moet die nog even blijven zitten???

Ik zal nooit meer dat verhaal vergeten dat user kapitein_pannekoek's pakje bij haar aan de deur kwam, en dat haar moeder opendeed omdat zij er zelf niet was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef Santa-R_oo het volgende:
[..]
Bij Bruna moesten ze daar gisteren smakelijk om lachen.

quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer dat verhaal vergeten dat user kapitein_pannekoek's pakje bij haar aan de deur kwam, en dat haar moeder opendeed omdat zij er zelf niet was.
En moeder zei dat ze geen ''kapitein pannekoek'' kende en toen het pakje niet aangenomen heeft_O-

Schitterendquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer dat verhaal vergeten dat user kapitein_pannekoek's pakje bij haar aan de deur kwam, en dat haar moeder opendeed omdat zij er zelf niet was.
En moeder zei dat ze geen ''kapitein pannekoek'' kende en toen het pakje niet aangenomen heeft_O-

Weet niet welke hint je niet kan plaatsen, maar zondag weet je vast en zeker wie ik ben!quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:37 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb nog maar erg weinig mensen op mijn lijstje staan. Ik kan alleen 1 van de hints echt niet plaatsen.

en het is zwaar
 en het is zwaar 

Ja, maak het maar spannend, die van vandaag maakte het lijstje wel heel klein.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:25 schreef SinterKaatje het volgende:
[..]
Weet niet welke hint je niet kan plaatsen, maar zondag weet je vast en zeker wie ik ben!

Lois een zwaar pakje nog wel!
 Lois een zwaar pakje nog wel! . Ik zit de hele dag op mijn werk en nu hoop ik op een verrassing als ik vanavond thuiskom!
 . Ik zit de hele dag op mijn werk en nu hoop ik op een verrassing als ik vanavond thuiskom! 

Even geen tijd voor een foto, maar hij is er wel! Jeuj! Ik kwam echt nét onder de douche vandaan, anders had ik 'm gemist (ja, ik had wel kleren aan doen ik opendeed
 Even geen tijd voor een foto, maar hij is er wel! Jeuj! Ik kwam echt nét onder de douche vandaan, anders had ik 'm gemist (ja, ik had wel kleren aan doen ik opendeed  )
) 

en bij het postkantoor beloofde ze nog wel dat het er zéker vrijdag zou zijn.
  en bij het postkantoor beloofde ze nog wel dat het er zéker vrijdag zou zijn.  

Ik vind het echt niet leuk. Sorry!quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:47 schreef Reilain het volgende:
hahaha das een tof verhaal
Ik zit nu deurmat te gluren... denk toch echt dat de postbode er met mijn pakje vandoor is!
SecretSantaClausule.... Hijs zeker zoooooo mooi dat ie nu bij een postbodemannetje onder de kerstboom staat??
 geen idee waarom dit er nou ineens zo lang over moet doen.
 geen idee waarom dit er nou ineens zo lang over moet doen.

Oehhhh spannendquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:15 schreef secretsantaclausule het volgende:
chauffeur is onderweg!!!!!!!!

Ik wacht speciaal met boodschappen doen! Spanneeeeeeeend!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:46 schreef SSpuugKlokje het volgende:
De chauffeur die het pakje van Spuuglokje gaat bezorgen, is onderweg *jeuj*

Sorbootje? Rocka? Heb ik je op Twitter?
  Sorbootje? Rocka? Heb ik je op Twitter?

Nee, nee en uuuuh nee, en morgen wordt alles duidelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik wacht speciaal met boodschappen doen! Spanneeeeeeeend!
En ik heb nog steeds geen idee wie je bent.Sorbootje? Rocka? Heb ik je op Twitter?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |