Eens, ik vind die dingen ook nooit chillquote:Op donderdag 8 december 2011 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je je überhaupt nog concentreren op een van de twee als je al constant bezig bent met verzitten omdat je nooit een chille houding kunt vinden op zo'n fatyboy?
Ja, en als beloning krijgen die mensen een net iets andere verhaallijn. Ongeveer net zo'n groot verschil als tussen de ene draugr cave en de andere....quote:Op donderdag 8 december 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch wel kunnen voorspellen dat mensen die eerst voor A kiezen, met een tweede char voor B gaan kiezen
Nope, heb sinds de release nog maar 4 ctd's gehad (en ik speel gigantisch veelquote:Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Knalt Skyrim er bij jullie ook constant uit nu?
Sinds de update van gister (toch?) knalt hij er bij mij constant uit...quote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, heb sinds de release nog maar 4 ctd's gehad (en ik speel gigantisch veel)
Had je de 4GB mod erop staan?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Sinds de update van gister (toch?) knalt hij er bij mij constant uit...
En voor al die quests loop je constant door dezelfde soort locaties, hell, niet zelden ben ik al 2 keer naar dezelfde locatie toegestuurd waar dan op magische wijze ineens weer een hoop vijanden rond lopen en een hoop kisten weer gevuld zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:34 schreef jankaas020 het volgende:
Nee, dat is TES ten voete uit, een main quest verhaallijn, en een mageguild, thiefguild, fightersguild (companions) en een dark brotherhood verhaallijn (tje). Dat hadden ze ook met de imperials en de stormcloak kunnen doen, sowieso zijn dat een beetje knake quests, zeker als je er vanaf het begin zoveel aandacht op vestig.
Mocht je deze mod hebben, hem wellicht ff updaten: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=180quote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee heb ik niet. Heb alleen wat grafische mods, maar die deden het voor de update altijd perfect. Hij knalt er nu na een paar minuutjes uit constant...
Updateje:quote:Op donderdag 8 december 2011 19:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee heb ik niet. Heb alleen wat grafische mods, maar die deden het voor de update altijd perfect. Hij knalt er nu na een paar minuutjes uit constant...
Texture bug, heb ik ook verschillende keren gehad, laatste dagen niet meer trouwens. Bij mij 'verergerde' hij meestal als ik hem had. Dus dat steeds meer dingen lichtpaars werden, dat leverde ontzettende gay taferelen op in de local tavern waar mannen met ontbloot behaard bovenlijf in lila broeken rondliepenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Updateje:
Wil ik lockpicken, is de lock niet mooi goud maar egaal lichtpaars. Lijkt me niet helemaal goed
Client opnieuw opstarten. Of anders de ganse pcquote:
Naar main menu gaan is voor mij altijd genoeg.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Client opnieuw opstarten. Of anders de ganse pc
Voor die mod om te werken, moet skyrim dan wel steeds opgestart worden met die skyrim4GB.exe? Of werkt die automatisch?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef vosss het volgende:
Probeer die 4GB mod eens, die helpt sowieso qua stabiliteit. Hier althans.
Ik heb nooit meer CTD's gehad sinds ik die erop heb staan
Waarom?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb echt zo pleurisveel chars he, en bij elke heb ik op een gegeven moment iets van: "meh, geen zin om hiermee verder te gaan."
iig wel behoorlijk wat, simpelweg door met elk char gewoon een andere kant op te sjouwen ná Whiterunquote:Op donderdag 8 december 2011 21:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waarom?ga me niet vertellen dat je ALLES al hebt gezien in Skyrim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |