BP = bench pressquote:Op donderdag 8 december 2011 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Al die afkortingenik snap er niks van.
Jaen het is natuurlijk ook zo; 20 % is niet 20% voor de ander en voor mannen gelden weer hele andere percentages.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Enig idee of van die tabellen betrouwbaar zijn om je vetpercentage te berekenen? Of is een skinfold caliper tien keer beter?
Wel beetje ruim afgerond ja maar je snapt wat ik bedoelquote:
Lage DL man, dat deed ik een half jaar geleden nogquote:Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Jajong het volgende:
1.88m
88kg
10-12% BF
Ik heb alleen gemaxed bij BP en dat was 105KG ofzo.
Doe 5x5 bij alles
BP 90
SQ 110
DL 110
Weaksauce i knows
Ow op mijn gewicht moet je niet letten hoor..wordt meestal 5 kg lichter geschatquote:Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet een squatrack hebben, verder dan 100 kg squat ga ik niet doen nu. Breek mijn nek nog een keer.
Trouwens Fanta, ik dacht dat jij een stuk skinnier was juist.
I know, DL hebben we pas 2 weken geleden weer in ons schema gegooid. Echt maaanden niet gedaan. Sowieso doe ik pas een klein jaartje serieus aan krachttraining.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lage DL man, dat deed ik een half jaar geleden nog
178, 80 bij 17% ()nu
Juist? Bedoel je daarmee dat voor de een 20% wel goed is en voor de ander niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jaen het is natuurlijk ook zo; 20 % is niet 20% voor de ander en voor mannen gelden weer hele andere percentages.
Een kwart van mijn lichaam is vet..maar ja grof gezegd zit er ook veel in the frontquote:Op donderdag 8 december 2011 15:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel beetje ruim afgerond ja maar je snapt wat ik bedoel.
Post eens pics dan, als je toch al bezig was.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een kwart van mijn lichaam is vet..maar ja grof gezegd zit er ook veel in the front.
Nee maar je bij de 1 kan 20 % op de ass zitten en bij de ander bij buik/armenborst.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist? Bedoel je daarmee dat voor de een 20% wel goed is en voor de ander niet?
Anders snap ik ut niet. :S
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een kwart van mijn lichaam is vet..maar ja grof gezegd zit er ook veel in the front.
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Men beter kom je de volgende keer dit topic weer binnen met zo een lekkere chick.
Trouwens Panzer, die Steinborn lift die je me stuurde, shit werkt goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet een squatrack hebben, verder dan 100 kg squat ga ik niet doen nu. Breek mijn nek nog een keer.
Trouwens Fanta, ik dacht dat jij een stuk skinnier was juist.
Oh zo ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee maar je bij de 1 kan 20 % op de ass zitten en bij de ander bij buik/armenborst.
Het staat iedereen anders.
Op je voorhoofd?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen recente posing pics van mezelf en geen zin om ze te maken want geen camera en ook niet op phone.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post eens pics dan, als je toch al bezig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |