Kamp Ten Have zei doe maar niet doorgeven, Kamp Cruijff zei van wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik snap er echt niks van dat spelers niet op de hoogte gehouden werden van de tussenstand in Zagreb. Het gaat om fucking 25 miljoen en dan houd je cruciale informatie achter???
5 miljoen, 10 miljoen, 80 miljoen, whatever. Het gaat om enorme bedragen. Dan geef je toch die tussenstand gewoon door?quote:
Begrijp je het cruciale verschil in deze niet ofzo, tussen pauper spelen en opzettelijk dik verliezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee man, Real speelde ook echt pauper .. dan moet die wedstrijd ook opnieuw, tegen het A elftal en serieus ballen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik snap er echt niks van dat spelers niet op de hoogte gehouden werden van de tussenstand in Zagreb. Het gaat om fucking 25 miljoen en dan houd je cruciale informatie achter???
Begreep ik ook he-le-maal niets van. Ik vind het nobel van de Boer dat hij zijn eigen spelletje zelfs tegen Madrid wil spelen. Maar op het moment dat je hoort dat Lyon de 4-1 maakt is het toch handig om je team op te peppen om alles of niks te spelen voor een goal?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Opzettelijk de score laag houden van Real is het zelfde.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Begrijp je het cruciale verschil in deze niet ofzo, tussen pauper spelen en opzettelijk dik verliezen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kamp Ten Have zei doe maar niet doorgeven, Kamp Cruijff zei van wel.
De rechter zal later beslissen wie nou gelijk had.
De eerste helft speelde ze nog aanvallend. Het was eigenlijk precies het tegenovergestelde zoals zou moeten.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Begreep ik ook he-le-maal niets van. Ik vind het nobel van de Boer dat hij zijn eigen spelletje zelfs tegen Madrid wil spelen. Maar op het moment dat je hoort dat Lyon de 4-1 maakt is het toch handig om je team op te peppen om alles of niks te spelen voor een goal?
Ze hielden helemaal niet de score opzettelijk laag, het enige wat ze deden is spelen met een B team omdat ze al geplaatst zijn en zaterdag barca tegen komen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Opzettelijk de scoren laag houden van Real is het zelfde.
Ja, maar in de rust krijgen ze natuurlijk de stand door.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef eight het volgende:
[..]
De eerste helft speelde ze nog aanvallend. Het was eigenlijk precies het tegenovergestelde zoals zou moeten.
Als jij dat wilt, vast wel.quote:Zou F.de Boer ook in het complot zitten?
Ga toch weg gast.. dit B elftal had ook met 5/6/7 goals kunnen winnen, maar ze speelde bewust maar half assed.. ze speelde op 60%quote:Op donderdag 8 december 2011 13:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ze hielden helemaal niet de score opzettelijk laag, het enige wat ze deden is spelen met een B team omdat ze al geplaatst zijn en zaterdag barca tegen komen.
Wetende dat het B-team sterker was dan het team van Ajax en ze toch hun 15de overwinning wilde halen, een evenaring van hun record.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ze hielden helemaal niet de score opzettelijk laag, het enige wat ze deden is spelen met een B team omdat ze al geplaatst zijn en zaterdag barca tegen komen.
Ik denk alleen maar mee met jullie..quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Begrijp je het cruciale verschil in deze niet ofzo, tussen pauper spelen en opzettelijk dik verliezen niet kunnen voetballen.
Er zit natuurlijk ook een vorm van competitievervalsing in als je niet je sterkste team opstelt, maar die zouden het misschien nog rustiger aan hebben gedaanquote:Op donderdag 8 december 2011 13:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
quote:Van der Wiel breekt z'n hand
Gregory van der Wiel heeft zijn hand gebroken in het duel tegen Real Madrid. Dat laat de verdediger weten via Twitter. "Wat een pech gisteren. Ik heb tijdens de wedstrijd mijn hand gebroken", aldus de verdediger van Ajax.
Van der Wiel plaatste op zijn Twitter-pagina een foto van zijn ingepakte rechterhand.
Ik ben geen Ajacied.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:25 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar mee met jullie..
ah, vandaar die nuchtere reactiequote:
Datquote:Op donderdag 8 december 2011 13:29 schreef TheArt het volgende:
Toch knap dat bijna iedereen in de wereld weet dat dit compleet gefixed is (behalve supporters van Lyon en Feyenoorders)
Wat verwacht je van het resultaat van het onderzoek? Net of dat deze wedstrijd vergokt is. Als er iets gebeurd is dan is dat tussen Lyon en Dynamo gegaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:26 schreef Quisho het volgende:
Volgens een franse gast op 4chan,
http://translate.google.n(...)s-sur-zagreb-ol.html
lequippe is een onafhankelijke en betrouwbare sportssite in frankrijk blijkbaar, en de ARJEL (The French Autorité de régulation des jeux en ligne (English: "Regulatory authority for online games") is het aan het onderzoeken, omdat ze dat altijd doen bij hoge scores, en maakt vanmiddag de resultaten bekend van het gokken op Lyon.
Dus maar ff afwachten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |