Hadden de andere 2 uitrijseinen ook gedoofd geweest, had het volledig stil gelegen. Er word hard aan gewerkt..quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitlegEr rijdt in ieder geval treinverkeer, beter dan niets natuurlijk (bij platleggen).
Bij internationale kaartjes zijn dat soort dingen heus zo gek niet hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom gebeurt zoiets? Omdat die punten uit het systeem verwijderd zijn misschien?
Of zou er echt personeel bestaan wat je WEL een kaartje naar Rotterdam, maar NIET naar Amsterdam kan verkopen? Kom op zeg
Balenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee welk station
A killer doesn't go for beuatyquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En toch was het mooier weer toen greavy er langs kwam!
Mooi dat het verder precies dezelfde foto-compositie is!
Ik stem ermee in!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we binnenkort weer een PTA - Trein - Nieuwjaarsrondje maken zoals vorig jaar?
Ik heb (nog) geen Kruidvatje, maar wel WeekendVrij (En SOV). Afhankelijk wat het word met regionale vervoerders, bekijk ik of ik ergens een kruidvat ga zoeken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen heeft Kruidvatjes dus het wordt een weekend in Januari. 14-15 kan ik niet, dus 7, 8, 21 of 22 januari
Wie heeft een voorkeur voor een datum?
Het was toch een TOBS? Daar krijg je geen gedoofde seinen door.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Hadden de andere 2 uitrijseinen ook gedoofd geweest, had het volledig stil gelegen. Er word hard aan gewerkt..
Nee, dat was de seinstoring tussen Sloterdijk en Zaandam.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het was toch een TOBS? Daar krijg je geen gedoofde seinen door.
SPOILER: Mogelijk reisplanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Ieuw gatverquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:25 schreef computergirl het volgende:
122 Teletekst za 10 dec
Kort nieuws binnenland
` Op treinstation Apeldoorn Osseveld is
een 55-jarige man uit Apeldoorn om het
leven gekomen toen hij bij het verlaten
van de trein bleef vastzitten.Toen de
trein vertrok,werd hij over het perron
meegesleurd.Uiteindelijk kwam hij onder
de trein terecht en overleed.Waardoor
de man bleef haken,is niet duidelijk.
Ja, die overstap in Zwolle is prima te doen, 3 minuten van spoor 12 naar spoor 1: ligt ongeveer naast elkaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Spoor 12 is dat kopspoortje in Zwolle toch? Dan kan het wel op zich.
Gesprongen - gevallen - geduwd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Die man is in ieder geval niet meegesleurd. Aldus de radio-nieuwslezer net.
Dat zijn ze dus aan het onderzoeken... Komen ze nog op terug. Maar meegesleurd is het dus nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gesprongen - gevallen - geduwd?
Zoiets ja. Trein reed weg, en de mensen op het perron hebben de politie gebeld. De trein hoorde dat pas het volgende stationquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef b2py het volgende:
De trein is toen 'weggereden' en bij de volgende is het opgemerkt ofzo?
Gelijk doen!quote:LEEUWARDEN - De ChristenUnie (CU) in de Tweede Kamer wil dat er snel een derde spoor komt tussen Zwolle en Herfte, meteen ten noorden van Zwolle.
Op deze manier kunnen er meer treinen rijden richting Leeuwarden en de rest van het Noorden.
Met zo'n derde spoor, dat maar enkele kilometers lang is, hoeven treinen minder vaak op elkaar te wachten, zegt CU-kamerlid Esmé Wiegman. De kamer vergadert hier maandag over.
De CU vindt het belangrijk dat Leeuwarden, Groningen en Emmen goed bereikbaar blijven. Bij Herfte splitst het spoor. Treinen kunnen er naar Meppel (en van hier door naar Leeuwarden en Groningen) en Emmen.
Dus iemand die 's ochtends na negenen op zijn bestemming aankomt en dan uitcheckt, even wacht, en weer incheckt, kan 's avonds met diezelfde incheck weer op daltarief reizen, ook al is het niet in daluren?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Volgens mij is de basis-regel dat je bij uitchecken wordt afgerekend aan de hand van alleen de tijd van inchecken. Bij daluren werkt het namelijk wel zo (inchecken om 15:55, als je dan in de spits tussen 16:00 en 18:30 uitcheckt heb je wel met daluur-tarief gereisd), dus ik verwacht dat het hier ook zo gaat.
Maarja, het blijft een OV-chipkaart, dus 'verwachten' zal wel weer nooit kloppen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |