Als dat gebeurt, dan geef ik jou een kratje amstel.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Let maar op, Ajax gaat straks gewoon door en Lyon wordt geschorst.
Lekker blijven dromen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik 2 kratten amstel.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan geef ik jou een kratje amstel.
Nee man, Real speelde ook echt pauper .. dan moet die wedstrijd ook opnieuw, tegen het A elftal en serieus ballen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jezusquote:Op donderdag 8 december 2011 13:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon een statement durven maken, en die EL weigeren.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:07 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan geef ik jou een kratje amstel.
Haha, doe maar 3 flesjes bacardi dan!quote:
Als dat gebeurd, zal ik dan een paar kratjes van je overnemen aangezien je er in omkomt?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ben je een kloon van Djeez?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Je zou je belachelijk maken, als je dit gewoon laat gebeurenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:08 schreef eight het volgende:
[..]
JezusIn Nederland heeft Ajax zichzelf al volstrekt belachelijk gemaakt met dat Cruijff -RVC gedoe en nu wil jij dat ze zich ook in de rest van Europa belachelijk maken
das een dikke fotosoepquote:Op donderdag 8 december 2011 13:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand dat bankafschrift van lyon nog eens posten
Maar maar maar maar amstel is een officiele partner van Ajaxquote:Op donderdag 8 december 2011 13:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Haha, doe maar 3 flesjes bacardi dan!
Breezer?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Haha, doe maar 3 flesjes bacardi dan!
Inderdaad, zegt helemaal niets,quote:Op donderdag 8 december 2011 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
Het onderzoek is vanmiddag al klaar. Het is een 'standaard' onderzoek van die gokautoriteit dat altijd plaatsvindt bij hogere uitslagen. Weinig spannends dus.
heb m al gegoogledquote:Op donderdag 8 december 2011 13:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
weet ik, maar ik ben m kwijt en wil m ff aan een maat laten zien.
Komt die 25M weerquote:Op donderdag 8 december 2011 13:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik snap er echt niks van dat spelers niet op de hoogte gehouden werden van de tussenstand in Zagreb. Het gaat om fucking 25 miljoen en dan houd je cruciale informatie achter???
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een plaatje gevonden waarop een dynamo speler knipoogt en zijn duim opsteekt richting de spits van Lyon. Schokkend en vers van de pers, zal hem dadelijk posten. Leest u mee, media?
Dagjesmensenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik snap er echt niks van dat spelers niet op de hoogte gehouden werden van de tussenstand in Zagreb. Het gaat om fucking 25 miljoen en dan houd je cruciale informatie achter???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |