Eens, ik vind die dingen ook nooit chillquote:Op donderdag 8 december 2011 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je je überhaupt nog concentreren op een van de twee als je al constant bezig bent met verzitten omdat je nooit een chille houding kunt vinden op zo'n fatyboy?
Ja, en als beloning krijgen die mensen een net iets andere verhaallijn. Ongeveer net zo'n groot verschil als tussen de ene draugr cave en de andere....quote:Op donderdag 8 december 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch wel kunnen voorspellen dat mensen die eerst voor A kiezen, met een tweede char voor B gaan kiezen
Nope, heb sinds de release nog maar 4 ctd's gehad (en ik speel gigantisch veelquote:Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Knalt Skyrim er bij jullie ook constant uit nu?
Sinds de update van gister (toch?) knalt hij er bij mij constant uit...quote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, heb sinds de release nog maar 4 ctd's gehad (en ik speel gigantisch veel)
Had je de 4GB mod erop staan?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Sinds de update van gister (toch?) knalt hij er bij mij constant uit...
En voor al die quests loop je constant door dezelfde soort locaties, hell, niet zelden ben ik al 2 keer naar dezelfde locatie toegestuurd waar dan op magische wijze ineens weer een hoop vijanden rond lopen en een hoop kisten weer gevuld zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:34 schreef jankaas020 het volgende:
Nee, dat is TES ten voete uit, een main quest verhaallijn, en een mageguild, thiefguild, fightersguild (companions) en een dark brotherhood verhaallijn (tje). Dat hadden ze ook met de imperials en de stormcloak kunnen doen, sowieso zijn dat een beetje knake quests, zeker als je er vanaf het begin zoveel aandacht op vestig.
Mocht je deze mod hebben, hem wellicht ff updaten: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=180quote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee heb ik niet. Heb alleen wat grafische mods, maar die deden het voor de update altijd perfect. Hij knalt er nu na een paar minuutjes uit constant...
Updateje:quote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee heb ik niet. Heb alleen wat grafische mods, maar die deden het voor de update altijd perfect. Hij knalt er nu na een paar minuutjes uit constant...
Texture bug, heb ik ook verschillende keren gehad, laatste dagen niet meer trouwens. Bij mij 'verergerde' hij meestal als ik hem had. Dus dat steeds meer dingen lichtpaars werden, dat leverde ontzettende gay taferelen op in de local tavern waar mannen met ontbloot behaard bovenlijf in lila broeken rondliepenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Updateje:
Wil ik lockpicken, is de lock niet mooi goud maar egaal lichtpaars. Lijkt me niet helemaal goed
Client opnieuw opstarten. Of anders de ganse pcquote:
Naar main menu gaan is voor mij altijd genoeg.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Client opnieuw opstarten. Of anders de ganse pc
Voor die mod om te werken, moet skyrim dan wel steeds opgestart worden met die skyrim4GB.exe? Of werkt die automatisch?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef vosss het volgende:
Probeer die 4GB mod eens, die helpt sowieso qua stabiliteit. Hier althans.
Ik heb nooit meer CTD's gehad sinds ik die erop heb staan
Waarom?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb echt zo pleurisveel chars he, en bij elke heb ik op een gegeven moment iets van: "meh, geen zin om hiermee verder te gaan."
iig wel behoorlijk wat, simpelweg door met elk char gewoon een andere kant op te sjouwen ná Whiterunquote:Op donderdag 8 december 2011 21:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarom?ga me niet vertellen dat je ALLES al hebt gezien in Skyrim.
+1quote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef vosss het volgende:
Gewoon voor heavy gaan.
Waarom?
Omdat ik dat ook heb
Ja, zal ik ook vast wel doen, alleen is het zo vervelend dat je met heavy armor, zonder steed stone, veel minder meuk mee kunt nemen uit dungeons... en ik wil toch echt m'n two-handed, heavy armor etc boostenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef vosss het volgende:
Gewoon voor heavy gaan.
Waarom?
Omdat ik dat ook heb
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt, kom ik weer in companionquest dungeons, hebben de bandits allemaal sliver swords..quote:Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En voor al die quests loop je constant door dezelfde soort locaties, hell, niet zelden ben ik al 2 keer naar dezelfde locatie toegestuurd waar dan op magische wijze ineens weer een hoop vijanden rond lopen en een hoop kisten weer gevuld zijn.
En laat me raden...mensen lopen er omheen alsof er niks gebeurt is?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kwam zonet terug in Riverwood, ligt die blacksmith ineens dood in het midden van die straat.
Hij gaat ook nooit weg ofzo, en je komt dus niet te weten door wie hij is vermoord.
Dat is nou Radiant AI jonguhquote:Op donderdag 8 december 2011 23:01 schreef potienza het volgende:
[..]
En laat me raden...mensen lopen er omheen alsof er niks gebeurt is?
Ik heb nu mijn mijn enige char de mages en MQ questline gedaan evenals die van de imperials, nu ga ik elk dorpje af om iedere quest eruit te persen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
iig wel behoorlijk wat, simpelweg door met elk char gewoon een andere kant op te sjouwen ná Whiterun
Ben tot nu toe bij Alduin's Wall gekomen met een char, da's het verste gedeelte in de MQ dat ik ken
Verder een keer de companions-, mages-, DB-, en thieves questchains gedaan op verschillende chars. Een ander doet alleen quest om overal Thane te worden. Weer een ander gaat lekker overkill minen/hunten om zsm de beste gear te krijgen (en compleet verneukt zijn op lvl X met 100 smithing terwijl weapon/armor skill nog maar 20 is oid), etc.
Al eens aan de 380 gehangen?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:11 schreef Zolder het volgende:
Hoe kan het komen dat mijn character altijd al na 2 stroom schokken al dood is?
Ik moest voor een quest een meisje redden, compleet kasteel uitgemoord, gaat ze bij elk lijk staan: "agh, a dead body!"quote:Op donderdag 8 december 2011 23:01 schreef potienza het volgende:
[..]
En laat me raden...mensen lopen er omheen alsof er niks gebeurt is?
Saven, exit en meteen die mod downloaden dat je kinderen kan doodrossenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik moest voor een quest een meisje redden, compleet kasteel uitgemoord, gaat ze bij elk lijk staan: "agh, a dead body!"
Zoiets deed esbern ook bij mij, elke dooie waar we langs liepen even stoppen en kijkenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik moest voor een quest een meisje redden, compleet kasteel uitgemoord, gaat ze bij elk lijk staan: "agh, a dead body!"
Dat bedoel ik dus... Kijk, zoals alle TES games is ook Skyrim weer enorm uitgebreid maar je moet gewoon niet verwachten dat je in één game 10x 40 uur unieke content krijgt...quote:Op donderdag 8 december 2011 22:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt, kom ik weer in companionquest dungeons, hebben de bandits allemaal sliver swords..Dat heb ik trouwens niet in oblivion of fallout gezien?
Het zijn precies dezelfde quests met dezelfde antwoordmogelijkheden in conversaties. Dus doe dan gewoon iets anders oidquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... Kijk, zoals alle TES games is ook Skyrim weer enorm uitgebreid maar je moet gewoon niet verwachten dat je in één game 10x 40 uur unieke content krijgt...
TES games leveren sowieso al ontzettend veel content voor wat je er voor betaalt en als dan mensen nog gaan janken dat Imperial/stormcloak teveel op elkaar lijkt:![]()
Wat verwacht je dan? Vanaf het begin van het spel is het meteen duidelijk welke gebieden Imperial/Stormcloak zijn en dan kan je toch wel op je 10 vingers uittellen dat je als je kant A kiest je alle gebieden van kant B onder de knie moet krijgen en andersom?
Wat ik al zei, het is behoorlijk knake voor iets waar in het begin de aandacht op gevestigd wordt, en waarin je zelfs een keuze moet maken met wie je de tutorial afmaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
TES games leveren sowieso al ontzettend veel content voor wat je er voor betaalt en als dan mensen nog gaan janken dat Imperial/stormcloak teveel op elkaar lijkt:![]()
Hier ben ik het zeker mee eens, kom je weereens van die imperials tegen met hun "move along, this is imperial bussiness." terwijl ik een legate ben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik jank eigenlijk maar om 1 ding: mensen erkennen je status niet:
- "hello citizen", zegt de guard terwijl je z'n meerdere bent.
- "this menial job is more suited for you", zegt een member als je de baas van de thieves/DB/whatev bent.
- etc.
Ze hadden misschien hetgeen genaamd phasing in het spel kunnen stoppen. Dat heb je bijv in WoW, als je met je char bijv de 10 bandits die een dorp lastigvallen hebt afgemaakt zie jij ze niet meer, maar iemand anders dus nog wel. Je gaat dus echt vooruit in het "verhaal".
Beth heeft dat wel gedaan bij forts, je mept (evt. eerst de bandits en daarna) de imperials of stormcloaks eruit en de volgende keer dat je langskomt hebben jouw troepen dat fort bemand, top!
Zo zouden dingen ook bij de legers geregeld moeten zijn. Waarom niet even de soldiers laten salueren en "orders, sir?" laten zeggen als je voorbij komt? Dat gaat op den duur natuurlijk ergerlijk worden als je niet daadwerkelijk orders uit kunt delen, maar het is beter dan wat we nu hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:50 schreef icebliss het volgende:
Ook leuk;Is dat de Haunted House-quest? Zo ja: NICE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nee ik dacht dequote:Op vrijdag 9 december 2011 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dat de Haunted House-quest? Zo ja: NICE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Jup, kamp heet Druadach Redoubt trouwens. Verder niet zoveel van waarde te vinden hoor, behalve een geit die tegen je aan gaat rijdenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dat de Haunted House-quest? Zo ja: NICE.
Ik moest vechten om bij die priest te komen. Kan zijn omdat ik niet met de daedra mee wilde werkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:52 schreef icebliss het volgende:
[..]
Jup, kamp heet Druadach Redoubt trouwens. Verder niet zoveel van waarde te vinden hoor, behalve een geit die tegen je aan gaat rijden
Edit; die dude bevrijden is Haunted House quest. Makkie dus, gewoon naar binnen wandelen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 05:28 schreef NorthernStar het volgende:
Nieuw karakter, level 7, net terug uit Bleak Falls Barrow onderweg naar Whiterun, drie hired thugs die me een lesje komen leren. Ik nog noob dus dat koste mij een aantal waardevolle health potions.
Het enige wat ik gestolen had was een Elven sword uit Dragonsreach. Dus benieuwd wie die thugs op me af had gestuurd. Het opdracht briefje was ondertekend Gerda.
Gerda? wtf. Dat is dat oude wijf, schoonmaakster van de Jarl, die altijd zo vreselijk onderdanig doet.
"Oh don't mind me.. If you want me to sweep somewhere else just say so"
[ afbeelding ]
Hoe weet ik nog niet maar ik ga voor haar een creatieve dood bedenken. En daarna sleep ik haar naakte lijk op het haardvuur in de grote hal waar het nog lang mag roosteren.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 05:28 schreef NorthernStar het volgende:
Nieuw karakter, level 7, net terug uit Bleak Falls Barrow onderweg naar Whiterun, drie hired thugs die me een lesje komen leren. Ik nog noob dus dat koste mij een aantal waardevolle health potions.
Het enige wat ik gestolen had was een Elven sword uit Dragonsreach. Dus benieuwd wie die thugs op me af had gestuurd. Het opdracht briefje was ondertekend Gerda.
Gerda? wtf. Dat is dat oude wijf, schoonmaakster van de Jarl, die altijd zo vreselijk onderdanig doet.
"Oh don't mind me.. If you want me to sweep somewhere else just say so"
[ afbeelding ]
Hoe weet ik nog niet maar ik ga voor haar een creatieve dood bedenken. En daarna sleep ik haar naakte lijk op het haardvuur in de grote hal waar het nog lang mag roosteren.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:07 schreef Sinji het volgende:
Ik vind het leuk om zelf te ontdekken, wou alleen een hint in de richting van hoe ik er achter komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo kan natuurlijk ook
Het wisselt per cavequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
De goede volgorde staat toch op de pilaren boven het hek? Of is dat weer een andere cave.
Dat is een andere cave, maar idd hier bij de 2 puzzle ook. Bij de eerste kon ik het gewoon niet vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
De goede volgorde staat toch op de pilaren boven het hek? Of is dat weer een andere cave.
Het gaat over gates die geopend moeten worden dmv een switch, niet die ancient doorsquote:
quote:
Ben je vampier?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:45 schreef hamburgerjongen het volgende:
Een persoon van een quest probeert me aan te vallen terwijl ik ermee moet praten. Is daar iets tegen te doen?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Roleplay: met een redguard tundra cotton plukken.
Nee, maar de persoon van de quest werd onzichtbaar om te verdwijnenquote:
Zet hem aan het werkquote:
Tyrone werkt voor niemand!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tyrone werkt voor niemand!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |