quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:39 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb mijn pakje ontvangen!
Een doos vol kadootjes. Kan helaas geen foto maken momenteel.
dat laatste rijmt nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:23 schreef Spewey het volgende:
(OMG, Zoë is nu nog over de zeik, krijskonijn.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:30 schreef Spewey het volgende:
![]()
Rijmen zuigt, hoef er gelukkig volgend jaar pas weer aan te geloven.
* Spewey aait pakje
ja ga ik even maken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik snap Zoë wel. Wat een tof papiertje
Lady doe eens een foto van jouw pakketje!
Noh, wat gaf het weg? Dat ik je vlak daarvoor ook al een pakketje stuurde hielp natuurlijk mooi meequote:
Mooi, dan kan ik je wegstrepen van mijn lijst. Staan er nu nog 7 opquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:59 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Noh, wat gaf het weg? Dat ik je vlak daarvoor ook al een pakketje stuurde hielp natuurlijk mooi mee
De postcode op het pakje (dat was wel erg dichtbij)quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:59 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Noh, wat gaf het weg? Dat ik je vlak daarvoor ook al een pakketje stuurde hielp natuurlijk mooi mee
Hintje van Santizzlesintjequote:
Pas op! het gedicht zit erin en misschien dat je mij herkent,quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef Spewey het volgende:
Er zijn er niet veel die mijn adres weten
Dus er mag gescheurd worden?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:47 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik hoop maar dat Máxima haar pakje op tijd komt. We gaan een weekendje weg en dan kan ik het meenemen. Anders kan ik pas zondagavond mijn koninklijke cadeaus tonen
Wow dat ziet er mooi uit zeg!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:41 schreef klumsy het volgende:
vanmorgen de doos open gemaakt
[ afbeelding ]
Spewehhh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef Spewey het volgende:
Hmmm
Nou dan wacht ik braaf tot zondag, dan mogen m'n little helpers het pakpapier eraf scheuren.
Voor nu hou ik het nog op Keshet, dat denk ik al vanaf "Spewehhh"
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:24 schreef Spewey het volgende:
Nog twee nachtjes slapen!!
Nog te ontvangen pakjes:
Ingrid_ - _secrid
As1981 - santASinter1981
becky27 - SuperSecretSacky27
Chell - SinterChell
De_Taartjesfee - taartjeskloon
Estrys - DePostbode
Jeetjejom - SintaJeetje
Jelief
kersjes - Kloon-voor-Kersjes
kitty_hello - Kitty_Secret_Hello
Lois - GeheimeMijterMuts
McLaura - McSinterSanta
mefke79 - SinterkerstKonijn
Memmel - secretlittlesintersanta
p_iglet - Santa-R_oo
Poppejans - SneeuwPoppejans
Reilain - secretsantaclausule
RockabeIIa - sinterrockabella
Saffier - Saffier-dr-dinges
Shandaly
simmu - SIMMterklaUs
Sorbootje - Secret-Sorbo
Spuuglokje - SSpuugKlokje
twentemeisje - twenteklaasje
De ontmaskerde SinterSanta's:
Ingrid_ - _secrid
_Ophelia_ - Adventmeisje
As1981 - santASinter1981
Bar - santa bar
BarbaBientje01 - Sabientje01
becky27 - SuperSecretSacky27
beessie-jen - Beessie-Kloonnie
Bianca_en_Michael - sinter_en_santa
Brighteyes - Bright_Sinter_Santa
Chan - SanChan
Chell - SinterChell
Cyntiaa - SecretCyntiaa
Danic - Danicolaas = Spuuglokje
DaviniaHR - Santa_Davinia
De_Taartjesfee - taartjeskloon
debuurvrouw - de_buurklaas = Jeetjejom
Diaan73 - SinterSantaDiaan72
Dizzy-Miss-Lizzy - Sassy_Sir_Santa
Draculettetje - Draak_van_een_Kloon
droomvrouwtje - SinterSantaVrouwtje
elmo76 - elmohohoho
Estrys - DePostbode
Faja-Lobi - Faja-Kloonbi
Fannetje - FanneKlaas
Flugeltje - SinSanteltje = Diaan73
happyme28 - HappySanta28
incantrix - Sint-of-Santa
Jeetjejom - SintaJeetje
Jelief
kaatjejannie - SinterKaatje
kersjes - Kloon-voor-Kersjes
keshet
kitty_hello - Kitty_Secret_Hello
Kleurdoos- PaintPiet
Klumsy - SinterSanta
krijtlijk - sintlijkje
lady-wrb - LadyMistletoe
LiedjeBackstage - SinterSantaLB
lijnloos - Sinterkloos
Lois - GeheimeMijterMuts
m@x - SinterSantaMax
McLaura - McSinterSanta
mefke79 - SinterkerstKonijn
miss_sly - SantaSly
mrien - Mrien_Santa
octopussy - octopussiessecretsanta
Orea - SinSan
Oxymoron
p_iglet - Santa-R_oo
poppedein - PoppeGeheim
Poppejans - SneeuwPoppejans
pvoesss - RaRaSinterSanta
Reilain - secretsantaclausule
rixtje
Roosje84 - Kloonsje84
SacreCoeur - SacreSinterSanta
Shandaly
simmu - SIMMterklaUs
Solagratia
sonnetje85 - Prachtig_kep_Sonnetje85
Sorbootje - Secret-Sorbo
Spewey - Santizzle
Spuuglokje - SSpuugKlokje
Ssserpente - secret_knofje
Sugarsnap
SummerBreeze - SummerSanta
twentemeisje - twenteklaasje
twinkly - TwinklingSanta
vicky - Goedheiligvrouw = Vlindur
Vlindur - Zeepdoos = Danic
Wickie - SaintWickie
XXXKarinXXX - SinterKerst
YPPY
11 december is uitpakdag
Dan wordt het helaas pas zondagavond... Maar dan zijn natuurlijk al heel veel santa's bekend, dus makkelijker raden voor mij!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:47 schreef SintaJeetje het volgende:
[..]![]()
Track & Trace zegt zending in verkeerde route. Aflevering 1 dag vertraagd
Oeps, gecorrigeerd!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:21 schreef klumsy het volgende:
Je hebt je naam uit de verkeerde rij gehaald
Misschien weet ik het ook niet...quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:25 schreef Orea het volgende:
Wie dan wie dan wie dan??
Ik heb ook een vermoedeneen heel sterk vermoeden!!
dan moet sangdrax morgen maar met de kinderen boodschappen gaan doen. want ik moet op de pakjespersoon wachten. he, wat jammer nouquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef SIMMterklaUs het volgende:
Lieve simmu het pakje is onderweg, morgen dus voor de deur de wacht houden!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Misschien weet ik het ook niet...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Oeps, gecorrigeerd!Ik weet wie mijn SSS is!
Het is niet je huis.... maar wel een thuis... Of ben ik abuisquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:43 schreef twenteklaasje het volgende:
[..]
[..]Wie denk je dan? pm maar! Nou ben ik nieuwsgierig
![]()
![]()
Oja, het adres is misschien ook wel niet mijn woonplaats. Of misschien toch wel...
Niet nodig lieverd, hij is onderweg!!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef Lois het volgende:
Ik begin hem echt te knijpenNog steeds geen pakje
Lieverd.... Hmmmzz dat betekend iemand die mij goed kent? Of iemand die mij juist niet kent ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:06 schreef GeheimeMijterMuts het volgende:
[..]
Niet nodig lieverd, hij is onderweg!!!Morgen zal ie bij je landen
het is vast geen puppy...quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:15 schreef Lijnloos het volgende:
Sinterkloosje, ik heb natuurlijk mijn kadootje al, ik zal hem zo effe ontdoen van de eerste laag (plastic zak)... mag ik dan een hint?
Dan weet track en trace meer dan ik. Ik heb niks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:18 schreef Secret-Sorbo het volgende:
Zeg Sorbo, kom eens melden dat je het pakketje binnen hebt! Volgens track en trace is hij afgeleverd.
Ik houd je identiteit nog even voor mezelf, maar je bent van 't voorjaar nog steeds van harte welkom om samen met Claudia bij ons de tuin koffie te komen drinkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:50 schreef twenteklaasje het volgende:
Je kan goed opletten en onthouden als je dat door hebt
. Ik denk wel dat je me ontmaskert hebt.
De buurman heeft 'm gejat!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:51 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dan weet track en trace meer dan ik. Ik heb niks.
Stop maar met strepenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik kan iig gaan strepen. Mijn SSS heeft me moeten googlen, dus dan zit ze wrs niet op mijn FB. Twijfel of ze dan een dreumeskindje heeft... Ik ga beginnen met mijn FBvriendjes af te strepen. Zul je zien dat ze wel een FBvriendje is
Hmmm...
helaas helaas... ik moet nog even geduld hebben... hier nog geen pakje gespotquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:43 schreef secretsantaclausule het volgende:
Ik hoop eigenlijk gewoon dat Reilain haar pakje al heeft. En dat Track en trace (welke nitwit heeft dat bedacht?? je zou toch een 'and' verwachten in het midden?? maar dit terzijde)
gewoon een beetje traag en achter is. Gewoon geen centimeter opgeschoten!of het pak staat ergens op een vergeten tafeltje?
ik baal.
Maar dat zegt niets. Volgens mijn track en trace zou het pakketje ook ontvangen zijn door Sorbo, en dat is 'ie niet. Ook geen briefje dat het bij de buren zou liggen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:31 schreef Santa-R_oo het volgende:
Volgens track ende trace zou vandaag om 18:13 het pakketje door P_iglet (of T_igger) in ontvangst zijn genomen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef Secret-Sorbo het volgende:
[..]
Maar dat zegt niets. Volgens mijn track en trace zou het pakketje ook ontvangen zijn door Sorbo, en dat is 'ie niet. Ook geen briefje dat het bij de buren zou liggen...
Wij houden het spannend![]()
Sorry, met de telefoon editten moet ik ook gewoon niet doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef Jelief het volgende:
De OP klopt niet hoor, ik heb nog niks ontvangen. Mijn pakketje is wel onderweg
oh en er zitten wel 4 dichtregels in, ik kan dat echt niet!
Ja zie je wel! Rond Kerst was het idd, maar omdat we nu zo 'vroeg' zijn ging ik zo twijfelen!quote:
Oh dat is jammer, de post zegt dat je pakje als het goed is morgen geleverd wordt. :-( Is er iemand die hem in ontvangst kan nemen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:03 schreef Chell het volgende:
Ik hoop dat mijne er vandaag is, morgen ben ik best vroeg weg en pas zondagavond hééééél laat weer thuis. Was van plan mn pakje mee te nemen.
jaaaaa hier ben ik, even als hint, ik had het beter zelf af kunnen leverenquote:
nou hele kleine hint danquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:14 schreef _Bar_ het volgende:
Zou ik heel misschien op de valreep nog een kleine hint mogen? Zodat ik ook eens echt kan geen strepen.
quote:
Bij Bruna moesten ze daar gisteren smakelijk om lachen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef p_iglet het volgende:
Zoiets idd. De pakjes bezorger vond het wel heel spannend een pakje waarop staat dat het pas zondag open mag.
Ik begon me al zorgen te maken! Pfew.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:24 schreef SinterChell het volgende:
[..]
jaaaaa hier ben ik, even als hint, ik had het beter zelf af kunnen leveren, je woont namelijk in de buurt.......
De verpakking mag er wel af. Misschien kun je met het gedicht nog even wachten tot je echt gaat uitpakkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef becky27 het volgende:
Oeh!! Aan de hand van de postcode verdenk ik TF als mijn secret santa......
SuperSecretSacky27 mag de verpakking er al af of moet die nog even blijven zitten???
Ik zal nooit meer dat verhaal vergeten dat user kapitein_pannekoek's pakje bij haar aan de deur kwam, en dat haar moeder opendeed omdat zij er zelf niet was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef Santa-R_oo het volgende:
[..]
Bij Bruna moesten ze daar gisteren smakelijk om lachen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer dat verhaal vergeten dat user kapitein_pannekoek's pakje bij haar aan de deur kwam, en dat haar moeder opendeed omdat zij er zelf niet was.
En moeder zei dat ze geen ''kapitein pannekoek'' kende en toen het pakje niet aangenomen heeft_O-![]()
Schitterendquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer dat verhaal vergeten dat user kapitein_pannekoek's pakje bij haar aan de deur kwam, en dat haar moeder opendeed omdat zij er zelf niet was.
En moeder zei dat ze geen ''kapitein pannekoek'' kende en toen het pakje niet aangenomen heeft_O-![]()
Weet niet welke hint je niet kan plaatsen, maar zondag weet je vast en zeker wie ik ben!quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:37 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb nog maar erg weinig mensen op mijn lijstje staan. Ik kan alleen 1 van de hints echt niet plaatsen.
Ja, maak het maar spannend, die van vandaag maakte het lijstje wel heel klein.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:25 schreef SinterKaatje het volgende:
[..]
Weet niet welke hint je niet kan plaatsen, maar zondag weet je vast en zeker wie ik ben!
Ik vind het echt niet leuk. Sorry!quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:47 schreef Reilain het volgende:
hahaha das een tof verhaal![]()
Ik zit nu deurmat te gluren... denk toch echt dat de postbode er met mijn pakje vandoor is!
SecretSantaClausule.... Hijs zeker zoooooo mooi dat ie nu bij een postbodemannetje onder de kerstboom staat??
Oehhhh spannendquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:15 schreef secretsantaclausule het volgende:
chauffeur is onderweg!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wacht speciaal met boodschappen doen! Spanneeeeeeeend!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:46 schreef SSpuugKlokje het volgende:
De chauffeur die het pakje van Spuuglokje gaat bezorgen, is onderweg *jeuj*
Nee, nee en uuuuh nee, en morgen wordt alles duidelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik wacht speciaal met boodschappen doen! Spanneeeeeeeend!
En ik heb nog steeds geen idee wie je bent.Sorbootje? Rocka? Heb ik je op Twitter?
ja wat mot jequote:
Wat leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef Jelief het volgende:
Er werd net aangebeld, In de spiegeling van de ramen aan de overkant zag ik iemand wegrennen en dacht dat er belletje geleld werd. ;') Maar toen zagik ook iets voor de deur staan, manlief deed open. JAAAH mijn pakje! Persoonlijk (?) gebracht door sintersanta!
Wat leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef Jelief het volgende:
Er werd net aangebeld, In de spiegeling van de ramen aan de overkant zag ik iemand wegrennen en dacht dat er belletje geleld werd. ;') Maar toen zagik ook iets voor de deur staan, manlief deed open. JAAAH mijn pakje! Persoonlijk (?) gebracht door sintersanta!
Pfieuw!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:28 schreef Sorbootje het volgende:
Jaaaa het was bij de buren afgegeven! En de postbode was denk ik vergeten een briefje in mn brievenbus te doen.
Er zitten twee kadootjes voor haar bij! Ik heb haar naam erop gezet, dus de rest zou je kunnen openen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk, al die pakketjes![]()
Senna is logeren en die halen we pas morgenmiddag op. Zal ik wachten met uitpakken tot ze thuis is, of het zonder haar doen? SantaSly, wat zal ik doen? Is het voor Senna leuk om erbij te zijn?
Leuk, leuk! Ik ga mijn best doen om geduldig te zijn tot we morgenavond thuis zijn om het samen met haar uit te pakken. En anders bewaar ik die met haar naam erop wel, als ik te ongeduldig en nieuwsgierig benquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef SantaSly het volgende:
[..]
Er zitten twee kadootjes voor haar bij! Ik heb haar naam erop gezet, dus de rest zou je kunnen openen!
Ik lees een boel over gedichten, ik heb geen gedicht erbij hoormaar uiteraard wel een raadsel
Ik heb nog wel wat geduld over maar gelukkig zijn we vanavobd naar werkuitje, dat scheelt verleiding... Ik ben heel benieuwd naar het pakje en de hint... Wie is toch mijn sint???quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:30 schreef sinterkloos het volgende:
Lijnloos![]()
Heb je nog wat geduld over?
Het is al bijna zover![]()
Ik ben heel benieuwd wat je van de pakjes gaat vinden
Je vroeg om een hint
Wat ik alvast kan zeggen is dat je die in je pakje vind!
pics van de inhoud!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kwam net thuis van mijn werk en heb mijn pakket opengescheurd! Sorry!
Tis al donker, dat betekend dat de aanloop naar morgen begonnen isquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, dat mag morgen pas!
Toch toch toch?
Wel hartstikke blij mee! Echt!
Estrys:quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef Reilain het volgende:
Estrys - DePostbode
de laatste 3!
Ik vind van welquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:58 schreef danic het volgende:
Maar dan kunnen we ze toch ook nú openmaken![]()
Nog een paar uurtjes geduld mijn lieve kind,quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:14 schreef _Bar_ het volgende:
Zou ik heel misschien op de valreep nog een kleine hint mogen? Zodat ik ook eens echt kan geen strepen.
Ik heb ook echt geen flauw benul, maar er zitten vast goede hints bij mijn pakje. (en ik ben van nature behoorlijk hintblindquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:04 schreef RockabeIIa het volgende:
maar ik kan mijn SSS maar niet raden!
Ik weet wie je bent!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef Saffier-dr-dinges het volgende:
Saffier, vanavond heb je je pakje, het is echt waar!
't Is alleen niet compleet, da's wel een beetje naar![]()
Deel 2 hou je nog van me te goed, is de belofte die ik maak
Zodra alles weer op rolletjes loopt en ik meer kan hebben wat betreft smaak
Ik las ergens anders van iemand dat die een gedicht vergeten wasquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Echt? Hoe weet je dat dan ineens? Staat toch niets bijzonders in de post.
Nog eens lezen!
nou, niet iedereen leest vanavond mee denk ik. wmb wachten we tot 00.00 (niet dat ik dat ga redden hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:20 schreef Saffier het volgende:
Wat doen we nou? Vanavond al openen of netjes wachten tot morgen?
Het ging om de 'vergeten' it's all in the formuleringquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:23 schreef Pvoesss het volgende:
Een gedicht was toch niet verplicht?
De postcode op het pakket is natuurlijk niet de mijne!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil ook een hint, want ik heb geen idee
Jij moet broedenquote:
Was het leuk? En bandenpijn had ik bij de tweede ook veel eerder dan bij de eerstequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:49 schreef Orea het volgende:
Helpt een dag rondslenteren in de Efteling ook niet hoorik ben echt af! En trekkende banden
En dat bij pas 8 weken
Damn dat heb ik gemist! Ik was de tekst al aan het ontleden op hinta, maar.daar kwam ik niet verder mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik las ergens anders van iemand dat die een gedicht vergeten wasof er zijn er twee zonder gedicht, dat kan
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:55 schreef Orea het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd wat mijn lootje van haar pakketjes vind!!![]()
Tuurlijk heb ik alles al openquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:58 schreef sinterrockabella het volgende:
rocka, nog een hintje nodig? En heb je alle cadeautjes open of alleen de doos?
Ik een beetje, had een moeilijk lijstje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef danic het volgende:
Dat vind ik ook het spannendst/engst: wat de ontvanger ervan vindt.
Nou idd!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef danic het volgende:
Dat vind ik ook het spannendst/engst: wat de ontvanger ervan vindt.
*als er meer dan 1 hint in zit is het niet Orea*quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:32 schreef Orea het volgende:
Mijn hint (in het gedicht) is eigenlijk echt héél erg duidelijk! Het is er maar 1, maar als mijn lootje die mist, dan weet ik het ook niet meer!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef As1981 het volgende:
[..]
*als er meer dan 1 hint in zit is het niet Orea*
gelijktijdigquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik alles al open
(ik ben tenminste eerlijk)
en toe toch, nog een hintje!
Orea ging naar de efteling vandaag!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:37 schreef mefke79 het volgende:
zonder mijn pakje open te maken weet ik het volgende:
• woont in de buurt of heeft familie in de buurt (want post vanuit sorteercentrum den bosch en pakje langsgebracht.
Ik ga voor:
Miss Sly
Takkembah
Asy
Estrys
Flugel
sugarsnap
elmo
kaatje jannie
hint: je pm-box doet het niet!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:46 schreef Reilain het volgende:
Ik wil ook nog wel een hintje... Mag dat SecretSantaClausule???
Ik heb werkelijk nog geen idee....
Otherwise occupied?
Ik heb wat jij niet hebt en andersom..... Jij een jongen ik een meisje?
Heel dichtbij maar eigenlijk best ver weg?? Werk je hier in de buurt??
Mefke!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:39 schreef sinterrockabella het volgende:
[..]
gelijktijdig
bijna
(en daar moet je het dan mee doen)
Pssst heb jij ook niet nog vandaag een kaart gekregen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen flauw benul, maar er zitten vast goede hints bij mijn pakje. (en ik ben van nature behoorlijk hintblind)
misschien woon ik ook wel in de buurt (of heb ik familie bij jou in de buurt)quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:37 schreef mefke79 het volgende:
zonder mijn pakje open te maken weet ik het volgende:
• woont in de buurt of heeft familie in de buurt (want post vanuit sorteercentrum den bosch en pakje langsgebracht.
Ik ga voor:
Miss Sly
Takkembah
Asy
Estrys
Flugel
sugarsnap
elmo
kaatje jannie
nee, maar ik heb wel familie in het zuidenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:10 schreef mefke79 het volgende:
Rocka?
Lady, jij woont toch niet in het zuiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |