quote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Staal het volgende:
Volgend jaar maar weer traditionele verkiezingen?
Overigens is dit echt heel vermakelijk, daar niet van.
En daarmee stijg je uit boven Lambiekje en Bankfurt he?quote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hmmzzz. Wat ik wél leuk vind is dat ik genomineerd ben als Zweverigste FOK!ker![]()
Dat vind ik écht leuk!
Van mij mag het, ik weet wie me opgafquote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Staal het volgende:
[..]
En daarmee stijg je uit boven Lambiekje en Bankfurt he?
Ik weet het niet, Boca. Ik weet het niet.
Jah, dat weet ik nu ook.quote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Van mij mag het, ik weet wie me opgaf
Nee!quote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Staal het volgende:
Volgend jaar maar weer traditionele verkiezingen?
Ja.quote:Overigens is dit echt heel vermakelijk, daar niet van.
Ik kan geen nettere beschaafdere heren bedenken dan Daniel1976, Michielos, _Led_, en Pietverdriet.quote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie helpt deze mee aanvullen.
FOK!s ideaalste schoondochter
1. BrandX
2. Lavenderr
3. Yvonne
4. PamSwynfordDeBeaufort
FOK!s ideaalste schoonzoon
1. O.us
2. Sounddragon
3. Ali_Kannibali
hier kom ik even niet uit, maar wel a.u.b. beschaafde, beleefde heren posten
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:31 schreef Daniel1976 het volgende:
Meest humoristische FOK!ster
Kroketvulling
Staal
Joipoidoipoipoi
Ik heb echt moeite er meer te verzinnen
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Je nomineert Joipoidoipoipoi gewoon voor elke categorie?
Hans Dupont niet waarderen...quote:Op woensdag 14 december 2011 11:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Ach eigenlijk ik haar ook nog hier voor nomineren, want echt die muzieksmaak van haar![]()
![]()
Te erg gewoon.
User met de meest verschrikkelijke muziek'smaak'
Daniel1976
En jij denkt dat iedereen die beweert een 'paint' gemaakt te hebben, dat ook daadwerkelijk in het programma MS Paint gemaakt heeft?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Vind je? Een paint is hier op FOK! toch net iets anders dan een goede fotosoep!
Sta jij al bij de domste user?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En jij denkt dat iedereen die beweert een 'paint' gemaakt te hebben, dat ook daadwerkelijk in het programma MS Paint gemaakt heeft?
Natuurlijk. Ik denk ook dat ik die categorie ga winnen.quote:
Ja DUH! Alsof ik nog nooit met teken- en fotobewerkingsprogramma's gewerkt heb...quote:
Oh dus je wilde me gewoon beledigen?quote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou dat deel maakt me niet uit eigenlijk.
Maar bij lief denk ik bijv. aan domme konijnen of Myrna Goossen weet je wel.
Lief is eigenlijk synoniem aan dom en nietszeggend. Eigenlijk is het gewoon een zware belediging.
Als je met 'gebagger' slowchat bedoelt, dat is toch al een stuk minder dan in het vorige topic?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:10 schreef Madame_Paon het volgende:
En de inzendronde had beter op 11 december gesloten kunnen worden, want het is nu echt een en al gebagger en gebash.
Troel, dat moet je posten in het verkiezingstopic anders gaat je stem verloren. Onderstaande kun je daar pasten.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Troel het volgende:
Ik wil graag Kleurdoos toevoegen bij beste Paintuser
Neuh, ik wilde het niveau omhoog halen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh dus je wilde me gewoon beledigen?![]()
Oh nee dan is het goedquote:Op donderdag 15 december 2011 03:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde het niveau omhoog halen natuurlijk.
Jah jeemig wat zou jij zeggen.
Zeur niet zo.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:39 schreef Staal het volgende:
Die zeurkezenlijst moet flink worden aangevuld he.
Zo'n prijs hoef ik niet.
Nee, wel uitgeluld.quote:
In dit topic dan hè!quote:
Maak er een categorie van...quote:Op donderdag 15 december 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overmatig leestekengebruik, bah.
Socios hoort in die categorie.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maak er een categorie van...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef Haifisch het volgende:
Hallon lieve mensen hier ben ik weer met de nieuwste verkiezing op de FOK!s
Het is de subforumranking!
Vul deze maar mooi in!
quote:
#vote
Beste forum:
Slechtste forum:
Forum dat er moet komen in 2012:
Forum dat moet worden verwijderd in 2012:
Beste trollforum:
Forum waar ik het meest serieus in ben:
Forum waar ik nooit kom:
Forum waar ik altijd kom:
Gr gr Haifisch
Ik ben de haifischquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:57 schreef summer2bird het volgende:
u
[..]
Als je een beetje kan lezen kan je lezen dat veel van dit soort vragen al gesteld zijn.
Iemand die deze categorie kan aanvullen:quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:34 schreef BrandX het volgende:
[info]Zondag om 18.00 sluit de nominatieronde, daarna gaan we de lijsten compleet maken en invoeren.[/info]
Er zijn nog vragen die geen 3 nominaties hebben, wellicht leuk om die nog eens na te lopen en aan te vullen?
Nee, deze ook:quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Is dat de enige categorie waar we nog minder dan 3 users voor hebben?
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:32 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
User met de meest verschrikkelijke muziek'smaak'
Daniel1976
Daar moet wel iets aan toe te voegen zijn. Even over nadenken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Deze hebben we ook nog:
Mod met de meeste volharding/doorzettingsvermogen
Lois
Ik heb de naam van de categorie veranderd:quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Iemand die deze categorie kan aanvullen:
Meeste verzuurde ex-mod:
Bastard
Ik ben namelijk niet zo thuis in de wondere wereld van de (ex-)mods, dus ik heb geen idee wie ik verder op die lijst kan zetten.
BananaPancake heeft SuperwormJim toegevoegd:quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Meeste verzuurde (toekomstige) ex-mod:
Bastard
Haushofer
vogeltjesdans
Wanneer stop jij met modden en/of wanneer ga jij verzuurd posten, Daniel1976? Dan kan jij ook op deze lijst.quote:Op zondag 18 december 2011 09:41 schreef BananaPancake het volgende:
Meeste verzuurde (toekomstige) ex-mod:
Bastard
Haushofer
vogeltjesdans
SuperwormJim
Ik ben zo benieuwd! Dit zijn de leukste FOK!verkiezingen ooit!quote:Op zondag 18 december 2011 18:15 schreef BrandX het volgende:
En een klassiek slotje!!!
allemaal onwijs bedankt voor het bedenken van alle vragen en nominaties
we zijn nu bezig met de hele handel op een goede manier in code te zetten zodat het ingelezen kan worden in het verkiezingensysteem door GlowMouse.
Wanneer dat precies gaat zijn, gaan we straks bespreken, incl. de data tot wanneer men kan stemmen en wanneer de uitslag komt. Dat zal ik dan hier nog even melden.
Nogmaals bedankt!
Erg lastig met antwoorden dit. Is het te doen om een mogelijkheid in te bouwen dat je alsnog een nieuw antwoord kan toevoegen?quote:Op maandag 19 december 2011 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom moeten die antwoordmogelijkheden er bij? Bij newbiemods etc. kan ik het nog begrijpen, maar bij heel veel andere vragen is het toch veel makkelijker als je kunt kiezen uit alle users?
Helemaal niet. Nu moet ik bij 'de veruit meest interessante user om te volgen' kiezen uit:quote:
Bedankt voor je stem. Je kunt je stem nog tot zondag 1 januari 2012 om 00:00 uur aanpassen. Je kunt onderstaand stukje in het forum posten om anderen te vertellen waarop je hebt gestemd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat ga ik echt niet allemaal in één keer invullen.
Het is toch hopelijk niet zo dat als ik 1/4 invul en de computer afsluit, ik alles opnieuw moet invullen?
Ja, als je niet op 'stem' klikt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat ga ik echt niet allemaal in één keer invullen.
Het is toch hopelijk niet zo dat als ik 1/4 invul en de computer afsluit, ik alles opnieuw moet invullen?
Echt, hoe kan je zoiets makkelijks royaal verneuken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nu moet ik bij 'de veruit meest interessante user om te volgen' kiezen uit:
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
En bij 'meest humoristische FOK!ker':
Dikkebroekzak
Joipoidoipoipoi
Kroketvulling
smegmanus
Staal
Zegt genoeg, lijkt me
Omdat er eerst nominaties geweest zijn. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat die door maar een beperkt deel van FOK! zijn opgepakt.quote:Op maandag 19 december 2011 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom moeten die antwoordmogelijkheden er bij? Bij newbiemods etc. kan ik het nog begrijpen, maar bij heel veel andere vragen is het toch veel makkelijker als je kunt kiezen uit alle users?
Ik ken alleen tong80 en die is niet echt interessant om te volgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nu moet ik bij 'de veruit meest interessante user om te volgen' kiezen uit:
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
Je hoeft niet alles in te vullenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken alleen tong80 en die is niet echt interessant om te volgen.![]()
De leukste vragen zouden toch worden uitgekozen? 85 vragen is namelijk wel héél veel. 40 was beter geweest.
Ik wens je succes als je zG gaat kiezen, want die optie staat er niet bij in die categorie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:57 schreef Paul het volgende:
Nou ik weet al op wie ik ga stemmen op de meest zeurderige user![]()
idd, wie zijn die users sowieso, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
Dikkebroekzak
Joipoidoipoipoi
Kroketvulling
smegmanus
Staal
Zegt genoeg, lijkt me
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik wens je succes als je zG gaat kiezen, want die optie staat er niet bij in die categorie.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij "Grappigste username van een actieve user" staan alle namen dubbel en staat er een onnodige regel bij.
Bij "Meest zweverige FOK!ker": CanillasSnakerig weggehaald, FP user, wa
Whut.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
Dikkebroekzak
Joipoidoipoipoi
Kroketvulling
smegmanus
Staal
Zegt genoeg, lijkt me
Maar dan ben je direct genomineerd in de categorie "domste user".quote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Bij negen van de tien vragen hoeven al die namen toch niet? Mijn keuze mogelijkheden, wat beperk je me.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:57 schreef Paul het volgende:
Nou ik weet al op wie ik ga stemmen op de meest zeurderige user![]()
Zargonnetje ben je opeens wakker hee, dit stond al weken zo vast dat ze de verkiezingen zo wilden doen. Ik denk dat BrandX het zo heeft verzonnen btw
Donder eens op. Serieus, ik heb er de pest in in mensen die zich zoals jij nu gedragen. Als je mijn punt niet wil inzien, zeg dat dan. Ga alleen niet dom praten over mijn persoon. Als je zoiets over mij zegt ken je mij dus echt niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:30 schreef PiRANiA het volgende:
zG loopt te schoppen om *ergens* voor gekozen te worden.
Dat waren dan ook niet de constructieve posts die ik wel van je gewend ben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:38 schreef zarGon het volgende:
Je hebt me die twee weken hier niet gezien? Ik heb een TR geplaatst en je hebt mijn reacties gewijzigd/verwijderd.
Prima, van mij ook niet per se, maar zoals gezegd, er was veel roep om wat anders, en dat proberen we nu een keer. So sue me, ik voer alleen maar uit, heb dit niet bedacht hoorquote:Niet iedereen hoeft te weten wie ik tof, lief, intelligent et cetera vind. Mij zul je na een liefdadigheid van mijn kant er ook niet over horen. Als ik dus van tevoren moet aangeven wie ik allemaal wil nomineren (óók voor de rest van de FOK!kers,) hoeft het van mij niet.
jammer, zG die constructief is en niet mij onterecht aanvalt is een zG die ik absoluut serieus neem (dat weet je), de zG die mij bij voorbaat als persoon al affikt omdat iets wat ik als boodschapper alleen maar uitvoer en hem niet aanstaat, heb ik de grootste moeite mee om serieus te nemen. Helemaal als het antwoord wat hij dan gewoon normaal van mij krijgt, direct voor hem amo is om nog meer op mij persoonlijk te schietenquote:Veel plezier met de input vanuit de users hè. Mij zie je de volgende keer wel verschijnen met een nonchalante houding. Pehhh.
Ik zie alleen maar ONZ-intelers.quote:Op maandag 19 december 2011 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
Ja PiRANiA, en dat geeft mij mooi de kans om jou een backstabber te noemen. Je weet waarover ik het heb, maar het heeft je niet weerhouden. Ook heb je niet de moed om mij een berichtje terug te sturenquote:
Ik vind geloven sowieso dom, vandaar dat je hoog in m'n lijst kwamquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja PiRANiA, en dat geeft mij mooi de kans om jou een backstabber te noemen. Je weet waarover ik het heb, maar het heeft je niet weerhouden. Ook heb je niet de moed om mij een berichtje terug te sturen![]()
Bedreigend hé, iemand die blijft geloven, ondanks al het gebash en ondanks al mijn eerlijke antwoorden
Beetje jammer dat je niet serieus genomen werd, terwijl je wél tijdens de nominaties dit vroeg. Ik vraag me dan af of het uberhaupt nut had om er iets over te zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Maar dan ben je direct genomineerd in de categorie "domste user".
Het zit je wel dwars hequote:Op dinsdag 20 december 2011 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou heel graag 'Zweverigste FOK!ster' willen worden, maar inmiddels mag 'domste user' of iets soortgelijks, ook. Want dom ben ik niet, dus dan hou ik het maar op jaloezieEn daar is geen kruid tegen gewassen
trollquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:44 schreef PiRANiA het volgende:
Forum
Grootste postcountgeiler SuperwormJim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |