Check dan haar fotoboekquote:
Ahja andere klassiekerquote:Op donderdag 8 december 2011 15:37 schreef Fanta-stick het volgende:
Chocolate dit pareltje kun je niet missen.
www.fotoboek.fok.nl/kore
Nee hoor, maar van hen weet ik toevallig dat ze Grizzly keihard zouden doenquote:
Ik kotste binnensmonds.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Check dan haar fotoboek
[..]
Ahja andere klassieker
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee hoor, maar van hen weet ik toevallig dat ze Grizzly keihard zouden doen
Ja.quote:
Wanneer ben jij niet aan het eten?quote:
bwaahahahaquote:
Weeje hoe liev stelletje da is???quote:Op donderdag 8 december 2011 15:37 schreef Fanta-stick het volgende:
Chocolate dit pareltje kun je niet missen.
www.fotoboek.fok.nl/kore
Awwwwquote:Op donderdag 8 december 2011 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
Thanks allemaal.Ze is nu al sinds maandag dood en heb haar door alle andere drukte niet eens zelf kunnen begraven, ben nu ziek thuis om wat bij te slapen en rustig aan te doen. En dan kijk je op je telefoon en dan zie je een foto van laatst, en dan is het toch wel heel jammer.
[ afbeelding ]
Ze had ook een tweelingzusje die als twee druppels water erop leek, altijd knus tegen elkaar aan en synchroon tot 1.5 jaar geleden. Nu is ook Huppie weg, nog wel een dikke rekening van de dierenarts voor de nodige consulten en zalfjes.
[ afbeelding ]
Mocht niet meer baten, jammer. Rustig weggekropen in haar vertrouwde nestje en gaan slapen.
Wat ben ik toch ook een pussy soms, zes jaar herinneringen aan zomers e.d. is dan best wel weer veel.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hey I ain't even mad, get that money
Laat mijquote:Op donderdag 8 december 2011 15:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wanneer ben jij niet aan het eten?
Whut die lijken serieus best nog op mijn nijntjes ook! Alleen hebben de mijne hangoortjes.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
Thanks allemaal.Ze is nu al sinds maandag dood en heb haar door alle andere drukte niet eens zelf kunnen begraven, ben nu ziek thuis om wat bij te slapen en rustig aan te doen. En dan kijk je op je telefoon en dan zie je een foto van laatst, en dan is het toch wel heel jammer.
[ afbeelding ]
Ze had ook een tweelingzusje die als twee druppels water erop leek, altijd knus tegen elkaar aan en synchroon tot 1.5 jaar geleden. Nu is ook Huppie weg, nog wel een dikke rekening van de dierenarts voor de nodige consulten en zalfjes.
[ afbeelding ]
Mocht niet meer baten, jammer. Rustig weggekropen in haar vertrouwde nestje en gaan slapen.
Wat ben ik toch ook een pussy soms, zes jaar herinneringen aan zomers e.d. is dan best wel weer veel.
Goede zakenvrouw wel, snoept niet van haar eigen waren.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee hoor, maar van hen weet ik toevallig dat ze Grizzly keihard zouden doen
Je moet mijn vakantie sponserenquote:
Heeft geen zin natuurlijk, dan moet ik alsnog betalenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede zakenvrouw wel, snoept niet van haar eigen waren.
Beetje jammer ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Wel heel lief hoe je voor je konijntje was.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je wel met een pakhuis aan wisselgeld aankomen wil ik dat doenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je moet mijn vakantie sponseren
Ja maar, niet echt. Zonder je merchandise te testen het op de markt zettenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede zakenvrouw wel, snoept niet van haar eigen waren.
Beetje jammer ook wel.
Succes bro!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef aight1 het volgende:
Ik ben naar de fysio, laatste keer als 't goed is.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Laat mijVisburgers van Iglo zijn niet te eten trouwens
Ik behoed je voor toekomstige fatty fatty boom boom wording.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Laat mijVisburgers van Iglo zijn niet te eten trouwens
Hij bedoelt je cupmaat.quote:
Beidequote:
Tilapiafilet in zak voor echte bazen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Men beter kom je de volgende keer dit topic weer binnen met zo een lekkere chick.quote:
Echte bazen eten bevroren koolvis.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
Echte bazen eten alleen rauw de kop van een sardien toch?
25% is dat veel voor een vrouw? Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Lengte: 1,70
BW 75-76 ofzo
VP laatst 25%
Ik max nooit.
BP -doe ik niet :$ 30 kg ofzo. DBP- 16 kg per hand.
DL - alleen stiffed(voor je hams dus) 67
SQ- 50 x 8
je squat 8 x 50 kg? 1 set?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Lengte: 1,70
BW 75-76 ofzo
VP laatst 25%
Ik max nooit.
BP -doe ik niet :$ 30 kg ofzo. DBP- 16 kg per hand.
DL - alleen stiffed(voor je hams dus) 67
SQ- 50 x 8
Zal wel 15% aan tetten in zittenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
25% is dat veel voor een vrouw? Geen idee eigenlijk.
18%-28% is goed voor een vrouw.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt? 1/3e van je lichaam vet is nog goed? Nee toch.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
18%-28% is goed voor een vrouw.
Ben ik ook wel bang voor eigenlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 15:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik behoed je voor toekomstige fatty fatty boom boom wording.
.
En dit ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gelul over fitness en gedoe hele tijd.
Jep...dat is het zwaarste wat ik kan tot nu toe, ik max niet.quote:
28% is 1/3?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt? 1/3e van je lichaam vet is nog goed? Nee toch.
Ik zit nu rond de 10% ofzo en moet nog minstens 2% af
Hahah das 33%quote:Op donderdag 8 december 2011 15:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt? 1/3e van je lichaam vet is nog goed? Nee toch.
Ik zit nu rond de 10% ofzo en moet nog minstens 2% af
Enig idee of van die tabellen betrouwbaar zijn om je vetpercentage te berekenen? Of is een skinfold caliper tien keer beter?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |