ik begrijp de link niet met je topic.quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef AFCA1013 het volgende:
Heey, wat zeggen jullie over die aspirant die zn ex en vervolgens zich zelf heeft omgebracht.
@ Fusionfreak thnx voor je begrip.
Bewijst alleen maar dat de controle bij de politie op sollicitanten niet streng genoeg is. Er komen nog teveel idioten door.quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef AFCA1013 het volgende:
Heey, wat zeggen jullie over die aspirant die zn ex en vervolgens zich zelf heeft omgebracht.
diep triestquote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef AFCA1013 het volgende:
Vreemd. In Het screeningsprofiel wordt doorgaans uitgegaan van vier jaren. Ik zou in ieder geval proberen contact op te nemen met de Rijksoverheid en vriendelijk vragen of je de screening nogmaals zou mogen doorlopen. Hoe meer je meewerkt hoe beter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef AFCA1013 het volgende:
Nu heeft justitie een brief gestuurd waarin staat dat ik tot 2016 niet op Schiphol mag werken of ergens anders waar je 'clean' moet zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |