Dat is een gedurfde uitspraak... Ik zie het niet zo snel gebeuren (evenals de gehele matchup, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Toch blijf ik van mening dat Fitch ook van Anderson kan winnen @185
Maar hem cutten zou wel dom zijn, aangezien hij wel bewezen heeft een van de besten ter wereld te zijn. Ik denk eerder dat ze hem begraven op undercards.
Oh, ik zie het ook niet zo snel gebeuren, hoor. Maar Fitch heeft altijd geroepen dat hij eerder naar 185 ging dan tegen Koscheck vechten. Helemaal toen Koscheck z'n title shot kreeg, speculeerden veel mensen hierover.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is een gedurfde uitspraak... Ik zie het niet zo snel gebeuren (evenals de gehele matchup, maar dat terzijde).
Dan mag hij wel snel stappen gaan ondernemen, want ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatste een nieuwtje over hem heb gehoord.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fitch is dus maar vijf takedowns verwijderd van de Middleweight titel.
Gaat never gebeuren natuurlijk, maar puur hypothetisch geef ik hem best een realistische kans.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:13 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dan mag hij wel snel stappen gaan ondernemen, want ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatste een nieuwtje over hem heb gehoord.
Ah die had ik over het hoofd gezien... Waarschijnlijk omdat ik meer goosebumps krijg voor Cerrone VS Diaz als co-Main event!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij is over drie weken trouwens gewoon co-mainevent met Overeem en Lesnar.
Helemaal mee eens, dat geval kan gewoon niet tegenvallen!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:33 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ah die had ik over het hoofd gezien... Waarschijnlijk omdat ik meer goosebumps krijg voor Cerrone VS Diaz als co-Main event!
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:42 schreef Geo3kant het volgende:
Zover nog niks gehoord over Lesnar die injured is.. (dit zeg ik vanwege Dodson zijn interview met Helwani)
Ik hoop het. En dan hoop ik ook dat Rashad van Davis wint, zodat we dit weer live te zien krijgen:quote:Op donderdag 8 december 2011 12:53 schreef Geo3kant het volgende:
LYOTO MACHIDA IS ONCE AGAIN THE UFC LHW CHAMPION OF THE WORLD.
Welcome back to the machida era ladies and gentlemen!
Groetjes uit de toekomst.
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Als ik het geniale promo filmpje van NickTheFace mag geloven....
Shad - Davis op het laatstquote:Op donderdag 8 december 2011 12:05 schreef Geo3kant het volgende:
Even UFC on Fox2 pre presser downloadenChael had weer leuke uitspraken.
Ik sluit me hier helemaal bij aan, op Ortiz na. Denk dat little Nog gaat winnen, al hoop ik dat Ortiz wint (the peoples champquote:Op donderdag 8 december 2011 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bij twijfel altijd kiezen tegen de UFC nieuwkomer, zoals afgelopen weekend maar weer eens is gebleken
Mijn picks voor zaterdag:
Jon Jones (c) vs. Lyoto Machida
Frank Mir vs. Antonio Rodrigo Nogueira
Tito Ortiz vs. Antônio Rogério Nogueira
Claude Patrick vs. Brian Ebersole
Mark Hominick vs. Chan Sung Jung
De main event is echt een twijfelgevalletje. Ik gun het Lyoto heel erg, en denk echt dat hij een van de weinige LHW's is die van Jones kan winnen. Maar als je ziet hoe makkelijk hij Shogun en Rampage aftuigde, is het toch wel heel erg moeilijk om tegen hem te picken.
Mir gaat Nogueira gewoon weer TKO'en. De eerste keer was misschien onverwacht, maar tegenwoordig is Mir alleen maar groter, sterker en beter geworden, terwijl Nog's kin alleen maar slechter is geworden.
Ortiz vs. Little Nog is ook een moeilijke. Normaal gesproken zou Nog gewoon zwaar favoriet zijn, maar Ortiz was redelijk goed tegen Rashad. Wel kansloos, maar dat zegt denk ik meer over hoe goed Rashad is dan over Tito. Bovendien is Nogueira nog niet echt indrukwekkend geweest in de UFC. Dus ik ga op gevoel picken, en hopen op een Last Stand van Tito
Ebersole is te goed en te ervaren voor Patrick, en zijn kin is goed genoeg om Patrick's standup te overleven. UD of sub voor Ebersole.
Hominick is een veel betere striker dan Jung. Jung was kansloos in de standup tegen Roop, die zelf kansloos was in de standup tegen Hominick. En Hominick's jiu jitsu is ook goed genoeg om uit de problemen te blijven. First round (T)KO voor Hominick.
Want Machida is een lock, bedoel je?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:26 schreef Geo3kant het volgende:
al 3 die max 4/5 kunnen halen, ik ga stijgen!
tja, ik vind het totaal geen boeiende personen/vechters. Nooit wat mee gehad.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:28 schreef Geo3kant het volgende:
Wat heb je tegen de Nogueiras?whyyyyy..
Sowieso hoezo Tito en Mir, 2 arrogante mannetjes kiezen boven nogueira bro's
Machida is value, wordt afgeschreven alsof hij 0,0 kans heeft tegen Bones.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want Machida is een lock, bedoel je?
Tja, je posts insinueren dat in mijn ogen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:39 schreef roepdeman het volgende:
@ Geo, je bent best een aardige jongen, maar je beticht me nu tot tweemaal toe dat ik rankings als argument gebruik. Ik heb in de beide posts, waar jij op hebt gereageerd, niks gezegd over rankings, dat zijn jouw woorden. Ik heb het enkel over prestaties die geleverd zijn. Zo kan ik ook discussies winnen, door andere mensen argumenten in de mond te leggen.
casuals...KOM VECHTEN DAN!
Tot hier geef ik je gelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:
Machida is value, wordt afgeschreven alsof hij 0,0 kans heeft tegen Bones.
Styles make fights, goede TDD, snel, zeer goede knees als Bones wil clinchen, heeft zelf (machida) takedowns in huis, goede BJJ, onvoorspelbaar.
Hier niet meer.quote:Machida 2/3nd TKO
Is gebeurd, ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:13 schreef Mujahedine het volgende:
Is er voor de TUF Finale hiet eigenlijk gepickt ? Ben hier bewust even weggebleven omdat ik de semis nog niet gezien had.
Ah kut zeg. Kunnen jullie mijn picks van MMAPlayground niet scoren ?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:
Aan het eind kan wordt je slechtste event weggehaald uit de TUP lijst.. dus 'niks aan de hand'.
Ga ik niet over, moet je bij de TUP directie zijn, de heer Tazmaniac.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:32 schreef Mujahedine het volgende:
[..]
Ah kut zeg. Kunnen jullie mijn picks van MMAPlayground niet scoren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |