abonnement Unibet Coolblue
pi_105228862
Welkom in het enige echte officiële H&M-fok-topic! Naast klagen over de levertijd van H&M en de niet werkende kortingscodes, kan je hier vragen stellen aan de H&M veteranen die fok rijk is. Deel je ervaringen of laat zien wat je hebt gekocht! O+

Website met shop
http://www.hm.com

Vorige delen
Topicreeks: LIF: H&M

Andere H&M topics
Versace for H&M 2012 Spring collection
Marni ontwerpt voorjaarscollectie voor H&M
Trish Summerville for H&M
David Beckham for H&M
Versace for H&M
H&M Conscious Collection
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel nu ook in Rotterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen
Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 16-12-2011 14:28:41 ]
pi_105228894
Nu nog een leuke titel ! ^^ Iemand idee? :)
pi_105229580
Sale?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105240744
Grrr, mijn pakketje is op 2 dec verzonden en nog steeds niet volgbaar in track & trace ;(
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:12:42 #5
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_105241066
8 uur is blijkbaar al te laat. Ik ga terug naar bed. Meh.
pi_105241184
Meer als de helft zal toch nu wel al uitverkocht zijn of niet??
Straks misschien nog eens even kijken...
pi_105242178
Wilde al zeggen; vind de sale erg tegenvallen. Maar het is dan natuurlijk ook al ruim half tien geweest! IN DE OCHTEND. }:|
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:33:32 #8
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105243648
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef Joell het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon die gewaxte broek? Want die heb ik ook, en dat is mijn favo broek geworden O+, zal wel wat koud worden in de winter maar hij zit zo lekkeer! :P
Ja O+ glimt ie ook zo mooi? :)
O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:36:18 #9
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105243736
Ik wil deze, maar die is steeds uitverkocht! :(

O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 6 december 2011 @ 10:37:16 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105243768
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:36 schreef Saisai het volgende:
Ik wil deze, maar die is steeds uitverkocht! :(

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C75_0012_117R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-1.6]&set=key[width],value[1277]&set=key[height],value[1493]&set=key[x],value[2449]&set=key[y],value[594]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Is dat die ene die er ook in het zwart is? Zo ja, bespaar je de moeite. Hij is kort, lelijke pasvorm en zeer oncomfortabel.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105244191
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:28 schreef Saisai het volgende:
Omdat de vorige broek in de verkeerde maat was geleverd en ik deze mooier vind, mocht ik hem ruilen tegen deze en halen zij straks de 50% korting er vanaf :9

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D63%2097268%20D0621%2067%200017%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0015162_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Nu maar hopen dat ie even mooi mat glanst als bij het model op de foto :) Heeft iemand deze ook?
Die gewaxte denim van 29,95? Die ik heb ook voor ¤14,97 O+ Hij is prachtig in het echt! Mooier dan op het plaatje waar ik hem veel te strak vindt zitten.. Hij is mat glanzend, beetje raar misschien maar echt een mooie broek. Valt wel groot.
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:00:30 #12
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105244542
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:49 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Die gewaxte denim van 29,95? Die ik heb ook voor ¤14,97 O+ Hij is prachtig in het echt! Mooier dan op het plaatje waar ik hem veel te strak vindt zitten.. Hij is mat glanzend, beetje raar misschien maar echt een mooie broek. Valt wel groot.
nee dit is die van 39,95. die van 29,95 had ik eerst besteld maar die werd in een verkeerde maat geleverd. Ik had hem wat glanzender verwacht, dus ik vond het niet zo erg om het te ruilen tegen deze. Alsnog krijg ik er 50% korting op van de telefonist. :)
O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:00:50 #13
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105244553
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Is dat die ene die er ook in het zwart is? Zo ja, bespaar je de moeite. Hij is kort, lelijke pasvorm en zeer oncomfortabel.
maar hij lijkt zo mooi ;(
O+
pi_105247465
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 07:38 schreef Sooph het volgende:
Grrr, mijn pakketje is op 2 dec verzonden en nog steeds niet volgbaar in track & trace ;(
Hoera, nu ineens wel *O*



Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:39:29 #15
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_105247786
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:49 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Die gewaxte denim van 29,95? Die ik heb ook voor ¤14,97 O+ Hij is prachtig in het echt! Mooier dan op het plaatje waar ik hem veel te strak vindt zitten.. Hij is mat glanzend, beetje raar misschien maar echt een mooie broek. Valt wel groot.
Ah nee, valt ie groot? En ik had 'm volgens mij al iets te ruim besteld. :( Stomme jeansmaten waar ik nooit wat van snap.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:04:07 #16
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_105253229
Ik heb vanmorgen in de winkel een blouse aangehad, maar omdat ik niet genoeg geld had, dacht ik: Ik bestel hem wel op internet....maar nu kan ik hem niet vinden.


Hij lijkt op deze, maar hij is langer en het achterpand is ook langer als het voorpand. En de kleur was paars.....

Heeft iemand deze wel eens online gezien? Of iets wat er op lijkt?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_105257854
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:33 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ja O+ glimt ie ook zo mooi? :)
Ja hij is echt super mooi! O+ Valt inderdaad wel iets ruimer dan normaal, en is ook een beetje stretch naar mijn gevoel :P
pi_105257857
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb vanmorgen in de winkel een blouse aangehad, maar omdat ik niet genoeg geld had, dacht ik: Ik bestel hem wel op internet....maar nu kan ik hem niet vinden.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0012527_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hij lijkt op deze, maar hij is langer en het achterpand is ook langer als het voorpand. En de kleur was paars.....

Heeft iemand deze wel eens online gezien? Of iets wat er op lijkt?
Ik weet dat Trend nog zo'n soort blouse heeft, idd met langer achterpand, die er iig in wit/beige, donkergroen en zwart is, dus misschien ook wel in paars. Stond ook op de site maar alleen in wit. Prijs was 34.95. Blinde knoopjes en een hals zonder kraag maar met een soort flapjes.


plaatje gevonden :)



[ Bericht 14% gewijzigd door alors op 06-12-2011 16:59:45 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105257880
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:28 schreef Sooph het volgende:

[..]

Hoera, nu ineens wel *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat jurkje vind ik zo mooi! Ik zou graag een aan-foto willen zien ? O+ Als je wilt natuurlijk :+
pi_105257908
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Is dat die ene die er ook in het zwart is? Zo ja, bespaar je de moeite. Hij is kort, lelijke pasvorm en zeer oncomfortabel.
Ik kan dit bevestigen.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:03:53 #21
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_105258440
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:52 schreef alors het volgende:

[..]

Ik weet dat Trend nog zo'n soort blouse heeft, idd met langer achterpand, die er iig in wit/beige, donkergroen en zwart is, dus misschien ook wel in paars. Stond ook op de site maar alleen in wit. Prijs was 34.95. Blinde knoopjes en een hals zonder kraag maar met een soort flapjes.

plaatje gevonden :)

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C50%2094697%2012006%2071%206619%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Bedankt voor het zoeken....maar volgens mij is hem dat nog niet -O-
Deze blouse heeft knoopje over de gehele lengte en dat had die van mij niet....en op het prijskaartje stond dan hij ¤24.95 koste.....
Ik ga morgenvroeg denk ik maar eens kijken of ik hem kan vinden....en anders snel terug naar de winkel ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_105261141
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:53 schreef Joell het volgende:

[..]

Dat jurkje vind ik zo mooi! Ik zou graag een aan-foto willen zien ? O+ Als je wilt natuurlijk :+
Haha, ja sure! Als ik hem heb, gooi ik een aanfoto in dit topic :)
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:56:07 #23
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_105266664
Pff.. ik wil dit shirtje zo graag:



Kleur boeit me niet eens heel erg.. hij is in deze kleur, grijs en roze.. Heb het liefst deze kleur, maar elke kleur heeft alleen nog maatjes 44 en 46 enzo :'(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:40:17 #24
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105268976
wanneer begint de sale in de winkels? want dan ga ik de H&M op de vismarkt leeg kopen. :)
O+
pi_105273389
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:40 schreef Saisai het volgende:
wanneer begint de sale in de winkels? want dan ga ik de H&M op de vismarkt leeg kopen. :)
Binnenkort, maar een exacte datum heb ik ook niet. Zara is altijd eind december, H&M geloof ik wel eens wat eerder...
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:24:13 #26
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105274703
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef alors het volgende:

[..]

Binnenkort, maar een exacte datum heb ik ook niet. Zara is altijd eind december, H&M geloof ik wel eens wat eerder...
ah ok, thanks.. blijven opletten dus!!
O+
  woensdag 7 december 2011 @ 07:24:09 #27
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_105283066
7.23, zowat alles al uitverkocht. Of niet bijgevuld dat kan ook. Er staan nog exact dezelfde dingen op als vannacht.

[ Bericht 16% gewijzigd door zwartemarktplaats op 07-12-2011 07:31:05 ]
pi_105285484
En mijn bestelling is binnen, maar valt weer erg tegen. :')

Te wijd, te kort, prikkend, gewoon niet echt mooi. :')

Ziet er wel cute uit, maar er zit een plastic touwtje doorheen waarmee de muts aan de sjaal vast zit, dus ik kan ze niet echt goed bekijken. Als ik dat doorknip mag ik het dan nog wel terug sturen?


Veel dunner en met stuggere stof dan hij op het plaatje lijkt.. En te korte mouwen. Op zich staat hij verder wel leuk, maar niet leuk genoeg om er 40 euro voor te betalen.
pi_105285538
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef VeerEli het volgende:
Pff.. ik wil dit shirtje zo graag:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0009848_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Kleur boeit me niet eens heel erg.. hij is in deze kleur, grijs en roze.. Heb het liefst deze kleur, maar elke kleur heeft alleen nog maatjes 44 en 46 enzo :'(
maat 44/46 bij H&M? dacht dat het daar maar tot 42 ging. Toch maar eens kijken dan.
  woensdag 7 december 2011 @ 11:41:25 #30
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_105288419
Nee joh gaat zelfs tot 54 (bib)

Ik heb serieus maat 38 tot 46 in mn kast liggen shirts/truien/vesten dan he
sommige pasvormen zijn zo crap.
Wat al eerder gezegd is vaak kort en wijd, maar meestal bestel ik dan groter.
lang en wijd :')

overigens toffe bestelling gedaan 9 dingen voor 60,zoveel & alles op voorraad.. oa


pi_105289259
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:02 schreef Lago het volgende:
En mijn bestelling is binnen, maar valt weer erg tegen. :')
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D90%2096220%2009090%2036%207614%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Te wijd, te kort, prikkend, gewoon niet echt mooi. :')
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D90%2095924%2009090%2066%200129%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ziet er wel cute uit, maar er zit een plastic touwtje doorheen waarmee de muts aan de sjaal vast zit, dus ik kan ze niet echt goed bekijken. Als ik dat doorknip mag ik het dan nog wel terug sturen?

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D90_0139_127R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-2.2]&set=key[width],value[2677]&set=key[height],value[3130]&set=key[x],value[599]&set=key[y],value[491]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Veel dunner en met stuggere stof dan hij op het plaatje lijkt.. En te korte mouwen. Op zich staat hij verder wel leuk, maar niet leuk genoeg om er 40 euro voor te betalen.
wat heeft die zwarte trui voor vage ventileergaatjes :') ?
pi_105300488
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Nee joh gaat zelfs tot 54 (bib)

Ik heb serieus maat 38 tot 46 in mn kast liggen shirts/truien/vesten dan he
sommige pasvormen zijn zo crap.
Wat al eerder gezegd is vaak kort en wijd, maar meestal bestel ik dan groter.
lang en wijd :')

overigens toffe bestelling gedaan 9 dingen voor 60,zoveel & alles op voorraad.. oa

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092718%2046007%2066%205971%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C50%2094312%2009090%2056%201518%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Je weet dat ik de tweede ook heb he?! ;)
En de eerste had 'k besteld en teruggestuurd :P
pi_105302528
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:53 schreef Joell het volgende:

[..]

Dat jurkje vind ik zo mooi! Ik zou graag een aan-foto willen zien ? O+ Als je wilt natuurlijk :+
Goed, dat jurkje kreeg ik amper over m'n heupen, terwijl ik mezelf nou niet echt enorm vind, de H&M bezorgt mij een minderwaardigheidscomplex ;( dus geen foto!

En de trui was ook een beetje vormloos, helaas!
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_105302953
Damn, ik heb weer op bestel geklikt :@ Twee broeken en dat paarswitte fleecevest....
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:40:34 #35
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105304515
heb van alles besteld, ook voor vriendlief.

en
mn vriend heeft blauwe ogen en donker haar dus dit staat heel O+


ook voor de man

en voor mij:


sorry Chipszak! :o :'( :@ (ik wil hem toch even zelf testen.. )

Alles voor ¤33,21 incl verzending :7
O+
  woensdag 7 december 2011 @ 18:59:14 #36
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_105305397
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:03 schreef Joell het volgende:

[..]

Je weet dat ik de tweede ook heb he?! ;)
En de eerste had 'k besteld en teruggestuurd :P
zullen we de best friends shirtjes bestellen? :+
  woensdag 7 december 2011 @ 22:40:57 #37
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_105319414
Ik ga het morgen maar om 7 uur proberen, dan moet alles toch nog wel redelijk beschikbaar zijn?
pi_105329441
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:59 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

zullen we de best friends shirtjes bestellen? :+
Grapneus :+

O en, vanochtend was er toch wel best goed aangevuld, nu wel wat besteld..
Ook al weet ik niet meer wat :')
pi_105329521
Ik ga het ook nog eens proberen vandaag.
pi_105331820
Ik heb vorige week 2 pakjes teruggestuurd. Er zat een aantal dagen tussen.
Het pakje wat als laatste verstuurd is, is nu al verwerkt bij de retouren, ik maak me een beetje zorgen :')
Hopelijk ligt het aan het feit dat dit 1 artikel was, en het nog niet verwerkte pakket veel kledingstukken had, en daarom nog niet verwerkt is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pisces29 op 08-12-2011 11:45:21 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 8 december 2011 @ 16:13:54 #41
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_105341304
Die nieuwe Dragon Tattoo lijn ziet er erg tof uit (op die modellen). Of het mij dan ook staat is het tweede (vast niet! :') ):



Ik krijg alleen het gevoel, als ik zo naar die fotoserie op hun website kijk, dat de kleuren van de items in het echt gewoon totaal anders (lees lelijk!) zijn. (Lichtspeling ensow) Ga je naar de quickshop dan zie je meteen heel andere kleuren!

(Zoals dit vest hierboven. Kijk je op pag. 6 van de serie, dan is dat vest donker grijs/zwart, maar ga eens naar de shop en het is gewoon veel lichter! Idem met de paarse foto!

[ Bericht 7% gewijzigd door Bienelientjee op 08-12-2011 16:19:24 ]
pi_105359027
Sale, sale, sale! Doet me altijd goed, mijn portemonnee alleen wat minder..
Ik zie alleen een artikel in de sale welke ik ook in de 'kleinere' sale heb gekocht voor meer geld, die bestelling moet ik binnenkort terugsturen, maar heb ik dan recht om hem voor het nieuwe, goedkopere bedrag te houden? Ik zie het nergens in de voorwaarden staan oid!
pi_105361056
Jammer, jammer, jammer. Die nieuwe collectie ziet er goed uit. Helaas alleen voor vrouwen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:19:48 #44
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105362716
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Jammer, jammer, jammer. Die nieuwe collectie ziet er goed uit. Helaas alleen voor vrouwen.
nou die vind ik ook niks aan :{
O+
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:23:43 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_105362862
Ik zit te twijfelen over dat leren Dragon tattoo jasje. Toch erg aan de prijs en zó bijzonder is-ie nou ook weer niet..
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_105363187
Al die standaardpose modellen die ze nu overal gebruiken bij elk product zeg maar. Zo erg gephotoshopped knip en plak werk dat het niet meer grappig is :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:08:51 #47
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105364177
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit te twijfelen over dat leren Dragon tattoo jasje. Toch erg aan de prijs en zó bijzonder is-ie nou ook weer niet..
true. ik heb hem al opgegeven. :{
O+
  vrijdag 9 december 2011 @ 08:56:46 #48
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_105367261
Ik hou van sale! En gelukkig werd ik gisteren per ongeluk om 6 uur 's ochtends wakker.
Hopelijk blijkt dat de dingen die ik besteld heb niet allemaal mee vallen, anders ben ik echt arm :P
pi_105383287
Ik heb dat jumpsuit/pyjama pak binnen hoor, en hij zit zaaaalig! O+ Het is gevoerde joggingstof dus iets anders dan ondergoed hoeft er niet onder aan.
Echt blij met dit huispakding!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105384944
Kortingscode 9514, 25% korting dacht ik ook op sale artikelen.
pi_105385318
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Die nieuwe Dragon Tattoo lijn ziet er erg tof uit (op die modellen). Of het mij dan ook staat is het tweede (vast niet! :') ):

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D79 97307 46005 67 0950 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Ik krijg alleen het gevoel, als ik zo naar die fotoserie op hun website kijk, dat de kleuren van de items in het echt gewoon totaal anders (lees lelijk!) zijn. (Lichtspeling ensow) Ga je naar de quickshop dan zie je meteen heel andere kleuren!

(Zoals dit vest hierboven. Kijk je op pag. 6 van de serie, dan is dat vest donker grijs/zwart, maar ga eens naar de shop en het is gewoon veel lichter! Idem met de paarse foto!
Dat was mij ook opgevallen. Deze broek is ook heel anders dan op het model:


Dat spijkerrokje is wel leuk O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_105387209
Dragon Tattoo lijn :') What's next trouwens, de Dragon shirt collectie met zulke pareltjes?





natuurlijk ontworpen door en de campagne met Novak Djokovic..

know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:00:13 #53
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105396803


_O- :D _O-
O+
pi_105405730
Ik vind die leren broek van die dragon tattoo lijn wel mooi, maar ik heb geen idee welke maat ik dan het beste kan bestellen. Het loopt vaak zo uiteen bij H&M en om nou 3 broeken te bestellen, dat is behoorlijk duur als er wordt afgeschreven voor de retours verwerkt zijn.

Er zit hier wel een H&M in de stad, maar daar ga ik normaal nooit heen. Denken jullie dat het lastig is om die broek daar te kopen, of is er vaak wel genoeg voorraad van zoiets? Of krijg je dan van die in je slaapzak voor de winkel taferelen want dat vertik ik :+
pi_105407608
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:17 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb dat jumpsuit/pyjama pak binnen hoor, en hij zit zaaaalig! O+ Het is gevoerde joggingstof dus iets anders dan ondergoed hoeft er niet onder aan.
Echt blij met dit huispakding!
lekker warm dus O+ die wil ik ook nog, lijkt me heerlijk.Verkopen ze vast en zeker alleen maar online
pi_105407612
wieeeeej chauffeur onderweg *O*

[ Bericht 39% gewijzigd door kruidkoekje op 10-12-2011 08:53:06 ]
pi_105408345
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 01:50 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind die leren broek van die dragon tattoo lijn wel mooi, maar ik heb geen idee welke maat ik dan het beste kan bestellen. Het loopt vaak zo uiteen bij H&M en om nou 3 broeken te bestellen, dat is behoorlijk duur als er wordt afgeschreven voor de retours verwerkt zijn.

Er zit hier wel een H&M in de stad, maar daar ga ik normaal nooit heen. Denken jullie dat het lastig is om die broek daar te kopen, of is er vaak wel genoeg voorraad van zoiets? Of krijg je dan van die in je slaapzak voor de winkel taferelen want dat vertik ik :+
Ik denk niet dat het zo populair is dat je er voor de deur moet slapen, maar je moet er dan wel 's ochtends bij zijn denk ik. En van te voren checken of ze bij die H&M ook daadwerkelijk de Dragon Tattoo collectie gaan verkopen ;)

Heb je het over die broek die ik postte (bovenaan deze pagina) of één van die leren broeken?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_105412392
Jeeeej ik heb het jurkje shirt gevonden waar ik al zolang naar op zoek was *O*

Bij thuiskomst wacht er een pakket op me
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 17:36:24 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105420213
Twee H&M Trend wintertruien & een paar schoenen voor 40,- bij H&M Vismarkt (Groningen) *O* .
Oh, en een H&M Trend jas (zwart met nepleren mouwen) voor 50 i.p.v. 100; krijg ik voor kerst *O* .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105420250
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Twee H&M Trend wintertruien & een paar schoenen voor 40,- bij H&M Vismarkt (Groningen) *O* .
Oh, en een H&M Trend jas (zwart met nepleren mouwen) voor 50 i.p.v. 100; krijg ik voor kerst *O* .
Leuk! *O*, Wat voor schoenen!? en truien heb je gehaald? :9~
pi_105420368
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Twee H&M Trend wintertruien & een paar schoenen voor 40,- bij H&M Vismarkt (Groningen) *O* .
Oh, en een H&M Trend jas (zwart met nepleren mouwen) voor 50 i.p.v. 100; krijg ik voor kerst *O* .
omg die jas, ik weet welke je bedoelt O+ _O_

Oh ik heb de hele week geen tijd gehad om te kijken :'( En maandag, dinsdag en woensdag ook niet, boehoeeee :'(
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 17:43:26 #62
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105420455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:40 schreef alors het volgende:

[..]

omg die jas, ik weet welke je bedoelt O+ _O_

Oh ik heb de hele week geen tijd gehad om te kijken :'( En maandag, dinsdag en woensdag ook niet, boehoeeee :'(
JA GAAF HE O+ Haha, sorry ik ben d'r echt heel blij mee. Keek er altijd zo naar :9~ maar had al een winterjas dus haal niet even eentje voor 100,- drbij. Maar voor 50 voor kerst kan wel O-) .
Als je zeker wist welke maat je nodig had en dat je hem wilde had ik hem zo voor je opgehaald ;) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105422161
Daar ben ik al een tijdje naar opzoek, heb je die jas ook in groningen gekocht?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 18:49:41 #64
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105422765
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:31 schreef skit het volgende:
Daar ben ik al een tijdje naar opzoek, heb je die jas ook in groningen gekocht?
Ja, aan de Vismarkt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 18:51:04 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105422821
Deze dus.

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105422924
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:08 schreef alors het volgende:
Dragon Tattoo lijn :') What's next trouwens, de Dragon shirt collectie met zulke pareltjes?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

natuurlijk ontworpen door en de campagne met Novak Djokovic..

[ afbeelding ]
Die eerste _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 18:53:56 #67
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105422929
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Leuk! *O*, Wat voor schoenen!? en truien heb je gehaald? :9~
Zie dit nu pas! Even kijken of ik plaatjes kan vinden!
Die schoenen zijn die zwarte rijglaarsjes die iedereen draagt, :+ als dat je wat zegt.
Even kijken of ik daar een plaatje van kan vinden.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 18:55:54 #68
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105423011
In het zwart en rood!


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoenenplaatje zoek ik nog!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 19:04:28 #69
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105423356
Eigen foto'tje dan maar.
Ze zijn in het echt leuker, :+ . Ik moest nog een paar 'lage' schoenen want heb alleen pumps van 13 cm, :') . Niet handig als het straks gaat sneeuwen of echt koud wordt.

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105423472
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
In het zwart en rood!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoenenplaatje zoek ik nog!
:o die trui kan me helemaal niet herinneren dat ik die ooit heb gezien, moooi O+ ik heb ook zo'n broek, kan er goed bij dus :P :D
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 19:13:24 #71
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105423688
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef alors het volgende:

[..]

:o die trui kan me helemaal niet herinneren dat ik die ooit heb gezien, moooi O+ ik heb ook zo'n broek, kan er goed bij dus :P :D
Ik heb ook zo'n broek, haha :D .

En ja, die truien waren 40 per stuk maar nu 15. Volgens mij gaan ze best snel. Hopelijk zijn ze er donderdag nog ;) .
Ze hangen gewoon bij de Trend afdeling. Net achter die eerste stelling met die etalagepop enzo.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 19:13:39 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105423697
En warm dat ze zijn, trouwens! O+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105423747
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Eigen foto'tje dan maar.
Ze zijn in het echt leuker, :+ . Ik moest nog een paar 'lage' schoenen want heb alleen pumps van 13 cm, :') . Niet handig als het straks gaat sneeuwen of echt koud wordt.

[ afbeelding ]
Leuk O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_105423769
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
In het zwart en rood!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oh die trui is leuk zeg O+!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 19:18:06 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105423839
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Leuk O+
Ja, vond ze wel cute. Ze waren aldoor dertig euro en ik dacht nog steeds, :') . Stond helemaal niks bij, geen sale, geen plakkertje. Kom ik bij de kassa blijken ze maar 10 euro, :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105423931
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, vond ze wel cute. Ze waren aldoor dertig euro en ik dacht nog steeds, :') . Stond helemaal niks bij, geen sale, geen plakkertje. Kom ik bij de kassa blijken ze maar 10 euro, :') .
:o mooie deal
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_105424664
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Eigen foto'tje dan maar.
Ze zijn in het echt leuker, :+ . Ik moest nog een paar 'lage' schoenen want heb alleen pumps van 13 cm, :') . Niet handig als het straks gaat sneeuwen of echt koud wordt.

[ afbeelding ]
Ah oke, wel leuk :D:Y! Alleen ik zie niemand er mee lopen :D. Haha is wel handig inderdaad om dan lagere schoenen te hebben :Y
pi_105425131
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n broek, haha :D .

En ja, die truien waren 40 per stuk maar nu 15. Volgens mij gaan ze best snel. Hopelijk zijn ze er donderdag nog ;) .
Ze hangen gewoon bij de Trend afdeling. Net achter die eerste stelling met die etalagepop enzo.
chill :D heel misschien kan ik maandag nog even, ik hoop het, er hangt altijd zoveel moois O+
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 20:00:14 #79
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105425537
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:50 schreef alors het volgende:

[..]

chill :D heel misschien kan ik maandag nog even, ik hoop het, er hangt altijd zoveel moois O+
Ik zou het proberen :D !
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:48:47 #80
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105433651
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Twee H&M Trend wintertruien & een paar schoenen voor 40,- bij H&M Vismarkt (Groningen) *O* .
Oh, en een H&M Trend jas (zwart met nepleren mouwen) voor 50 i.p.v. 100; krijg ik voor kerst *O* .
o die jas is tof, die ken ik! O+
O+
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:52:05 #81
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105433799
die trui heb ik ook aangehad maar die stond me echt voor geen meter :') Ik leek ineens een tientonner in die trui :')
O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 11 december 2011 @ 11:06:23 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105446128
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:52 schreef Saisai het volgende:
die trui heb ik ook aangehad maar die stond me echt voor geen meter :') Ik leek ineens een tientonner in die trui :')
Haha aww ;( ja ze gaan best snel. Ik heb geluk dat ik vrij lang ben [1.75] met lange benen dus misschien kan ik het daarom wel hebben.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 11 december 2011 @ 11:31:50 #83
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105446592
mja ik ben even lang maar komt omdat ik brede schouders heb en het niet echt getaileerd is. ach zo erg is het niet. wel lekker warme trui!
O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 11 december 2011 @ 11:42:24 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105446871
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 11:31 schreef Saisai het volgende:
mja ik ben even lang maar komt omdat ik brede schouders heb en het niet echt getaileerd is. ach zo erg is het niet. wel lekker warme trui!
Ahja dat kan idd! Ben juist smal van boven en breder van onder, :') .
Ja hij's inderdaad erg warm. :Y
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 11 december 2011 @ 11:55:06 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105447222
Weet iemand trouwens of H&M in Groningen ook open is vandaag? Hema namelijk wel.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105447499
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand trouwens of H&M in Groningen ook open is vandaag? Hema namelijk wel.
Ik denk het niet, het is geen koopzondag, volgende week wel...
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 11 december 2011 @ 12:10:06 #87
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105447596
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:06 schreef alors het volgende:

[..]

Ik denk het niet, het is geen koopzondag, volgende week wel...
Hmhm weet ik, maar winkeliers mogen 4x per jaar zelf een koopzondag kiezen, :) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105454147
quote:
EXCLUSIEVE PRE-SALE PARTY IN 3 SELECTED STORES!
Morgenochtend organiseren we in 3 winkels een pre-sale party van 9.00 - 11.00 uur: je krijgt 20% extra korting op de sale prijzen!

Deze exclusieve pre-sale zal in de volgende winkels plaatsvinden:
- H&M Rotterdam – Beursplein 10
- H&M Utrecht – Radboudkwartier 231 (Hoog Catharijne)
- H&M Den Haag - Spuistraat 10
Check *) .
pi_105454262
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:17 schreef anisoptera het volgende:

[..]

Check *) .
Leuk man, dat ze ook hebben gedacht aan mensen buiten de Randstad.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 11 december 2011 @ 15:32:22 #90
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_105454762
Ik heb gister deze gekocht in de winkel ..



Wow, wat een mooie broek en wat een fijne stof! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_105457755
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:17 schreef anisoptera het volgende:

[..]

Check *) .
Ik zag het! Geen Amsterdam, helaas. }:|
pi_105458651
Gewaxte broek gekocht, zit als gegoten :D
Ja en dus?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 11 december 2011 @ 17:09:21 #93
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105458958
WUH :'( .
Ik heb die nergens gezien! Nu wil ik kijken hoe die bij me staat, haha.

Morgen maar lekker naar de stad, sale again :9 .
Kan ook niet wachten op de ZARA sale.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105459007
Ik wilde nog een plaatje posten, maar ik zie net dat het dezelfde is als die van Rijstebuiltje :)
Ja en dus?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 11 december 2011 @ 17:14:59 #95
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105459177
Iemand een aan-foto ervan? :o
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 11 december 2011 @ 17:25:34 #96
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_105459602
.Zilver., Wat een super broek he :)
Ik heb zelden een broek gekocht die in 1 keer zo lekker zat ! :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_105460080
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
.Zilver., Wat een super broek he :)
Ik heb zelden een broek gekocht die in 1 keer zo lekker zat ! :o
haha, volgens mij heeft bijna iedereen die broek, en ik hoor er alleen maar positieve dingen over :P
  zondag 11 december 2011 @ 17:40:48 #98
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_105460190
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef Joell het volgende:

[..]

haha, volgens mij heeft bijna iedereen die broek, en ik hoor er alleen maar positieve dingen over :P
:) De persoon met wie ik had geshopt keek me heel bedenkelijk aan van:
"welke schoenen ga je daarbij dragen" .. "Pumps denk ik" :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_105460297
Hij is idd echt fijn, sluit perfect aan O+ Stof had ik eigenlijk stijver verwacht, maar dit is echt heel soepel. Kun je ook wel veel bij combineren.
Ja en dus?
  zondag 11 december 2011 @ 22:24:18 #100
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_105473974
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 15:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb gister deze gekocht in de winkel ..

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093741%2009090%2068%206463%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Wow, wat een mooie broek en wat een fijne stof! :)
Ik geloof dat ik de broek ook wel echt tof vind :D
Hoeveel kost die?
  zondag 11 december 2011 @ 22:28:33 #101
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105474230
Volgens mij heb ik vorig jaar die broek ook gekocht! Super fijn zit die :Y
吴 曼 迪
pi_105478975
Kan je ook op internet de Trend collectie zien? Ik ga namelijk volgende week naar de H&M Kalvertoren en ben super benieuwd naar de Trend [en Urban Basics], maar ben bang dat het straks tegenvalt :P
pi_105479785
Kan iemand mij vertellen hoe laat de sale tegenwoordig wordt bijgevuld?
  maandag 12 december 2011 @ 06:33:21 #104
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_105482513
Nu nog niet, gaap.
pi_105482570
Sowieso maandags wordt er nauwelijks aangevuld.
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 12 december 2011 @ 10:10:45 #106
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105485012
Check wat ik vond, :') .

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105485040
Dat lijf is elke keer hetzelfde! :'( :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_105485086
Hello :)
Ik heb dit besteld, vorige week;



Alles bij elkaar, incl verzendkosten; 14.26 :)
Wel 2 kortingscodes gebruikt ^^

Moet deze week binnen komen, ben erg benieuwd.
Heb later ook nog een vhals shirtje voor mn vriend erbij gedaan voor 5 euro, kleinigheidje voor kerst erbij.

Mn pakket staat overigens al sinds vrijdag op 'Voorgemeld: nog niet aangenomen' maar daar onder staat weer 'De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar'
Nouja, ik hoop dat ik ze iig voor kerst heb. x')
pi_105485131
@Tamashii, heb je nog nooit naar die modellen bij de kledingstukken gegekeken? Die hebben allemaal hetzelfde lichaam, tenzij het een 'echte foto' is die bijgevoegd is.
Ik vind het zelf erg slecht, vooral omdat er nogal wat fouten worden gemaakt en je dus totaal niet ziet hoe de kleding valt, want het wordt om de pop gevormd met een computer.
  maandag 12 december 2011 @ 12:48:52 #110
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_105489326
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:15 schreef Vanillax het volgende:
@Tamashii, heb je nog nooit naar die modellen bij de kledingstukken gegekeken? Die hebben allemaal hetzelfde lichaam, tenzij het een 'echte foto' is die bijgevoegd is.
Ik vind het zelf erg slecht, vooral omdat er nogal wat fouten worden gemaakt en je dus totaal niet ziet hoe de kleding valt, want het wordt om de pop gevormd met een computer.
Vaak werkt dat ook behoorlijk in hun nadeel. Ik heb een zwarte trui en op de foto's van H&M zit die heel raar streperig op de rug, maar bij mij zit hij perfect.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_105489862
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 10:11 schreef Tamashii het volgende:
Dat lijf is elke keer hetzelfde! :'( :')
Dat was me ook al een paar keer opgevallen bij sommige kledingstukken.
Best slecht eigenlijk van de H&M.
  maandag 12 december 2011 @ 13:21:23 #112
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_105490233
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:10 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat was me ook al een paar keer opgevallen bij sommige kledingstukken.
Best slecht eigenlijk van de H&M.
Er was laatst een artikel op nu.nl dat H&M idd dezelfde lichamen gebruikt :')
pi_105490347
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Check wat ik vond, :') .

[ afbeelding ]
Heel jammer ja -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 12 december 2011 @ 14:37:48 #114
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_105492878
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Die nieuwe Dragon Tattoo lijn ziet er erg tof uit (op die modellen). Of het mij dan ook staat is het tweede (vast niet! :') ):

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D79 97307 46005 67 0950 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Ik krijg alleen het gevoel, als ik zo naar die fotoserie op hun website kijk, dat de kleuren van de items in het echt gewoon totaal anders (lees lelijk!) zijn. (Lichtspeling ensow) Ga je naar de quickshop dan zie je meteen heel andere kleuren!

(Zoals dit vest hierboven. Kijk je op pag. 6 van de serie, dan is dat vest donker grijs/zwart, maar ga eens naar de shop en het is gewoon veel lichter! Idem met de paarse foto!
Ziet er idd leuk uit. Bij Quick Shop voor deze artikelen lijken de maten maar tot 40 te gaan, weet iemand of dat altijd het geval is bij zo'n preview?
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_105497689
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef Whiskers het volgende:

[..]

Ziet er idd leuk uit. Bij Quick Shop voor deze artikelen lijken de maten maar tot 40 te gaan, weet iemand of dat altijd het geval is bij zo'n preview?
het is van Divided, en dat gaat ook maar tot 42 dus ik zou het niet heel raar vinden.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105499053
Maar tot maat 40 vind ik wel heel ver gaan hoor?
Nu voel ik me al helemaal dik, hmpf.
pi_105499431
Ik vraag me af of die maat 40 leren broek dan ook ongeveer valt als andere maat 40 broeken van H&M.
pi_105502203
Ik word gek van h&m. Elke week verschuift de verzenddatum weer een aantal dagen. Ja, zo hoeft het straks niet meer en is de winter alweer voorbij.
pi_105502349
Strawberry, ik wilde net een opmerking gaan maken dat ik de laatste tijd zoveel horrorverhalen lees over bezorgdata die zo ver uitlopen, lees ik dat van jou :c
Mijne staat dus aangemeld bij postnl, maar nog niet geleverd, en hij is bij 'stap 1' zegmaar. En op de H&M site staat verzonden.. Dus ik hoop dat het dan niet meer uitloopt. Zou deze week bezorgd worden. Wil t echt graag met kerst aan.
pi_105502418
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:38 schreef Vanillax het volgende:
Strawberry, ik wilde net een opmerking gaan maken dat ik de laatste tijd zoveel horrorverhalen lees over bezorgdata die zo ver uitlopen, lees ik dat van jou :c

Ze jagen er ook klanten mee weg, ik ga er nooit meer wat bestellen op deze manier. Dan ga ik eventueel wel langs de winkel. Toen ik het vest bestelde was het nog november, nu inmiddels 30 december dat het een keer geleverd gaat worden. Hopelijk.
  maandag 12 december 2011 @ 18:44:54 #121
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_105502609
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:24 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik de broek ook wel echt tof vind :D
Hoeveel kost die?
29,95 meevallertje toch ?!
Ik had nog een broek van 39,95 die bij de kassa maar 20 kostte ! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_105504919
Ik vannacht dus m'n wekker om 4 uur gezet. Was duidelijk aangevuld want er zaten dingen bij die 's avonds nog uitverkocht waren... Maar alsnog was er bijna niks beschikbaar. Maar ik lees net dat er maandag nauwelijks wordt bijgevuld.
Vannacht maar weer vroeg...
pi_105505091
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:38 schreef Vanillax het volgende:
Strawberry, ik wilde net een opmerking gaan maken dat ik de laatste tijd zoveel horrorverhalen lees over bezorgdata die zo ver uitlopen, lees ik dat van jou :c
Mijne staat dus aangemeld bij postnl, maar nog niet geleverd, en hij is bij 'stap 1' zegmaar. En op de H&M site staat verzonden.. Dus ik hoop dat het dan niet meer uitloopt. Zou deze week bezorgd worden. Wil t echt graag met kerst aan.
Als hij bij stap 1 is, dan is hij bij mij altijd na 4 of 5 dagen bezorgd. (Stap 1 is hier vaste prik Maandag, bezorgen is altijd op Vrij- of Zaterdag).
Geen idee of het bij andere mensen heel anders is! Hopelijk komt het snel voor de kerst! :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 12 december 2011 @ 19:46:58 #124
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_105505279
Even een hart onder de riem: mijn sale-bestelling is al geleverd, dus hopelijk gaat het bij jullie nu ook snel :Y
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_105509278
Oh dat is heel fijn om te horen! :D
Ik ben zo benieuwd, mijn eerste bestelling bij de H&M nogwel, haha.
pi_105509486
Ik vind juist dat ze de laatste tijd echt als een malle bestellingen in behandeling nemen... :{ mij iets te snel...
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 12 december 2011 @ 21:01:05 #127
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105509679
Ik bestel bijna nooit online. Maar ik weet nog dat toen bij de V&R-collectie de verkoop begon om 00.00u 's nachts. Hoe gaat dit zijn denken jullie met de Dragon Tattoo-collectie? Ook 's nachts of ergens in de morgen?
吴 曼 迪
pi_105510596
alors, te snel?

Mijn bestelling staat trouwens al vanaf vrijdag op stap 1. Ik helemaal blij vrijdag, maar duurt dus nog wel even :P
pi_105510925
Ja te snel... Dat je denkt: 'Nou ik kijk morgenochtend nog even of iets in mijn maat is..' en dan is het na tien minuten al in behandeling...
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 21:32:47 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105511608
Deze besteld:



Ben benieuwd hoe die zit O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_105513198
Heeft iemand info over deze:

pi_105514104
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef eenleukenaam het volgende:
Heeft iemand info over deze:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90%2094101%20D1404%2096%206455%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb em wel eens op een blog gezien.. Hij is volgens mij echt superkort. Maffionista geloof ik, ff zoeken...
http://maffionista.blogspot.com/ en dan naar beneden scrollen...
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 22:12:58 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105514297
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb em wel eens op een blog gezien.. Hij is volgens mij echt superkort. Maffionista geloof ik, ff zoeken...
http://maffionista.blogspot.com/ en dan naar beneden scrollen...
Los vind ik hem er niet mooi uitzien maar op het model staat het wel heel mooi O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_105515160
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb em wel eens op een blog gezien.. Hij is volgens mij echt superkort. Maffionista geloof ik, ff zoeken...
http://maffionista.blogspot.com/ en dan naar beneden scrollen...
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 22:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Los vind ik hem er niet mooi uitzien maar op het model staat het wel heel mooi O+
Ach kort kan ik wel handelen. Het leek me een schattig jurkje voor erbij, plus ik heb 'm nu voor 22 euro. Ik probeer het gewoon, als ie óóit in behandeling wordt genomen. }:|
pi_105515796
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef alors het volgende:
Ik vind juist dat ze de laatste tijd echt als een malle bestellingen in behandeling nemen... :{ mij iets te snel...
Hangt af van het artikel denk ik dan.
  maandag 12 december 2011 @ 22:52:27 #136
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_105516742
Bij mij staat de bestelling ook al vrij lang en de datum blijft ook steeds verschuiven. Ik vind het vooral heel vreemd dat ik, elke keer als ik ben ingelogd om te kijken of 'ie misschien al in behandeling is genomen, daarna een mailtje ontvang van "Wijzigingen aan uw bestelling". Terwijl ik niks heb gewijzigd whatsoever. Dit doet me een beetje denken aan die theorie dat je elke keer als je inlogt weer onderaan geplaatst word ofzo. Echt raar. :?
  dinsdag 13 december 2011 @ 07:57:27 #137
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_105524524
Weer niet bijgevuld allejezus.
pi_105524852
Volgens mij wordt er ook vaak wel bijgevuld maar niet bijgewerkt.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:40:54 #139
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105527412
Hey, die gewaxte broek he, die inmiddels iedereen heeft.. Is het jullie al opgevallen dat deze zulke mooie diepe broekzakken heeft? :+
O+
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:55:13 #140
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_105538264
Heeft iemand een idee hoe laat die Dragon Tattoo collectie morgen online staat? Zou dat gewoon tegelijk met het bijvullen rond 6 gebeuren, of pas rond 10? Kan dat nergens vinden namelijk. :)
pi_105539282
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb em wel eens op een blog gezien.. Hij is volgens mij echt superkort. Maffionista geloof ik, ff zoeken...
http://maffionista.blogspot.com/ en dan naar beneden scrollen...
LEUK O+!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:27:28 #142
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105539474
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:55 schreef Shaz het volgende:
Heeft iemand een idee hoe laat die Dragon Tattoo collectie morgen online staat? Zou dat gewoon tegelijk met het bijvullen rond 6 gebeuren, of pas rond 10? Kan dat nergens vinden namelijk. :)
vroeg ik mij hierboven ook sl ergens af :(
吴 曼 迪
pi_105540702
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef MaJo het volgende:
Deze besteld:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70%2095840%2009090%2056%207619%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

Ben benieuwd hoe die zit O+
Deze heb ik.
Hij is vrij laag aan de voor en achterkant, dus ben nog even aan het bedenken wat ik er onder moet dragen..
pi_105541438
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:55 schreef Shaz het volgende:
Heeft iemand een idee hoe laat die Dragon Tattoo collectie morgen online staat? Zou dat gewoon tegelijk met het bijvullen rond 6 gebeuren, of pas rond 10? Kan dat nergens vinden namelijk. :)
Ooh komt die morgen! Had er alleen nog maar snel iets van voorbij zien komen, was in de wazige veronderstelling dat het een aankondiging was voor begin volgend jaar ofzo. :P
Moest net ook 3x kijken toen ik er per ongeluk tegenaan liep in een H&M in Utrecht, leren jasje zag er wel leuk uit maar heb al een lichtbruin leren jasje van H&M Trend en een zwarte leren jas die ik dagelijks draag. Verder niet echt veel bijzonders gezien daar zo snel, helaas de leren broek niet gespot want die leek me wel tof en had ik wel even willen passen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:28:20 #145
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_105541560
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:40 schreef Saisai het volgende:
Hey, die gewaxte broek he, die inmiddels iedereen heeft.. Is het jullie al opgevallen dat deze zulke mooie diepe broekzakken heeft? :+
:Y Zeker weten !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:30:40 #146
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_105545937
Heeft iemand van jullie deze jas?



Ik vind het echt een hele leuke jas, maar de hoeveelheid acryl en polyester houden me tegen. Ik heb dan ook alleen nooit zo'n jas gehad dus weet niet of zoiets normaal is.
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:44:17 #147
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_105546560
Dit type jas hoort eigenlijk volledig van wol te zijn. H
pi_105546721
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:30 schreef Sulley02 het volgende:
Heeft iemand van jullie deze jas?

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0010414_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik!
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:49:44 #149
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_105546850
Ok, en bevalt hij? Is hij warm? Zweterig? Hoe lang is hij bij jou?
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 20:40:56 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105549596
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:03 schreef Arwyn het volgende:

[..]

Deze heb ik.
Hij is vrij laag aan de voor en achterkant, dus ben nog even aan het bedenken wat ik er onder moet dragen..
Hmm dus er moet echt iets onder? Niet alleen een bh? Ben benieuwd hoe die bij mij staat :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_105551952
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:30 schreef Sulley02 het volgende:
Heeft iemand van jullie deze jas?

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0010414_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Ik vind het echt een hele leuke jas, maar de hoeveelheid acryl en polyester houden me tegen. Ik heb dan ook alleen nooit zo'n jas gehad dus weet niet of zoiets normaal is.
Ik kreeg 'm is geleverd, was het verkeerde artikel maar wel in goede maat enz.., maar ik vond hem echt verschrikkelijk! :P De kleur, stof, echt alles :') Bovendien zat hij een beetje vreemd bij die naad zeg maar
pi_105553099
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:40 schreef Saisai het volgende:
Hey, die gewaxte broek he, die inmiddels iedereen heeft.. Is het jullie al opgevallen dat deze zulke mooie diepe broekzakken heeft? :+
Waar kan ik die broek vinden op de site.
Lees er hier veel over wil wel eens weten of het ook wat voor mij is ?
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_105554811
Yes :D Pakketje is eindelijk naar stap 2, haha.
Hoelang duurt het dan meestal voordat hij er is?
pi_105555606
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Vanillax het volgende:
Yes :D Pakketje is eindelijk naar stap 2, haha.
Hoelang duurt het dan meestal voordat hij er is?
Bij mij is die dan de volgende dag binnen :)
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:42:49 #155
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_105556946
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef Joell het volgende:

[..]

Ik kreeg 'm is geleverd, was het verkeerde artikel maar wel in goede maat enz.., maar ik vond hem echt verschrikkelijk! :P De kleur, stof, echt alles :') Bovendien zat hij een beetje vreemd bij die naad zeg maar
Ik heb de zwarte nu in huis, die kleur vind ik prima. De jas zit verder heel leuk, maar de stof is inderdaad niet je van het. Ik denk dat ik hem maar terug stuur en ga sparen voor een goede :) Thanks voor je reactie!
pi_105557066
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef Joell het volgende:

[..]

Bij mij is die dan de volgende dag binnen :)
Oh dat zou leuk zijn, ben morgen vrij :)
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 23:21:11 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105558854
Even een vraagje. Bij mij staat dat het tussen 19 en 23 december geleverd wordt. Kan ik dan nu nog extra artikelen toevoegen zonder dat de verzendkosten omhoog gaan?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_105559369
Ja maar je levertijd kan dan wel weer veranderen
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 23:33:59 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105559444
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:32 schreef skit het volgende:
Ja maar je levertijd kan dan wel weer veranderen
Ik neem aan dat dat jurkje die ik al besteld heb niet nog later geleverd wordt en de andere artikelen dan eerder?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_105559484
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat jurkje die ik al besteld heb niet nog later geleverd wordt en de andere artikelen dan eerder?
Het komt allemaal tegelijk dus als jouw nieuwe dingen pas in januari komen komt alles in januari, dat werd er bedoeld
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 23:49:27 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105560013
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:34 schreef Vanillax het volgende:

[..]

Het komt allemaal tegelijk dus als jouw nieuwe dingen pas in januari komen komt alles in januari, dat werd er bedoeld
Ah ok :) Maar het zijn 2 sale dingen dus die zullen wel snel verzonden worden lijkt me?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 14 december 2011 @ 00:40:34 #162
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105561480
De Dragon Tattoo lijn is nu te bestellen :)
吴 曼 迪
pi_105561564
OMG mijn bestelling is verzonden, terwijl er stond dat het pas 30 dec zou zijn.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:48:31 #164
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105561656
Ik heb de leren jas besteld, wel in 36 en 38, weet namelijk niet of ik de rits wel dichtkrijg bij de 36 :') Jassen zijn altijd een verhaal apart bij mij. Verder nog een vest, tregging en een jurk.
Bezorging tussen 19-23 december. Hopelijk is dat ook waar want ik wil dat jurkje graag met kerstmis aan :)

edit:
Deze jas dus en ook in combinatie met dat vest, vind ik wel slim bedacht want een groot nadeel met die leren jassen is dat ze altijd zo kort zijn en je dus alsnog een koude rug hebt :P


Deze tregging, ¤20,- is echt niets! En ik vond die nepleren/suède tregging wat de H&M al had altijd ook leuk, maar die had mijn storemanager ook al :')


En dit jurkje, met kerst ga ik namelijk naar de familie van mijn vriend, en wil toch heel eigenwijs mijn glitterschoenen aan. De rest moet dus wel wat netjes blijven :Y
吴 曼 迪
  woensdag 14 december 2011 @ 01:06:20 #165
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_105562174
Nu al te koop? Nou dat had ik dan ook weer niet verwacht.. Oorbellen die ik graag wilde zijn al uitverkocht :N
  woensdag 14 december 2011 @ 01:07:45 #166
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_105562209
Nu ineens is alles "Binnenkort verkrijgbaar" ? Zou het een foutje geweest zijn?

EDIT: en nu weer niet. :')
pi_105562550
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:49 schreef Sulley02 het volgende:
Ok, en bevalt hij? Is hij warm? Zweterig? Hoe lang is hij bij jou?
Voor dit weer soms al iets te fris. Niet zweterig. Bij mij mooie lengte (ben 1.70) als je wil kan ik morgen kijken tot waar hij komt.
Krijg er wel vaak complimentjes over trouwens, dus hij staat vast leuk!
  woensdag 14 december 2011 @ 06:33:24 #168
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_105564723
Ik snap die sale shop niet. Zoek al de hele tijd een mannentrui. Telkens als ik om 6.30 ong komt (dan sta ik normaal op) is die al uitverkocht, of staat die er in zijn geheel niet mee tussen.
pi_105565820
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 06:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik snap die sale shop niet. Zoek al de hele tijd een mannentrui. Telkens als ik om 6.30 ong komt (dan sta ik normaal op) is die al uitverkocht, of staat die er in zijn geheel niet mee tussen.
Het kan ook gewoon zijn dat die niet meer binnenkomt.. Ik zit ook al heel lang te wachten tot er een jurkje op staat, had nog gemaild maar ze zeiden dat die niet meer binnen zou komen ofzo.. En dat jurkje staat niet eens in de sale :')
  woensdag 14 december 2011 @ 09:25:50 #170
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_105566278
Ik was denk ik te vroeg, het staat er allemaal nu pas op. Minus mijn maat.
pi_105566997
Godver, m'n vest komt pas in februari :( Heb m in november besteld! Had ik m nu maar in de winkel gekocht, dan geen 5 euro korting, maar had ik m al lang kunnen dragen :(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_105568059
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:56 schreef Syrena het volgende:
Godver, m'n vest komt pas in februari :( Heb m in november besteld! Had ik m nu maar in de winkel gekocht, dan geen 5 euro korting, maar had ik m al lang kunnen dragen :(
Wat is de webshop slecht eigenlijk. Andere winkels verzenden binnen een week vaak.
pi_105568109
O ja, m'n pakketje ligt al een week bij het Kiala-punt :')
Tap tap tap
pi_105569348
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:38 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat is de webshop slecht eigenlijk. Andere winkels verzenden binnen een week vaak.
Of juist goed: je kan alvast reserveren wat er pas over een hele tijd te koop is! *O*
pi_105570963
Ik vind die postnl site maar vaag.
Dit staat er bij mij;
09.12.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
13.12.2011:
Zending opgehaald en in sorteerproces
13.12.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
14.12.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

Waarom moet ie 2x gesorteerd worden? :P
  woensdag 14 december 2011 @ 14:36:48 #176
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_105575553
quote:
17s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:48 schreef megamandy het volgende:
Ik heb de leren jas besteld, wel in 36 en 38, weet namelijk niet of ik de rits wel dichtkrijg bij de 36 :') Jassen zijn altijd een verhaal apart bij mij. Verder nog een vest, tregging en een jurk.
Bezorging tussen 19-23 december. Hopelijk is dat ook waar want ik wil dat jurkje graag met kerstmis aan :)

edit:
Deze jas dus en ook in combinatie met dat vest, vind ik wel slim bedacht want een groot nadeel met die leren jassen is dat ze altijd zo kort zijn en je dus alsnog een koude rug hebt :P
[ afbeelding ]

Deze tregging, ¤20,- is echt niets! En ik vond die nepleren/suède tregging wat de H&M al had altijd ook leuk, maar die had mijn storemanager ook al :')
[ afbeelding ]

En dit jurkje, met kerst ga ik namelijk naar de familie van mijn vriend, en wil toch heel eigenwijs mijn glitterschoenen aan. De rest moet dus wel wat netjes blijven :Y
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0012731_3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Ik vind die leren jas echt leuk! :Y
  woensdag 14 december 2011 @ 15:17:13 #177
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105577105
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik vind die leren jas echt leuk! :Y
Ik zocht al een tijdje naar een zwarte leren jas, beetje bikerachtig. Dus dit kwam goed uit :D
吴 曼 迪
pi_105584793
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik zocht al een tijdje naar een zwarte leren jas, beetje bikerachtig. Dus dit kwam goed uit :D
Heb hem ook besteld vanochtend, helaas was de aubergine al uitverkocht ;( Maar toch nog de zwarte weten te bestellen, samen met de leren tregging en het grijze t-shirt.. Volgende week word 't geleverd dus ben benieuwd :)
Ik was aan het twijfelen vanochtend joh of ik zou bestellen.. blij dat ik het toch gedaan heb, nu is alles al uitverkocht :')
  woensdag 14 december 2011 @ 18:51:45 #179
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105585245
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:39 schreef Joell het volgende:

[..]

Heb hem ook besteld vanochtend, helaas was de aubergine al uitverkocht ;( Maar toch nog de zwarte weten te bestellen, samen met de leren tregging en het grijze t-shirt.. Volgende week word 't geleverd dus ben benieuwd :)
Ik was aan het twijfelen vanochtend joh of ik zou bestellen.. blij dat ik het toch gedaan heb, nu is alles al uitverkocht :')
Eerst wilde ik ook de auberginekleur. Maar omdat ik het met het vest erbij wil dragen vind ik de zwart + aubergine leuker dan de aubergine + grijs.
吴 曼 迪
pi_105586204
Hele mooie dingen maar de kwaliteit laat vaak te wensen over... toch blijf ik bij H&M kopen omdat t goedkoop is :)
  woensdag 14 december 2011 @ 21:43:34 #181
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_105594357
Die wil ik wel! :D

pi_105595301
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:40 schreef Saisai het volgende:
Hey, die gewaxte broek he, die inmiddels iedereen heeft.. Is het jullie al opgevallen dat deze zulke mooie diepe broekzakken heeft? :+
Ik heb een werkbroek nodig met diepe zakken.. Maar ik vind broeken zo lelijk en zitten nooit lekker..

Hier 2jurkjes en trui voor 35 euro binnen *O*
  woensdag 14 december 2011 @ 22:30:00 #183
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105596890
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ik heb een werkbroek nodig met diepe zakken.. Maar ik vind broeken zo lelijk en zitten nooit lekker..

Hier 2jurkjes en trui voor 35 euro binnen *O*
Ik maakte een grapje hoor :o

Het lijkt alsof er broekzakken in zitten, maar dit is helemaal niet zo! :')
O+
pi_105597308
Maar.... er zijn drie soorten waxbroeken?

2 van 29,95 en 1 van 39,95. Heeft iemand daar al verschillen tussen opgemerkt?
pi_105597364
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Die wil ik wel! :D

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D88_0028_076R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0]&set=key[width],value[2890]&set=key[height],value[3379]&set=key[x],value[1265]&set=key[y],value[84]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja die is leuk O+
ben alleen bang dat ie klein valt ;(
Tap tap tap
pi_105597382
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ik maakte een grapje hoor :o

Het lijkt alsof er broekzakken in zitten, maar dit is helemaal niet zo! :')


...?
  woensdag 14 december 2011 @ 22:52:36 #187
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105598149
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef eenleukenaam het volgende:

[..]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D70_0186_076R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.2]&set=key[width],value[5323]&set=key[height],value[6224]&set=key[x],value[587]&set=key[y],value[226]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

...?
Ik heb het over die andere

O+
pi_105598679
Oh, mooi :P Is dat ook degene waar iedereen het over heeft? Of hebben we het eigenlijk allemaal over 3 verschillende broeken en denken we dat het over dezelfde gaat? Of zit er überhaupt weinig verschil tussen en maakt het eigenlijk geen reet uit...
  woensdag 14 december 2011 @ 23:35:34 #189
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105600449
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 23:02 schreef eenleukenaam het volgende:
Oh, mooi :P Is dat ook degene waar iedereen het over heeft? Of hebben we het eigenlijk allemaal over 3 verschillende broeken en denken we dat het over dezelfde gaat? Of zit er überhaupt weinig verschil tussen en maakt het eigenlijk geen reet uit...
Ik heb die broek die jij laat zien ook thuis gehad (in de verkeerde maat maar dit terzijde) en vond die wel minder mooi dan degene die ik laat zien. Die van mij glimt welliswaar niet zo extreem als op de foto, maar heeft toch een prachtige matglans. Bovendien is de stof fantastisch. Maar ik moet wel zeggen, dat die andere broek ook heel lekker zat. :)
O+
  donderdag 15 december 2011 @ 00:07:22 #190
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105601988
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:39 schreef eenleukenaam het volgende:

[..]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D70_0186_076R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.2]&set=key[width],value[5323]&set=key[height],value[6224]&set=key[x],value[587]&set=key[y],value[226]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

...?
Deze heb ik ook 2x :N Super fijne broek! Werkte toen bij de Bijenkorf en moest een zwarte broek hebben om in te werken in de periode dat je nog geen bedrijfskleding kreeg :')
吴 曼 迪
pi_105605562
Vanmiddag eens kijken of ik die kan vinden dan online, en toch ook maar eens bestellen :@


Stond vorig weekend in de winkel waar mensen volgens mij die broek ook kochten, en ze zeiden tegen elkaar "ja wil wel aanfoto's zien hoor"! Moest gelijk aan hier denken :P
pi_105606109
Wat moet ik me nu voorstellen bij een waxbroek?
pi_105606133

Pfff, begin november deze onderkleding besteld, ze blijven het steeds uitstellen, nu tot eind januari. Heeft een van jullie dit wel eens in de winkel zien hangen? Vind het echt naar dat de levertijd in de afgelopen week gewoon een maand vooruit is geschoven :{.
pi_105606294
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 07:50 schreef -Trinity- het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_0358_999R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-1.05]&set=key[width],value[2683]&set=key[height],value[3138]&set=key[x],value[1142]&set=key[y],value[187]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Pfff, begin november deze onderkleding besteld, ze blijven het steeds uitstellen, nu tot eind januari. Heeft een van jullie dit wel eens in de winkel zien hangen? Vind het echt naar dat de levertijd in de afgelopen week gewoon een maand vooruit is geschoven :{.
als het ergens hangt, zal het wel bij de sportkleding hangen. Dus ik denk niet dat je.hoeft te zoeken in winkels zonder sportafdeling. Maar wel raar dat het zoveel naar voren wordt geschoven...
know'm sayin?
×
word? word.
  Admin donderdag 15 december 2011 @ 12:10:39 #195
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_105611453
het einde van de H&M reeks wegens:

Geachte heer Roodbol,

Namens Hennes & Mauritz Netherlands B.V. (“H&M”) berichten wij u als volgt.

Onlangs hebben wij moeten constateren dat u op de website onder de domeinnaam H&M #143 - Er is weer sale! gebruik maakt van het H&M beeldmerk (logo). Wij wijzen u erop dat u daarvoor geen toestemming van H&M heeft verkregen.
Door het gebruik van ons beeldmerk kan bij het publiek de indruk worden gewekt dat er een commerciële band bestaat tussen uw onderneming en H&M, dan wel dat uw onderneming op enigerlei wijze gelieerd is aan H&M, en/of dat H&M achter de door u aangeboden diensten/producten staat.
H&M heeft er recht op en belang bij dat u het gebruik van het beeldmerk direct staakt en het beeldmerk tevens niet zult gebruiken op de andere door u geregistreerde domeinnamen. Derhalve sommeren wij u om direct:
· De verwijzingen naar H&M via het beeldmerk van uw website(s) te verwijderen en verwijderd te houden; en
· ons schriftelijk/per e-mail te bevestigen dat u gehoor zult geven aan deze sommatie en dat u zich in het vervolg zal onthouden van elk gebruik van ons beeldmerk.
Aangezien de bescherming van onze merken en de goodwill die daarin besloten ligt, van groot belang is voor H&M, dienen wij er bij u op aan te dringen dat wij de voornoemde schriftelijke bevestiging/bevestiging per e-mail uiterlijk op 20 december 2011 van u ontvangen. Indien wij niet tijdig van u vernemen, ziet H&M zich genoodzaakt om zich te beraden over het nemen van juridische stappen jegens u en/of uw onderneming.

We zien uw reactie graag spoedig tegemoet.

Hoogachtend,


Voor de 20e zal de complete reeks moeten worden verwijderd, daar het onmogelijk is om alle topics te doorlopen en daar de afbeeldingen uit te vissen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 15 december 2011 @ 15:41:38 #196
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_105618282
discussie hierover vind je hier:
H&M topic dicht
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_105647803
En weer open. Even voor de duidelijkheid. H&M stelt het niet op prijs als er zelfgemaakte banners met het H&M logo in de OP verschijnen. De reden hiervoor is omdat zo de indruk gewekt kan worden dat het om een officiële uiting van H&M gaat.
pi_105647861
*O* Alleen geen zelfgemaakte banners? Of helemaal geen H&M logo's?
Tap tap tap
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:58:00 #199
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_105647906
Toch weer open :)
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:13:53 #200
19242 yavanna
Results may vary.
pi_105648274
Wat een enorme zielepieten bij H&M. Mja, what else is new. Goede klantenservice staat achteraan op hun lijstje.

Ik heb overigens medelijden met de mensen die recent wat Versace kitch rommel voor de volle prijs hebben gekocht. Het is nu al :D in de sale.

Thnx Fok, dat jullie nog moeite gedaan hebben om het topic weer te kunnen openen. ^O^
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_105648304
Ik ga gelijk maar wat bestellen :7

Of niet.
Tap tap tap
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:23:46 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105648484
Ik ga vandaag even naar de shop denk ik.
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:35:01 #203
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_105648774
Ik ben heel blij met m'n sleehakken van H&M *O* (¤29,90)

Ik kan nu beter in de spiegel kijken ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_105648820
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:35 schreef sararaats het volgende:
Ik ben heel blij met m'n sleehakken van H&M *O* (¤29,90)

Ik kan nu beter in de spiegel kijken ;)
Leuk sararaats, welke heb je? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:40:27 #205
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_105648923
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Leuk sararaats, welke heb je? :)

O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Pinnenmutske op 16-12-2011 10:51:18 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_105649334
Lol al die Versace meuk voor een grijpstuiver in de sale :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105649396
Zoveel leuke schoenen in de sale maar ze gaan maar tot maat 40 ;( :@
Tap tap tap
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:16:07 #208
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105649906
jezus wat een trieste mail aan Danny :')
O+
pi_105650076
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef sararaats het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
Leuk! Wel behoorlijk hoog :o
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:30:51 #210
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105650338
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:54 schreef alors het volgende:
Lol al die Versace meuk voor een grijpstuiver in de sale :')
En terecht, vind het sowieso raar dat die jurken eerst nog 149/129 e moesten kosten. Ze zijn toch gemaakt voor de H&M koper, dan passen die sale prijzen beter.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 16 december 2011 @ 11:33:10 #211
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105650399
Misschien dat ik als ik weer geld heb wat van die Versacemeuk koop, maar mocht het dan al allemaal op zijn dan kan het me ook weinig uitmaken, :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:50:45 #212
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_105650929
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Leuk! Wel behoorlijk hoog :o
net hoog genoeg om in m'n spiegel te kijken ;)

ik ben er gelukkig nog niet mee van de trap geflikkerd
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 16 december 2011 @ 13:31:40 #213
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_105654443
Versace staat nu al in de sale. Prrrft. :')
pi_105655711
jurkjes van 99 naar 29 afgeprijsd :') zo veel worden dingen uit de normale collectie niet eens afgeprijsd
pi_105656034
Die mannenjas is zelfs van 249 naar 49 :o
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:09:50 #216
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_105656037
Mijn bestelling zou tussen 19-23 december verstuurd worden maar sinds vandaag staat er ineens 'in behandeling' en bij verzenddatum staat 16-12. Dat is het nu.
Kan ik hem dan morgen of maandag verwachten of zegt dit alsnog niks?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_105656053
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:09 schreef VeerEli het volgende:
Mijn bestelling zou tussen 19-23 december verstuurd worden maar sinds vandaag staat er ineens 'in behandeling' en bij verzenddatum staat 16-12. Dat is het nu.
Kan ik hem dan morgen of maandag verwachten of zegt dit alsnog niks?
ik zou op eind volgende week rekenen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105656425
Ik kan me herinneren dat het bij Matthew Williamsson ook zo snel in de sale ging, toen heb ik de bikini voor een tientje ipv ¤40,- kunnen scoren. Ding zit alsnog voor geen meter helaas, maar is wel mooi. Mijn bestelling is nu weer naar voren gehaald, hopelijk toch nog voor januari in huis.
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:22:40 #219
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_105656512
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:10 schreef alors het volgende:

[..]

ik zou op eind volgende week rekenen.
:( Jammer. Ik dacht, dat is chill, krijg ik hem morgen of maandag al! Niet dus. :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_105656535
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:20 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan me herinneren dat het bij Matthew Williamsson ook zo snel in de sale ging, toen heb ik de bikini voor een tientje ipv ¤40,- kunnen scoren. Ding zit alsnog voor geen meter helaas, maar is wel mooi. Mijn bestelling is nu weer naar voren gehaald, hopelijk toch nog voor januari in huis.
Ik heb daarvan die felgroenblauwe skinny en dat koraalrode shortje, allebei 10 euro, ik vind het wel fijne spul, heel stretchy materiaal en mooi afgewerkt :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105656559
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:22 schreef VeerEli het volgende:

[..]

:( Jammer. Ik dacht, dat is chill, krijg ik hem morgen of maandag al! Niet dus. :P
Bij ons bezorgt TNT maandags sowieso niet, enkel de pakketjes die zaterdag niet afgeleverd konden worden.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:24:43 #222
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_105656582
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:24 schreef alors het volgende:

[..]

Bij ons bezorgt TNT maandags sowieso niet, enkel de pakketjes die zaterdag niet afgeleverd konden worden.
Het is maar 1 shirtje dus ik denk dat ze hem door de brievenbus kunnen douwen. Weet niet of dat verschil maakt?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_105656609
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Het is maar 1 shirtje dus ik denk dat ze hem door de brievenbus kunnen douwen. Weet niet of dat verschil maakt?
Hier iig niet want hier komt ook geen post op maandag, behalve rouwkaarten :P
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:26:23 #224
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_105656636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:25 schreef alors het volgende:

[..]

Hier iig niet want hier komt ook geen post op maandag, behalve rouwkaarten :P
Oh :P Nou ja, misschien dinsdag dan.. :+
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_105656854


Echt hè?
pi_105656941
Mexicaans keukenshort?
Tap tap tap
pi_105657059
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Mexicaans keukenshort?
_O- :D :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105657188
Maar, zouden mensen daar serieus mee lopen?

Als echte trendsetters! (H) :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_105658070
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:23 schreef alors het volgende:
Ik heb daarvan die felgroenblauwe skinny en dat koraalrode shortje, allebei 10 euro, ik vind het wel fijne spul, heel stretchy materiaal en mooi afgewerkt :)
Het was ook wel de leukste designercollectie tot nu toe naar mijn smaak. Ook de enige waar ik toen ook echt wat van heb gekocht.
pi_105661018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:32 schreef Mylene het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096027%2055028%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Echt hè?
Wat is dat?
pi_105661115
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Wat is dat?
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Mexicaans keukenshort?
_O-
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:52:36 #232
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105661573
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:09 schreef alors het volgende:
Die mannenjas is zelfs van 249 naar 49 :o
Vind je het gek? Wat een stijlloos ding. :')
pi_105661792
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:52 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Vind je het gek? Wat een stijlloos ding. :')
Nee man dat is juist het enige mooie stuk uit de hele collectie.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105662096
Ik twijfel nu wel over de zwarte Versace tas met de studs enzo erop :')
Ja en dus?
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:21:25 #235
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105662511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:00 schreef alors het volgende:

[..]

Nee man dat is juist het enige mooie stuk uit de hele collectie.
Wut! :') Tja, inderdaad mooier dan de rest, maar de rest is dan ook dikke bagger.

Dit is stijlvol:


Niet zo'n jas met van die rare glad leren mouwen en revers. Maar ja, het merkje Versace hè. Het model qua jas is redelijk, maar het verdere ontwerp gaat helemaal nergens over.
pi_105663321
Ik heb een nieuw lievelingsvest O+

Dit vest is echt super! In de sale bij sportkleding:


Aanfoto's.... Lekker vest omdat: valt lekker lang over je rug (= warme rug als je bukt), lange mouwen met gaten waar je je duimen in kunt steken, en suuuuperzacht fleece!





(die donkere vlek op de achtergrond maakt het een beetje een raar geheel :') Is fotobehang, vandaar!)


Broek is trouwens ook nieuw, is onderstaande uit de sale. Zit wel goed, staat bij mij iets achter van open (maarja, mijn achterwerk is dan ook niet zo bescheiden), en is eigenlijk net iets te lang maar daar bedenken we wel wat op...
I had a signature once. It was awful.
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 17:45:05 #237
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_105663351
Mag dit weer dan?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_105663397
Wat?
I had a signature once. It was awful.
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 17:46:53 #239
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_105663438
Dit draadje ik dacht dat de H&M boos was over iets met het logo. Maar de reeks gaat gewoon verder zonder logo?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_105663850
Ik heb er niks van meegekregen in ieder geval... Zou niet weten wat er niet aan zou mogen...
I had a signature once. It was awful.
  Admin vrijdag 16 december 2011 @ 18:14:54 #241
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_105664329
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit draadje ik dacht dat de H&M boos was over iets met het logo. Maar de reeks gaat gewoon verder zonder logo?
Logo in de OP mag niet. Elders blijkbaar wel, aldus de jongste mail. Snap er weinig meer van, maar het zal wel. Heb niet het idee dat ze bij H&M ook maar enig verstand van nieuwe media, internet en marketing op die kanalen hebben, en het idee dat degene die dat mailtje stuurde geen flauw idee had wat ze nou lulde, maar uit de laatste mail blijkt dat het alleen om de OP gaat en dan de rest geen probleem is en dat betekent dat ik dat meteen zwart op wit heb (en dus toestemming voor de rest van de topics) en dus kan de reeks wmb verder. Alsnog zul je mij niet meer bij H&M zien, maar da's puur vanwege de a-sociale manier van aanschrijven. Dat had allemaal namelijk wel op een wat vriendelijker toon gekund imo.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 18:20:53 #242
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_105664551
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:14 schreef Danny het volgende:

[..]

Logo in de OP mag niet. Elders blijkbaar wel, aldus de jongste mail. Snap er weinig meer van, maar het zal wel. Heb niet het idee dat ze bij H&M ook maar enig verstand van nieuwe media, internet en marketing op die kanalen hebben, en het idee dat degene die dat mailtje stuurde geen flauw idee had wat ze nou lulde, maar uit de laatste mail blijkt dat het alleen om de OP gaat en dan de rest geen probleem is en dat betekent dat ik dat meteen zwart op wit heb (en dus toestemming voor de rest van de topics) en dus kan de reeks wmb verder. Alsnog zul je mij niet meer bij H&M zien, maar da's puur vanwege de a-sociale manier van aanschrijven. Dat had allemaal namelijk wel op een wat vriendelijker toon gekund imo.
Verre van duidelijk in ieder geval. Dan maar geen logo zou ik zeggen. Echt een goede reclame voor de H&M vond ik het gebeuren ook niet. Dat je ergens de rechten op hebt prima, die heeft men niet voor niets, maar het is vreemd dat bij positieve reclame ze zo op hun strepen gaan staan. Een andere manier van benaderen had best gekund.

Beste meneer Fok!,

Hoewel wij zeker te spreken zijn over de positieve aandacht die ons merk krijgt op uw site, hebben wij toch problemen met het plaatsen van ons beeldlogo. Het beleid is namelijk dat ons logo niet geplaatst mag worden bij [...gebla...]. Bij dezen vragen wij gaarne dat ons logo niet in beeld komt bij [..gebla...].

Met vriendelijke groet,

Heinz & Maurice
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:35:00 #243
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105665009
Rare mensen van de h&m :')
Benieuwd wanneer mijn o.a. jas binnenkomt :)
吴 曼 迪
pi_105665141
Ah ik heb een nieuw lievelingsjurkje!!!

En wel deze:



Ik had 'm een tijdje terug ook in 34 besteld, maar daar pasten mn tetten niet in. Dus nu heb ik 'm in 36, en hij is O+ O+ O+ Eigenlijk een beetje te wijd rond te taille, maar aangezien op de achterkant allemaal touwtjes zitten, kan je 'm heel makkelijk zelf insnoeren. Voor aanfoto's zie spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Ja ik strijk 'm wel eerst even :')
pi_105665351
Is het fluweel? Hij is wel mooi maar die vouw is wel superirritant ja ;)
I had a signature once. It was awful.
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 18:48:28 #246
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_105665493
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Is het fluweel? Hij is wel mooi maar die vouw is wel superirritant ja ;)
Bij de H&M is het eerder synthetisch of gewoon katoen. Nog nooit wat van fluweel daar ooit gezien.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_105665615
Fluweel is niet een materiaal, maar een manier waarop het materiaal geweven is. Kan dus van katoen en polyester zijn (zelfs van zijde). OT: Nee, het is geen fluweel, maar het polyester glanst wel een beetje zo. Dat is ook wel het enige dat een beetje jammer is: het hele jurkje is 100% polyester. Maar ach, voor deze ene keer...
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 19:12:21 #248
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_105666478
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:51 schreef eenleukenaam het volgende:
Fluweel is niet een materiaal, maar een manier waarop het materiaal geweven is. Kan dus van katoen en polyester zijn (zelfs van zijde). OT: Nee, het is geen fluweel, maar het polyester glanst wel een beetje zo. Dat is ook wel het enige dat een beetje jammer is: het hele jurkje is 100% polyester. Maar ach, voor deze ene keer...
Daar leent synthetisch materiaal zich niet echt voor. Dat is vaak het nadeel vind ik van de H&M het is vaak synthetisch. Dan heb ik liever gewoon katoen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_105668877
Ik had gegokt op een van H&M Verscace Home kussens in de sale, die van 50 euro, maar helaas. Nou ja, je kan niet alles hebben hè?
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 20:14:04 #250
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_105668950
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:12 schreef Mylene het volgende:
Ik had gegokt op een van H&M Verscace Home kussens in de sale, die van 50 euro, maar helaas. Nou ja, je kan niet alles hebben hè?
Was dat wat dan? Dat zijn toch van die dingen die vrouwen klauwen alsof het pure chocolade is en dan op marktplaats zetten?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_105669087
Een vriendin van mij heeft er ook een. Ik vond hem wel mooi toen ik hem zag, mooier dan in het echt. Volgende keer beter.
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 20:18:05 #252
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_105669140
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:16 schreef Mylene het volgende:
Een vriendin van mij heeft er ook een. Ik vond hem wel mooi toen ik hem zag, mooier dan in het echt. Volgende keer beter.
Plaatje ervan?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_105669511
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:39 schreef eenleukenaam het volgende:
Ah ik heb een nieuw lievelingsjurkje!!!

En wel deze:

[ afbeelding ]

Ik had 'm een tijdje terug ook in 34 besteld, maar daar pasten mn tetten niet in. Dus nu heb ik 'm in 36, en hij is O+ O+ O+ Eigenlijk een beetje te wijd rond te taille, maar aangezien op de achterkant allemaal touwtjes zitten, kan je 'm heel makkelijk zelf insnoeren. Voor aanfoto's zie spoiler.

Wow de stof is heel anders dan de foto, maar ik vind hem op jouw 'aan-foto' veel leuker!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:40:45 #254
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105678911
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:14 schreef Danny het volgende:

[..]

Logo in de OP mag niet. Elders blijkbaar wel, aldus de jongste mail. Snap er weinig meer van, maar het zal wel. Heb niet het idee dat ze bij H&M ook maar enig verstand van nieuwe media, internet en marketing op die kanalen hebben, en het idee dat degene die dat mailtje stuurde geen flauw idee had wat ze nou lulde, maar uit de laatste mail blijkt dat het alleen om de OP gaat en dan de rest geen probleem is en dat betekent dat ik dat meteen zwart op wit heb (en dus toestemming voor de rest van de topics) en dus kan de reeks wmb verder. Alsnog zul je mij niet meer bij H&M zien, maar da's puur vanwege de a-sociale manier van aanschrijven. Dat had allemaal namelijk wel op een wat vriendelijker toon gekund imo.
Inderdaad commercieel gezien _ontzettend_ dom. :{
O+
pi_105679480
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:32 schreef Mylene het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096027%2055028%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Echt hè?
En dat heeft serieus 149 euro gekost :'). En het is nog uitverkocht ook... Wie koopt er nou zoiets.
  zaterdag 17 december 2011 @ 00:09:52 #256
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105679962
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:53 schreef Deliah het volgende:

[..]

En dat heeft serieus 149 euro gekost :'). En het is nog uitverkocht ook... Wie koopt er nou zoiets.
ik heb er twee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_105698664
Iemand die deze heeft? Die vind ik wel gaaf en z'n 60 euro nu wel waard.

pi_105699281
Hmm, als ik die jurk probeer te bestellen krijg ik een foutmelding. Hebben anderen dat ook?
pi_105699348
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Hmm, als ik die jurk probeer te bestellen krijg ik een foutmelding. Hebben anderen dat ook?
Ik kan hem wel in het winkelmandje plaatsen, lukt dat jou ook of de stappen erna niet?

Die jurk vind ik ook leuk O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_105700733
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
Iemand die deze heeft? Die vind ik wel gaaf en z'n 60 euro nu wel waard.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096052%2042021%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Jammer van de mouwen, zonder die zou het wel een toffe jurk zijn.
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:35:55 #261
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105701303
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:19 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Jammer van de mouwen, zonder die zou het wel een toffe jurk zijn.
Dan haal je die er toch af? Ik heb destijds de jurkjes van Lanvin ook zelf "aangepast". :)
O+
  zondag 18 december 2011 @ 14:29:26 #262
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_105723852
Kreeg een rekening van h&m binnen a 20 euro. Saldo staat op nul en ik heb toen helemaal niks besteld. Heuh.
  zondag 18 december 2011 @ 19:35:54 #263
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_105737066
Ben er ook weer! *O*
pi_105761281
Dat huispak,jumpsuit ding is binnen en hij is echt heel erg groot. Nou ja hij is binnen bij mijn vriend, hij had hem besteld want ik kon even niet bestellen, maar hij heeft hem gepast en is erg groot zeg tie, en dat ik beter maat groter kan bestellen :P Nah, denk niet dat ik daar zin in heb om dat weer opnieuw te bestellen

Ben benieuwd vanavond :+
  maandag 19 december 2011 @ 09:10:26 #265
265768 NBT
Bigger is better.
pi_105761321
Hee, het topic is weer open! *O*
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_105761452
Gelukkig wel zeg, ik miste het wel zeg.
  maandag 19 december 2011 @ 09:57:45 #267
265768 NBT
Bigger is better.
pi_105762365
Oops, heb weer 3 dingen besteld O+

2 vesten voor de winter, en een broek :)
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  maandag 19 december 2011 @ 10:07:41 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105762609
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:19 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Jammer van de mouwen, zonder die zou het wel een toffe jurk zijn.
Die vind ik dan juist wel leuk. Ik snap niet zo goed waarom jurkjes tegenwoordig mouwloos zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_105762722
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die vind ik dan juist wel leuk. Ik snap niet zo goed waarom jurkjes tegenwoordig mouwloos zijn.
Ik vind kleding stukken altijd zo afschuwelijk lelijk bij mij staan als het lange mouwen heeft :@ en 1 dezelfde kleur. Met een blazer er op in andere kleur vind ik het leuk maar alleen een bijv zwart jurkje me lange mouwen :N vind ik echt niet mooi staan.

Wie draagt er ook hm bh's ? bij mij kraken ze altijd zo erg als ik beweeg :(, komt het gewoon door hm , of hebben andere bh's daar ook last van ? T stoort best wel namelijk
pi_105765187
Ik heb 1 H&M BH en die kraakt niet :P Maar is ook van sweatstof..

Mijn jurkje is na 3 maanden EINDELIJK zogenaamd onderweg, alleen vindt ie bij track en trace helemaal niks? :?

pi_105765233
ah oke :P dit is de 3e nu al van mij die kraakt.. En vind bh's altijd zo zonde om er zoveel aan uit te geven. Zoveel verdien ik niet en dan koop ik liever leuke jurkjes enzo.

Apart jurkje met dat goud er in, maar lijkt me wel leuk :Y hoop voor je dat ie snel binnen is! :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 december 2011 @ 11:47:53 #272
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105765320
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ik vind kleding stukken altijd zo afschuwelijk lelijk bij mij staan als het lange mouwen heeft :@ en 1 dezelfde kleur. Met een blazer er op in andere kleur vind ik het leuk maar alleen een bijv zwart jurkje me lange mouwen :N vind ik echt niet mooi staan.

Wie draagt er ook hm bh's ? bij mij kraken ze altijd zo erg als ik beweeg :(, komt het gewoon door hm , of hebben andere bh's daar ook last van ? T stoort best wel namelijk
Ik heb H&M bh's maar ze kraken nooit, haha.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105765333
Gelukkig is dat goud een aparte ketting! :P Anders had ik em niet besteld haha.

Vroeger had ik meer BH's van H&M maar bij mij staken na niet al te lange tijd altijd de beugels eruit in mn tiet :X Toen ben ik er maar mee gestopt. Bij Newyorker en C&A koop ik nu BH's en die zijn erg goedkoop en nog goed ook :P
pi_105765445
_O- ik zie echt die rand van de ketting niet dus dacht dat het op het jurkje zat :+

oh :x dat is ook niet bepaald prettig nee. C&A heb ik eigenlijk nooit echt gekeken, newyorker vind ik altijd kutwinkel om te passen met die deuren waar iedereen over heen kan kijken..
pi_105773851
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:52 schreef kruidkoekje het volgende:
_O- ik zie echt die rand van de ketting niet dus dacht dat het op het jurkje zat :+

oh :x dat is ook niet bepaald prettig nee. C&A heb ik eigenlijk nooit echt gekeken, newyorker vind ik altijd kutwinkel om te passen met die deuren waar iedereen over heen kan kijken..
Vind ik ook :P Sowieso vind ik het erg irritant om bh's in de winkel te passen :')
& de h&m bh's kraken ook niet bij mij hoor :P
pi_105776714
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Wie draagt er ook hm bh's ? bij mij kraken ze altijd zo erg als ik beweeg :(, komt het gewoon door hm , of hebben andere bh's daar ook last van ? T stoort best wel namelijk
JA!!
  maandag 19 december 2011 @ 18:09:15 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_105779913
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ik vind kleding stukken altijd zo afschuwelijk lelijk bij mij staan als het lange mouwen heeft :@ en 1 dezelfde kleur. Met een blazer er op in andere kleur vind ik het leuk maar alleen een bijv zwart jurkje me lange mouwen :N vind ik echt niet mooi staan.

Wie draagt er ook hm bh's ? bij mij kraken ze altijd zo erg als ik beweeg :(, komt het gewoon door hm , of hebben andere bh's daar ook last van ? T stoort best wel namelijk
Sommige kraken wel ja :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_105781853
Ik draag vooral BH's van de H&M en ik heb er nooit problemen mee. Alleen bij de laatste zwarte kriebelt het etiket regelmatig.
I had a signature once. It was awful.
pi_105787391
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kan hem wel in het winkelmandje plaatsen, lukt dat jou ook of de stappen erna niet?

Die jurk vind ik ook leuk O+
Ja dat kon ik ook wel :Y alleen daarna kon ik niet naar de kassa.. Gaf 'ie aan dat het niet beschikbaar was.

Nu staat 'ie ook weer niet in de sale, gedoe!
pi_105788209
wie heeft die enkellaarsjes van h&m, die nu in de sale zijn. Plat, met zo'n soort knoop achtig ding aan de zijkant. Zitten ze lekker?
  dinsdag 20 december 2011 @ 01:02:28 #281
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_105803215
Mannenschoenen gaan tegenwoordig maar tot de 45, pfoe.
pi_105813159
Pakketje is onderweg sinds de 17e maar track and trace doet het nog steeds niet? :? Iemand dit wel eens meegemaakt?
pi_105813785
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:44 schreef heaven7 het volgende:
Pakketje is onderweg sinds de 17e maar track and trace doet het nog steeds niet? :? Iemand dit wel eens meegemaakt?
Ik dacht dat ik de enigste was! Bij mij doet die het dus ook niet en moet deze week 3 ( :') ! ) pakketjes binnenkrijgen..
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:11:30 #284
19242 yavanna
Results may vary.
pi_105814093
Hij doet het wel wanneer je op dat NL vlaggetje klikt of de code handmatig invoert [ nummer staat in de url ]
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_105814232
Verrek je hebt gelijk!! :D Thanks!
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:32:37 #286
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_105829543
Pakje met dragoncollectie-thingies vandaag aangekomen. Aubergine vestje zit zo lekker dat ik hem eigenlijk niet meer wil uitdoen om het kaartje er uit te knippen... O+
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_105831382
Mijn vest dat in februari zou komen is vandaag aangekomen O+ Yay!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 20 december 2011 @ 19:38:56 #288
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_105832520
Ik moet voor de 30ste betaling maar ben de maandfactuur kwijt..?!
pi_105832598
Je kan ook gewoon overmaken met bankoverschrijving met vermelding van je klantnummer.
  dinsdag 20 december 2011 @ 19:43:32 #290
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_105832738
Ik heb vandaag m'n pakket gekregen met zo'n beetje alle items van de Dragon Tattoo collectie, maar ik vind het erg tegenvallen..
pi_105832784
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef Shaz het volgende:
Ik heb vandaag m'n pakket gekregen met zo'n beetje alle items van de Dragon Tattoo collectie, maar ik vind het erg tegenvallen..
Heb je ook het spijkerrokje? Zo ja, valt die ook tegen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:04:58 #292
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105833761
Ik ben er juist heel blij mee! Leren jasje zit mooi, de legging zit veel mooier dan gedacht en het vest is lekker warm + fijne muts. Bij de jas vind ik het fijn dat er aan de zijkant een stretch zit want dan kan ik de maat 36 aan en de rits gaat toch dicht over mijn tieten :') maat 38 gaat dus weer terug.

En had nog een zwart jurkje (normale collectie :P ) en die is ook mooi, voor ¤14,95 haha.
吴 曼 迪
  Moderator dinsdag 20 december 2011 @ 20:08:06 #293
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105833913
Op mijn H&M pagina staat dat mijn pakketje op 16-12 is verzonden, maar ik heb nog niks binnen. Duurt dat altijd een paar dagen?

En ze zeggen dat ik het via Track & Trace kan volgen maar ik zie nergens een bestelcode staan :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:10:17 #294
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105834028
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef MaJo het volgende:
Op mijn H&M pagina staat dat mijn pakketje op 16-12 is verzonden, maar ik heb nog niks binnen. Duurt dat altijd een paar dagen?

En ze zeggen dat ik het via Track & Trace kan volgen maar ik zie nergens een bestelcode staan :?
Van mij was het de 17e verzonden en vandaag binnen gekomen, de vorige keer duurde het bij mij ook langer.
吴 曼 迪
  Moderator dinsdag 20 december 2011 @ 20:19:33 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105834591
Hehe heb op het nederlandse vlaggetje geklikt en nu zie ik de bestelling wel _O-

Er staat dit bij: "20.12.2011: Chauffeur is onderweg" Betekent dat dat hij zo meteen nog kan komen :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_105835741
Ja dat kan inderdaad!
O en, heb net wel de status van m´n bestellingen kunnen zien :)
De ene gaat per brievenbuspost dus is niet te volgen :')
De tweede staat op aangemeld al vanaf de 16e dec :') :')
De derde staat op aangemeld al vanaf de 12e dec :') :') :')
Bij mij heeft 'ie nog nooit zo lang op aangemeld gestaan :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:44:10 #297
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_105835973
Gatverdamme mijne staat ook al vanaf de 16e op 'verzenddatum: 16 december' en bij verzendstatus: in behandeling.
En nog steeds niks binnen, grrr :(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_105841083
Ik had eindelijk mijn perfecte vest gevonden, maar helaas werkte de kassamedewerkster niet mee :') Geen extra kassa's openen en 5 minuten wachten zonder een plaats op te schieten vond ik wel weer genoeg, andere keer maar weer... -O-
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 21 december 2011 @ 11:10:53 #299
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_105859331
het is wel december he, dan heeft tnt het gewoon erg druk ;)
O+
  woensdag 21 december 2011 @ 11:21:22 #300
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_105859647
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:10 schreef Saisai het volgende:
het is wel december he, dan heeft tnt het gewoon erg druk ;)
Volgens mij was alors in de winkel geweest :Y
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 21 december 2011 @ 11:55:10 #301
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_105860792
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:16 schreef alors het volgende:
Ik had eindelijk mijn perfecte vest gevonden, maar helaas werkte de kassamedewerkster niet mee :') Geen extra kassa's openen en 5 minuten wachten zonder een plaats op te schieten vond ik wel weer genoeg, andere keer maar weer... -O-
Als ik een super vest had gevonden, had ik er wel voor blijven staan! :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')