nee, ajax aanhangers hier weten niet wanneer ze moeten stoppen..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Grapjas, Bij PSV, Feyenoord, en Twente krijg je net zulke harde trollposts. Je bent gewoon een beetje gehandicapt.
Gewoon weer mensen die elkaar dom napraten. Alsof Ajax nu opeens 25 miljoen misloopt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
Wat heeft die 25 miljoen die hier telkens genoemd wordt ermee te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef YazooW het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:26 schreef Elusive het volgende:
voor de wedstrijd al was begonnen WEET je dat je ALLES in je eigen handje hebt, dat een gelijkspel al genoeg is... en dan kom je zo belabberd en zwak voetballen tegen het C team van madrid.... dat snap ik nietalsof ze ajax hebben omgekocht
![]()
![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
het c elftal van madrid heeft anders nog grote namen en internationals in het team he.. c zegt niets. Dat is nog beter dan ajax ooit zal hebben waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:26 schreef Elusive het volgende:
voor de wedstrijd al was begonnen WEET je dat je ALLES in je eigen handje hebt, dat een gelijkspel al genoeg is... en dan kom je zo belabberd en zwak voetballen tegen het C team van madrid.... dat snap ik nietalsof ze ajax hebben omgekocht
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal ongetwijfeld nog komenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ajacieden geloven dat er omkoping in het spel is. Verbaast me nog dat ze de grasmat niet de schuld geven
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Fc zagreb loopt straks met allemaal nieuwe ipads.
Ajax mist ook 8 man dus 2 B-teams 2 goals maken en 2 maar tegen krijgen best aardig.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:26 schreef Elusive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Fc zagreb loopt straks met allemaal nieuwe ipads.
Wie dat roept heeft het echt niet begrepenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Travel. het volgende:
Al die mensen op twitter over omkoping, doe's normaal man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
fokking lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
die spelen nog slechter als MVV, en dat is echt rock bottemquote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef On het volgende:
Zou wel lachen zijn als Zagreb er ineens 2 inlegt.
Trabelsi was echt een baas met zijn opkomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je van der Wiel zo ziet weet je pas hoe goed Trabelsi eigenlijk was.²
Vind ik ook een vreemd verhaal, maar 3 miljoen is nog steeds een flink bedrag.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:26 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Gewoon weer mensen die elkaar dom napraten. Alsof Ajax nu opeens 25 miljoen misloopt.
Wordt een beetje aangepraat, die arrogantie is er ook gewoon bij PSV, minstens. Alleen weten zij hun 'gemoedelijke' karakter nog te behouden voor de buitenwereld. Twente en AZ kunnen natuurlijk nog niet arrogant zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is omdat Ajax-aanhangers zo verschrikkelijk arrogant zijn. Het is niet voor niets dat je altijd sympathieke posts krijgt in een nieuwsbericht wanneer AZ, Twente of PSV in de CL uitgeschakeld wordt en een trollfestijn als Ajax uitgeschakeld wordt.
Ajax is niet interessant genoegquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom wordt hier over andere wedstrijden en teams gepraat![]()
Wie missen ze dan als basisspelers? Boilesen, Boerrigter en Sightorson?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ajax mist ook 8 man dus 2 B-teams 2 goals maken en 2 maar tegen krijgen best aardig.
Voglens mij ook niet, dat scorebord loopt toch achter in het stadion?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ze weten echt niet dat ze er nog 2 moeten maken he? Die Ajaxspelers
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef xCore het volgende:
zijn toch door al doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Natuurlijk welquote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ze weten echt niet dat ze er nog 2 moeten maken he? Die Ajaxspelers
Boehoehoe. Als je het niet wil weten ga dan lekker tv kijken en mijd fok eventjes een uurtje of 2.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
eens met noppiequote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ajax is niet interessant genoeg
Niets is onmogelijk.. Hoogstens tegen de verhoudingquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Niemand begrijpt hier dat het onmogelijk is om in 5 minuten nog 2 goals te scoren.
Ach, de mensen die dat roepen zijn dezelfde als die mensen die omkoping roepen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:26 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Gewoon weer mensen die elkaar dom napraten. Alsof Ajax nu opeens 25 miljoen misloopt.
met alle respect en ik waardeer jullie werk, modden op deze momenten is haast onmogelijk omdat er zoveel emoties zijn voor mensenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Andere uitslagen hier: [Champions League Livetopic] #7 Lachen om genk?[/info]
omdat zagrebquote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef S0nic het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe een matige ploeg als Lyon 7 keer scoort in een uitwedstrijd??
Zie hier je bewijs:quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Wordt een beetje aangepraat, die arrogantie is er ook gewoon bij PSV, minstens. Alleen weten zij hun 'gemoedelijke' karakter nog te behouden voor de buitenwereld. Twente en AZ kunnen natuurlijk nog niet arrogant zijn.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Gomisquote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef S0nic het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe een matige ploeg als Lyon 7 keer scoort in een uitwedstrijd??
nee neequote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef Elusive het volgende:
ben ik de enige zonder twitter ofzo ? je gaat hier toch ook niet over een ander forum praten ofzo ?
Neem die Enoh maar ook mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Egocilio moet NOOIT meer spelen, de grootste kneus die ik ooit in een Ajax-shirt gezien heb.
En te veel achterlijke trollsquote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
met alle respect en ik waardeer jullie werk, modden op deze momenten is haast onmogelijk omdat er zoveel emoties zijn voor mensen
Rot toch op johquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ajax geeft overwintering in de CL zelf uit handen, lachen om Ajax dus.
vergeet blind nietquote:
Zoals deze gast, waarom is hij nog steeds niet gebanned? Dat is al z'n 10e trollpost..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat was een gele kaart wegen een Schwalbe
Je bent beter als je wint, wat ze dus niet hebben gedaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Ajax was 2x de betere tegen Lyon, dus als Ajax al matig is dan is Lyon dat helemaal.
Nou ja, ik heb ze 2 wedstrijden tegen Ajax gezien, en dan was matig nog zachtjes uitgedrukt...quote:
Ze moeten zo nog vechten tochquote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Respect dat de ArenA relatief vol blijft. Is weleens anders geweest
Flikker toch op met je 'verstand' van voetbal, het is een fucking sport geen wiskunde.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef Jongentje. het volgende:
Sommige mensen hebben zo weinig verstand van voetbal zie ik hier.
Kijken waarschijnlijk nooit en zien nu een wedstrijd, gelijk de praatjes erbij
nog 3 goede. Kopbal net naast, schot Eriksen en schot op de lat.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef Travel. het volgende:
En, Hoeveel kansen heeft Ajax gehad op die 2 afgekeurde na ?
Nee, die gaan Ajacieden nog vaak opbrengen als ze ''weer'' genaaid worden door de scheidsrechters.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef S0nic het volgende:
Die 2 goals die afgekeurd werden gaan we nog vaak terugzien.
Schokkend veel trolls. Ik wist dat dit forum uit trolls bestond alleen dat het zo'n hoog percentage wasquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En te veel achterlijke trolls
Die man had niet veel verstand van grammatica.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef BB-King het volgende:
Ach, de UEFA League kan ook best leuk zijn, toch?
Een wijs man zei ooit: "Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen!"
whatquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Travel. het volgende:
Dus met die twee goedgekeurde goals hadden ze ook niet gewonnen?
In a'dam waren ze beter, terwijl ajax weer beter was in Lyonquote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ze 2 wedstrijden tegen Ajax gezien, en dan was matig nog zachtjes uitgedrukt...
el-ham was het anders ook wel gelukt toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Alleen Robben is in staat Casillas te verschalken.²
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik voorspelde 0 - 4 en 1 - 6. Zit ik er toch niet zo ver naast. 0 - 3 en 1 - 7!
Daar komt het wel op neer héquote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Travel. het volgende:
Oeh ik ben voor ajax, iedereen is altijd tegen oensquote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schokkend veel trolls. Ik wist dat dit forum uit trolls bestond alleen dat het zo'n hoog percentage was
Ehhh?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef BB-King het volgende:
Nog een reden erbij om Portugal op het EK even te verslaan...
Kan niks verzinnen, de andere Nederlandse clubs konden het niet goedmaken, die deden het nog erger.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef n00b13 het volgende:
Zet in:
"Always look on the bright sight of life, tudu tudu tudutudu"
Dat is natuurlijk onzin. Als Ajax met 2-1 voor staat is het een hele andere wedstrijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Travel. het volgende:
Het scheidsrechtelijke korps dat heeft gefaald.quote:
Porto gaat 'm dit jaar gelukkig niet winnenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef Kekster het volgende:
Nu weer strijden in de Europa League tot Ajax een ploeg van het kaliber Spartak Moskou tegenkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Idd, zonde voor ajax ik had dit niet verwacht. Ik dacht lyon gaat er niet meer dan 2 maken..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Eenskijken het volgende:
nou geo, heb je toch je zin nog gekregen
Leuke UI.quote:
0-3 is niet eens zo slecht, die 1-7 stinkt gewoon aan alle kanten.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Geo3kant het volgende:
Die 2 afgekeurde goals is niet goed te praten maar dan had real ook gaan voetballen.
Nu zijn de discussies toch weg met de 0-3.
en terecht, slimme jongenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eriksen meteen shirtje ruilen met Kaka
Nah opzich interesseert het me geen f*ck wat jij zegtquote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Flikker toch op met je 'verstand' van voetbal, het is een fucking sport geen wiskunde.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Ah lekker gezellig weer terug in de EL...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Hoe weet je dat nou?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
Maar asjeblieft ga niet over die buitemspel dingen praten ajax heeft het niet gehaald.. Real had dan aangezet en hadden ze nog verloren.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
Maar asjeblieft ga niet over die buitemspel dingen praten ajax heeft het niet gehaald.. Real had dan aangezet en hadden ze nog verloren.
Ik ben zeer benieuwd naar die wedstrijdquote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef S0nic het volgende:
[..]
0-3 is niet eens zo slecht, die 1-7 stinkt gewoon aan alle kanten.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Als dit Feyenoord was overkomen, dan was het stadion afgebroken. Moet zeggen dat de Ajax-fans het relatief sportief oppakken.
Brrr... echte fans!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Bayswater het volgende:
Die stumperds die nu nog staan te klappen op de tribune.
aannames...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
Die moeten idd snel die grensrechter gaan opwachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Bayswater het volgende:
Ja, ik vond het niks inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, boys, egels, dit is toch een nachtmerrie?²
Mwah, Ajax had pech, maar speelde ook gewoon kut. Dat wordt hier vergeten.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Als Ajax met 2-1 voor staat is het een hele andere wedstrijd.
En dan te weten dat de gifbeker nog lang niet leeg is zolang de bestuurlijke crisis voortduurt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Bayswater het volgende:
Die 0-3 stinkt juist. Ajax had inderdaad 2 doelpunten verdient maar dat Madrid zich zo inhield is nog wel het meest verdacht.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef S0nic het volgende:
[..]
0-3 is niet eens zo slecht, die 1-7 stinkt gewoon aan alle kanten.
Uhm neej, dit is een grafkklelijke wedstrijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef DennisDeBengel het volgende:
Na, Ajax in Milaan en PSV in Eindhoven tegen Milaan, is dit weer zo'n avond
aldus iemand die op internet zit en niet in het stadionquote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Alle trolletjes die lekker op hun computertje Ajacieden willen irriteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Eer, geld om wedstrijden te winnen, anders maken ze die 3e ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?
Wat had Real voor reden om aan te zetten?
Wat klets jij, Feyenoord is door veel diepere dalen gegaan dan 3rde worden ipv 2de in de Champions Liek.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Als dit Feyenoord was overkomen, dan was het stadion afgebroken. Moet zeggen dat de Ajax-fans het relatief sportief oppakken.
en dit ookquote:
Euzil ?quote:
Heldquote:
het wordt manuquote:
Anti ajax commentaar, ga anders met je poppen spelen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef eight het volgende:
[..]
Die 0-3 stinkt juist. Ajax had inderdaad 2 doelpunten verdient maar dat Madrid zich zo inhield is nog wel het meest verdacht.
ik moet lachenquote:
quote:
Cruijff en consorten vonden het kort geding belangrijker.quote:
Real speelde niet eens op 80%, maar op 40%.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef Equites het volgende:
Het baarde mij eerder zorgen dat Real als een natte krant speelde. Ze hielden wel in, dat was duidelijk.
quote:YourideBoer Youri de Boer
Die vinden ze morgen dood in de afval containerRT @dustin_ringers Wil de grens rechter zo snel mogelijk het stadion verlaten?
48 seconden geleden
Guillianoytsma Guilliano
De hele familie van de grens moet je voor zyn ogen dood schieten! #bam
43 seconden geleden
Laxx98 Laxshmi ♡
Iedereen wil dat die grens dood gaat, ik denk dat het hun gaat lukken ook.. Dat wordt een moord.
56 seconden geleden
Highhouse1 Highhouse
die grens is egt dood #teleurgesteld #boos #saggo
1 minuut geleden
Colinnn14 Colin
beter word de grens dood geschoten kk flikker
1 minuut geleden
DaveletSCHert Dave
RT @_xxxRachelxxx: RT @kevinopjebeeld: Die grens mag dood ik zweer je
1 minuut geleden
JdG_96 J. de Groot
RT @DubbelAppel: Wie wens ik dood: 1: grens, 2: scheids, 3: dinamo. >> Op 2 lyon, scheids heeft bijna niks fout gedaan..
1 minuut geleden
Dylan___078 dylan
Wollah die grens gaat dood ! Echt een tering lijer !
Is gewoon niet waar, 1e helft was Ajax beter. Moet ik toegeven.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Real speelde niet eens op 80%, maar op 40%.
gelukkig is hij ernietquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]Oporto en Ajax ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Fosfor, ijzer, pigment, druivensuiker, kom op, daar krijg je tedere body een enorme boost van.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Dan staat er niemand meer op het veld denk ik
Slechts 6 miljoen en in de EL verdien je ook nog watquote:
Triest iddquote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Weer klasse-reacties op Twitter.
[..]
Zaterdag tegen Barcaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Geweldig
Al die clubs in de EL
Kan niet wachten om de knock out loting te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |