Klopt allemaal. Fysiek is hij een monster. Zijn fight IQ is echter om te huilen, en mentaal is hij nog net geen Paulo Filho.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat Palhares beter is dan de meesten denken, op de grond is hij koning en zijn striking wordt steeds beter. En hij is verschrikkelijk sterk.
Het is deze: http://www.bloodyelbow.com/rankings De mening van meerdere mensen in 1 zeg maar, ben 't er ook niet echt mee eens maar dat is ook het punt niet echt denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een debiele top 25. Maia hoort echt niet in de top 5 thuis meer.
Bisping overigens ook niet. Anderson sloopt hem. Sonnen, Marquardt, Munoz, Henderson (obviously) en Belfort ook.
Toch denk ik dat Bisping veel beter is dan de meesten willen toegeven. Sure, hij mist een signature win. Maar ik zou hem hele goede kansen geven tegen de lagere helft van de top 10.
Jacare en Palhares zullen hem niet submitten in MMA. Maia ook niet. Stann verliest het denk ik ook wel. Rematches met Leben en Wanderlei zie ik hem ook wel winnen.
Lombard en Belcher zouden een goede kans hebben van Bisping te winnen.
Styles make fights
Eens met het grootste deel. Ik geef Bisping alleen wat vaker het voordeel in twijfelgevallen. En hoewel ik het met je eens ben dat Tim Kennedy zwaar underrated is, denk ik niet dat hij zo makkelijk de vloer aanveegt met Bisping.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:59 schreef Jajong het volgende:
Ik ga uit van 5 round fights, aangezien Bisping meestal main-event zal zijn tegen 1 van deze andere lui.
Anderson Silva: Gaan we het niet eens over hebben.
Chael Sonnen: Lijkt me ook clear-cut voor Sonnen, die pwnd 'm eerst in de media en daarna GnP'd ie 'm voor 5 rondes lang. Shut-out.
Yushin Okami: Zelfde als boven, zonder 't mediastukje
Mark Munoz: Die TKO'd Bisping. Staand of op de grond. Bisping circelt nog steeds naar links en Munoz pakt 'm sowieso met Donkey Kong GnP of staand dus.
Demian Maia: Denk niet dat Bisping 5 rondes bij Maia's TD's weg kan blijven. Maar hier geef ik 'm nog een redelijke kans, 50/50 denk ik.
Vitor Belfort: Lol plz. KO1
Brian Stann: Gaat ie ook KO tenzij hij zijn trots inslikt en voor de TD gaat.
Luke Rockhold: Te weinig van gezien maar gezien het skill verschil tussen de meeste Strikeforcers en UFCers geef ik deze aan Bisping. Maar zou goed kunnen dat ik Rockhold onderschat, ook al vind ik dat Jacare hun match had gewonnen.
Jacare: Denk dat Bisping zijn worstelen goed genoeg zal zijn om 5 rondes op zn bicycle te zitten.
Hector Lombard: Lombard KO1. Easy zelfs.
Alan Belcher: Lastig, die is lang weg geweest maar zag er goed uit in zn return match. Zonder de layoff zou ik Belcher kiezen, die is staand diverser en heeft meer power. Bisping heeft meer ervaring op top niveau dus zou daarom Bisping kiezen.
Tim Kennedy: Deze dude is criminally underrated en zou de vloer aanvegen met Bisping imo.
Chris Leben: Mjeh, deze match is al geweest dus tel ik niet mee. Maar Bisping zou 'm em weer winnen.
Wanderlei Silva: Zelfde verhaal als hierboven dus tel em gewoon voor Silva.
Mamed Khalidov: Ik hoop al een tijdje dat de UFC deze dude haalt, ik denk dat met wat matches in de UFC een goeie match voor elke top 10 zou kunnen zijn behalve de echte top, maar op dit moment zou ik voor Bisping gaan.
Rousimar Palhares: Palhares via legbreakz
Santiago: Lol. Same result. Bisping.
Chris Weidman: Nu nog Bisping, over anderhalf jaar Weidman.
Robbie Lawler: Lawler via KO bronies, worstelaars met power = kryptonite voor Bisping imo.
Alexander Schmlenko: De eeuwige tweede in Bellator. Fancy stuff maar Bisping te technisch.
Sakara: Lol. Wat doet deze dude hier? Bisping.
Jake Shields: Shields via LnP.
Henderson: H-Bomb baby.
IMO: Wint hij van 8 van de top 25. Ik ben een beetje biased maar meer dan 10 zullen 't echt niet worden hoor.
Dat gevecht heb ik minstens 100 keer gezien/quote:Op woensdag 7 december 2011 01:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan echt geen genoeg krijgen van die eerste![]()
Gruwelijk
Lol dat is wel vet! Coach grudge doet het altijd goed!quote:Op woensdag 7 december 2011 07:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Faber en Cruz coaches in het nieuwe TUF seizoen!!!
Nicequote:Op woensdag 7 december 2011 07:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Faber en Cruz coaches in het nieuwe TUF seizoen!!!
Ik ben nog steeds wel zwaar benieuwd naar Barnet VS Cormierquote:Op woensdag 7 december 2011 10:35 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga het wel kijken tegen die tijd maar ik geef er niks meer om, eerst keek ik er echt naar uit, maar het is al ander half a 2 jaar bezig tegen die tijd...... en Alistair kicked, nee..
Ja, de match up wel.. maar ik bedoel de hele mystiek is weg.. van het tournooi.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:38 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel zwaar benieuwd naar Barnet VS Cormier
Zijn geen 3 main events he.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:05 schreef Jajong het volgende:
Zouden alle 3 5 rondes zijn? Dan kom ik een beetje klaar.
Jawel, het is een triple header.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:09 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Zijn geen 3 main events he.![]()
Ik denk dat de casueele kijker daar nog niet echt op is voorbereidt.
Kijk dat plaatje eens wat ik net postquote:Op woensdag 7 december 2011 12:17 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Bron? Het valt toch gewoon onder een Main Card met Evans VS Davis als Main Event?
hehehehequote:Op woensdag 7 december 2011 12:14 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat zal het publiek het moeilijk krijgen omdat ze geen "USA" kunnen chanten...
Je bedoeld Sonnen vs Maia 2.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef roepdeman het volgende:
[..]
hehehehe
Bisping verdient wel iets meer credit. Ik heb nog altijd een hekel aan hem sinds de Hammill fight, maar ik moet toegeven dat hij in de MW divisie erg sterk is. Ik zou hem liever tegen Munoz dan tegen Maia zien vechten. Sonnen tegen Maia lijkt me ook erg dope!
Had ik gezien, dus vandaar: Evans Vs Davis als Main eventquote:Op woensdag 7 december 2011 12:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kijk dat plaatje eens wat ik net post
Dat vind ik persoonlijk een van de mooiste submissions ooit. Sure, het is 'maar' een triangle, op iemand die graag in triangles ligt, maar toch: de triangle volgt direct op een hele slicke takedown op waarschijnlijk de beste worstelaar uit die gewichtsklasse, en hij pakt hem zonder ook maar een enkele stoot uit te delen, puur op techniek.quote:
Hmwah ik vond Maia tegen Munoz best een stevige partij! De striking van Maia is ook flink verbetert!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk een van de mooiste submissions ooit. Sure, het is 'maar' een triangle, op iemand die graag in triangles ligt, maar toch: de triangle volgt direct op een hele slicke takedown op waarschijnlijk de beste worstelaar uit die gewichtsklasse, en hij pakt hem zonder ook maar een enkele stoot uit te delen, puur op techniek.
Heerlijk om te zienIk mis die Maia. Sinds Nate hem horizontaal legde in de lucht vecht hij veel meer voor punten dan voor submissions.
