Oh nee dan is het goedquote:Op donderdag 15 december 2011 03:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde het niveau omhoog halen natuurlijk.
Jah jeemig wat zou jij zeggen.
Zeur niet zo.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:39 schreef Staal het volgende:
Die zeurkezenlijst moet flink worden aangevuld he.
Zo'n prijs hoef ik niet.
Nee, wel uitgeluld.quote:
In dit topic dan hè!quote:
Maak er een categorie van...quote:Op donderdag 15 december 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overmatig leestekengebruik, bah.
Socios hoort in die categorie.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maak er een categorie van...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef Haifisch het volgende:
Hallon lieve mensen hier ben ik weer met de nieuwste verkiezing op de FOK!s
Het is de subforumranking!
Vul deze maar mooi in!
quote:
#vote
Beste forum:
Slechtste forum:
Forum dat er moet komen in 2012:
Forum dat moet worden verwijderd in 2012:
Beste trollforum:
Forum waar ik het meest serieus in ben:
Forum waar ik nooit kom:
Forum waar ik altijd kom:
Gr gr Haifisch
Ik ben de haifischquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:57 schreef summer2bird het volgende:
u
[..]
Als je een beetje kan lezen kan je lezen dat veel van dit soort vragen al gesteld zijn.
Iemand die deze categorie kan aanvullen:quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:34 schreef BrandX het volgende:
[info]Zondag om 18.00 sluit de nominatieronde, daarna gaan we de lijsten compleet maken en invoeren.[/info]
Er zijn nog vragen die geen 3 nominaties hebben, wellicht leuk om die nog eens na te lopen en aan te vullen?
Nee, deze ook:quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Is dat de enige categorie waar we nog minder dan 3 users voor hebben?
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:32 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
User met de meest verschrikkelijke muziek'smaak'
Daniel1976
Daar moet wel iets aan toe te voegen zijn. Even over nadenken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Deze hebben we ook nog:
Mod met de meeste volharding/doorzettingsvermogen
Lois
Ik heb de naam van de categorie veranderd:quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Iemand die deze categorie kan aanvullen:
Meeste verzuurde ex-mod:
Bastard
Ik ben namelijk niet zo thuis in de wondere wereld van de (ex-)mods, dus ik heb geen idee wie ik verder op die lijst kan zetten.
BananaPancake heeft SuperwormJim toegevoegd:quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Meeste verzuurde (toekomstige) ex-mod:
Bastard
Haushofer
vogeltjesdans
Wanneer stop jij met modden en/of wanneer ga jij verzuurd posten, Daniel1976? Dan kan jij ook op deze lijst.quote:Op zondag 18 december 2011 09:41 schreef BananaPancake het volgende:
Meeste verzuurde (toekomstige) ex-mod:
Bastard
Haushofer
vogeltjesdans
SuperwormJim
Ik ben zo benieuwd! Dit zijn de leukste FOK!verkiezingen ooit!quote:Op zondag 18 december 2011 18:15 schreef BrandX het volgende:
En een klassiek slotje!!!
allemaal onwijs bedankt voor het bedenken van alle vragen en nominaties
we zijn nu bezig met de hele handel op een goede manier in code te zetten zodat het ingelezen kan worden in het verkiezingensysteem door GlowMouse.
Wanneer dat precies gaat zijn, gaan we straks bespreken, incl. de data tot wanneer men kan stemmen en wanneer de uitslag komt. Dat zal ik dan hier nog even melden.
Nogmaals bedankt!
Erg lastig met antwoorden dit. Is het te doen om een mogelijkheid in te bouwen dat je alsnog een nieuw antwoord kan toevoegen?quote:Op maandag 19 december 2011 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom moeten die antwoordmogelijkheden er bij? Bij newbiemods etc. kan ik het nog begrijpen, maar bij heel veel andere vragen is het toch veel makkelijker als je kunt kiezen uit alle users?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |