SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 ×
Klaar aan het maken voor een romantische avond met jezelf?quote:
Hmm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klaar aan het maken voor een romantische avond met jezelf?
Nee lelijk vind ik het ook niet, maar ik houd van minimalistisch. De remmen gaan er misschien ook nog af, zijn toch niet echt nodig bij een fixie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:08 schreef tliciouz het volgende:
Fiets is mooi!Sticker vind ik op zich helemaal niet zo lelijk staan.
Ik ook. Alleen leg ik er geen 385 pond voor neer.quote:
quote:Nelly.com kortingscodes:
¤15,- korting met de code: ACTIECODENELLY
¤15,- korting met de code: ILOVEFASHIONNEWSNELLY
(deze codes zijn geldig tot 18 december)
Ah thanksquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen leg ik er geen 385 pond voor neer.Ohja voor als je bij nelly wilt bestellen.
[..]
Yw.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah thanksIk twijfel over die jurkjes, maar ik wacht eerst even m'n asos bestelling af.
Ik meen het wel goed.quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is nog best leuk.Sowieso pin up girls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:27 schreef krioro het volgende:
[..]
JaDoe eens.
Voor ''een'' vriendin? Zullen wij eens vrienden worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lief
All good things are wild and free.
Dem curves.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is nog best leuk.Sowieso pin up girls
Mhmm, verjaardagscadeautje. En is goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor ''een'' vriendin? Zullen wij eens vrienden worden?Wat lief
Wat kookt ze?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:32 schreef Jajong het volgende:
Zo, weer wat tikken uitgedeeld, en ontvangen. Mijn vriendin kookt nu voor mij, zoals het hoort tok.
Geen een vriend die mij een jurk cadeau doet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Mhmm, verjaardagscadeautje. En is goed.
[..]
Wat kookt ze?
Dat is logisch. Dat is gewoon heel risicovol. Stel dat je een maat te groot koopt voor een meisje. Hel kan losbreken (ook zonder dat je het weet).quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen een vriend die mij een jurk cadeau doet.
Chai.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is logisch. Dat is gewoon heel risicovol. Stel dat je een maat te groot koopt voor een meisje. Hel kan losbreken (ook zonder dat je het weet).
Begin maar vast te masseren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen een vriend die mij een jurk cadeau doet.
Ik kende haar maten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is logisch. Dat is gewoon heel risicovol. Stel dat je een maat te groot koopt voor een meisje. Hel kan losbreken (ook zonder dat je het weet).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:44 schreef tliciouz het volgende:
Nou Jumi het word 1 van deze 2 bestel ze beide en kijk wel of ze me passen zo niet geef ik het op.Wauw, die zijn mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral die eerste.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
de gedachte alleen alquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat duurt wel even voor ik Louboutins bij elkaar gemasseerd heb.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Begin maar vast te masseren.
[..]
Ik kende haar maten.
Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wauw, die zijn mooiVooral die eerste.
Ja, ik kan niet normaal op een stoel zittenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit ja.Nog pijn aan je bips?
Hangt van je skills af!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat duurt wel even voor ik Louboutins bij elkaar gemasseerd heb.
Op je buik op bed liggen? En masseren zodat de bloeduitstorting niet te groot wordt. En daar even een filmpje van maken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet normaal op een stoel zittenIk zit nu al 1,5 uur in bad in de hoop dat het enigszins helpt
Jij smeerlap.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Op je buik op bed liggen? En masseren zodat de bloeduitstorting niet te groot wordt. En daar even een filmpje van maken.
Zoals al gezegd word op je buik liggen, maar dat houd je nooit lang vol. Proberen op je zij te gaan liggen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet normaal op een stoel zittenIk zit nu al 1,5 uur in bad in de hoop dat het enigszins helpt
Ja toen ik die foto van Ethanolic erbij deed verschenen die dingenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef aight1 het volgende:
Ey dWc, er staat een [b] voor phantom's naam
Was niet eens op die manier bedoeld, ik zou erom lachen.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Op je buik op bed liggen? En masseren zodat de bloeduitstorting niet te groot wordt. En daar even een filmpje van maken.
Heel simpel, deken optillen en alles over de grond heen gooien. Opruimen kan morgen ook nog.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Was niet eens op die manier bedoeld, ik zou erom lachen.
Ik was aan het opruimen, toen ging ik zitten en had ik geen zin meer. Alleen kan ik straks niet slapen als ik niet verder ga want de helft van de rotzooi ligt op m'n bed.
Dat kan ik niet handelen, dan erger ik me er heel de nacht aan. Ik ben een neuroot.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heel simpel, deken optillen en alles over de grond heen gooien. Opruimen kan morgen ook nog.
Ben ik ook, alleen met andere dingen. Bepaalde dingen telkens moeten controleren, etc.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat kan ik niet handelen, dan erger ik me er heel de nacht aan. Ik ben een neuroot.
Nu maar even tijd voor fruit.
Samen een antikraak villa huren?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef tliciouz het volgende:
Het word overigens tijd dat ik wat voor mezelf vind, mijn ouders snurken zo hard dat ik onmogelijk in slaap kan vallen.
Doen we. Elke week feestjes, game kamer alles.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Samen een antikraak villa huren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |