gewoon rusti als een aardappelgerechtquote:Op donderdag 8 december 2011 16:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als ik sta te helikopteren op de keukentafel.
Wat.quote:
Deze man weet niet.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
gewoon rusti als een aardappelgerecht
quote:
Ja hoor, je bent welkomquote:Op donderdag 8 december 2011 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus mag ik bij je intrekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Inderdaad, vandaar mijn 'wat'.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent welkom
En wat zit er voor mij in als je ik vakantie sponsor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie edit.quote:
Een spannend nachtje met Choco.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En wat zit er voor mij in als je ik vakantie sponsor?
Ik zie niet waar mijn voordeel precies zit.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een spannend nachtje met Choco.
Teabaggen en geteabagged worden?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie niet waar mijn voordeel precies zit.
Volgens mij houdt dWc niet zo van theequote:Op donderdag 8 december 2011 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Teabaggen en geteabagged worden?
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We gaan Cluedo spelen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie niet waar mijn voordeel precies zit.
Ik zit nog liever op de punt van een piramide dan dat ik me laat teabaggen door CB!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Teabaggen en geteabagged worden?
Goeie track 14.gifquote:
Punt in je gaatje yeah.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit nog liever op de punt van een piramide dan dat ik me laat teabaggen door CB!
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
No shit. Tegenvallertje dWc.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SLB Money Gang trouwens. Schaamteloos genakt van Soulja Boy's SOD Money Gang.
Het grote gedoe in zijn geheel.quote:
Echtquote:Op donderdag 8 december 2011 16:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No shit. Tegenvallertje dWc.
[..]
Het grote gedoe in zijn geheel.
Even serieus, dit nummer is gaarder dan de meeste Soulja Boy tracks hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 16:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No shit. Tegenvallertje dWc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |