Pardon, wie?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb knetterkrankjorum ook op de hoogte gesteld middels een dm.
Check dan haar fotoboekquote:
Ahja andere klassiekerquote:Op donderdag 8 december 2011 15:37 schreef Fanta-stick het volgende:
Chocolate dit pareltje kun je niet missen.
www.fotoboek.fok.nl/kore
Nee hoor, maar van hen weet ik toevallig dat ze Grizzly keihard zouden doenquote:
Ik kotste binnensmonds.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Check dan haar fotoboek
[..]
Ahja andere klassieker
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee hoor, maar van hen weet ik toevallig dat ze Grizzly keihard zouden doen
Ja.quote:
Wanneer ben jij niet aan het eten?quote:
bwaahahahaquote:
Weeje hoe liev stelletje da is???quote:Op donderdag 8 december 2011 15:37 schreef Fanta-stick het volgende:
Chocolate dit pareltje kun je niet missen.
www.fotoboek.fok.nl/kore
Awwwwquote:Op donderdag 8 december 2011 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
Thanks allemaal.Ze is nu al sinds maandag dood en heb haar door alle andere drukte niet eens zelf kunnen begraven, ben nu ziek thuis om wat bij te slapen en rustig aan te doen. En dan kijk je op je telefoon en dan zie je een foto van laatst, en dan is het toch wel heel jammer.
[ afbeelding ]
Ze had ook een tweelingzusje die als twee druppels water erop leek, altijd knus tegen elkaar aan en synchroon tot 1.5 jaar geleden. Nu is ook Huppie weg, nog wel een dikke rekening van de dierenarts voor de nodige consulten en zalfjes.
[ afbeelding ]
Mocht niet meer baten, jammer. Rustig weggekropen in haar vertrouwde nestje en gaan slapen.
Wat ben ik toch ook een pussy soms, zes jaar herinneringen aan zomers e.d. is dan best wel weer veel.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hey I ain't even mad, get that money
Laat mijquote:Op donderdag 8 december 2011 15:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wanneer ben jij niet aan het eten?
Whut die lijken serieus best nog op mijn nijntjes ook! Alleen hebben de mijne hangoortjes.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
Thanks allemaal.Ze is nu al sinds maandag dood en heb haar door alle andere drukte niet eens zelf kunnen begraven, ben nu ziek thuis om wat bij te slapen en rustig aan te doen. En dan kijk je op je telefoon en dan zie je een foto van laatst, en dan is het toch wel heel jammer.
[ afbeelding ]
Ze had ook een tweelingzusje die als twee druppels water erop leek, altijd knus tegen elkaar aan en synchroon tot 1.5 jaar geleden. Nu is ook Huppie weg, nog wel een dikke rekening van de dierenarts voor de nodige consulten en zalfjes.
[ afbeelding ]
Mocht niet meer baten, jammer. Rustig weggekropen in haar vertrouwde nestje en gaan slapen.
Wat ben ik toch ook een pussy soms, zes jaar herinneringen aan zomers e.d. is dan best wel weer veel.
Goede zakenvrouw wel, snoept niet van haar eigen waren.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee hoor, maar van hen weet ik toevallig dat ze Grizzly keihard zouden doen
Je moet mijn vakantie sponserenquote:
Heeft geen zin natuurlijk, dan moet ik alsnog betalenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede zakenvrouw wel, snoept niet van haar eigen waren.
Beetje jammer ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Wel heel lief hoe je voor je konijntje was.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je wel met een pakhuis aan wisselgeld aankomen wil ik dat doenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je moet mijn vakantie sponseren
Ja maar, niet echt. Zonder je merchandise te testen het op de markt zettenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede zakenvrouw wel, snoept niet van haar eigen waren.
Beetje jammer ook wel.
Succes bro!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef aight1 het volgende:
Ik ben naar de fysio, laatste keer als 't goed is.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Laat mijVisburgers van Iglo zijn niet te eten trouwens
Ik behoed je voor toekomstige fatty fatty boom boom wording.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Laat mijVisburgers van Iglo zijn niet te eten trouwens
Hij bedoelt je cupmaat.quote:
Beidequote:
Tilapiafilet in zak voor echte bazen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Men beter kom je de volgende keer dit topic weer binnen met zo een lekkere chick.quote:
Echte bazen eten bevroren koolvis.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
Echte bazen eten alleen rauw de kop van een sardien toch?
25% is dat veel voor een vrouw? Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Lengte: 1,70
BW 75-76 ofzo
VP laatst 25%
Ik max nooit.
BP -doe ik niet :$ 30 kg ofzo. DBP- 16 kg per hand.
DL - alleen stiffed(voor je hams dus) 67
SQ- 50 x 8
je squat 8 x 50 kg? 1 set?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Lengte: 1,70
BW 75-76 ofzo
VP laatst 25%
Ik max nooit.
BP -doe ik niet :$ 30 kg ofzo. DBP- 16 kg per hand.
DL - alleen stiffed(voor je hams dus) 67
SQ- 50 x 8
Zal wel 15% aan tetten in zittenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
25% is dat veel voor een vrouw? Geen idee eigenlijk.
18%-28% is goed voor een vrouw.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt? 1/3e van je lichaam vet is nog goed? Nee toch.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
18%-28% is goed voor een vrouw.
Ben ik ook wel bang voor eigenlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 15:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik behoed je voor toekomstige fatty fatty boom boom wording.
.
En dit ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gelul over fitness en gedoe hele tijd.
Jep...dat is het zwaarste wat ik kan tot nu toe, ik max niet.quote:
28% is 1/3?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt? 1/3e van je lichaam vet is nog goed? Nee toch.
Ik zit nu rond de 10% ofzo en moet nog minstens 2% af
Hahah das 33%quote:Op donderdag 8 december 2011 15:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt? 1/3e van je lichaam vet is nog goed? Nee toch.
Ik zit nu rond de 10% ofzo en moet nog minstens 2% af
Enig idee of van die tabellen betrouwbaar zijn om je vetpercentage te berekenen? Of is een skinfold caliper tien keer beter?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
BP = bench pressquote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Al die afkortingenik snap er niks van.
Jaen het is natuurlijk ook zo; 20 % is niet 20% voor de ander en voor mannen gelden weer hele andere percentages.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Enig idee of van die tabellen betrouwbaar zijn om je vetpercentage te berekenen? Of is een skinfold caliper tien keer beter?
Wel beetje ruim afgerond ja maar je snapt wat ik bedoelquote:
Lage DL man, dat deed ik een half jaar geleden nogquote:Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Jajong het volgende:
1.88m
88kg
10-12% BF
Ik heb alleen gemaxed bij BP en dat was 105KG ofzo.
Doe 5x5 bij alles
BP 90
SQ 110
DL 110
Weaksauce i knows
Ow op mijn gewicht moet je niet letten hoor..wordt meestal 5 kg lichter geschatquote:Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet een squatrack hebben, verder dan 100 kg squat ga ik niet doen nu. Breek mijn nek nog een keer.
Trouwens Fanta, ik dacht dat jij een stuk skinnier was juist.
I know, DL hebben we pas 2 weken geleden weer in ons schema gegooid. Echt maaanden niet gedaan. Sowieso doe ik pas een klein jaartje serieus aan krachttraining.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lage DL man, dat deed ik een half jaar geleden nog
178, 80 bij 17% ()nu
Juist? Bedoel je daarmee dat voor de een 20% wel goed is en voor de ander niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jaen het is natuurlijk ook zo; 20 % is niet 20% voor de ander en voor mannen gelden weer hele andere percentages.
Een kwart van mijn lichaam is vet..maar ja grof gezegd zit er ook veel in the frontquote:Op donderdag 8 december 2011 15:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel beetje ruim afgerond ja maar je snapt wat ik bedoel.
Post eens pics dan, als je toch al bezig was.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een kwart van mijn lichaam is vet..maar ja grof gezegd zit er ook veel in the front.
Nee maar je bij de 1 kan 20 % op de ass zitten en bij de ander bij buik/armenborst.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist? Bedoel je daarmee dat voor de een 20% wel goed is en voor de ander niet?
Anders snap ik ut niet. :S
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een kwart van mijn lichaam is vet..maar ja grof gezegd zit er ook veel in the front.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Men beter kom je de volgende keer dit topic weer binnen met zo een lekkere chick.
Trouwens Panzer, die Steinborn lift die je me stuurde, shit werkt goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet een squatrack hebben, verder dan 100 kg squat ga ik niet doen nu. Breek mijn nek nog een keer.
Trouwens Fanta, ik dacht dat jij een stuk skinnier was juist.
Oh zo ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee maar je bij de 1 kan 20 % op de ass zitten en bij de ander bij buik/armenborst.
Het staat iedereen anders.
Op je voorhoofd?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen recente posing pics van mezelf en geen zin om ze te maken want geen camera en ook niet op phone.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post eens pics dan, als je toch al bezig was.
Mijn lippen...het zit allemaal in mijn lippen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als in, ze zijn redelijk betrouwbaar?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jaen het is natuurlijk ook zo; 20 % is niet 20% voor de ander en voor mannen gelden weer hele andere percentages.
Wat voor cupmaat heb je dangquote:Op donderdag 8 december 2011 16:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen recente posing pics van mezelf en geen zin om ze te maken want geen camera en ook niet op phone..
Ik dacht dat je 60 kg ofzo zou zijn, je benen en arm pics van laatst leek absoluut geen 25%. Ben je aan het trollen?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow op mijn gewicht moet je niet letten hoor..wordt meestal 5 kg lichter geschat.
Dit is kankergeil.quote:
Haha goed bezig, ik verkracht mijn rug op bench press station.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Trouwens Panzer, die Steinborn lift die je me stuurde, shit werkt goed.
Jawel dat doe ik wel. Hoezo? Ben niet zo'n expert hoor mn trainingsbuddy is degene die zich bezighoudt met de schema's enzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 60 kg ofzo zou zijn, je benen en arm pics van laatst leek absoluut geen 25%. Ben je aan het trollen?
Trouwens Jajong, je wilt toch niet beweren dat je 5x5 deadlift doet? Volgens mij is dat echt niet de bedoeling op SL.Kan me niet voorstellen dat je daarmee vooruit gaat namelijk.
Eigenlijk niet...ligt er ook aan hoe je het meet, je hebt speciale weegschalen, huidplooimeters, machientjes die je zelf moet vasthouden. En dan komt er een gast met 2 % vpquote:Op donderdag 8 december 2011 16:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja als in, ze zijn redelijk betrouwbaar?
Wel een blikvanger die lift.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha goed bezig, ik verkracht mijn rug op bench press station.
Daarom vroeg ik dus naar die huidplooimeters.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eigenlijk niet...ligt er ook aan hoe je het meet, je hebt speciale weegschalen, huidplooimeters, machientjes die je zelf moet vasthouden. En dan komt er een gast met 2 % vp. Klopt dus niet.
http://stronglifts.com/why-deadlifts-1x5-stronglifts-5x5-squats/quote:Op donderdag 8 december 2011 16:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jawel dat doe ik wel. Hoezo? Ben niet zo'n expert hoor mn trainingsbuddy is degene die zich bezighoudt met de schema's enzo.
Lekker feminine met je ass back, love it.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel een blikvanger die lift.
Enige wat betrouwbaar is zijn die huidplooi meters. Die weegschalen meten alleen je benen, en die dingen die je moet vasthouden alleen je armen en chest. Vet useless.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eigenlijk niet...ligt er ook aan hoe je het meet, je hebt speciale weegschalen, huidplooimeters, machientjes die je zelf moet vasthouden. En dan komt er een gast met 2 % vp. Klopt dus niet.
No really haha en voor het laatst dat ik vp heb gemeten was 9 maanden geleden ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha goed bezig, ik verkracht mijn rug op bench press station.
Ik bedoelde dan vooral het gewicht op je rug krijgen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lekker feminine met je ass back, love it.
Ja maar huidplooimeters waar doe je die dan allemaal? Hoe werkt dat? Neem aan dat je zo'n huidplooimeter niet in je tiet laat knijpen?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Enige wat betrouwbaar is zijn die huidplooi meters. Die weegschalen meten alleen je benen, en die dingen die je moet vasthouden alleen je armen en chest. Vet useless.
Ja ik doe het ook met huidplooimeting, tricep, buik en bovenbeen..quote:Op donderdag 8 december 2011 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Enige wat betrouwbaar is zijn die huidplooi meters. Die weegschalen meten alleen je benen, en die dingen die je moet vasthouden alleen je armen en chest. Vet useless.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar huidplooimeters waar doe je die dan allemaal? Hoe werkt dat? Neem aan dat je zo'n huidplooimeter niet in je tiet laat knijpen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://stronglifts.com/why-deadlifts-1x5-stronglifts-5x5-squats/
[..]
Lekker feminine met je ass back, love it.
Dit doen wij.quote:If Deadlifts are your favorite exercise as it is for me, do 5 reps for your warm-up sets: 5x135lb – 5x180lb – 5x205lb – 5x235lb. This gives you more technique practice without causing plateaus on your other lifts like 235lbs for 5x5 would.
Daar is mijn toekomstige ex-vrouw weerquote:Op donderdag 8 december 2011 16:06 schreef Maisnon het volgende:
ik ben 99% bodyfat geen botten ook, gewoon een soort blob
Nee, dat laat je mij doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar huidplooimeters waar doe je die dan allemaal? Hoe werkt dat? Neem aan dat je zo'n huidplooimeter niet in je tiet laat knijpen?
Ah zo, dacht al. Ik doe 3x5, excl 2/3 warmups sets van 5+ reps.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
[..]
Dit doen wij.
[..]
Daar is mijn toekomstige ex-vrouw weer.
Verschillende methodes...je kan op verschillende plaatsen je huidflappen meten.. Je hebt 3 punts metingen (dus op 3 plaatsen), 5 punts, 204 punts etc.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.verantwoord-af(...)oor-bepalen-vetmassaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |