Helemaal niet. Nu moet ik bij 'de veruit meest interessante user om te volgen' kiezen uit:quote:
Bedankt voor je stem. Je kunt je stem nog tot zondag 1 januari 2012 om 00:00 uur aanpassen. Je kunt onderstaand stukje in het forum posten om anderen te vertellen waarop je hebt gestemd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat ga ik echt niet allemaal in één keer invullen.
Het is toch hopelijk niet zo dat als ik 1/4 invul en de computer afsluit, ik alles opnieuw moet invullen?
Ja, als je niet op 'stem' klikt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat ga ik echt niet allemaal in één keer invullen.
Het is toch hopelijk niet zo dat als ik 1/4 invul en de computer afsluit, ik alles opnieuw moet invullen?
Echt, hoe kan je zoiets makkelijks royaal verneuken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nu moet ik bij 'de veruit meest interessante user om te volgen' kiezen uit:
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
En bij 'meest humoristische FOK!ker':
Dikkebroekzak
Joipoidoipoipoi
Kroketvulling
smegmanus
Staal
Zegt genoeg, lijkt me
Omdat er eerst nominaties geweest zijn. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat die door maar een beperkt deel van FOK! zijn opgepakt.quote:Op maandag 19 december 2011 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom moeten die antwoordmogelijkheden er bij? Bij newbiemods etc. kan ik het nog begrijpen, maar bij heel veel andere vragen is het toch veel makkelijker als je kunt kiezen uit alle users?
Ik ken alleen tong80 en die is niet echt interessant om te volgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nu moet ik bij 'de veruit meest interessante user om te volgen' kiezen uit:
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
Je hoeft niet alles in te vullenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ken alleen tong80 en die is niet echt interessant om te volgen.![]()
De leukste vragen zouden toch worden uitgekozen? 85 vragen is namelijk wel héél veel. 40 was beter geweest.
Ik wens je succes als je zG gaat kiezen, want die optie staat er niet bij in die categorie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:57 schreef Paul het volgende:
Nou ik weet al op wie ik ga stemmen op de meest zeurderige user![]()
idd, wie zijn die users sowieso, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
Dikkebroekzak
Joipoidoipoipoi
Kroketvulling
smegmanus
Staal
Zegt genoeg, lijkt me
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik wens je succes als je zG gaat kiezen, want die optie staat er niet bij in die categorie.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij "Grappigste username van een actieve user" staan alle namen dubbel en staat er een onnodige regel bij.
Bij "Meest zweverige FOK!ker": CanillasSnakerig weggehaald, FP user, wa
Whut.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
eelebase
fruitcak3
Funzonec
imtran
Starryrain
tong80
Dikkebroekzak
Joipoidoipoipoi
Kroketvulling
smegmanus
Staal
Zegt genoeg, lijkt me
Maar dan ben je direct genomineerd in de categorie "domste user".quote:Op zondag 11 december 2011 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Bij negen van de tien vragen hoeven al die namen toch niet? Mijn keuze mogelijkheden, wat beperk je me.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:57 schreef Paul het volgende:
Nou ik weet al op wie ik ga stemmen op de meest zeurderige user![]()
Zargonnetje ben je opeens wakker hee, dit stond al weken zo vast dat ze de verkiezingen zo wilden doen. Ik denk dat BrandX het zo heeft verzonnen btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |