quote:Rotterdam C-Den Haag HS
Vrijdag 9 December 15:40
Oorzaak
Tussen Den Haag HS en Schiedam C rijden geen treinen door een seinstoring.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 21:00 uur verholpen.
Reisadvies
Reizigers tussen Rotterdam C en Den Haag C reizen via Gouda.
En kies je voor "NS-traject gratis" op de kaartautomaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
boeiend, koop je toch een kaartje Arnhem - Emmerich
Nee maar dat boeit niet. in Emmerich (gr) ook niet namelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef James1988 het volgende:
Er is alleen geen enkele trein die vanuit Nederland in Emmerich stopt*
Is al sinds vanochtend 9:13. Een sein kunnen niet bediend/ingesteld worden daar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:05 schreef James1988 het volgende:
En verder: seinstoring bij Delft. Alweer.
[..]
Uiteraard, kreeg dus te horen dat het een buitenlands station was en er dus kosten gerekend moesten worden. Vroeg me dus af sinds wanneer dat zou zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom heb je dat allemaal niet meteen daar aan de balie gevraagd?
Welk station?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:29 schreef MTL het volgende:
[..]
Uiteraard, kreeg dus te horen dat het een buitenlands station was
Betreft sein 72, het uitrijsein op spoor (20)2 in de richting Schiedam.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:09 schreef greavy het volgende:
[..]
Is al sinds vanochtend 9:13. Een sein kunnen niet bediend/ingesteld worden daar.
Is al een hele tijd. Enkel als de bestemming niet in de kaartautomaat staat, geld die lokettoeslag niet. Naar Emmerich kan je een kaartje kopen met NS-traject gratis. Bij int. reizen is de toeslag ¤3,50.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:29 schreef MTL het volgende:
[..]
Uiteraard, kreeg dus te horen dat het een buitenlands station was en er dus kosten gerekend moesten worden. Vroeg me dus af sinds wanneer dat zou zijn.
Gaat dus juist om het stuk Arnhem - Emmerich (gr), niet om het stuk daana. Dus enkel het binnenlandse stuk. Aan de optie NS traject gratis heb ik dus niets, of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:36 schreef greavy het volgende:
[..]
Is al een hele tijd. Enkel als de bestemming niet in de kaartautomaat staat, geld die lokettoeslag niet. Naar Emmerich kan je een kaartje kopen met NS-traject gratis. Bij int. reizen is de toeslag ¤3,50.
die zit erin voor de terugweg anders sta ik heeeeeel lang te wachten in het nogal zaaddodende Rheine.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef greavy het volgende:
Suc6 daarmee Fles. Wel leuk om het zo ff te doen
Je gaat dan met de pimpel neem ik aan? Als je nog goedkoper wil is de GLE een optie Hengelo-Bentheim..
Waarom probeer je dan niet minstens Zevenaar - Emmerich (Gr)?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef MTL het volgende:
[..]
Gaat dus juist om het stuk Arnhem - Emmerich (gr), niet om het stuk daana. Dus enkel het binnenlandse stuk. Aan de optie NS traject gratis heb ik dus niets, of zie ik dat verkeerd?
Ik begrijp niet meer wat je wil.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:34 schreef MTL het volgende:
[..]
Gaat dus juist om het stuk Arnhem - Emmerich (gr), niet om het stuk daana. Dus enkel het binnenlandse stuk. Aan de optie NS traject gratis heb ik dus niets, of zie ik dat verkeerd?
Wie het kleine niet eert...quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar seirues, ga je voor vet leuk op vakantie of ga je voor 100 euro de wereld rond of zo? ZO veel moeite voor die paar euro
InterRail geldt niet voor het land waar je woont, maar geeft in Nederland wel recht op een korting van 50% op het treinkaartje tot de grens. En zo'n treinkaartje zouden ze in principe gewoon aan het loket moeten kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik begrijp niet meer wat je wil.
Je moet een kaartje hebben, waarvoor je betaald op de Nederlandse bodem, tot aan Emmerich dus?
Dan koop je toch gewoon een kaartje uit de automaat Arnhem-Emmerich, zonder te zeggen NS-traject gratis. Wel kan je daar 40% korting selecteren indien van toepassing.
ALLEEN als je dat kaartje tegelijk met je Interrail kooptquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef Igen het volgende:
InterRail geldt niet voor het land waar je woont, maar geeft in Nederland wel recht op een korting van 50% op het treinkaartje tot de grens. En zo'n treinkaartje zouden ze in principe gewoon aan het loket moeten kunnen verkopen.
Kan op vertoon van je InterRail ook bij 't loket.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALLEEN als je dat kaartje tegelijk met je Interrail koopt
Nee, natuurlijk niet. Bij het binnenlands loket verkopen ze immers helemaal geen Interrail. Maar wel de aansluitende 50%-binnenlandkaartjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALLEEN als je dat kaartje tegelijk met je Interrail koopt
Nou, maak dat 95 % van het personeel maar eens wijs danquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Bij het binnenlands loket verkopen ze immers helemaal geen Interrail. Maar wel de aansluitende 50%-binnenlandkaartjes.
Binnenlands loket?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Bij het binnenlands loket verkopen ze immers helemaal geen Interrail. Maar wel de aansluitende 50%-binnenlandkaartjes.
Dat klinkt meer als Tickets & Geen-Service ...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Binnenlands loket?
Je bedoelt Ticket & Service balies? Die verkopen alleen treinkaartjes en maandabonnementen. Meer niet.
Je moet daar betalen voor je eigen service. Ik denk dat die mensen geen salaris van NSR krijgenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als Tickets & Geen-Service ...
Ja, die bedoel ik ja. Die verkopen wel degelijk ook die 50%-kaartjes tot de grens voor InterRail. Als het personeel het kan tenminste. De vorige keer dat ik het probeerde kreeg ik een kaartje tot Antwerpen omdat tot Roosendaal(gr) niet lukte, en in MTL's geval had het personeel blijkbaar een vergelijkbaar probleem.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Binnenlands loket?
Je bedoelt Ticket & Service balies? Die verkopen alleen treinkaartjes en maandabonnementen. Meer niet.
En waarom gebeurt zoiets? Omdat die punten uit het systeem verwijderd zijn misschien?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik ja. Die verkopen wel degelijk ook die 50%-kaartjes tot de grens voor InterRail. Als het personeel het kan tenminste. De vorige keer dat ik het probeerde kreeg ik een kaartje tot Antwerpen omdat tot Roosendaal(gr) niet lukte, en in MTL's geval had het personeel blijkbaar een vergelijkbaar probleem.
De storing begon vanochtend en duurt nog steeds voort. De prognose is weer met een uur opgehoogd naar 22.00 uur.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:05 schreef James1988 het volgende:
En verder: seinstoring bij Delft. Alweer.
[..]
De locatie van de breuk is bekend. Er werd gevreesd dat de andere seinen in de ri Schiedam er ook uit zouden liggen, maar er zijn 2 sporen beschikbaar. Schijnt bij werkzaamheden aldaar wat mis gegaan te zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
De storing begon vanochtend en duurt nog steeds voort. De prognose is weer met een uur opgehoogd naar 22.00 uur.
De eerste SLT die langs Delft kwam zat stampensvol en er moesten mensen -waaronder ik- op het perron achterblijven. Gelukkig kwam er een half uur later eentje met twee treinstellen, dus toen kon ik wel mee.
Is een seinstoring dan zo complex dat het een hele dag duurt om te repareren
Dalfsenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee welk station
Bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:07 schreef greavy het volgende:
[..]
De locatie van de breuk is bekend. Er werd gevreesd dat de andere seinen in de ri Schiedam er ook uit zouden liggen, maar er zijn 2 sporen beschikbaar. Schijnt bij werkzaamheden aldaar wat mis gegaan te zijn.
Hadden de andere 2 uitrijseinen ook gedoofd geweest, had het volledig stil gelegen. Er word hard aan gewerkt..quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitlegEr rijdt in ieder geval treinverkeer, beter dan niets natuurlijk (bij platleggen).
Bij internationale kaartjes zijn dat soort dingen heus zo gek niet hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom gebeurt zoiets? Omdat die punten uit het systeem verwijderd zijn misschien?
Of zou er echt personeel bestaan wat je WEL een kaartje naar Rotterdam, maar NIET naar Amsterdam kan verkopen? Kom op zeg
Balenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee welk station
A killer doesn't go for beuatyquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En toch was het mooier weer toen greavy er langs kwam!
Mooi dat het verder precies dezelfde foto-compositie is!
Ik stem ermee in!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we binnenkort weer een PTA - Trein - Nieuwjaarsrondje maken zoals vorig jaar?
Ik heb (nog) geen Kruidvatje, maar wel WeekendVrij (En SOV). Afhankelijk wat het word met regionale vervoerders, bekijk ik of ik ergens een kruidvat ga zoeken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen heeft Kruidvatjes dus het wordt een weekend in Januari. 14-15 kan ik niet, dus 7, 8, 21 of 22 januari
Wie heeft een voorkeur voor een datum?
Het was toch een TOBS? Daar krijg je geen gedoofde seinen door.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Hadden de andere 2 uitrijseinen ook gedoofd geweest, had het volledig stil gelegen. Er word hard aan gewerkt..
Nee, dat was de seinstoring tussen Sloterdijk en Zaandam.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het was toch een TOBS? Daar krijg je geen gedoofde seinen door.
SPOILER: Mogelijk reisplanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |