Verder, top geschreven weer Mono.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:24 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ] Vandaag is Monkyyy user van de dag! [ afbeelding ]
9. Wie wil je hierna zien als user v/d dag?
Coban!
Yw!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uiterst nuttige mededeling.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Beach het volgende:
ik geloof er geen hol van dat zij dat op die foto is
En dit ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Beach het volgende:
ik geloof er geen hol van dat zij dat op die foto is
En haar echte zelf was te lelijk enzo en dan opeens zo'n fotoquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Ze wilt niet herkend worden en opeens gaat ze een "echte" foto plaatsen
De kat is haar kindje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:38 schreef Intronic het volgende:
Waarschijnlijk is het nog steeds een bijstandsgedrocht van 53 wat zit te fappen op Juicyhill.
Het word binnenkort gecontroleerdquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Madame_Paon het volgende:
We moeten nu dus maar geloven die foto wel echt is?
Al gechecked in de park?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:36 schreef Intronic het volgende:
Ik ga het checken bij betrouwbare bron.
Ik weet nu, moet zo thuis confirmen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al gechecked in de park?
Tof interview wederom Kapitein Mono!
Dat mag ook niet op facebookquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Intronic het volgende:
Nou, ik heb de FB van de echte, kan alleen geen kut zien op die foto.
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Intronic het volgende:
Nou, ik heb de FB van de echte, kan alleen geen kut zien op die foto.
Flikker dan maar helemaal opquote:6. Blijf je doorposten met Monkyyy in de toekomst ?
Dat laat ik aan de ONZ-users over, als ik nog welkom ben blijf ik graag doorposten. Ik ga wel wat minderen though
zarGon kan het niet aan. Denk dat die blote torso foto van jou isquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:28 schreef zarGon het volgende:
Kanker een end op, leugenaar. Met je poker. En je hoofd.
Lollerbakkes dicht, dikke endeldarm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
zarGon kan het niet aan. Denk dat die blote torso foto van jou is
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lollerbakkes dicht, dikke endeldarm.
Mijn grootste angst is dat jij ook een troll blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef coban het volgende:
Mensen die eerst geilden op monkyyy en nu op haar lopen te kankeren, omdat jullie er niet tegen kunnen dat ze jullie kapothard heeft getrolldkneuzen.
Tevens monkyyy bazin alles
Ze? Het is gewoon een kerel, hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef coban het volgende:
Mensen die eerst geilden op monkyyy en nu op haar lopen te kankeren, omdat jullie er niet tegen kunnen dat ze jullie kapothard heeft getrolldkneuzen.
Hoe kan ik mij bewijzen danquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat jij ook een troll blijkt te zijn.
coban een troll? Onmogelijk! Het is de meest aardige en integere kwaliteitsuser die ik ooit ben tegengekomen op FOK!.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat jij ook een troll blijkt te zijn.
pmquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef Intronic het volgende:
Ok. Pics van de echte monkyyy zijn binnen.
Trollen is wat anders dan jezelf een compleet andere identiteit aannemen en daarmee gewoon doen alsof je die persoon bent.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef coban het volgende:
Geen idee. Had haar een jaar geleden al ontmaskerd. Boeiend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom geeft iedereen zoveel om die monkyyy?
Beach, je neemt dit echt veel te serieusquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Trollen is wat anders dan jezelf een compleet andere identiteit aannemen en daarmee gewoon doen alsof je die persoon bent.
Tim_Elzinga, dat was een goede troll. Dit is gewoon zielig en triest en ik hoop dat ze hulp zoekt.
deze man heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Trollen is wat anders dan jezelf een compleet andere identiteit aannemen en daarmee gewoon doen alsof je die persoon bent.
Tim_Elzinga, dat was een goede troll. Dit is gewoon zielig en triest en ik hoop dat ze hulp zoekt.
She broke his heart.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beach, je neemt dit echt veel te serieus
Helaas, ik was niet een zogenaamde fapper op haar.quote:
Alsof iedereen die niet reageert ineens nep isquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:24 schreef Coldplay1993 het volgende:
Monkyyy reargeert niet meer
Nep dus.
voorproefje in dm?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef Intronic het volgende:
Ik denk dat ik zo pics ga posten, zonder naam.
Hint: je UIquote:
Als je zo'n verhaal post wil je ook de reactie van fokkers zien en daarop reargeren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof iedereen die niet reageert ineens nep is![]()
Niet iedereen zit 24 uur per dag op FOK!
Nee, die naam zegt me alleen wat van fok van jaren terug en meer ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dezelfde manier van posten en FOK! serieus nemen.
Ik doe mij tijdens het stappen in Hoorn voor als So_Surreal_Babyquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt zo sneu, je op internet voordoen als een ander, kankerstraal aub een eind op met die sneue figurem...
kkboeler maak ons niet lekker en dan geen pics posten megoolquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Net pics gezien,. dit is ook niet de echte monkyyy
monkyyy trolt er op los
Hehehequote:Op dinsdag 6 december 2011 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe mij tijdens het stappen in Hoorn voor als So_Surreal_Baby
slechtjes gegarandeerd
Hoe ben jij er zo zeker van dat je wel de echte monkyyy hebt?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
monkyyy trolt er op los
Fok mobiel dus kannaam niet wegeditenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kkboeler maak ons niet lekker en dan geen pics posten megool
Verboden dingen uitlokken, jij mag over 96 uur mailenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef JApieman het volgende:
DM of hier posten anders er niet over praten.
Het is meer dat ik niet de Liza van H. ben die jij denkt dat ik ben en dat ik jou voor de gek heb gehoudenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
monkyyy trolt er op los
Jij mag je bek houden. DMen mag en foto's posten mag ook wel geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verboden dingen uitlokken, jij mag over 96 uur mailen
Hahahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet de Liza van H. ben die jij denkt dat ik ben en dat ik jou voor de gek heb gehouden [ afbeelding ] Alsof ik ooit mijn echte naam op de foks zou zetten...
ik moest echt hard lachenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
wtf monkyyy is een chinees
ik ga nooit meer chinees halen op de zondag
Meer verhaal hier achter graag, anders is dit gewoon een matige poging om te doen alsof jij het niet bentquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet de Liza van H. ben die jij denkt dat ik ben en dat ik jou voor de gek heb gehouden [ afbeelding ] Alsof ik ooit mijn echte naam op de foks zou zetten...
Wat mij betreft wordt je voor eeuwig geband.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb haar stoute berichtjes gestuurdquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Drommel was desperate om achtr mijn echte naam te komen (al een paar maadnen terug) omdat ik via via achter zijn echte naam ben gekomen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:39 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Meer verhaal hier achter graag, anders is dit gewoon een matige poging om te doen alsof jij het niet bent
stoer, log nu maar uitquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Drommel was desperate om achtr mijn echte naam te komen (al een paar maadnen terug) omdat ik via via achter zijn echte naam ben gekomen.
Op een gegeven moment kwam hij met een fb aan zetten en zeggen: "Heuj, jij heet Liza?!" Ik ben er verder niet echt op in gegaan ofzo.
En toen werd bekend dat ik niet monkiii was, dus zei ik maar dat Drommeldaris wist wie ik echt was.[ afbeelding ]
Dan loog ze en heeft ze er minimaal 2, alhoewel die van mij niet chanant is natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:38 schreef Plastic_zak het volgende:
hey monkyyy, bedoelde je mij met die chanante torso pic?
Whehe, jouw boosheid maakt mijn gelach alleen maar harder!quote:
Als jij dat meisje op de foto bent eet ik mijn cactussen op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Drommel was desperate om achtr mijn echte naam te komen (al een paar maadnen terug) omdat ik via via achter zijn echte naam ben gekomen.
Op een gegeven moment kwam hij met een fb aan zetten en zeggen: "Heuj, jij heet Liza?!" Ik ben er verder niet echt op in gegaan ofzo.
En toen werd bekend dat ik niet monkiii was, dus zei ik maar dat Drommeldaris wist wie ik echt was.[ afbeelding ]
haha ik zag je ninjaedit tjaptjoiquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Whehe, jouw boosheid maakt mijn gelach alleen maar harder!
Dit geeft wel aan hoe zielig je bent. Je denkt toch niet echt dat ik boos ben om een kansloos figuur zoals jij?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Whehe, jouw boosheid maakt mijn gelach alleen maar harder!
Wat een waardeloos kut leven moet jij hebben, als je een 2e leven op internet hebtquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, ik zie er geen kwaad in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit geeft wel aan hoe zielig je bent. Je denkt toch niet echt dat ik boos ben om een kansloos figuur zoals jij?
Wel filmen graagquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:44 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Als jij dat meisje op de foto bent eet ik mijn cactussen op.
Ze is van binnen lelijk, dat is nog erger.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef Plastic_zak het volgende:
hahadie pics
als dat de echte monkyyy is dan snap ik waarom ze nepfoto's gebruikte
ja maar dat ben jij wat mij betreft ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Je bent wat mij betreft niet meer welkom.
Gelukkig heb jij hier niets te zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Je bent wat mij betreft niet meer welkom.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dat ben jij wat mij betreft ook niet
Veel plezier met je kutleven, gore aidshoerquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:47 schreef monkyyy het volgende:
Nu ga ik andere dingen doen, niet al te boos blijven mensen het was nooit mijn bedoel geweest om mensen pijn te doen en denk aan je hart!
Haten op M_Pquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fapper.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Veel plezier met je kutleven, gore aidshoer
check pi bumboyquote:
eens met deze manquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Veel plezier met je kutleven, gore aidshoer
wordt wel erg heet onder de voetjes hèquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:47 schreef monkyyy het volgende:
Nu ga ik andere dingen doen, niet al te boos blijven mensen het was nooit mijn bedoel geweest om mensen pijn te doen en denk aan je hart!
Dan heb je mooi pech.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, tenzij relatie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
oja want jy hebt nog nooit op een fok meisje gefapt =$
FOK!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hem*.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:52 schreef Intronic het volgende:
We hebben haar. Internet detectives in actie.
Ow, en:quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:52 schreef Intronic het volgende:
We hebben haar. Internet detectives in actie.
fap jij op mijquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik wel en ik ben er trots opquote:
Ik niet, ik heb een sociaal leven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
iedereen hier heeft gefapt op monkiii, niet liegen
jij een sociaal levenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb een sociaal leven.
En tevens spreek voor je zelf.
oja want ze is niet chinees en <15quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
jij bent koalalelijk niemand fapt op jouw
Hier ga ik niet eens op in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij een sociaal leven_!!!!!!!!!!
goeden garp
Moraalridder.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
oja want ze is niet chinees en <15
Eens met deze man overigens. Leuk houden een optie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb een sociaal leven.
En tevens spreek voor je zelf.
whaha ik hossel elk weekend in de club chimeids, jij zit op je zolderkamertje te fokken whahahquote:
Ik houd het leuk in tegenstelling tot die zak van een plastic.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef LompeHork het volgende:
*KUCH*
[..]
Eens met deze man overigens. Leuk houden een optie?
Wat is een plastig?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik houd het leuk in tegenstelling tot die zak van een plastig.
Ja, dat begreep ik inderdaad. Beetje een mis-quotequote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik houd het leuk in tegenstelling tot die zak van een plastic.
Ik snap wel wat je bedoelt, just saying.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik inderdaad. Beetje een mis-quote
aight boy eindelijk ga je je als een mod gedragenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik inderdaad. Beetje een mis-quote
wat? monkyyy is toch weg van fok dus dit topic kan of een slotje krijgen of volgebaggert wordenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
jut en jul, ga eens ergens anders slowchatten, er zijn er genoeg in onz
Kak, val ik hier door de mand.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja nja ik kan er juist wel om lachen, want zij is precies zo'n successful troll is successfulquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
dit verhaal gelovenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja ik kan er juist wel om lachen, want zij is precies zo'n successful troll is successfulen een heleboel dingen zijn gewoon waar over haar, zoals ze in udowu heeft gepost iig wel, en vind haar wel een toffe user
Mja ik ken die tim en zijn verhaal niet dus weet ook niet zo goed waar je het over hebt haha
Kus mijn voeten maybe kom jij aan de beurtquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
Me next! Ah come on! ME plz!!
!
Als jij weer terug gaat naar je keukenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:00 schreef coban het volgende:
[..]
Kus mijn voeten maybe kom jij aan de beurt
En dit soort mensen mogen van mij een permban.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als jij weer terug gaat naar je keuken
Neem een voorbeeld aan compliment, onbeleefd jongetjequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als jij weer terug gaat naar je keuken
Hoezo dat dan... Niet ieder heeft evenveel interesse in een aapje zoals jouquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dit soort mensen mogen van mij een permban.
Verder leuk stukje! Geil wijf trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Dit:quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan compliment, onbeleefd jongetje
Ik hoop het niet voor hemquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dit:was een teken van een compliment van wat ik zei,
Jij gaat echt niet achter een stel MASTER BEREN de rennenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor hem
Anders kom ik met slipper achter jullie aan
Ik zat ook te kijken of photoshop maar je ziet een schaduw van haar rechterhand op dat blaadjequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:03 schreef Bredemug het volgende:
Ik moet wel zeggen de photoshop skills in de OP zijn C.I.A stijl, netjes gedaan.
Die schaduw hoef je niet te veranderenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:06 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken of photoshop maar je ziet een schaduw van haar rechterhand op dat blaadje
Haha ik kan alles onderschat mij nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij gaat echt niet achter een stel MASTER BEREN de rennen
huh wat?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Die schaduw hoef je niet te veranderen, Kijk gewoon op haar hyves account xD!
Lees eens MASTER BEREN hard op met de erachterquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:07 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ik kan alles onderschat mij niet
Nvmquote:
Ik moestquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Lees eens MASTER BEREN hard op met de erachter
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor hem
Anders kom ik met slipper achter jullie aan
Niet te snel komenquote:
nog steeds geen antwoord.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef Coldplay1993 het volgende:
Trouwens waarom eerst neppe foto's gebruiken, en als iedereen je haat je echte foto's gaan zettenzou wel erg dom zijn
Omdat je een troll nooit kan vertrouwen misschien is het gewoon een van zijn/haar meesterzet *art of trolling = hide your sources*quote:
Coban weet wel hoe ze schapen moet melken dat scheelt, toch coban?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:16 schreef Compliment het volgende:
[..]
Als jij er ook bij bent niet nee
Jammer dat ik eerder een drachtige gnoe ben..quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Coban weet wel hoe ze schapen moet melken dat scheelt, toch coban?
Als je je een beetje had ingelezen wist je dat ik sowieso al twee (vrij onduidelijke) foto's van mezelf op FOK! had gezet in het verleden. Daarbij komt dat iedereen vroeg om een pic met naam en voila. En wie ben jij überhaupt?quote:
Teoman wat ik je kan verzekeren is dat bij Turkse vrouwen het eerste alle kanten opgaat, dus buk maar welquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef coban het volgende:
Pwf jij hebt klappen nodig met deegroller, niet slipper
Teoman wees niet bang, als turkse vrouw heb ik geleerd goed te richten met slipper
Ik hou van jequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je je een beetje had ingelezen wist je dat ik sowieso al twee (vrij onduidelijke) foto's van mezelf op FOK! had gezet in het verleden. Daarbij komt dat iedereen vroeg om een pic met naam en voila. En wie ben jij überhaupt?
Verder sta ik niet echt te springen om nog meer tijd te steken in deze fontein van douchebag reacties dit topic om reden die duidelijk zijn.
Ik vertrouw die slippers nooit!, maar Coban zal wel de moeite nemen om mij te ontwijken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Teoman wat ik je kan verzekeren is dat bij Turkse vrouwen het eerste alle kanten opgaat, dus buk maar wel
Coban is een slippersniper hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Teoman wat ik je kan verzekeren is dat bij Turkse vrouwen het eerste alle kanten opgaat, dus buk maar wel
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:23 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ik vertrouw die slippers nooit!, maar Coban zal wel de moeite nemen om mij te ontwijken.
Tip 1: Vertrouw niemand met een slipperquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:24 schreef Compliment het volgende:
[..]
Coban is een slippersniper hoor
Als hannibal?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:26 schreef coban het volgende:
Monkyyy!
Jongens jongens, ik heb zo mijn skills, ze vroegen mij zelfs in het leger. In turkije. Ha ha.
Ik heb gelezen dat je twee foto's op FOK! hebt gezet maar die waren dus van iemand anders. Dus je hebt geen foto's van jezelf geplaatst. Daarom vraag ik me af waarom je eerst geen foto's van jezelf (durfde) te plaatsen en vervolgens wanneer iedereen boos op je is je de foto's wel plaatst.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je je een beetje had ingelezen wist je dat ik sowieso al twee (vrij onduidelijke) foto's van mezelf op FOK! had gezet in het verleden. Daarbij komt dat iedereen vroeg om een pic met naam en voila. En wie ben jij überhaupt?
Verder sta ik niet echt te springen om nog meer tijd te steken in deze fontein van douchebag reacties dit topic om redenen die duidelijk zijn.
ik dacht dat alleen jongens dienstplicht hadden, ow wacht ...quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:26 schreef coban het volgende:
Monkyyy!
Jongens jongens, ik heb zo mijn skills, ze vroegen mij zelfs in het leger. In turkije. Ha ha.
Hadi be!quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:26 schreef coban het volgende:
Monkyyy!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:29 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen jongens dienstplicht hadden, ow wacht ...
Jawel. Lees je beter in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:29 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat je twee foto's op FOK! hebt gezet maar die waren dus van iemand anders. Dus je hebt geen foto's van jezelf geplaatst.
Mensen veranderen nog weleens van mening en visie. Vooral gedurende een periode van >6 maanden.quote:Daarom vraag ik me af waarom je ze eerst niet (durfde) te plaatsen en vervolgens wanneer iedereen boos op je is de foto's wel plaatst.
Niet weten dat jij Karadenizli bentquote:
Apie als ik het snap moet ieder het wel snappen, dus stop feeding the trollquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jawel. Lees je beter in.
[..]
Mensen veranderen nog weleens van mening en visie. Vooral gedurende een periode van >6 maanden.
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Apie als ik het snap moet ieder het wel snappen, dus stop feeding the troll
Doe niet zo dramatisch. Jij hebt je voorgedaan als een ander en vervolgens blijf je nog liegen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jawel. Lees je beter in.
[..]
Mensen veranderen nog weleens van mening en visie. Vooral gedurende een periode van >6 maanden.
Geen plaatjes plaatsen... je weet toch dat dan niemand achter je aan gaat (behalve als je rond de 9 uur per dag achter FOK! gaat zitten)quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:35 schreef Allure_ het volgende:
Foto's van een ander plaatsen om het profiel een gezicht te geven. Wat een gigantisch non-argument van een lelijk eendje. Of lelijke trol beter gezegd.
Als jij het meisje uit de OP lelijk vindt, dan vraag ik mij af wat er mis is met jouw ogen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:35 schreef Allure_ het volgende:
Foto's van een ander plaatsen om het profiel een gezicht te geven. Wat een gigantisch non-argument van een lelijk eendje. Of lelijke trol beter gezegd.
Wow, dit is de eerste keer dat iemand zich voordoet als iemand anders op het internet, wat een doorbraak.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch. Jij hebt je voorgedaan als een ander en vervolgens blijf je nog liegen.
Je kunt niet verwachten dat je door iedereen nog met open armen ontvangen wordt.
Als jij gelooft dat Monkyyy dat meisje uit de OP is dan vraag ik mij af wat er mis met jou isquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef coban het volgende:
[..]
Als jij het meisje uit de OP lelijk vindt, dan vraag ik mij af wat er mis is met jouw ogen.
Dit is meer bewijs dan de meeste vrouwelijke users op FOK! leveren hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:38 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Als jij gelooft dat Monkyyy dat meisje uit de OP is dan vraag ik mij af wat er mis met jou is
Ik reageer wel even op deze troll.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef coban het volgende:
[..]
Als jij het meisje uit de OP lelijk vindt, dan vraag ik mij af wat er mis is met jouw ogen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wow, dit is de eerste keer dat iemand zich voordoet als iemand anders op het internet, wat een doorbraak.
Er staat een fakking a4tje met haar naam op de fotoquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:38 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Als jij gelooft dat Monkyyy dat meisje uit de OP is dan vraag ik mij af wat er mis met jou is
Oh dan zal het wel echt zijn indd, echt dom van ons dat wij dat niet inzagenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:39 schreef coban het volgende:
[..]
Er staat een fakking a4tje met haar naam op de foto
Toch, als ze zo goed kan trollen wil ik wel met haar trouwen ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:39 schreef coban het volgende:
[..]
Door dat zo'n chickie achter een type achter gaat doen de meeste jongens alles om haar aandacht te trekken. (ook een puntquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef Allure_ het volgende:
Door die fucking chinees worden altijd alle chicks hier op FOK! in twijfel getrokken, omdat zij het zoveelste schoolvoorbeeld is van een onzeker stuk piet verdriet.
Bedankt daarvoor.
We hoeven geen bewijs, wij willen iets of iemand om over te praten, iets of iemand om nooit meer te vergeten of iets of iemand dat altijd in onze FOK! hartjes zal blijven leven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:44 schreef Coldplay1993 het volgende:
Ik ben nu klaar met deze discussie, dit gaat zelfs voor trollen te ver. Kom eerst maar met meer bewijs dat je nu wel de waarheid spreekt en dat je dat meisje op de foto bent. Om het goed te maken met de foks
Scheelt je een heel hoop boze reacties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Naja, misschien is het Internet toch de enige plaats waar je kan zijn wat je wiltquote:Op woensdag 7 december 2011 00:03 schreef Fascination het volgende:
Altijd zo mooi dat dit soort mensen zeggen dat ze het enkel om het trollen deden. Sure, zoveel tijd steken in een troll. Tijd voor een enkeltje psychiatrische inrichting.
Natuurlijk maar er zijn grenzen, ik vind niet dat je zomaar foto's van andere kan posten en gaat doen alsof je dat zelf bent.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja, misschien is het Internet toch de enige plaats waar je kan zijn wat je wilt
Noobquote:Op woensdag 7 december 2011 00:03 schreef Fascination het volgende:
Altijd zo mooi dat dit soort mensen zeggen dat ze het enkel om het trollen deden. Sure, zoveel tijd steken in een troll. Tijd voor een enkeltje psychiatrische inrichting.
Echt he, toen ik dat bandje zag wist ik genoeg. Is die dude uberhaupt wel eens in Nederland geweest?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik reageer wel even op deze troll.
Om precies te zijn dragen 0, nul, zero, chicks een wiz khalifa bandje in Nederland. De hele OP is gewoon nep, dit is enkel 1 overduidelijk bewijs.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
Natuurlijk maar er zijn grenzen, ik vind niet dat je zomaar foto's van andere kan posten en gaat doen alsof je dat zelf bent.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Noob. Trollen is een kunstvorm. Al vind ik dudes die vrouwen faken wel de minst epic trolls die er zijn.
Misschien ben ik Monkeyyy :lquote:Op woensdag 7 december 2011 00:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt he, toen ik dat bandje zag wist ik genoeg. Is die dude uberhaupt wel eens in Nederland geweest?
Carebear broseph. De laatste troll waar ik in trapte was Krentenbol, maar die had iedereen ook fooledquote:Op woensdag 7 december 2011 00:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien ben ik Monkeyyy :l
Zeg een master beren hard op.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Carebear broseph. De laatste troll waar ik in trapte was Krentenbol, maar die had iedereen ook fooled.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:39 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha, sarcasme. Alles.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOLY SHIT, zarGon is een damesmeisje!
Wie is die chick met die pijplippen brah? You hit that?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOLY SHIT, zarGon is een damesmeisje!
If he hit that be ready for his and yours dead.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie is die chick met die pijplippen brah? You hit that?
Praat geen Engels als je die taal niet beheerst retard.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
If he hit that be ready for his and yours dead.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
If he hit that be ready for his and yours dead.
Ik ben serieus.quote:
Hou je bek eens debiel.quote:
jou zou ik wel dood willen wensen. Wacht nog beter een slome maar zeer tragische doodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |