Nee nee, die jongen draagt Ajax, is de beste voetballer bij Ajax ooit, dat heb je vanmiddag toch gelezen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eriksen mag wat mij betreft ook weg. Die gast is zo verschrikkelijk onzichtbaar als er een beetje tegenstander staat...
Da's wel een beetje zonde van je geld natuurlijk.quote:
Ik heb zo hard die vent kapot gescholden, Ik kan er nog steeds met m'n pet niet bij. Soort van nare droom waar je maar niet uit wakker wordt..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef HeatWave het volgende:
ik ging zo uit mijn plaat bij de 2de goal van Ajax, echt ik ben nog nooit zo boos geweest bij voetbal, ook niet in de WK finale. verliezen kan, ook als je de uitslagen zou zien zonder kijken, maar komop..... die grens mag echt.
Ja en Enoh is waardeloos, terwijl hij vandaag weer de enige felle speler was ballen afpakte, en Lodeiro zijn balverlies mocht oplossen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, die jongen draagt Ajax, is de beste voetballer bij Ajax ooit, dat heb je vanmiddag toch gelezen?.
O ja, da's waar. Jammer dat Sneijder weg is, maar gelukkig hebben we nu Eriksen!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, die jongen draagt Ajax, is de beste voetballer bij Ajax ooit, dat heb je vanmiddag toch gelezen?.
Ja klopt. Blind en Anita krijgen die goals toch wel tegen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Da's wel een beetje zonde van je geld natuurlijk.
maar videohulpmiddelen zijn gelukkig niet nodig, dit is de corruptie charme van het voetbal.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef HeatWave het volgende:
ik ging zo uit mijn plaat bij de 2de goal van Ajax, echt ik ben nog nooit zo boos geweest bij voetbal, ook niet in de WK finale. verliezen kan, ook als je de uitslagen zou zien zonder kijken, maar komop..... die grens mag echt.
Enoh, daar heb je niets aan, domme voetballer die een beetje inzet gaat tonen, dat flik je toch niet bij Ajax manquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Enoh is waardeloos, terwijl hij vandaag weer de enige felle speler was ballen afpakte, en Lodeiro zijn balverlies mocht oplossen.
Je kunt het niet uitsluiten - het lijkt mij sterk - en we gaan er (waarschijnlijk) nooit achter komen. Zuur dat het twee keer achter elkaar gebeurt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je staat er voor 1 ding, en je maakt gewoon 2 enorme fouten, ik geloof er niet in. Die man is gewoon lekker Nederlanders aan het etteren ivm het EK ofzo...
Enoh was met Vertonghen de beste bij Ajax. Erikssen en Sulejmani waren ook goed, Van der Wiel ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Enoh is waardeloos, terwijl hij vandaag weer de enige felle speler was ballen afpakte, en Lodeiro zijn balverlies mocht oplossen.
Tuurlijk niet, Lyon is een veel leuker affichequote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Is er nog een mogelijkheid dat de Uefua/Fifa hier naar kijkt en Ajax alsnog door kan gaan?
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Is er nog een mogelijkheid dat de Uefua/Fifa hier naar kijkt en Ajax alsnog door kan gaan?
Die gast heeft 60 ballen afgepakt man.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enoh, daar heb je niets aan, domme voetballer die een beetje inzet gaat tonen, dat flik je toch niet bij Ajax man.
Ah daar heb je de Eriksen hater.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eriksen mag wat mij betreft ook weg. Die gast is zo verschrikkelijk onzichtbaar als er een beetje tegenstander staat...
Oh die andere Eriksen hater is er ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anita hater present.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ja klopt. Blind en Anita krijgen die goals toch wel tegen.
het was te makkelijk gevlagd, niet eens zo moeilijk, en bij twijfel niet vlaggen. Maar ja, ratugezen he? Op elk vlak onsportief, het zijn aardige mensen opzich hoor, maar op voetbalgebeid zouden ze moeten worden uitgeslotenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je kunt het niet uitsluiten - het lijkt mij sterk - en we gaan er (waarschijnlijk) nooit achter komen. Zuur dat het twee keer achter elkaar gebeurt.
Ik denk dat de Kroatische maffia is betaald en de spelers alleen maar verloren om maar niet geliquideerd te worden...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan je eigenlijk nog harder genaaid worden? twee goals onterecht afgekeurd, zagreb spelers die het laten afweten omdat ze 10 euro krijgen ..wat ben ik boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |