Iets met keuken.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik snap niks van die stats, aub ga elkaar daarover DM'en ofzo.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Dit inderdaad. Een dope track en een sexy tattoo chick om dit topic nog een beetje te redden:quote:Op donderdag 8 december 2011 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
BlackBerry'squote:Op donderdag 8 december 2011 16:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep en een mooi slank topic en een bb topic.
Sometimes I grab my nuts. Because, well.. I can.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom in de ring dannnnnnnn het is jij en ik tegen elkaar!
Pas op he...ik heb boksen al onder de kniequote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom in de ring dannnnnnnn het is jij en ik tegen elkaar!
Mag toch niet onder de gordel?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pas op he...ik heb boksen al onder de knie.
Toffe foto, chick en bokehquote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een dope track en een sexy tattoo chick om dit topic nog een beetje te redden:
[ afbeelding ]
Dit, fuckin breezer phone's.quote:
Ja 2 weken ik doe het meer dan een jaar en ik ben nog laaang niet klaar met technieken lerenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pas op he...ik heb boksen al onder de knie.
Lekker in je pak 15 jarige sletjus pingen tochquote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dit, fuckin breezer phone's.
Als manager zijnde van een grote bedrijf is het al kansloos om met zo een ding rond te lopen. Gelijk geasocieerd worden met een bijlmerneger en shit
Doe danquote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sometimes I grab my nuts. Because, well.. I can.
Die moet ik als ondertitel
Ken je deze?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:10 schreef Sala-adin het volgende:
Sinds Jajong hier is, is iedereen een gymer en shit
FOK DAT!!!!
Wat een pokoe als je lekkere bass hebt.
Vicky de Viking en kristallen
Nee, mij iets te michael jackson.quote:
allemaal mooi en wel maar wat als ze vragen hoeveel je liftquote:Op donderdag 8 december 2011 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker in je pak 15 jarige sletjus pingen toch
Ik wil link van die mixtape om te downloaden!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken je deze?
Het is prins Faberyay' aan de 2cb!
Blabla in de bladen en drama op TV
Uitgepraat? Godverdomme nee
Ik praat en ik praat tot de laatste rond mee
ABC Braka, patta, para jacka
Apatische tatta's hangen met Faberpapa![]()
Die mattie van me oorspronkelijk uit Boxtel ja, woonde anti-kraak in Geuzenveld (vandaar die tram 13 toriesquote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Serieuze vraag: Heeft iemand hier ervaring met antikraak wonen?
Faberyayoquote:Op donderdag 8 december 2011 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken je deze?
Het is prins Faberyay' aan de 2cb!
Blabla in de bladen en drama op TV
Uitgepraat? Godverdomme nee
Ik praat en ik praat tot de laatste rond mee
ABC Braka, patta, para jacka
Apatische tatta's hangen met Faberpapa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |