wtfquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef Turbomuis het volgende:
Dit geluid maakt mijn voordeur al de hele dag. Leuk, harde wind...
Was dit het al?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:20 schreef zoem het volgende:
En toch staat er windkracht 9 langs de Noord-Hollandse kust en Vlieland. Snelheden tot 80 km/h worden gehaald. Volgens de berichtgeving zou het vanaf nu weer af moeten gaan zwakken.
[ afbeelding ]
Morgen gaat ´t verder, toch?quote:
Het lijkt nog stand te houden, maar ik verwacht wel dat het in de avond af gaat nemen. Morgenavond komt er een nieuwe storingquote:
Op Schiermonnikoog net een windstoot van 116kmph!!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Max stoot 82km/h momenteel
[ afbeelding ]
Een windstoot op orkaankracht, netjesquote:Op woensdag 7 december 2011 17:30 schreef horned_reaper het volgende:
Correctie.... 118 nu in Lauwersoog ....![]()
[ afbeelding ]
Als de gemiddelde windsnelheid over 10 minuten tijd 118kmph bedroeg mogen we pas over orkaankracht pratenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Een windstoot op orkaankracht, netjes
Uhu, dat weet ik. Ik zat al op deze reactie te wachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:36 schreef horned_reaper het volgende:
Als de gemiddelde windsnelheid over 10 minuten tijd 118kmph bedroeg mogen we pas over orkaankracht praten![]()
Weet je hier toevallig nog een datum aan te plakken? Eens zien of ik de kaarten ervan terug kan vinden.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:36 schreef horned_reaper het volgende:
Het valt in het niets bij stoten die al eens in Nederland zijn gemeten boven de 150kmph.
202 is het record in NL tijdens een windhoos over een KNMI station. ^^
5 november 1948 op station Vlieland.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Weet je hier toevallig nog een datum aan te plakken? Eens zien of ik de kaarten ervan terug kan vinden.
reken er maar niet op:quote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker hoor die wind. Krijgen we na deze week dan misschien de winter inval?
Merkte het net ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef Fredo55 het volgende:
Wind is hier toegenomen, nu een 7bft.
Dankje.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Staal het volgende:
[..]
P.S. wat een prachtige foto heb jij gepost in FEE. Zal me niets verbazen als je drie verdwaalde wijzen langs krijgt met kerst.
Zeker weten!!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef garnage-patrick het volgende:
ben ff met een maatje naar harlingen gegaan! stond echt wel een kneiterharde wind daar!
Yep.. en stormschadesquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef MissHobje het volgende:
Mijn fietsen ging top vandaagenne droog over, daarstraks zo ongeveer terug gevlogen door de meewind
!
Mare morgen weer wind dus?
Maar je hebt wel een nieuw kapsel toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef MissHobje het volgende:
Mijn fietsen ging top vandaagenne droog over, daarstraks zo ongeveer terug gevlogen door de meewind
!
Mare morgen weer wind dus?
nee ik was niet naar de kapper, dat was een andere userquote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een nieuw kapsel toch?en het overleeft in de wind....
Morgenochtend is het rustiger maar s'middags en s'avonds weer een kleine storm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |