abonnement Unibet Coolblue
pi_105256528
mypictr_60x60.png Vandaag is Monkyyy user van de dag! mypictr_60x60.png

Het was even stil rondom deze reeks, ik moest immers bedelen om een interview. Met bloed zweet en tranen presenteer ik dan toch het felbegeerde exclusieve interview met Monkyyy. Geniet!

1. Zo, Monkyyy je bent user van de dag. Er is nogal wat gebeurd met je account. Je bent ontmaskerd als trollkloon. Wat is de inleiding geweest van je ontmaskering?
Er zijn twee theorieën die ik bedacht heb daarvoor:
Korte versie: Iemand heeft de blog van een Zweedse pokerspeelster (“monkiii”) gevonden waarvan ik (vooral in het begin van mijn “FOK! carriere”) foto’s heb gebruikt.

Lange versie: Monkiii is een poster @ 2+2. http://forumserver.twoplustwo.com/ is een pokerforum waar met name pokerstrategie, theorie en psycholgie wordt besproken, een forum waar ik ook zeer actief ben.

Er zit echter ook een “ONZ” gedeelte in, waar bullshit wordt gepost. Monkiii is vooral daar actief en post daar vrolijk, vrij veel foto’s van haar. Het kan zijn dat een pokerspeler haar daar herkend heeft, en mijn FOK! account herkend heeft en de link heeft gelegd.


2. Ben je ook serieus als trollkloon begonnen? Of was het meer om jezelf "internet-anoniem" te houden?
Het was meer om mijn FOK! account een gezicht te geven dan echt om reacties uit te lokken. Ik wilde niet de foto´s van mezelf gebruiken omdat ik niet door mensen herkend wil worden. Dus nam ik een andere identiteit aan.

Wat ik wel leuk vind om te doen, is gewoon ouderwets trollen. Reacties posten (met name in KLB en soms AEX) die op de grens van retarded zitten, gewoon om mensen er heel hard en serieus op in te zien gaan. Dat maakt mij aan het lachen. :@ at doe ik overigens ook op 2+2 in de serieuze sub-fora en niet puur op FOK!.


3. Hoe goed ben je met poker in het echt?
Ik speel sinds augustus 2008 full-time. Voor de kenners: ik speel met name mid-stakes NLHE en bumhunt $5/$10 en hoger. lol pokernerd taal :') et is niet iets waar ik over gelogen heb.

Ik heb ook best wat PM contact gehad met mede spelers via FOK! Op serieuze vragen ga ik meestal wel in, als het over poker gaat. Ik ga dus dus niet in op die gare vragen van: Hoe was ik mijn zwarte online-pokergeld het veiligst wit :r Dan antwoord ik altijd: Vraag maar aan je accountant. ^O^ En op toernooi strategie vragen ga ik ook niet serieus in. Omdat lol-toernooipokersss :') :') :')
Ik probeer op het moment ook Pot Limit Omaha te leren, maar daar faal ik tot nu toe bestwel hard in.


4. Heeft de echte Monkyyy contact met jou op genomen over de identity-theft ?
Nee, helemaal niet. Ik heb haar wel benaderd en mijn contact-gegevens aan haar gegeven en proberen contact op te nemen via skype (misschien komt ze daar nooit online ofzo :( ) en nog via PM’s @ 2+2, maar de response tot op heden is 0%. Ik zou haar nog weleens willen ontmoeten, of dat ervan komt, wie weet, er gaan dan sowieso foto’s gemaakt worden dat weet ik wel! :D Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze met nieuwjaar naar A’dam komt dus misschien dat er iets geregeld kan worden. :)

5. Heb je liefdesverklaringen, hosselpogingen, piemels over de PM gekregen van users ?
Dat valt heel erg mee, helaas. ;( Heb slechts één chanante foto gekregen van een blote torso. Voor de rest waar gare dingen zoals “Mag ik een foto van je tieten” en “Mag ik een slipje van je” “Wil je wat drinken?” “Kom ook eens in Sexy en Gewaagd posten :@ “. Maar ik reageerde er zeer zelden (serieus) op. Maar wees niet bang heren (en één dame), jullie chanante PM’s zijn veilig in mijn handen. O+

6. Blijf je doorposten met Monkyyy in de toekomst ?
Dat laat ik aan de ONZ-users over, als ik nog welkom ben blijf ik graag doorposten. :@ Ik ga wel wat minderen though, want >3 uur per dag mijn tijd besteden aan FOK! is niet hoe ik mijn leven wil indelen eigenlijk. :')

7. Was alles wat je postte als troll, of waren dingen ook berust op waarheid ?
Ik heb over een paar dingen gelogen:
Mijn uiterlijk. Er is veel om gevraagd dus aanschouw, de echte ik.
Mijn leeftijd. Ik vertelde altijd dat ik 25 jaar was, maar ik ben 23. Dit komt omdat het meisje waar ik de identiteit van stal toen 25 was. Nu trouwens 26.
Het uiterlijk van mijn kat. :') Mijn voornaam, dat is niet Alexandra, maar Liza.
Verder heb ik heel veel dingen over de echte ik vrijgegeven, waar ik woon, op welke middelbare school ik heb gezeten, wat ik doe, mijn vriend, wat ik wil worden, dat ik een voorliefde heb voor koken, mijn grote interesse in macro-economie, dat ik drie verschillende soorten Uggs heb haters gonna hate. Dat soort dingetjes. :)




8. Heb je al een nieuwe trollkloon? :')
Nee. Sinds shit de fan hitte heb ik me maar even stil gehouden. Veel mensen haatten (wat ik grappig vind, mensen nemen internet veel te serieus :') maar dat is mooi want dat houdt het leuk voor mij :P) mij plotseling en ik dacht dat het het beste was om even te wachten met posten in ONZ, onder mijn echte account of onder een kloon.

9. Wie wil je hierna zien als user v/d dag?
Coban! :D

10. Wat zou je die persoon willen vragen?
Ben ik weer welkom in ONZ? En moet ik mijn blauw/bruin/zwarte ugg collectie uitbreiden met een paar rode, of witte uggs? :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2011 16:25:48 ]
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:25:15 #2
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_105256565
_O_ *O* _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_105256570
_O_
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_105256580
Even lezen zometeen.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:25:41 #5
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_105256594
bazentopique

Een FOK! Oud en Nieuw op een hotelkamer in Amsterdam :D
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:27:16 #6
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:28:35 #7
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_105256711
Gewoon terugkomen monkyyy!! :Y
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_105256765
:D
Ik zou het leuk vinden als je terug komt hoor :)
pi_105256775
Ze is wel kankergeil trouwens. Kom maar terug.
pi_105256803
Fobo werkt niet ;( :D
  Moderator dinsdag 6 december 2011 @ 16:30:56 #11
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_105256824
Goed topic.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_105256830
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:24 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ] Vandaag is Monkyyy user van de dag! [ afbeelding ]
9. Wie wil je hierna zien als user v/d dag?
Coban! :D
Verder, top geschreven weer Mono.
pi_105256849
_O_ goed topic
pi_105256876
tl;dr
pi_105256878
Is zij dat nu wel echt op die foto?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:32:42 #16
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_105256894
Bazeninterview weer, en kom maar terug :9
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_105256896
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
tl;dr
Bedankt voor deze uiterst nuttige mededeling.
pi_105256910
Mono we gaan haar verkrachten.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:33:15 #19
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105256920
Nice photoshop skills
Je mag wel terugkomen
Isn't it ironic, don't you think
pi_105256928
Oke
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_105256949
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:32 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Bedankt voor deze uiterst nuttige mededeling.
Yw!
pi_105256965
ik geloof er geen hol van dat zij dat op die foto is
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Moderator dinsdag 6 december 2011 @ 16:36:12 #23
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_105257055
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Beach het volgende:
ik geloof er geen hol van dat zij dat op die foto is
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_105257063
Ik ga het checken bij betrouwbare bron.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:36:24 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105257065
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef Beach het volgende:
ik geloof er geen hol van dat zij dat op die foto is
En dit ja.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')