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je bedoeld Sonnen vs Maia 2.![]()
Of wou je zeggen dat je die super mooie triangle vergeten bent?
je vraagt je heel wat af, casual mma fanquote:Op woensdag 7 december 2011 12:24 schreef Jajong het volgende:
Heb net Ariel Helwani gevraagd op twitter en hij zegt dat alleen Evans - Davis 5 rondes zijn.
185 GSP ook welquote:Op woensdag 7 december 2011 17:49 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk juist dat Sonnen de enige is die ook maar enige kans maakt op 185 tegen Silva.
Wtf heeft Belfort de laatste jaren gepresteerd, behalve met een frontkick gevloerd te worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:59 schreef Jajong het volgende:
Ik ga uit van 5 round fights, aangezien Bisping meestal main-event zal zijn tegen 1 van deze andere lui.
Anderson Silva: Gaan we het niet eens over hebben.
Chael Sonnen: Lijkt me ook clear-cut voor Sonnen, die pwnd 'm eerst in de media en daarna GnP'd ie 'm voor 5 rondes lang. Shut-out.
Yushin Okami: Zelfde als boven, zonder 't mediastukje
Mark Munoz: Die TKO'd Bisping. Staand of op de grond. Bisping circelt nog steeds naar links en Munoz pakt 'm sowieso met Donkey Kong GnP of staand dus.
Demian Maia: Denk niet dat Bisping 5 rondes bij Maia's TD's weg kan blijven. Maar hier geef ik 'm nog een redelijke kans, 50/50 denk ik.
Vitor Belfort: Lol plz. KO1
Brian Stann: Gaat ie ook KO tenzij hij zijn trots inslikt en voor de TD gaat.
Luke Rockhold: Te weinig van gezien maar gezien het skill verschil tussen de meeste Strikeforcers en UFCers geef ik deze aan Bisping. Maar zou goed kunnen dat ik Rockhold onderschat, ook al vind ik dat Jacare hun match had gewonnen.
Jacare: Denk dat Bisping zijn worstelen goed genoeg zal zijn om 5 rondes op zn bicycle te zitten.
Hector Lombard: Lombard KO1. Easy zelfs.
Alan Belcher: Lastig, die is lang weg geweest maar zag er goed uit in zn return match. Zonder de layoff zou ik Belcher kiezen, die is staand diverser en heeft meer power. Bisping heeft meer ervaring op top niveau dus zou daarom Bisping kiezen.
Tim Kennedy: Deze dude is criminally underrated en zou de vloer aanvegen met Bisping imo.
Chris Leben: Mjeh, deze match is al geweest dus tel ik niet mee. Maar Bisping zou 'm em weer winnen.
Wanderlei Silva: Zelfde verhaal als hierboven dus tel em gewoon voor Silva.
Mamed Khalidov: Ik hoop al een tijdje dat de UFC deze dude haalt, ik denk dat met wat matches in de UFC een goeie match voor elke top 10 zou kunnen zijn behalve de echte top, maar op dit moment zou ik voor Bisping gaan.
Rousimar Palhares: Palhares via legbreakz
Santiago: Lol. Same result. Bisping.
Chris Weidman: Nu nog Bisping, over anderhalf jaar Weidman.
Robbie Lawler: Lawler via KO bronies, worstelaars met power = kryptonite voor Bisping imo.
Alexander Schmlenko: De eeuwige tweede in Bellator. Fancy stuff maar Bisping te technisch.
Sakara: Lol. Wat doet deze dude hier? Bisping.
Jake Shields: Shields via LnP.
Henderson: H-Bomb baby.
IMO: Wint hij van 8 van de top 25. Ik ben een beetje biased maar meer dan 10 zullen 't echt niet worden hoor.
ja ze zijn goede worstelaars, alleen hun takedowns zijn denk ik onvoldoende om Bisping naar de grond te krijgenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:49 schreef Fenomeno het volgende:
Tim en Shields zijn achterlijk goede wrestlers man, die krijgen Bisping echt wel tegen de grond.
Noooooooooo!!!quote:GSP blown acl will be out for 10 months. Now Condit vs Diaz for the interim welterweight title on Feb 4th in Las Vegas!!
Where you at George? Where you at motherfucker!quote:
We krijgen wel hoe dan ook een nieuwe (interim) UFC Welterweight Championquote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is zuur voor de UFC.. GSP is een PPV cow.
En balen voor onsmaargoed ook dat is een leuke fight, wordt toch niet echt warm meer van GSP.
Ik zoek een gifje...quote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Where you at George? Where you at motherfucker!
Had Kosh een keer UFC gold kunnen hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
We krijgen wel hoe dan ook een nieuwe (interim) UFC Welterweight Champion
In dit geval.. voor mij persoonlijk.. heeft dat toch wel meerwaarde hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Had Kosh een keer UFC gold kunnen hebbenhelaas.
Maarja interim, heeft dat veel waarde onder de fans/fighters? Of is dat meer zo van, troostprijs/2e plaats prijs..
quote:winner of Sonnen/Munoz gets Anderson; winner of Bisping/Maia gets next. Evans/Davis winner gets LHW title shot
verdient geen titelgevecht nu direct. Die heeft geduldquote:
Uiteraard. Hij kan immers amper een Honda betalen, terwijl Bones in een Rolls rondrijdt :pquote:Op woensdag 7 december 2011 20:41 schreef Fenomeno het volgende:
Als Diaz de belt krijgt gaat hij hem verpatsen voor riches
als hij door stockton aan het hardlopen is, ziet hij allemaal villa's die hij niet kan betalen. Gefrustreerd loopt hij dan weer terug naar de ghetto's.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij kan immers amper een Honda betalen, terwijl Bones in een Rolls rondrijdt :p
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
jou zou ik wel dood willen wensen. Wacht nog beter een slome maar zeer tragische dood
Haha wat een gast is datquote:
Klinkt allemaal heel terecht, alleen is de kans dat alle drie de winnaars een titleshot krijgen erg klein gezien de blessurekansenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe vaak heeft Fitch nu al een no. 1 contender fight gewonnen?
Dat is een gedurfde uitspraak... Ik zie het niet zo snel gebeuren (evenals de gehele matchup, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Toch blijf ik van mening dat Fitch ook van Anderson kan winnen @185
Maar hem cutten zou wel dom zijn, aangezien hij wel bewezen heeft een van de besten ter wereld te zijn. Ik denk eerder dat ze hem begraven op undercards.
Oh, ik zie het ook niet zo snel gebeuren, hoor. Maar Fitch heeft altijd geroepen dat hij eerder naar 185 ging dan tegen Koscheck vechten. Helemaal toen Koscheck z'n title shot kreeg, speculeerden veel mensen hierover.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is een gedurfde uitspraak... Ik zie het niet zo snel gebeuren (evenals de gehele matchup, maar dat terzijde).
Dan mag hij wel snel stappen gaan ondernemen, want ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatste een nieuwtje over hem heb gehoord.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fitch is dus maar vijf takedowns verwijderd van de Middleweight titel.
Gaat never gebeuren natuurlijk, maar puur hypothetisch geef ik hem best een realistische kans.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:13 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dan mag hij wel snel stappen gaan ondernemen, want ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatste een nieuwtje over hem heb gehoord.
Ah die had ik over het hoofd gezien... Waarschijnlijk omdat ik meer goosebumps krijg voor Cerrone VS Diaz als co-Main event!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij is over drie weken trouwens gewoon co-mainevent met Overeem en Lesnar.
Helemaal mee eens, dat geval kan gewoon niet tegenvallen!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:33 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ah die had ik over het hoofd gezien... Waarschijnlijk omdat ik meer goosebumps krijg voor Cerrone VS Diaz als co-Main event!
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:42 schreef Geo3kant het volgende:
Zover nog niks gehoord over Lesnar die injured is.. (dit zeg ik vanwege Dodson zijn interview met Helwani)
Ik hoop het. En dan hoop ik ook dat Rashad van Davis wint, zodat we dit weer live te zien krijgen:quote:Op donderdag 8 december 2011 12:53 schreef Geo3kant het volgende:
LYOTO MACHIDA IS ONCE AGAIN THE UFC LHW CHAMPION OF THE WORLD.
Welcome back to the machida era ladies and gentlemen!
Groetjes uit de toekomst.
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Als ik het geniale promo filmpje van NickTheFace mag geloven....
Shad - Davis op het laatstquote:Op donderdag 8 december 2011 12:05 schreef Geo3kant het volgende:
Even UFC on Fox2 pre presser downloadenChael had weer leuke uitspraken.
Ik sluit me hier helemaal bij aan, op Ortiz na. Denk dat little Nog gaat winnen, al hoop ik dat Ortiz wint (the peoples champquote:Op donderdag 8 december 2011 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bij twijfel altijd kiezen tegen de UFC nieuwkomer, zoals afgelopen weekend maar weer eens is gebleken
Mijn picks voor zaterdag:
Jon Jones (c) vs. Lyoto Machida
Frank Mir vs. Antonio Rodrigo Nogueira
Tito Ortiz vs. Antônio Rogério Nogueira
Claude Patrick vs. Brian Ebersole
Mark Hominick vs. Chan Sung Jung
De main event is echt een twijfelgevalletje. Ik gun het Lyoto heel erg, en denk echt dat hij een van de weinige LHW's is die van Jones kan winnen. Maar als je ziet hoe makkelijk hij Shogun en Rampage aftuigde, is het toch wel heel erg moeilijk om tegen hem te picken.
Mir gaat Nogueira gewoon weer TKO'en. De eerste keer was misschien onverwacht, maar tegenwoordig is Mir alleen maar groter, sterker en beter geworden, terwijl Nog's kin alleen maar slechter is geworden.
Ortiz vs. Little Nog is ook een moeilijke. Normaal gesproken zou Nog gewoon zwaar favoriet zijn, maar Ortiz was redelijk goed tegen Rashad. Wel kansloos, maar dat zegt denk ik meer over hoe goed Rashad is dan over Tito. Bovendien is Nogueira nog niet echt indrukwekkend geweest in de UFC. Dus ik ga op gevoel picken, en hopen op een Last Stand van Tito
Ebersole is te goed en te ervaren voor Patrick, en zijn kin is goed genoeg om Patrick's standup te overleven. UD of sub voor Ebersole.
Hominick is een veel betere striker dan Jung. Jung was kansloos in de standup tegen Roop, die zelf kansloos was in de standup tegen Hominick. En Hominick's jiu jitsu is ook goed genoeg om uit de problemen te blijven. First round (T)KO voor Hominick.
Want Machida is een lock, bedoel je?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:26 schreef Geo3kant het volgende:
al 3 die max 4/5 kunnen halen, ik ga stijgen!
tja, ik vind het totaal geen boeiende personen/vechters. Nooit wat mee gehad.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:28 schreef Geo3kant het volgende:
Wat heb je tegen de Nogueiras?whyyyyy..
Sowieso hoezo Tito en Mir, 2 arrogante mannetjes kiezen boven nogueira bro's
Machida is value, wordt afgeschreven alsof hij 0,0 kans heeft tegen Bones.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want Machida is een lock, bedoel je?
Tja, je posts insinueren dat in mijn ogen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:39 schreef roepdeman het volgende:
@ Geo, je bent best een aardige jongen, maar je beticht me nu tot tweemaal toe dat ik rankings als argument gebruik. Ik heb in de beide posts, waar jij op hebt gereageerd, niks gezegd over rankings, dat zijn jouw woorden. Ik heb het enkel over prestaties die geleverd zijn. Zo kan ik ook discussies winnen, door andere mensen argumenten in de mond te leggen.
casuals...KOM VECHTEN DAN!
Tot hier geef ik je gelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:
Machida is value, wordt afgeschreven alsof hij 0,0 kans heeft tegen Bones.
Styles make fights, goede TDD, snel, zeer goede knees als Bones wil clinchen, heeft zelf (machida) takedowns in huis, goede BJJ, onvoorspelbaar.
Hier niet meer.quote:Machida 2/3nd TKO
Is gebeurd, ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:13 schreef Mujahedine het volgende:
Is er voor de TUF Finale hiet eigenlijk gepickt ? Ben hier bewust even weggebleven omdat ik de semis nog niet gezien had.
Ah kut zeg. Kunnen jullie mijn picks van MMAPlayground niet scoren ?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:
Aan het eind kan wordt je slechtste event weggehaald uit de TUP lijst.. dus 'niks aan de hand'.
Ga ik niet over, moet je bij de TUP directie zijn, de heer Tazmaniac.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:32 schreef Mujahedine het volgende:
[..]
Ah kut zeg. Kunnen jullie mijn picks van MMAPlayground niet scoren ?
No problemquote:Op donderdag 8 december 2011 15:32 schreef Mujahedine het volgende:
[..]
Ah kut zeg. Kunnen jullie mijn picks van MMAPlayground niet scoren ?
Goed bezig die Dan! Kan ie zijn focus wat beter op de LHW title leggen. Daar heb je geen naggin' wife bij nodig.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:30 schreef kevin_ het volgende:
Dan Henderson op FB
As most of you know, I am a very low-key individual. However, given yesterday's TMZ report, this is probably a good time for me to clarify my personal situation. I filed for divorce in January 2011, and for the sake of my children, have not mentioned it to anyone in the media. I hope this answers any questions that you might have.
link?quote:
Dana heeft alleen een shirt aan.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Koud in Canada denk ik, maaar Bones ziet erg hipster uit
ja wat een gastquote:Op donderdag 8 december 2011 19:26 schreef Geo3kant het volgende:
lol positief imago "i dont like you, i dont answer your questons".. oke....
Ben ook eigenlijk wel benieuwd of Ruan Potts, Garreth McClelland en Demarte Pena mee zouden kunnen komen in de UFC.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:02 schreef roepdeman het volgende:
+ ik kijk naar organisaties die jij nog nooit hebt gezien!
Brazil krijgt weinig liefde ja.. de Nog bro's ook.. WAR MACHIDA!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Fenomeno het volgende:
Weinig mensen die voor Machida gaan zeg
Ik eet mijn schoen op als Machida wint. Echt.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Fenomeno het volgende:
Weinig mensen die voor Machida gaan zeg
Quoted..quote:Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik eet mijn schoen op als Machida wint. Echt.
Dan is hij in feite Joe's sidekick.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef kevin_ het volgende:
Hoor net op de Rogan podcast dat Goldy tijdens de UFC altijd wordt verteld om stiltes op te vullen.![]()
Ik vroeg me al af waarom hij altijd van die rare nutteloze feiten verteld als Rogan even niet praat.
Grap in kwestie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Torres cut for Tweeting joke about rape
Rapevan; if they'd call it a surprise van, more people would get into it. Everybody loves a surprise.quote:
Dat bedoel ik. Dana is gewoon een hypocriet manneke. Als GSP of Hendo zoiets zou doen dan zouden ze er ongeschonden mee weg kunnen komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef Fyodor het volgende:
Het hele zaakje stinkt wel.
Dana is een man van dubbele standaarden... Hij mag om te beginnen zelf zijn mond wel eens houden op live TV met zijn 'fucking this, fucking that, holy shit' enzovoorts. Een president van zo'n grote organisatie hoort gewoon professioneler te zijn dan dat.
Fuck dit fuck that != Rape jokes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef Fyodor het volgende:
Het hele zaakje stinkt wel.
Dana is een man van dubbele standaarden... Hij mag om te beginnen zelf zijn mond wel eens houden op live TV met zijn 'fucking this, fucking that, holy shit' enzovoorts. Een president van zo'n grote organisatie hoort gewoon professioneler te zijn dan dat.
Ebersole & Tito zijn ook enige waar ik brood in zie idd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:22 schreef Geo3kant het volgende:
Bocek, Ebersole en Tito lijken me de enige waard om te wedden of je moet combo's maken.
Haha, het blijft gewoon belachelijk. Hij haalt nota bene zijn eigen verhaal een paar keer onderuit. Wordt zelfs heel wat keer gepiept om z'n woordgebruikquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:59 schreef Jajong het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)l-torres-over-tweet/
De MMA topics is zo'n beetje het enige waardoor ik op Fok blijfquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:14 schreef Geo3kant het volgende:
BTW, best topic-reeks everrrrrrraltijd gezellig hier, normale discussies.. oke sinds jajong er is.. haha kidding
![]()
MMA, Drugs en Hiphop = Fok voor mijquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
De MMA topics is zo'n beetje het enige waardoor ik op Fok blijf
(en wat series)
There is no proof whether Brock Lesnar is literate and now he's saying he wrote a book?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:07 schreef Geo3kant het volgende:
I'm 1/10th higher than the average man? Retest that.. you've must have caught me on a low day!
Chael Sonnen is too goddamn macho for the standerized testing procedures of the California state control board!!!
LOL!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:10 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
There is no proof whether Brock Lesnar is literate and now he's saying he wrote a book?
Hilarisch filmpje, nog nooit gezien!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef Geo3kant het volgende:
Na, Tito zijn gedrag weer gister weer een aantal topics op Sherdog, why is it so easy to dislike tito.
Dit filmpje werd weer gepost
The greatest LHW... of the night!![]()
Echt geniaal dat filmpje
is toch ook een hele vreemde grap, die eigenlijk niet eens grappig is. Het voorbeeld dat Dana stelt is terecht, MMA moet een serieuze sport worden. stel je voor dat Arjen Robben die grap had gemaakt, dan was er ook een flinke rel van gekomen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Rapevan; if they'd call it a surprise van, more people would get into it. Everybody loves a surprise.
Jij eerste, ik gedeeld 2e met TAZ denk ik. Verder dunnowquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:51 schreef Jajong het volgende:
Wat is de tussenstand van de TUP???????
ding in het midden is bruut irritant, geluid klopt geen reet van en de beelden zijn niet in het juiste formaat. Try again son.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef Geo3kant het volgende:
Deze verdiend wel wat meer views
Ja dat irritante spul in het midden gaat wegdie cutout filter flits is wel schijt irritant.
Heh, Tito zou toch stoppen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:04 schreef Bootje84 het volgende:
Jon Jones (c) vs. Lyoto Machida
Frank Mir vs. Antonio Rodrigo Nogueira
Tito Ortiz vs. Antônio Rogério Nogueira
Claude Patrick vs. Brian Ebersole
Mark Hominick vs. Chan Sung Jung
Dan is het 3 he.. want de een is een tweeling dus ja.. automatisch 3 lelijkerdsquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Tering, wat zijn die twee lelijk
Mwah.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat een major upset als beide Nog brothers winnen...
En ook veel slechterquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft er beter uitgezien.
Draadloos brahquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Volgens mij had hij een koptelefoon op zonder iets van een ipod er aan....
Jquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is niet het ajax topic vriend.
2 faced roganquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Volgens mij is gewoon Jones zijn chickenleg hoor, goed erin geshopped.
Ik weet niet wat Taz het doen is maar 2e staat ie zeker nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij eerste, ik gedeeld 2e met TAZ denk ik. Verder dunnow
Valt wel mee hoor, ik vind Jones en Machida allebei geweldige vechters. Zeer veel zin in hun partij morgen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:57 schreef Sinji het volgende:
Wajjauw, weinig liefde voor Jones voel ik hier. Jullie snappen niet![]()
Meneer is niet de gemiddelde Tyrone. Overval verijdeld ditdat zuszo. Hijs mijn held
Jones is een bawss! Mensen zoals Geo lopen achter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:57 schreef Sinji het volgende:
Wajjauw, weinig liefde voor Jones voel ik hier. Jullie snappen niet![]()
Meneer is niet de gemiddelde Tyrone. Overval verijdeld ditdat zuszo. Hijs mijn held
Whut.. niets eens top10?quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Taz het doen is maar 2e staat ie zeker niet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jones is een bawss! Mensen zoals Geo lopen achter.
Dat idee krijg ik ook bij JaJongquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Jones is een cocky motherfucker
Maar hij heeft wel de skills om die cockyness te rechtvaardigen
Je hebt 2 soorten arrogantie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:22 schreef Fenomeno het volgende:
Jones is een schijnheilig, arrogant, nep-humble eikeltje en Machida gaat hem op zn plek zetten.
quote:Lyoto definitly has a chance to win. Everyone has a chance to win. My job is to make sure that chance is extremely slim.
Badr Hari is gewoon dom, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten arrogantie.
Badr Hari arrogant en Mohammed Ali arrogant. Jones heeft het laatste.
[..]
Ik wou al zeggen, een nieuw gezicht, nicequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:00 schreef Sinji het volgende:
Hallon trouwens. Mijn naam is Sinji en ik ben vechtsport-verslaafd.
Ik heb bij Jones vooral het idee dat hij zich veel volwassener en intelligenter voor wil doen dan hij daadwerkelijk is. Elk interview dat ik van hem zie hangt samen van citaten en dooddoeners die moeten illustreren hoe rationeel en lucide Jones is. Het probleem is alleen dat hij er ze te dik bovenop legt, en te snel op elkaar laat volgen, waardoor een interview van tien minuten bestaat uit hooguit anderhalve minuut van woorden en gedachten die van Jones zelf zijn, en de rest met gezegden/citaten en toelichting op die gezegden en citaten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten arrogantie.
Badr Hari arrogant en Mohammed Ali arrogant. Jones heeft het laatste.
[..]
Dit, trying way too hard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb bij Jones vooral het idee dat hij zich veel volwassener en intelligenter voor wil doen dan hij daadwerkelijk is. Elk interview dat ik van hem zie hangt samen van citaten en dooddoeners die moeten illustreren hoe rationeel en lucide Jones is. Het probleem is alleen dat hij er ze te dik bovenop legt, en te snel op elkaar laat volgen, waardoor een interview van tien minuten bestaat uit hooguit anderhalve minuut van woorden en gedachten die van Jones zelf zijn, en de rest met gezegden/citaten en toelichting op die gezegden en citaten.
Thanks for the welcomequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, een nieuw gezicht, nice
Welkom
Even de regeltjes van dit topic, zou fijn zijn als je mee wilt werken.
Op de avond van de fights (live) + de hele zondag gebruiken wij spoiler tags, vanaf maandag mag er open gepraat worden over de fights.
Dit is een gewoonte voor mensen die per ongeluk het topic bezoeken e.d. we hebben al vaker de discussie gehad maar zo doen wij het nou eenmaal
Dit jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef McNulty het volgende:
Probleem met Jones is dat hij nice guy arrogant is, waardoor hij eerder nep overkomt. Als je toch arrogant wilt zijn moet je het gelijk goed doen en dat nice guy imago laten vallen.
Jij hit hem, the nail.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef McNulty het volgende:
Probleem met Jones is dat hij nice guy arrogant is, waardoor hij eerder nep overkomt. Als je toch arrogant wilt zijn moet je het gelijk goed doen en dat nice guy imago laten vallen.
Jouw UI behuisd trouwens een eckte nice guyquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dit ja
Als je de cocky motherfucker wil zijn moet je het meteen Tito Ortiz style doen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jouw UI behuisd trouwens een eckte nice guy [ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, we hebben altijd deze nog![]()
Odds voor Ortiz schieten echt als een malle omhoog iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:29 schreef Geo3kant het volgende:
Op Sherdog gaan echt veel mensen voor Lil Nog gaan en veel dollars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |