ja ze zijn goede worstelaars, alleen hun takedowns zijn denk ik onvoldoende om Bisping naar de grond te krijgenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:49 schreef Fenomeno het volgende:
Tim en Shields zijn achterlijk goede wrestlers man, die krijgen Bisping echt wel tegen de grond.
Noooooooooo!!!quote:GSP blown acl will be out for 10 months. Now Condit vs Diaz for the interim welterweight title on Feb 4th in Las Vegas!!
Where you at George? Where you at motherfucker!quote:
We krijgen wel hoe dan ook een nieuwe (interim) UFC Welterweight Championquote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef Geo3kant het volgende:
Dat is zuur voor de UFC.. GSP is een PPV cow.
En balen voor onsmaargoed ook dat is een leuke fight, wordt toch niet echt warm meer van GSP.
Ik zoek een gifje...quote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Where you at George? Where you at motherfucker!
Had Kosh een keer UFC gold kunnen hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
We krijgen wel hoe dan ook een nieuwe (interim) UFC Welterweight Champion
In dit geval.. voor mij persoonlijk.. heeft dat toch wel meerwaarde hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Had Kosh een keer UFC gold kunnen hebbenhelaas.
Maarja interim, heeft dat veel waarde onder de fans/fighters? Of is dat meer zo van, troostprijs/2e plaats prijs..
quote:winner of Sonnen/Munoz gets Anderson; winner of Bisping/Maia gets next. Evans/Davis winner gets LHW title shot
verdient geen titelgevecht nu direct. Die heeft geduldquote:
Uiteraard. Hij kan immers amper een Honda betalen, terwijl Bones in een Rolls rondrijdt :pquote:Op woensdag 7 december 2011 20:41 schreef Fenomeno het volgende:
Als Diaz de belt krijgt gaat hij hem verpatsen voor riches
als hij door stockton aan het hardlopen is, ziet hij allemaal villa's die hij niet kan betalen. Gefrustreerd loopt hij dan weer terug naar de ghetto's.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij kan immers amper een Honda betalen, terwijl Bones in een Rolls rondrijdt :p
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
jou zou ik wel dood willen wensen. Wacht nog beter een slome maar zeer tragische dood
Haha wat een gast is datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |