Ben ook eigenlijk wel benieuwd of Ruan Potts, Garreth McClelland en Demarte Pena mee zouden kunnen komen in de UFC.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:02 schreef roepdeman het volgende:
+ ik kijk naar organisaties die jij nog nooit hebt gezien!
Brazil krijgt weinig liefde ja.. de Nog bro's ook.. WAR MACHIDA!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Fenomeno het volgende:
Weinig mensen die voor Machida gaan zeg
Ik eet mijn schoen op als Machida wint. Echt.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Fenomeno het volgende:
Weinig mensen die voor Machida gaan zeg
Quoted..quote:Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik eet mijn schoen op als Machida wint. Echt.
Dan is hij in feite Joe's sidekick.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef kevin_ het volgende:
Hoor net op de Rogan podcast dat Goldy tijdens de UFC altijd wordt verteld om stiltes op te vullen.![]()
Ik vroeg me al af waarom hij altijd van die rare nutteloze feiten verteld als Rogan even niet praat.
Grap in kwestie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Torres cut for Tweeting joke about rape
Rapevan; if they'd call it a surprise van, more people would get into it. Everybody loves a surprise.quote:
Dat bedoel ik. Dana is gewoon een hypocriet manneke. Als GSP of Hendo zoiets zou doen dan zouden ze er ongeschonden mee weg kunnen komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef Fyodor het volgende:
Het hele zaakje stinkt wel.
Dana is een man van dubbele standaarden... Hij mag om te beginnen zelf zijn mond wel eens houden op live TV met zijn 'fucking this, fucking that, holy shit' enzovoorts. Een president van zo'n grote organisatie hoort gewoon professioneler te zijn dan dat.
Fuck dit fuck that != Rape jokes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef Fyodor het volgende:
Het hele zaakje stinkt wel.
Dana is een man van dubbele standaarden... Hij mag om te beginnen zelf zijn mond wel eens houden op live TV met zijn 'fucking this, fucking that, holy shit' enzovoorts. Een president van zo'n grote organisatie hoort gewoon professioneler te zijn dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |