Wat leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef Jelief het volgende:
Er werd net aangebeld, In de spiegeling van de ramen aan de overkant zag ik iemand wegrennen en dacht dat er belletje geleld werd. ;') Maar toen zagik ook iets voor de deur staan, manlief deed open. JAAAH mijn pakje! Persoonlijk (?) gebracht door sintersanta!
Pfieuw!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:28 schreef Sorbootje het volgende:
Jaaaa het was bij de buren afgegeven! En de postbode was denk ik vergeten een briefje in mn brievenbus te doen.
Er zitten twee kadootjes voor haar bij! Ik heb haar naam erop gezet, dus de rest zou je kunnen openen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk, al die pakketjes![]()
Senna is logeren en die halen we pas morgenmiddag op. Zal ik wachten met uitpakken tot ze thuis is, of het zonder haar doen? SantaSly, wat zal ik doen? Is het voor Senna leuk om erbij te zijn?
Leuk, leuk! Ik ga mijn best doen om geduldig te zijn tot we morgenavond thuis zijn om het samen met haar uit te pakken. En anders bewaar ik die met haar naam erop wel, als ik te ongeduldig en nieuwsgierig benquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef SantaSly het volgende:
[..]
Er zitten twee kadootjes voor haar bij! Ik heb haar naam erop gezet, dus de rest zou je kunnen openen!
Ik lees een boel over gedichten, ik heb geen gedicht erbij hoormaar uiteraard wel een raadsel
Ik heb nog wel wat geduld over maar gelukkig zijn we vanavobd naar werkuitje, dat scheelt verleiding... Ik ben heel benieuwd naar het pakje en de hint... Wie is toch mijn sint???quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:30 schreef sinterkloos het volgende:
Lijnloos![]()
Heb je nog wat geduld over?
Het is al bijna zover![]()
Ik ben heel benieuwd wat je van de pakjes gaat vinden
Je vroeg om een hint
Wat ik alvast kan zeggen is dat je die in je pakje vind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |