Weer een pareltje van je hoor, hier heb je een lolly. Mogen de grote mensen nu weer praten?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Fairy is niet echt bijdehand.....had nou maar opgelet vroeger toen je nog op school zat.....
Het gaat niet alleen om de crisis dat begrijp jij toch hopelijk ook wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:45 schreef 3-voud het volgende:
Nog maar een keer dan:
[..]
Weet jij precies wat de concrete aanleidingen waren voor de crisis? Hoe dat begon, waar en hoe dat verder verliep?
quote:De achterliggende oorzaken van de crisis zijn zo complex dat het nagenoeg onmogelijk is om een helder volledig beeld van de situatie te krijgen. Analyses van de problemen en de fundamentele oplossingen zijn vaak gericht op slechts een beperkt onderdeel van de crisis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kredietcrisis
Ik ben ook benieuwd wat voor ideeen Fairy hierover heeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mensen worden wel degelijk geboren met een evolutionaire achtergrond. Verdiep je eens in de nature-nurture discussies. De oer-eigenschappen van mensen zijn aangeboren. Je verandert de richting van de mens niet met scholing. Wat voor lessen zou jij dan willen geven die de wereld moeten gaan veranderen? Wat ga jij onze kinderen leren waardoor alle hebberigheid en prestatiedrang verdwijnt?
Graag,...geef hoppa maar eens antwoord. Wat moet er veranderd worden. Niet komen met 'weet ik niet maar zoals het nu gaat is het kut', dat liedje kennen we al.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:50 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Weer een pareltje van je hoor, hier heb je een lolly. Mogen de grote mensen nu weer praten?
Oer-eigenschappen hebben niets met idealen te maken. Je kan prima een systeem opbouwen die rekening houdt met oer-eigenschappen zonder totale corrumpering van het besturende systeem. Dat is een lethargische houding die vooral weggelegd is voor de lafhartigen onder ons.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mensen worden wel degelijk geboren met een evolutionaire achtergrond. Verdiep je eens in de nature-nurture discussies. De oer-eigenschappen van mensen zijn aangeboren.
OPLOSSING......kom op..jij weet het toch zo goed. Wat moet er onderwezen worden zodat men anders gaat denken?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:51 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Oer-eigenschappen hebben niets met idealen te maken. Je kan prima een systeem opbouwen die rekening houdt met oer-eigenschappen zonder totale corrumpering van het besturende systeem. Dat is een lethargische houding die vooral weggelegd is voor de lafhartigen onder ons.
Hoppa verwoord waar jouw intellect het laat afweten? God wat maak jij jezelf belachelijk hier zeg, je bent net zo'n jongentje in het klaslokaal dat zijn vinger zo hoog mogelijk opsteekt om iets te mogen zeggen. Heel aandoenlijk ben je.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat voor ideeen Fairy hierover heeft.
[..]
Graag,...geef hoppa maar eens antwoord. Wat moet er veranderd worden. Niet komen met 'weet ik niet maar zoals het nu gaat is het kut', dat liedje kennen we al.
Nu geef je weer geen antwoord Fairy. Deze simpele manier om het antwoord te ontduiken hebben wij natuurlijk allang voorzien en doorzienquote:Op woensdag 7 december 2011 11:52 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Hoppa verwoord waar jouw intellect het laat afweten? God wat maak jij jezelf belachelijk hier zeg, je bent net zo'n jongentje in het klaslokaal dat zijn vinger zo hoog mogelijk opsteekt om iets te mogen zeggen. Heel aandoenlijk ben je.
Beste man, problemen benader je door vragen te stellen. Dat is de enige weg. Duidelijk begrijp jij dat niet.quote:Nee geen vragen stellen, kom eens met antwoorden. Elke post eindigt zo'n beetje met een vraagteken
Dat vroeg ik je niet. Ik wil graag van je weten of je de materie goed begrijpt en weet waar het fout gegaan is, en hoe die bal is gaan rollen.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:50 schreef heartz het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de crisis dat begrijp jij toch hopelijk ook wel.
Maar ik denk dat hebzucht in ieder geval 1 van de oorzaken is.
[..]
Het is in ieder geval een gevolg van onze innerlijke aard, dat lijkt me helder. Ook voor het kapitalisme zijn intreden deed werden onze maatschappijen door de zelfde menselijke eigenschappen geregeerd. Hebzucht, bezettingsdrang. Het altijd beter willen hebben dan de buurman. Kijk naar de oude Chinese Dynastiën, maar ook de Europese vorstendommen. Het is nooit anders geweest, een enkele koning of keizer uitgezonderd.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:49 schreef dadgad het volgende:
[..]
[..]
Is het systeem een expressie van onze innerlijke aard? Is dat je wil suggereren?
Waar ik het intellect van Bravo schijn te verwoorden, begin jij waar Ferry ophoudt....quote:Is het niet mogelijk een systeem te ontwikkelen die de huidige kwalijkheden die we in wereld ervaren als gevolg van het systeem kan voorkomen of zelfs onmogelijk maken? Stel dat dat zou lukken, zou dat geen expressie van onze innerlijke aard zijn?
Vragen met vragen beantwoorden is een teken van zwakte. Maar ook deze tactiek die je toepast is allang geprobeerd op FOK!. Het is zelfs een veel beproefd recept en derhalve zeer doorzichtig.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:54 schreef dadgad het volgende:
@Ronnie
[..]
Beste man, problemen benader je door vragen te stellen. Dat is de enige weg. Duidelijk begrijp jij dat niet.
Helaas is jouw intellect blijkbaar echt te gebrekkig om constructief aan dit gesprek deel te nemen zonder als irritante trol over te komen.
Ik weet waar de schoen wringt, om een alternatief te verwezenlijken vergt samenwerking. Ik stel voor dat wel allereerst fractioneel bankieren afschaffen, hoe kijk jij daar tegen aan? Dat zou al de helft schelen in mijn opinie. Mee eens?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nu geef je weer geen antwoord Fairy. Deze simpele manier om het antwoord te ontduiken hebben wij natuurlijk allang voorzien en doorzien
Fairy weet het zelf ook niet he
Zeg eens eerlijk, van wie ben jij een kloon? Al dan astraal of niet...quote:Op woensdag 7 december 2011 11:55 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Ik weet waar de schoen wringt, om een alternatief te verwezenlijken vergt samenwerking. Ik stel voor dat wel allereerst fractioneel bankieren afschaffen, hoe kijk jij daar tegen aan? Dat zou al de helft schelen in mijn opinie. Mee eens?
Ik ben dan ook niet begonnen over idealen. Idealen doen er niet toe.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:51 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Oer-eigenschappen hebben niets met idealen te maken. Je kan prima een systeem opbouwen die rekening houdt met oer-eigenschappen zonder totale corrumpering van het besturende systeem. Dat is een lethargische houding die vooral weggelegd is voor de lafhartigen onder ons.
Je eindigt weer met een vraag.......quote:Op woensdag 7 december 2011 11:55 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Ik weet waar de schoen wringt, om een alternatief te verwezenlijken vergt samenwerking. Ik stel voor dat wel allereerst fractioneel bankieren afschaffen, hoe kijk jij daar tegen aan? Dat zou al de helft schelen in mijn opinie. Mee eens?
Dat wilde ik ook wel eens weten. Vandaar hier ff polsen om te kijken of ze echt achter feiten staan of maar wandelen achter de meute.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:55 schreef Scorpie het volgende:
Zijn ze er al over uit waar ze precies tegen zijn?
Ik vraag het me ook af.... Ik gok op Jokkie, want die is ineens zo stil.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, van wie ben jij een kloon? Al dan astraal of niet...
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:55 schreef Scorpie het volgende:
Probeer je nu werkelijk anderen te wijzen op hun postgedrag? Laat ons niet lachen, jij kan nog geen legitiem argument uitpoepen als het voor je geschreven staat. Daarom trek je ook zo naar Hoppa toe, hij heeft ten minste de intellectuele vaardigheden om dit onderwerp op een volwassen manier te benaderen. Zet jezelf toch niet zo voor paal man.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vragen met vragen beantwoorden is een teken van zwakte. Maar ook deze tactiek die je toepast is allang geprobeerd op FOK!. Het is zelfs een veel beproefd recept en derhalve zeer doorzichtig.
Waarvoor dank!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:57 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Probeer je nu werkelijk anderen te wijzen op hun postgedrag? Laat ons niet lachen, jij kan nog geen legitiem argument uitpoepen als het voor je geschreven staat. Daarom trek je ook zo naar Hoppa toe, hij heeft ten minste de intellectuele vaardigheden om dit onderwerp op een volwassen manier te benaderen. Zet jezelf toch niet zo voor paal man.
Kan je begrijpend lezen? Ik stel dat fractioneel bankieren verwijdert moet worden uit deze samenleving, dat zou al de helft schelen in mijn opinie. Zo nu heb ik afgetrapt, kom eens met feedback dan. Wat denk jij bij die stelling? Toon eens wat diepgang.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je eindigt weer met een vraag.......
Jij weet waar de schoen blijkbaar wrikt , ik ben benieuwd.
Zelf ben ik, blijkens vele hier, maar een domme jongen, ik heb geen oplossing voor het probleem. Ik ga met de kudde mee en zie wel waar we stranden.
Lees deze ook even mee,quote:Op woensdag 7 december 2011 11:55 schreef Scorpie het volgende:
Jezelf op een voetstuk zetten. -10 puntenquote:
Goed antwoordquote:Op woensdag 7 december 2011 11:57 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Probeer je nu werkelijk anderen te wijzen op hun postgedrag? Laat ons niet lachen, jij kan nog geen legitiem argument uitpoepen als het voor je geschreven staat. Daarom trek je ook zo naar Hoppa toe, hij heeft ten minste de intellectuele vaardigheden om dit onderwerp op een volwassen manier te benaderen. Zet jezelf toch niet zo voor paal man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |