abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105347524
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Kun je je überhaupt nog concentreren op een van de twee als je al constant bezig bent met verzitten omdat je nooit een chille houding kunt vinden op zo'n fatyboy?
Eens, ik vind die dingen ook nooit chill :')
Of toch du vader?
pi_105347836
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar ze hadden toch wel kunnen voorspellen dat mensen die eerst voor A kiezen, met een tweede char voor B gaan kiezen :')
Ja, en als beloning krijgen die mensen een net iets andere verhaallijn. Ongeveer net zo'n groot verschil als tussen de ene draugr cave en de andere....

Kijk, gamedevelopers gaan natuurlijk niet 2 zeer uitgebreide, compleet verschillende verhaallijnen met elk hopen unieke content in één game stoppen. Daar heb je sequels, expansions, DLC voor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105348625
Nee, dat is TES ten voete uit, een main quest verhaallijn, en een mageguild, thiefguild, fightersguild (companions) en een dark brotherhood verhaallijn (tje). Dat hadden ze ook met de imperials en de stormcloak kunnen doen, sowieso zijn dat een beetje knake quests, zeker als je er vanaf het begin zoveel aandacht op vestig.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_105349239
Knalt Skyrim er bij jullie ook constant uit nu?
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 december 2011 @ 19:47:17 #205
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105349335
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Knalt Skyrim er bij jullie ook constant uit nu?
Nope, heb sinds de release nog maar 4 ctd's gehad (en ik speel gigantisch veel :P )
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105349488
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nope, heb sinds de release nog maar 4 ctd's gehad (en ik speel gigantisch veel :P )
Sinds de update van gister (toch?) knalt hij er bij mij constant uit...
pi_105349622
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Sinds de update van gister (toch?) knalt hij er bij mij constant uit...
Had je de 4GB mod erop staan?

Die moet je na elke patch opnieuw erop zetten geloof ik :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105349813
Nee heb ik niet. Heb alleen wat grafische mods, maar die deden het voor de update altijd perfect. Hij knalt er nu na een paar minuutjes uit constant...
pi_105350112
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:34 schreef jankaas020 het volgende:
Nee, dat is TES ten voete uit, een main quest verhaallijn, en een mageguild, thiefguild, fightersguild (companions) en een dark brotherhood verhaallijn (tje). Dat hadden ze ook met de imperials en de stormcloak kunnen doen, sowieso zijn dat een beetje knake quests, zeker als je er vanaf het begin zoveel aandacht op vestig.
En voor al die quests loop je constant door dezelfde soort locaties, hell, niet zelden ben ik al 2 keer naar dezelfde locatie toegestuurd waar dan op magische wijze ineens weer een hoop vijanden rond lopen en een hoop kisten weer gevuld zijn. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105350117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee heb ik niet. Heb alleen wat grafische mods, maar die deden het voor de update altijd perfect. Hij knalt er nu na een paar minuutjes uit constant...
Mocht je deze mod hebben, hem wellicht ff updaten: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=180
pi_105350132
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Updateje:

Wil ik lockpicken, is de lock niet mooi goud maar egaal lichtpaars. Lijkt me niet helemaal goed ;)
pi_105350602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Updateje:

Wil ik lockpicken, is de lock niet mooi goud maar egaal lichtpaars. Lijkt me niet helemaal goed ;)
Texture bug, heb ik ook verschillende keren gehad, laatste dagen niet meer trouwens. Bij mij 'verergerde' hij meestal als ik hem had. Dus dat steeds meer dingen lichtpaars werden, dat leverde ontzettende gay taferelen op in de local tavern waar mannen met ontbloot behaard bovenlijf in lila broeken rondliepen _O-
pi_105350634
En wat doe ik eraan?!
pi_105350706
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En wat doe ik eraan?!
Client opnieuw opstarten. Of anders de ganse pc :)
  donderdag 8 december 2011 @ 20:20:08 #215
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105351178
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Client opnieuw opstarten. Of anders de ganse pc :)
Naar main menu gaan is voor mij altijd genoeg.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_105351791
Cache in Steam gelokaliseerd en FXAA opnieuw ingesteld. Deed het nu wel tien minuten/kwartier, maar gooit me er net weer uit... Vaag...
pi_105352029
Probeer die 4GB mod eens, die helpt sowieso qua stabiliteit. Hier althans.

Ik heb nooit meer CTD's gehad sinds ik die erop heb staan _O_
vosss is de naam,
  donderdag 8 december 2011 @ 20:38:07 #218
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105352130
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef vosss het volgende:
Probeer die 4GB mod eens, die helpt sowieso qua stabiliteit. Hier althans.

Ik heb nooit meer CTD's gehad sinds ik die erop heb staan _O_
Voor die mod om te werken, moet skyrim dan wel steeds opgestart worden met die skyrim4GB.exe? Of werkt die automatisch?
pi_105352256
Die skyrim4gb exe :)
vosss is de naam,
  donderdag 8 december 2011 @ 20:46:38 #220
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_105352568
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef vosss het volgende:
Die skyrim4gb exe :)
Ok :@

Dank.
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 december 2011 @ 20:52:08 #221
Rawr
pi_105352881
Ik heb echt zo pleurisveel chars he, en bij elke heb ik op een gegeven moment iets van: "meh :{ , geen zin om hiermee verder te gaan."

:')
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 8 december 2011 @ 21:53:50 #222
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_105356068
Vandaag voor het eerst in tijden weer een paar CTD's gehad, waaronder eentje toen ik net Solitude had veroverd, maar nog geen save had gedaan. :(
You know, I've learned something today
pi_105356166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb echt zo pleurisveel chars he, en bij elke heb ik op een gegeven moment iets van: "meh :{ , geen zin om hiermee verder te gaan."

Waarom? :') ga me niet vertellen dat je ALLES al hebt gezien in Skyrim.
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 december 2011 @ 22:00:48 #224
Rawr
pi_105356398
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:55 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Waarom? :') ga me niet vertellen dat je ALLES al hebt gezien in Skyrim.
iig wel behoorlijk wat, simpelweg door met elk char gewoon een andere kant op te sjouwen ná Whiterun :D

Ben tot nu toe bij Alduin's Wall gekomen met een char, da's het verste gedeelte in de MQ dat ik ken :+

Verder een keer de companions-, mages-, DB-, en thieves questchains gedaan op verschillende chars. Een ander doet alleen quest om overal Thane te worden. Weer een ander gaat lekker overkill minen/hunten om zsm de beste gear te krijgen (en compleet verneukt zijn op lvl X met 100 smithing terwijl weapon/armor skill nog maar 20 is oid :7 ), etc.
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 december 2011 @ 22:02:38 #225
Rawr
pi_105356486
Heb nu een Redguard met een steel battleaxe, maar weet nog niet of ik light armor (beter gebruik van stamina, langer kunnen sprinten) of heavy armor (uiteraard meer armor, maar trager) ga gebruiken, en ja ik weet dat de Steed stone dat opheft :P
pi_105356555
Gewoon voor heavy gaan.
Waarom?

Omdat ik dat ook heb :7
vosss is de naam,
pi_105356575
quote:
6s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef vosss het volgende:
Gewoon voor heavy gaan.
Waarom?

+1
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 december 2011 @ 22:06:48 #228
Rawr
pi_105356685
quote:
6s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef vosss het volgende:
Gewoon voor heavy gaan.
Waarom?

Ja, zal ik ook vast wel doen, alleen is het zo vervelend dat je met heavy armor, zonder steed stone, veel minder meuk mee kunt nemen uit dungeons... en ik wil toch echt m'n two-handed, heavy armor etc boosten ;(

edit: ach ik knal wel met de warrior stone tot lvl 15 ofzo, en daarna switch ik een keertje :P
pi_105357504
De meuk die je allemaal meeneemt krijg je toch niet gesleten aan die derderangs halfbakken goedkope mensen ZZP-ers in Skyrim.

Dus gewoon voor heavy gaan :)
vosss is de naam,
  donderdag 8 december 2011 @ 22:47:44 #230
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_105358583
Ik kwam zonet terug in Riverwood, ligt die blacksmith ineens dood in het midden van die straat. :'(
Hij gaat ook nooit weg ofzo, en je komt dus niet te weten door wie hij is vermoord. :P
pi_105358943
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En voor al die quests loop je constant door dezelfde soort locaties, hell, niet zelden ben ik al 2 keer naar dezelfde locatie toegestuurd waar dan op magische wijze ineens weer een hoop vijanden rond lopen en een hoop kisten weer gevuld zijn. :P
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt, kom ik weer in companionquest dungeons, hebben de bandits allemaal sliver swords.. :') Dat heb ik trouwens niet in oblivion of fallout gezien? :?
  donderdag 8 december 2011 @ 23:01:00 #232
335153 potienza
"Toeval is logisch."
pi_105359211
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kwam zonet terug in Riverwood, ligt die blacksmith ineens dood in het midden van die straat. :'(
Hij gaat ook nooit weg ofzo, en je komt dus niet te weten door wie hij is vermoord. :P
En laat me raden...mensen lopen er omheen alsof er niks gebeurt is?
pi_105359270
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:01 schreef potienza het volgende:

[..]

Dat is nou Radiant AI jonguh :7
vosss is de naam,
pi_105359529
Met de hoeveelheid mensen die ik ondertussen heb geslacht in skyrim zullen ze ook wel snel gewend raken aan wat verminkte lijken.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 december 2011 @ 23:11:52 #235
Rawr
pi_105359735
Ik weet niet of het een bug is of gewoon standaard (ik enchant echt nauwelijks), maar het viel me ineens op dat ik de +20% magic resistance enchant die ik van een shield haalde ook alleen op een ander shield kan enchanten ipv op m'n armor :')
pi_105359736
Hoe kan het komen dat mijn character altijd al na 2 stroom schokken al dood is?
  donderdag 8 december 2011 @ 23:12:08 #237
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_105359743
De meeste zeiden toen ik het lijk voor het eerst zag: What happened?
Nu lopen ze er gewoon omheen ja.
pi_105359921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

iig wel behoorlijk wat, simpelweg door met elk char gewoon een andere kant op te sjouwen ná Whiterun :D

Ben tot nu toe bij Alduin's Wall gekomen met een char, da's het verste gedeelte in de MQ dat ik ken :+

Verder een keer de companions-, mages-, DB-, en thieves questchains gedaan op verschillende chars. Een ander doet alleen quest om overal Thane te worden. Weer een ander gaat lekker overkill minen/hunten om zsm de beste gear te krijgen (en compleet verneukt zijn op lvl X met 100 smithing terwijl weapon/armor skill nog maar 20 is oid :7 ), etc.
Ik heb nu mijn mijn enige char de mages en MQ questline gedaan evenals die van de imperials, nu ga ik elk dorpje af om iedere quest eruit te persen. :P
pi_105359931
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:11 schreef Zolder het volgende:
Hoe kan het komen dat mijn character altijd al na 2 stroom schokken al dood is?
Al eens aan de 380 gehangen? :s)
vosss is de naam,
pi_105360021
quote:
12s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Al eens aan de 380 gehangen? :s)
Wat? ;(
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 december 2011 @ 23:18:46 #241
Rawr
pi_105360073
M'n neger rollt nu in een leeuwenvacht en twee axes in de handen :7
pi_105360324
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Zolder het volgende:

[..]

Wat? ;(
380 volt, krachtstroom. Flauw grapje dus
pi_105360333
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:01 schreef potienza het volgende:

[..]

Ik moest voor een quest een meisje redden, compleet kasteel uitgemoord, gaat ze bij elk lijk staan: "agh, a dead body!" :|W
pi_105361823
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Ik moest voor een quest een meisje redden, compleet kasteel uitgemoord, gaat ze bij elk lijk staan: "agh, a dead body!" :|W
Saven, exit en meteen die mod downloaden dat je kinderen kan doodrossen :7
vosss is de naam,
pi_105362211
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Zoiets deed esbern ook bij mij, elke dooie waar we langs liepen even stoppen en kijken :')
pi_105363085
Ik heb mijn character een andere naam gegeven en nu zijn enkele skills opeens zwaar gekelderd :')

Mijn aangeschafte perks blijven gelukkig wel staan ook al zou ik sommige ervan met deze skillpoints nog lang niet aan kunnen schaffen.

Bugs :r
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 00:47:19 #247
Rawr
pi_105363606
Hoe ziet een volledig Scale Armor-setje er eigenlijk uit? En dan bedoel ik niet Dragonscale, maar die light armor met punten/tanden erop :P
pi_105363795
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:55 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt, kom ik weer in companionquest dungeons, hebben de bandits allemaal sliver swords.. :') Dat heb ik trouwens niet in oblivion of fallout gezien? :?
Dat bedoel ik dus... Kijk, zoals alle TES games is ook Skyrim weer enorm uitgebreid maar je moet gewoon niet verwachten dat je in één game 10x 40 uur unieke content krijgt...

TES games leveren sowieso al ontzettend veel content voor wat je er voor betaalt en als dan mensen nog gaan janken dat Imperial/stormcloak teveel op elkaar lijkt: :')

Wat verwacht je dan? Vanaf het begin van het spel is het meteen duidelijk welke gebieden Imperial/Stormcloak zijn en dan kan je toch wel op je 10 vingers uittellen dat je als je kant A kiest je alle gebieden van kant B onder de knie moet krijgen en andersom?
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:58:09 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105363914
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus... Kijk, zoals alle TES games is ook Skyrim weer enorm uitgebreid maar je moet gewoon niet verwachten dat je in één game 10x 40 uur unieke content krijgt...

TES games leveren sowieso al ontzettend veel content voor wat je er voor betaalt en als dan mensen nog gaan janken dat Imperial/stormcloak teveel op elkaar lijkt: :')

Wat verwacht je dan? Vanaf het begin van het spel is het meteen duidelijk welke gebieden Imperial/Stormcloak zijn en dan kan je toch wel op je 10 vingers uittellen dat je als je kant A kiest je alle gebieden van kant B onder de knie moet krijgen en andersom?
Het zijn precies dezelfde quests met dezelfde antwoordmogelijkheden in conversaties. Dus doe dan gewoon iets anders oid :P. Zodat je replayability omhoog gaat.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 01:04:45 #250
Rawr
pi_105364083
Ik jank eigenlijk maar om 1 ding: mensen erkennen je status niet:
- "hello citizen", zegt de guard terwijl je z'n meerdere bent.
- "this menial job is more suited for you", zegt een member als je de baas van de thieves/DB/whatev bent.
- etc.

Ze hadden misschien hetgeen genaamd phasing in het spel kunnen stoppen. Dat heb je bijv in WoW, als je met je char bijv de 10 bandits die een dorp lastigvallen hebt afgemaakt zie jij ze niet meer, maar iemand anders dus nog wel. Je gaat dus echt vooruit in het "verhaal".

Beth heeft dat wel gedaan bij forts, je mept (evt. eerst de bandits en daarna) de imperials of stormcloaks eruit en de volgende keer dat je langskomt hebben jouw troepen dat fort bemand, top! ^O^

Zo zouden dingen ook bij de legers geregeld moeten zijn. Waarom niet even de soldiers laten salueren en "orders, sir?" laten zeggen als je voorbij komt? Dat gaat op den duur natuurlijk ergerlijk worden als je niet daadwerkelijk orders uit kunt delen, maar het is beter dan wat we nu hebben :P
pi_105364215
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Wat ik al zei, het is behoorlijk knake voor iets waar in het begin de aandacht op gevestigd wordt, en waarin je zelfs een keuze moet maken met wie je de tutorial afmaakt.

Sowieso ziet het begin van het spel er te episch uit, helgen dat wordt aangevallen door een draak, waarbij je het stadje moet zien te ontvluchten en dan naar Riverwood, wat een smith, een trader en een inn heeft, en vlakbij zit de Embershard Mine, waarin Bethesda hoe goed hun dungeons wel niet zijn. Daarna moet je door naar Whiterun, wat toch de beste stad uit het spel blijkt te zijn.

In ieder geval, naar mijn idee lijkt het erop dat Bethesda vooral zijn best heeft gedaan op die eerste paar ervaringen en de rest van de quests een beetje heeft afgeraffeld.
pi_105364277
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik jank eigenlijk maar om 1 ding: mensen erkennen je status niet:
- "hello citizen", zegt de guard terwijl je z'n meerdere bent.
- "this menial job is more suited for you", zegt een member als je de baas van de thieves/DB/whatev bent.
- etc.

Ze hadden misschien hetgeen genaamd phasing in het spel kunnen stoppen. Dat heb je bijv in WoW, als je met je char bijv de 10 bandits die een dorp lastigvallen hebt afgemaakt zie jij ze niet meer, maar iemand anders dus nog wel. Je gaat dus echt vooruit in het "verhaal".

Beth heeft dat wel gedaan bij forts, je mept (evt. eerst de bandits en daarna) de imperials of stormcloaks eruit en de volgende keer dat je langskomt hebben jouw troepen dat fort bemand, top! ^O^

Zo zouden dingen ook bij de legers geregeld moeten zijn. Waarom niet even de soldiers laten salueren en "orders, sir?" laten zeggen als je voorbij komt? Dat gaat op den duur natuurlijk ergerlijk worden als je niet daadwerkelijk orders uit kunt delen, maar het is beter dan wat we nu hebben :P
Hier ben ik het zeker mee eens, kom je weereens van die imperials tegen met hun "move along, this is imperial bussiness." terwijl ik een legate ben. }:|
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 01:12:49 #253
Rawr
pi_105364281
Mwa, ik heb de grootste lol met rondsjouwen en quests doen hoor :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 01:44:12 #254
Rawr
pi_105364883
Bah, die Horned Scaled Armor ziet er gewoon uit als studded armor :{ Ik had er veel meer van verwacht na het zien van de Horned Helmet :{
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:50:20 #255
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_105364995
Ook leuk;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tranquillo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 01:51:25 #256
Rawr
pi_105365012
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:50 schreef icebliss het volgende:
Ook leuk;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat de Haunted House-quest? Zo ja: NICE.
pi_105365029
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nee ik dacht de
SPOILER
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:52:45 #258
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_105365048
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jup, kamp heet Druadach Redoubt trouwens. Verder niet zoveel van waarde te vinden hoor, behalve een geit die tegen je aan gaat rijden :')

Edit; die dude bevrijden is Haunted House quest. Makkie dus, gewoon naar binnen wandelen.
Tranquillo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 01:55:28 #259
Rawr
pi_105365094
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:52 schreef icebliss het volgende:

[..]

Jup, kamp heet Druadach Redoubt trouwens. Verder niet zoveel van waarde te vinden hoor, behalve een geit die tegen je aan gaat rijden :')

Edit; die dude bevrijden is Haunted House quest. Makkie dus, gewoon naar binnen wandelen.
Ik moest vechten om bij die priest te komen. Kan zijn omdat ik niet met de daedra mee wilde werken :P
pi_105365106
Oh die quest bedoel je, nu snap ik het.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105365937
al langs geweest?

edit: ja, nvm
"Pools are perfect for holding water"
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 05:28:02 #262
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_105366147
Nieuw karakter, level 7, net terug uit Bleak Falls Barrow onderweg naar Whiterun, drie hired thugs die me een lesje komen leren. Ik nog noob dus dat koste mij een aantal waardevolle health potions.

Het enige wat ik gestolen had was een Elven sword uit Dragonsreach. Dus benieuwd wie die thugs op me af had gestuurd. Het opdracht briefje was ondertekend Gerda.

Gerda? wtf. Dat is dat oude wijf, schoonmaakster van de Jarl, die altijd zo vreselijk onderdanig doet.

"Oh don't mind me.. If you want me to sweep somewhere else just say so"

:r

Hoe weet ik nog niet maar ik ga voor haar een creatieve dood bedenken. En daarna sleep ik haar naakte lijk op het haardvuur in de grote hal waar het nog lang mag roosteren.
  vrijdag 9 december 2011 @ 05:54:00 #263
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_105366184
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 05:28 schreef NorthernStar het volgende:
Nieuw karakter, level 7, net terug uit Bleak Falls Barrow onderweg naar Whiterun, drie hired thugs die me een lesje komen leren. Ik nog noob dus dat koste mij een aantal waardevolle health potions.

Het enige wat ik gestolen had was een Elven sword uit Dragonsreach. Dus benieuwd wie die thugs op me af had gestuurd. Het opdracht briefje was ondertekend Gerda.

Gerda? wtf. Dat is dat oude wijf, schoonmaakster van de Jarl, die altijd zo vreselijk onderdanig doet.

[ afbeelding ]

Hoe weet ik nog niet maar ik ga voor haar een creatieve dood bedenken. En daarna sleep ik haar naakte lijk op het haardvuur in de grote hal waar het nog lang mag roosteren.
_O-

't is toch geweldig, hoe het vermoorden van bepaalde NPC's je zo'n voldoening kan geven. :D
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 9 december 2011 @ 08:15:25 #264
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105366803
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105366893
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:50:12 #266
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_105369878
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 05:28 schreef NorthernStar het volgende:

[ afbeelding ]

:D.

Ik heb één keer per ongeluk een veer 'gestolen' bij de shop in Riverwood. Ik wilde gewoon op 'talk' drukken, maar klikte mis. Vervolgens kreeg ik ook drie hired thugs op me af en zeggen de guards vaak "hands to yourself, sneak thief!".. :').
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:52:04 #267
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_105369919
quote:
:D.

En toch mis ik de small talk over de mudcrabs.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:02:01 #268
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_105370184
Episch!
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:14:32 #269
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105370540

Hij tieft wel hard achterover.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_105372287
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:

Hij tieft wel hard achterover.
:D
pi_105372437
KUTZOOI zie ik elke keer dit topic staan in MyAT, en dan moet ik gewoon weer spelen
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:14:03 #272
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_105372605
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_105373250
Verdomd, waarom knalt Skyrim er nu steeds uit bij mij...?! Kan je opnieuw installeren en toch je save bewaren?

Edit: back-up gemaakt van mijn savegames. Nu Skyrim opnieuw installeren en niet al te veel mods eroverheen gooien... Ff kijken welke mods 'must-haves' zijn...

[ Bericht 36% gewijzigd door Peter_Aragorn op 09-12-2011 12:39:07 ]
pi_105374251
In skuldafn temple, hoe kom ik erachter wat de volgorde is van de pilaren?
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:07:20 #275
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105374283
SPOILER
pi_105374350
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:07 schreef Sinji het volgende:
SPOILER
Ik vind het leuk om zelf te ontdekken, wou alleen een hint in de richting van hoe ik er achter kom :P

Maar zo kan natuurlijk ook
pi_105374855
Meestal ligt er een boek, of briefje, wel altijd in dezelfde kamer.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 13:27:09 #278
Rawr
pi_105374957
Of de stenen met de volgorde erop zitten verborgen achter een stenen roldeur, altijd leuk om van de ene switch naar de andere te rennen en de volgorde te onthouden :+
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:31:08 #279
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105375106
De goede volgorde staat toch op de pilaren boven het hek? Of is dat weer een andere cave.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 13:33:41 #280
Rawr
pi_105375212
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
De goede volgorde staat toch op de pilaren boven het hek? Of is dat weer een andere cave.
Het wisselt per cave :P De ene keer staan ze braaf bij de te openen gate, de andere keer al meteen in het begin, leuk als je al 20 min aan eht rellen bent en helemaal terug mag lopen :D
pi_105375249
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is een andere cave, maar idd hier bij de 2 puzzle ook. Bij de eerste kon ik het gewoon niet vinden.
pi_105376189
Opnieuw geinstalleerd en nu klapt hij eruit zodra ik een save wil laden. Jeuj!

New game laadt hij wel, dus ik denk dat ik opnieuw moet beginnen en mijn saves corrupt zijn?
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:04:17 #283
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_105376318
Of de volgorde staat op de claw ^O^
pi_105376325
^^heb je met ugridstoload liggen pielen?
vosss is de naam,
pi_105377063
Welke volgorde? Heb nu wat visuele mods erbij plus bomen scaduws en wat andere dingen. Zal mn ini's morgen ff posten.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 14:23:11 #286
Rawr
pi_105377168
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:04 schreef BoerBert het volgende:
Of de volgorde staat op de claw ^O^
Het gaat over gates die geopend moeten worden dmv een switch, niet die ancient doors ;)
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:23:53 #287
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_105379439
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_105379721
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:23 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 15:35:40 #289
Rawr
pi_105379868
quote:
[ afbeelding ]
pi_105380437
quote:
[ afbeelding ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 16:10:22 #291
Rawr
pi_105381029
Roleplay: met een redguard tundra cotton plukken.
pi_105382160
Een persoon van een quest probeert me aan te vallen terwijl ik ermee moet praten. Is daar iets tegen te doen?
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:54:54 #293
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105382506
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:45 schreef hamburgerjongen het volgende:
Een persoon van een quest probeert me aan te vallen terwijl ik ermee moet praten. Is daar iets tegen te doen?
Ben je vampier?
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:56:17 #294
256666 leeell
I know you're lonely
pi_105382573
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Roleplay: met een redguard tundra cotton plukken.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:58:02 #295
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105382656
Mijn Redguard heet Tyrone
pi_105382771
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ben je vampier?
Nee, maar de persoon van de quest werd onzichtbaar om te verdwijnen :')n en toen sloeg ik hem nog en daarom is hij waarschijnlijk hostile nu.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 17:00:57 #297
Rawr
pi_105382777
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:58 schreef Sinji het volgende:
Mijn Redguard heet Tyrone
Zet hem aan het werk ^O^
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:01:37 #298
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_105382796
quote:
[ afbeelding ]
:') :') :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:03:50 #299
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105382867
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zet hem aan het werk ^O^
Tyrone werkt voor niemand! :(

SPOILER
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 december 2011 @ 17:07:33 #300
Rawr
pi_105382976
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef Sinji het volgende:

[..]

Tyrone werkt voor niemand! :(

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')