Real speelde niet eens op 80%, maar op 40%.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef Equites het volgende:
Het baarde mij eerder zorgen dat Real als een natte krant speelde. Ze hielden wel in, dat was duidelijk.
quote:YourideBoer Youri de Boer
Die vinden ze morgen dood in de afval containerRT @dustin_ringers Wil de grens rechter zo snel mogelijk het stadion verlaten?
48 seconden geleden
Guillianoytsma Guilliano
De hele familie van de grens moet je voor zyn ogen dood schieten! #bam
43 seconden geleden
Laxx98 Laxshmi ♡
Iedereen wil dat die grens dood gaat, ik denk dat het hun gaat lukken ook.. Dat wordt een moord.
56 seconden geleden
Highhouse1 Highhouse
die grens is egt dood #teleurgesteld #boos #saggo
1 minuut geleden
Colinnn14 Colin
beter word de grens dood geschoten kk flikker
1 minuut geleden
DaveletSCHert Dave
RT @_xxxRachelxxx: RT @kevinopjebeeld: Die grens mag dood ik zweer je
1 minuut geleden
JdG_96 J. de Groot
RT @DubbelAppel: Wie wens ik dood: 1: grens, 2: scheids, 3: dinamo. >> Op 2 lyon, scheids heeft bijna niks fout gedaan..
1 minuut geleden
Dylan___078 dylan
Wollah die grens gaat dood ! Echt een tering lijer !
Is gewoon niet waar, 1e helft was Ajax beter. Moet ik toegeven.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Real speelde niet eens op 80%, maar op 40%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig is hij ernietquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]Oporto en Ajax ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Fosfor, ijzer, pigment, druivensuiker, kom op, daar krijg je tedere body een enorme boost van.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Dan staat er niemand meer op het veld denk ik
Slechts 6 miljoen en in de EL verdien je ook nog watquote:
Triest iddquote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Weer klasse-reacties op Twitter.
[..]
Zaterdag tegen Barcaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Geweldig
Al die clubs in de EL
Kan niet wachten om de knock out loting te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |