Mja, dat maakt mij niet eens zo heel veel uit. Ik heb even wat nodig voor een half jaartje of zo.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die mattie van me oorspronkelijk uit Boxtel ja, woonde anti-kraak in Geuzenveld (vandaar die tram 13 tories). Fucking chill in een flatje, lage huur, alleen enige nadeel natuurlijk dat 'ie binnen een maand moest moven op een bepaald moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dan quote ik Jahr00n gewoon, zit ik wel goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
allemaal mooi en wel maar wat als ze vragen hoeveel je lift
Het was dan ook een zelfspot grapje.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja 2 weken ik doe het meer dan een jaar en ik ben nog laaang niet klaar met technieken leren
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mja, dat maakt mij niet eens zo heel veel uit. Ik heb even wat nodig voor een half jaartje of zo.Moet je moven or what?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turquoise pattas, dat is Faberpapaquote:Op donderdag 8 december 2011 16:18 schreef Sinji het volgende:
APC Brakka, Patta Para jacka.
Desert boot Clarks, Ray-Ban Splanga
Uniform
De spanningen lopen hier een beetje hoog op, wil even een break er in lassen.quote:
Ja iknow, vandaar dat laatstequote:Op donderdag 8 december 2011 16:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het was dan ook een zelfspot grapje.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mja, dat maakt mij niet eens zo heel veel uit. Ik heb even wat nodig voor een half jaartje of zo.Ideale optie dan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whut? Is dat een hele andere track of heb jij een andere versiequote:Op donderdag 8 december 2011 16:18 schreef Sinji het volgende:
APC Brakka, Patta Para jacka.
Desert boot Clarks, Ray-Ban Splanga
Uniform.
My sis did...misschien kan je vraag beantwoorden.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Serieuze vraag: Heeft iemand hier ervaring met antikraak wonen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ideale optie dan toch?
[..]
Whut? Is dat een hele andere track of heb jij een andere versie.
Ken je Uniform niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ideale optie dan toch?
[..]
Whut? Is dat een hele andere track of heb jij een andere versie.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:21 schreef Sala-adin het volgende:
Liever der huisgenootje want die is lekker rond en laat een bitter smaakje achter in mijn mond, nadat ik haar zie een paar dagen in de put maar als ik haar weer zie kan huilen van geluk
Jup, hoor alleen soms wel verhalen van onverwachte bezichtigingen van het pand, wat altijd wel kut is.quote:
Als je je kamer niet goed hebt opgeruimd hebtquote:Op donderdag 8 december 2011 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jup, hoor alleen soms wel verhalen van onverwachte bezichtigingen van het pand, wat altijd wel kut is.
Als ik sta te helikopteren op de keukentafel.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je je kamer niet goed hebt opgeruimd hebt.
Hehe, jij zo in je Hello Kitty pyjama met Mickey Mouse-oortjes op je hoofd en een toverstaf in je hand je piemel tussen je dubbele matras aan het pompen staat die gast van de woningbouw in je kamer met nieuwe bezichtigersquote:Op donderdag 8 december 2011 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jup, hoor alleen soms wel verhalen van onverwachte bezichtigingen van het pand, wat altijd wel kut is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ninja edit...what has been seen..quote:Op donderdag 8 december 2011 16:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als ik sta te helikopteren op de keukentafel.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, jij zo in je Hello Kitty pyjama met Mickey Mouse-oortjes op je hoofd en een toverstaf in je hand je piemel tussen je dubbele matras aan het pompen staat die gast van de woningbouw in je kamer met nieuwe bezichtigers.
Wait, watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, jij zo in je Hello Kitty pyjama met Mickey Mouse-oortjes op je hoofd en een toverstaf in je hand je piemel tussen je dubbele matras aan het pompen staat die gast van de woningbouw in je kamer met nieuwe bezichtigers.
Zieke geestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus mag ik bij je intrekken?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |