abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105334120
Achja, Lyon kan ook zeggen Real hield zich ook duidelijk in, als die aanzetten en serieus spelen winnen ze met 4/5/6 doelpunten.

Maar het is zuur voor Ajax, als dat mijn club was zou ik me ook genaaid voelen, zo dichtbij, zo verdacht. Maar zijn wel meer omstandigheden.
pi_105334153
Hou nou maar op met die conspiracy theories overal...we spelen gewoon EL. :')
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_105334179
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:50 schreef Geo3kant het volgende:
Achja, Lyon kan ook zeggen Real hield zich ook duidelijk in, als die aanzetten en serieus spelen winnen ze met 4/5/6 doelpunten.

Maar het is zuur voor Ajax, als dat mijn club was zou ik me ook genaaid voelen, zo dichtbij, zo verdacht. Maar zijn wel meer omstandigheden.
Amen
Only the strong survive
pi_105334180
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Zo zal het idd gaan,maar als de bookies het niet vertrouwen is er best kans dat er is gesjoemeld. Maar wil niet zeggen dat het bewezen kan worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 8 december 2011 @ 12:52:09 #80
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105334224
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo zal het idd gaan,maar als de bookies het niet vertrouwen is er best kans dat er is gesjoemeld. Maar wil niet zeggen dat het bewezen kan worden.
De bookies starten wel vaker zo'n onderzoek hoor, meer om gewoon de schone schijn op te houden. Geloof er ook absoluut niet in dat hier een goksyndicaat achter zit. Veel te doorzichtig en teveel risico. Die pakken liever een wedstrijd in de Indonesische eerste divisie ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105334269
In Spanje de AS, leuk om ook de comments te lezen. De spanjaarden die vinden het hele zooitje ook verdacht in combinatie met de belachelijke overwinning van Lyon: http://www.as.com/futbol/(...)1207dasdasftb_48/Tes
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_105334278
quote:
Als die terugspeelbal bij de 1-0 van Gomis in deze 6e wedstrijd was geweest was het voor iedereen duidelijk geweest, of hoe slecht er verdedigd wordt bij 0:52, bij die kans van Gomis. :') Zo kunne we nog uren doorgaan hoor
Only the strong survive
  donderdag 8 december 2011 @ 12:54:35 #84
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105334294
Lees ook de comments bij de 1-7 video, de hele wereld heeft door dat het gefixt is :')
pi_105334296
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:50 schreef Geo3kant het volgende:

Precies. Als je iets verdacht vindt moet je ook alles onder de loep houden en niet alleen de zaken die in je nadeel zijn.

Sommigen hier kunnen gewoon niet nuchter naar de zaak kijken en vinden het dan vreemd dat ze niet serieus worden genomen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105334303
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:53 schreef Caland het volgende:

[..]

De bookies starten wel vaker zo'n onderzoek hoor, meer om gewoon de schone schijn op te houden. Geloof er ook absoluut niet in dat hier een goksyndicaat achter zit. Veel te doorzichtig en teveel risico. Die pakken liever een wedstrijd in de Indonesische eerste divisie ofzo.
Inderdaad, net als de Franse.. dat is gewoon schijn, 'we hebben ons best gedaan maar kunnen het niet bewijzen'.

De bookies hebben zichzelf sowieso genaaid, die odds waren echt debiel.
pi_105334333
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:49 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Niet alleen dat, Lyon wist in alle CL wedstrijden maar 2 maal te scoren, en nu opeens 7 binnen 30 minuten? Daarbij komt dan nog de knipoog en wat nu blijkt het grote verlies van enkele Franse bookmakers die de boel niet vertrouwen en een onderzoek instellen, iets dat bookmakers zelden (zo publiekelijk) doen.

Nee idd helemaal niks verdacht aan!!!
Bron grote verlies bookies?

En dat van die doelpunten zegt toch niks joh.
pi_105334353
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil graag de uefa aanklagen, hoe pak ik dat het best aan?
misschien helpt het
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_105334371
quote:
12s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

misschien helpt het
Naar het politiebureau gaan en aangifte doen :P
pi_105334425
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit. De CL is het paradepaardje van de UEFA en dat gaan ze echt niet op het spel zetten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105334460
quote:
Dinamo Zagreb heeft op haar officiele website ook een persverklaring gegeven. Ze vinden het schandalig dat ze worden beschuldigd van omkoping en zullen alle juridische stappen nemen om de beschuldiging ongedaan te maken.

'It's scandalous and malicious to proclaim the Champions League match between Dinamo and Lyon as suspicious which is also underrating of Dinamo's opponent Lyon just because they got the needed win to qualify to the next round of the Champions League. Dinamo ended the match with a shameless result which already caused certain measures taken from the club board.

Off course, no one in club can't be satisfied after that result, but it is also obvious that Dinamo was fighting after taking the lead, after equalising and when Lyon took the lead to achieve the best possible result.

GNK Dinamo once again strongly objects to all domestic and foreign media speculation about any dishonourable actions regarding the game result. A better team with an extra player won the game in Maksimir and managed to qualify for the next stage of the UEFA Champions league.

We kindly ask all media representatives to stop with their discussion regarding this matter because it is humiliating for the reputation of our club, football and sport in general to do so.

In case this speculation doesn't stop GNK Dinamo will be forced to take all possible legal measures to protect its rights'.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_105334485
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Geef ze eens ongelijk
  donderdag 8 december 2011 @ 13:00:05 #93
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105334487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:58 schreef eight het volgende:

[..]

Dit. De CL is het paradepaardje van de UEFA en dat gaan ze echt niet op het spel zetten.
Inderdaad. Het is gewoon Lyon zelf geweest.
pi_105334509
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:00 schreef eight het volgende:

[..]

Geef ze eens ongelijk
Dit is net zo standaard als dat de Franse een onderzoek instellen, schijn schijn schijn.
Uiteindelijk gebeurd er waarschijnlijk toch niks, ja de media verdiend er aan.
pi_105334585
Nu met de minuten erbij:
1 : 1 Bafetimbi Gomis 45. / Rechtsschuss (Aly Cissokho)
1 : 2 Maxime Gonalons 47. / Rechtsschuss (Jimmy Briand)
1 : 3 Bafetimbi Gomis 48. / Rechtsschuss
1 : 4 Bafetimbi Gomis 52. / Rechtsschuss (Aly Cissokho)
1 : 5 Lisandro López 65. / Linksschuss (Alexandre Lacazette)
1 : 6 Bafetimbi Gomis 70. / Rechtsschuss (Aly Cissokho)
1 : 7 Jimmy Briand 76. / Rechtsschuss

4 goals in tijd van 10minuten. Vervolgens 3 in 11minuten.
pi_105334613
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ajax moet gewoon een statement durven maken, en die EL weigeren.
pi_105334623
Nu hopen dat AZ nog doorgaat, dan alle 3 een te kloppen tegenstander krijgen.. en dan hopelijk een mooi affiche zoals een ManU want veel verder gaan wij nederlandse clubs niet komen, dan maar eruit tegen een mooie club.. :)
pi_105334653
quote:
Ajax komt met verklaring over wedstrijd in Zagreb

Ajax komt donderdagmiddag met een verklaring over de gebeurtenissen tijdens de wedstrijden in de laatste speelronde in Groep D van de Champions League. Daarin ging Ajax thuis met 3-0 onderuit tegen Real Madrid, terwijl Olympique Lyon met liefst 7-1 won bij Dinamo Zagreb.

Door die uitslagen bereikte Lyon op basis van een beter doelsaldo ten koste van Ajax de achtste finale. In Amsterdam werden echter, naar algemeen wordt beschouwd, twee doelpunten ten onrechte afgekeurd vanwege buitenspel, terwijl Domagoj Vida van Dinamo voor opschudding zorgde door na een van de treffers van l'OL te knipogen naar Bafétimbi Gomis, die in dat duel vier keer tot scoren kwam.

De Franse toezichthouder van het gokwezen (ARJEL) kondigde donderdag al een onderzoek aan naar de wedstrijd in Zagreb. 'Maar wij waren toen al aan het uitzoeken of we iets richting de UEFA kunnen doen', aldus een Ajax-woordvoerder tegen het ANP. 'We kijken niet zozeer naar de twee fouten van de arbitrage in Amsterdam, maar vooral naar de gebeurtenissen in Zagreb.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)strijd-in-Zagreb.htm
pi_105334657
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:04 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ajax moet gewoon een statement durven maken, en die EL weigeren.
Beter dan die "onderzoeken" afwachten waar toch niets uitkomt. Hoe dan ook, we maken toch vrijwel geen kans in de KO fase in de CL.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_105334687
Let maar op, Ajax gaat straks gewoon door en Lyon wordt geschorst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')