quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:32 schreef AFCA1013 het volgende:
Bedankt voor jullie hulp en tips!'
Het is me gelukt, ik mag een proefperiode draaien!
Veel plezier verder.. en denk eraan, blijf positief.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt gewoon bewezen een ongeschikt persoon te zijn voor een functie op schiphol met je gedrag. Wees blij dat je in 2016 nog een kans krijgt.
Mishandeling
Geloofwaardig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:32 schreef AFCA1013 het volgende:
Een winkeldiefstal in geen misdrijf in jouw optiek?quote:Op zondag 11 december 2011 13:42 schreef Fusionfreak het volgende:
TS is niet de enige die zo'n verklaring niet krijgt, ik zweet het niet zeker en heb het ook nooit nagevraagd, maar volgens mij krijg ik die verkaring ook niet ook al heb ik geen misdrijven begaan zoals TS hier omschrijft, wel heb ik in 2005 eens een valse naam opgegeven bij een roodlicht controlle waar ik met de fiets doorheen reed en in 2002 een winkeldiefstal gepleegd en dat ik 2 zonder licht op de fiets rond reed en kon ik twee keer geen ID tonen. Heb hier boetes voor gehad en ze zijn betaald.
Gelukkig heb ik zo'n verklaring als volledig arbeidsongeschikte ook niet nodig, dus dat scheelt alweer.
Waarop baseer je dan dat je die verklaring niet zult krijgen?quote:Op zondag 11 december 2011 13:42 schreef Fusionfreak het volgende:
TS is niet de enige die zo'n verklaring niet krijgt, ik zweet het niet zeker en heb het ook nooit nagevraagd, maar volgens mij krijg ik die verkaring ook nietook al heb ik geen misdrijven begaan zoals TS hier omschrijft
Dat weet ik nog niet zo zeker, eerst werden zulke feiten beschouwd als overtreding en afgedaan met een boete (schikking) maar nu wordt winkeldiefstal net als vuurwerk overlast, vandalisme toch als een misdrijf beschouwd en kunnen plegers hiervan toch een strafblad aan overhouden, zeker als je vaker voor dezelfde feiten met politie in aanraking komt.quote:Op zondag 11 december 2011 13:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Een winkeldiefstal in geen misdrijf in jouw optiek?
Diefstal is toch diefstal en dus een misdrijf? Of hadden ze dat ook alweer weten te bagatelliseren tot overtreding.quote:Op zondag 11 december 2011 13:59 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo zeker, eerst werden zulke feiten beschouwd als overtreding en afgedaan met een boete (schikking) maar nu wordt winkeldiefstal net als vuurwerk overlast, vandalisme toch als een misdrijf beschouwd en kunnen plegers hiervan toch een strafblad aan overhouden, zeker als je vaker voor dezelfde feiten met politie in aanraking komt.
Dit is meer een principe ding maar toch:quote:Op zondag 11 december 2011 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind eigenlijk dat iemand met een dergelijke veroordeling gewoon nooit als beveiliger/agent etc aan de slag mag gaan. Vind het niet gek dat beveiligers vaak een etiket van 'tuig' hebben als je dit toe laat.
Ik kende ook iemand die middels een gesprek met de burgemeester dus wel aan de slag kon als beveiliger, terwijl hij een strafblad had. Nota bene ook voor mishandeling.
Was een prima inschatting van die burgemeester want betreffende persoon kreeg veel later een gevangenisstraf voor betrokkenheid bij een gewapende overval (op zijn werkgever).
Je hebt vechten en vechten.quote:Op zondag 11 december 2011 14:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dit is meer een principe ding maar toch:
Niet mee eens. Het is geen goed idee om een notoir geweldpleger dergelijke verantwoordelijkheid te geven (en die zal dan ook geen VOG krijgen), maar het is ook onzin om iedereen (vaak mannen) die een keer in een gevecht beland is voor de rest hun leven uit te sluiten voor die sector. Dan blijft er nog minder over om uit te selecteren voor functies, die toch echt ingevuld moeten worden.
Lees zijn topics maar terug.quote:Op zondag 11 december 2011 13:55 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Waarop baseer je dan dat je die verklaring niet zult krijgen?
Of je hebt je VOG nog steeds niet, of je hebt iemand af zitten zuigen onder het bureau.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:32 schreef AFCA1013 het volgende:
Je doet het nu net voorkomen alsof iedereen wel eens iemand mishandeld heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 14:33 schreef Ryon het volgende:
Zou je al die lui uitsluiten, dan houd je praktisch weg niets en niemand meer over.
Zoals altijd zal dat van de reden afhangen dat er een VOG wordt aangevraagd..quote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef blomke het volgende:
Kindermishandeling, is dat ook een reden om een VOG te weigeren?
quote:Op zondag 11 december 2011 13:42 schreef Fusionfreak het volgende:
TS is niet de enige die zo'n verklaring niet krijgt, ik zweet het niet zeker en heb het ook nooit nagevraagd
Dit is wel het geinige typfoutjes topic aan het worden.quote:Op zondag 11 december 2011 18:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoals altijd zal dat van de reden afhangen dat er eem VOG worst aangevraagd..
Smart phones.quote:Op zondag 11 december 2011 19:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel het geinige typfoutjes topic aan het worden.
ik begrijp de link niet met je topic.quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef AFCA1013 het volgende:
Heey, wat zeggen jullie over die aspirant die zn ex en vervolgens zich zelf heeft omgebracht.
@ Fusionfreak thnx voor je begrip.
Bewijst alleen maar dat de controle bij de politie op sollicitanten niet streng genoeg is. Er komen nog teveel idioten door.quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef AFCA1013 het volgende:
Heey, wat zeggen jullie over die aspirant die zn ex en vervolgens zich zelf heeft omgebracht.
diep triestquote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef AFCA1013 het volgende:
Vreemd. In Het screeningsprofiel wordt doorgaans uitgegaan van vier jaren. Ik zou in ieder geval proberen contact op te nemen met de Rijksoverheid en vriendelijk vragen of je de screening nogmaals zou mogen doorlopen. Hoe meer je meewerkt hoe beter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef AFCA1013 het volgende:
Nu heeft justitie een brief gestuurd waarin staat dat ik tot 2016 niet op Schiphol mag werken of ergens anders waar je 'clean' moet zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |