Mits jij mijn sugarmomma bent, want gefokte cashflow.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:22 schreef Juminelle het volgende:
Grizzly, fuck Californië, we gaan naar Polynesië
Caliquote:Op donderdag 8 december 2011 15:22 schreef Juminelle het volgende:
Grizzly, fuck Californië, we gaan naar Polynesië
rip huppiequote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Bah wat troosteloos, haar hokje met hooi, nestje, broodjes, krabsteen en voerbakje is nog helemaal intact, maar het konijntje is er niet meer na 6 jaar. Huppie.
Gecondoleerd panzermaus.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Bah wat troosteloos, haar hokje met hooi, nestje, broodjes, krabsteen en voerbakje is nog helemaal intact, maar het konijntje is er niet meer na 6 jaar. Huppie.
Sterkte ah broeder.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Aaahw zo zieligquote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Kut manquote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Konijnen zonder timingquote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn gigolo plan nog steeds geen optiequote:Op donderdag 8 december 2011 15:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mits jij mijn sugarmomma bent, want gefokte cashflow.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef aight1 het volgende:
Hey Jackie ik had geen last van m'n knie net trouwenswel maar 30 min gerend, maar eerst had ik na 3 min al last dus is nice
Mits jij (niet al te lelijke) cliënten voor mij regelt wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef Juminelle het volgende:
Aw, sterkte Panzer
[..]
Mijn gigolo plan nog steeds geen optie?
Diepvries in.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Dealquote:Op donderdag 8 december 2011 15:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mits jij (niet al te lelijke) cliënten voor mij regelt wel.
Ik ken een hippe plek waar je chicks klanten kunt krijgen.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb knetterkrankjorum ook op de hoogte gesteld middels een dm.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zomaar gepasseerdquote:Op donderdag 8 december 2011 15:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Deal![]()
Phantom, Tli, Allure, dWc where are you guys?
Hoezo niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeg, ik ben niet de overal inzetbare figurant van deze reeks ofzo hoor.
Pardon, wie?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb knetterkrankjorum ook op de hoogte gesteld middels een dm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |