Pas geleden nog wel, maar m'n Psoriasis vindt alcohol niet zo heel leuk. Vooral omdat mijn Psoriasis nu in de winter iets meer aanwezig is, wat vervelend is, heb ik even een alcohol break ingelast. Ik vond het sowieso nooit lekker (stortvloed van poep incomingquote:
Ach gewoon net zo lang doordrinken tot je er niks meer van voelt. En dat laaste zal ik mijn mening maar niet over uiten.quote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pas geleden nog wel, maar m'n Psoriasis vindt alcohol niet zo heel leuk. Vooral omdat mijn Psoriasis nu in de winter iets meer aanwezig is, wat vervelend is, heb ik even een alcohol break ingelast. Ik vond het sowieso nooit lekker (stortvloed van poep incoming).
Dan moet ik alleen de volgende ochtend als ik wakker word meteen weer doordrinkenquote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ach gewoon net zo lang doordrinken tot je er niks meer van voelt.
Jij moet vooral niet denken, maar verschrikkelijk dienen, lamme tak.quote:Op maandag 5 december 2011 21:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik de laatste was. My bad.
Ben tenslotte ook nog maar eenstreeperquote:Op maandag 5 december 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij moet vooral niet denken, maar verschrikkelijk dienen, lamme tak.
Dusch, hoe moeilijk kan eea zijn? Nee, hoor we gaan op eigen gelegenheid verder!quote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben tenslotte ook nog maar eenstreeper
Hoe kom je eigenlijk aan die crap?quote:
Ik weet geeneens meer hoe ik op Cream kwam zo'n 5 jaar geleden.quote:
Dankuquote:Op maandag 5 december 2011 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dusch, hoe moeilijk kan eea zijn? Nee, hoor we gaan op eigen gelegenheid verder!
Overigens goed gedaan, hoef ik niet na te denken over een nieuw topic, derhalve heb je een TB van mij verdiend.
Meneertje Achja.. beetje op uw woorden letten ja!!quote:Op maandag 5 december 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij moet vooral niet denken, maar verschrikkelijk dienen, lamme tak.
Werk ik bij de mc Donalds ofzo?quote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Meneertje Achja.. beetje op uw woorden letten ja!!
Nou oa dit:quote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan wel toffe muziek?
Enne Lemmy!quote:Op maandag 5 december 2011 21:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Wel vocal skills die zanger van Helloween.
Organiek:quote:
Ik dacht dat jij werkte voor je geld?quote:
Friggin' baasquote:
Je weet dat Jon Voight papa is van Angelina Jolie? En dat wij Burt Reynolds kennen van Smokey and the Bandit?quote:Op maandag 5 december 2011 22:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Friggin' baas![]()
Die film moet ik een keer zien dan.
Geen flauw ideequote:Op maandag 5 december 2011 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je weet dat Jon Voight papa is van Angelina Jolie? En dat wij Burt Reynolds kennen van Smokey and the Bandit?
Wij zijn echt oud...
Lukt je lekker toch nietquote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, het is weer zover...
Ik ga pitten.
That song is straight homosexual, country music, special Olympic gay.quote:Op maandag 5 december 2011 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mja, nog steeds wel respect voor de skills right?
Respect voor de Klassieken zul je hebben brutale vlegel!quote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
That song is straight homosexual, country music, special Olympic gay.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Respect voor de Klassieken zul je hebben brutale vlegel!
Niet per se mooier, maar inderdaad ook mooi. Je kiest alleen wel heel ongelukkig zo'n robot-aziaat..quote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, dit is toch veel mooier dan dat maffe geblaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |