Je had net zo goed 'FIPOquote:
Waarom dan? Ik begrijp dat echt nietquote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef Nikmans het volgende:
Het is leuk op het internet om te zeggen dat je my little pony tof vindt maar eigenlijk is het helemaal niet grappig
Ja, maar dit klinkt leuker.quote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je had net zo goed 'FIPO![]()
![]()
' kunnen schrijven, want dat is wat je werkelijk bedoelt.
Toch zitten we daar niet op te wachten. Verbeter je gedrag dus maar.quote:
Wedden dat je nu precies zo'n reactie krijgt van een of andere fok! grapkeutelquote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso die domme 4chankankermeuk moet opdonderen
die jelly en u mad opmerkingen en plaatjes zijn ook gewoon pure aids
Flikker lekker op naar 4chan als je het zou grappig vindt
Er zijn dergelijke ziektes waarbij je ook 48 chromosomen hebt. Niet zo leuk om daar grappen over te maken, maar dat terzijde.quote:
En jij bent het hiermee eens?quote:
En dit.quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kom hier niet net pas achter hoor, het heeft voor mij gewoon nu pas het punt bereikt waar ik me eraan begin te ergerenquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Bromoquote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Akwasi het volgende:
Iedereen hier die een brony is kan een brohoof van mij krijgen /) (\
quote:Op maandag 5 december 2011 21:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik kom hier niet net pas achter hoor, het heeft voor mij gewoon nu pas het punt bereikt waar ik me eraan begin te ergeren
Noh, kun je die foto nog vinden?quote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef zoldernerd het volgende:
Ik moet echt lachen om die mensen hoor.![]()
Ik zag laatst een foto van een "bronie-meeting" die blijkbaar in Nederland was.. Ik voelde echt een plaatsvervangende schaamte dat zij zich in het openbaar durfden te verzamelen onder een enorm groot bord met een pony er op.
Zoek op broniemeeting en kom hier uit:quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Noh, kun je die foto nog vinden?
Zo wees een kennis van me er laatst trouwens op dat er een pony hentai website is tegenwoordig
Rule 34quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zo wees een kennis van me er laatst trouwens op dat er een pony hentai website is tegenwoordig
Had het natuurlijk kunnen weten jaquote:
Daar zal ik even flink mijn best voor moeten doen. x') Als ik nou had onthouden bij wie ik die foto nou had gezien..quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef zoldernerd het volgende:
Ik moet echt lachen om die mensen hoor.![]()
Ik zag laatst een foto van een "bronie-meeting" die blijkbaar in Nederland was.. Ik voelde echt een plaatsvervangende schaamte dat zij zich in het openbaar durfden te verzamelen onder een enorm groot bord met een pony er op.
Uit dat topic;quote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef themole het volgende:
[..]
Zoek op broniemeeting en kom hier uit:
http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?f=16&t=20971
Dat topic
Geweldigquote:ik had er graag bij willen zijn als Big Mac, maar dat komt ander keer wel
Ik kom ook voor de lol ff zeggen dat ik het al 2x in het engels uitgekeken heb (ben benieuwd naar epi 2 van season 2 x3)
Waarom hebben ze hun vriendinnen niet meegenomen naar die meet?quote:
Die vooraan met die hoed ben ik. Achteraan aansluiten he dames.quote:
Systeembeheerders.quote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Echt alleen maar van de systeembeheerders.
Dan gaan ze een keer de wijde wereld in, dan is het om samen met andere maagdelijke contactgestoorden over tekenfilmponies te pratenquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Echt alleen maar van de systeembeheerders.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Echt alleen maar van die systeembeheerders.
Meisjes zijn Honies.quote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Loverrrr het volgende:
Maar jongens zijn dus bronies en meisjes ponies?
Te doen, okay. Dat zijn wel meer kinder tekenfilm series als er toevallig even niets beters op tv is.quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Bushalte het volgende:
Om eerlijk te zijn is die MLP serie nog best te doen hoor. Terwijl ik een jongen ben.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Bushalte het volgende:
Om eerlijk te zijn is die MLP serie nog best te doen hoor. Terwijl ik een jongen ben.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Bushalte het volgende:
Haha, echt waar?quote:
Inleveren die man-card. Volgende week komt er iemand om je testosteron af te tappen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Bushalte het volgende:
Weet ik veelquote:Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Haha, echt waar?Valt me eigenlijk nu pas op dat ik nog nooit heb gehoord van een vrouwelijke brony :'
quote:
quote:1. A brony is a male that likes My little pony:friendship is magic. 2. What is a female brony called? I have heard filly. pegasister etc
Nu ik er zo naar kijk.. misschien wel.quote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
die met roze truitje bn je hommotje ofso
quote:Op maandag 5 december 2011 22:45 schreef zoldernerd het volgende:
Rectum was me voor. x')
Voor mensen die graag foto's van een andere angle zien:
[ afbeelding ]
Waar danquote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Er zit er eentje bij die wel te doen is.
Ik zie ook niemand bij wie deze omschrijving past.quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Kartonnen doos?quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Superslechterik het volgende:
Dat meisje met blauwe muts?quote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik zie ook niemand bij wie deze omschrijving past.
Ik hou niet van blauwe mutsen.quote:
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 23:18 schreef zoldernerd het volgende:
[..]
Valt Superslechterik op meisjes?
Geen meisje dus? Of keek je gewoon of de meisjes te doen waren voor als je wel op meisjes viel? x')quote:
Ja.quote:Op maandag 5 december 2011 23:23 schreef zoldernerd het volgende:
Die ene die kijkt alsof iemand een vinger in zijn ster steekt?
hmm...met die hoed heeft ook wel wat.quote:Op maandag 5 december 2011 23:22 schreef Superslechterik het volgende:
De derde van links is best te doen.
En terecht, die zijn op dat vee gaan rukkenquote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Nikmans het volgende:
Kijk al die 4channers die net nog beweerden MLP zo vet te vinden allemaal afgetaaid zijn uit dit topic[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die url trouwens
Royal sadness
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:06 schreef Ezio het volgende:
Heb het die vriend van me ff gevraagd, hier is de reddit erotische pony sectie.
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die url trouwens
Royal sadness
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
NSFWMijn ogen wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die url trouwens
Royal sadnessGa weg
he geen fotos van de fokmeet hier plaatsen haal weg aubquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Echt alleen maar van die systeembeheerders.
Wie welquote:
Dank je, wingmanquote:
ik wacht.quote:
Is dat achter haar ook geen meid?quote:
Ponies beffenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:57 schreef Catkiller het volgende:
Die rechtse is anders wel netjes in pak alles en heeft voor wat extra stimulatie bij het orale werk wat haren onder zijn mond laten staan.
Y U MAD¿quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef RickoKun het volgende:
Dat ik hier nog niet in heb gepost zeg
Ik word hier ook echt teringziek van.
Ik hoop echt dat al die kneuzen sterven aan aids ofzo. Stiekem vinden ze het leuk dat we op ze kankeren, maar op straat zou ik zo'n gast per direct in elkaar slaan.
Vooral op 4chan hebben ze elk board overgenomen. Met van die kankernamen als "TRIXIE TRUE PONY" etc. met telkens van die kut plaatjes erbij.
Helaas ben ik geen fucking hacker, want ik zou ze met plezier PC killende virussen toezenden
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop echt dat al die kneuzen sterven aan aids ofzo. Stiekem vinden ze het leuk dat we op ze kankeren, maar op straat zou ik zo'n gast per direct in elkaar slaan.
Vooral op 4chan hebben ze elk board overgenomen. Met van die kankernamen als "TRIXIE TRUE PONY" etc. met telkens van die kut plaatjes erbij.
Helaas ben ik geen fucking hacker, want ik zou ze met plezier PC killende virussen toezenden
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:19 schreef darpios het volgende:
Doe eens lief tegen ons.![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:19 schreef darpios het volgende:
Dutch Bronies unite!![]()
![]()
Beetje onze foto's plaatsen en fotoshoppen, wat doe je?
Doe eens lief tegen ons.![]()
[ afbeelding ]
Ik begrijp het meestal wel hoor, maar je gaat mij nou niet vertellen dat jij inziet waarom die teringpony's zo geweldig zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dit topic
Mensen die de gang van zaken op internet niet begrijpen
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die url trouwens
Royal sadnesswat is dezen
Daar gaat dus niemand op klikkenquote:
TS begrijpt de humor op het internet niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik begrijp het meestal wel hoor, maar je gaat mij nou niet vertellen dat jij inziet waarom die teringpony's zo geweldig zijn
Kankermongool eerste klasquote:
Ga jij nou maar hetero jongetjes proberen te neuken brahquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
TS begrijpt de humor op het internet niet.
Ponies humor noemenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
TS begrijpt de humor op het internet niet.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef darpios het volgende:
Stelletje internethelden die te trots zijn om een goede cartoon leuk te vinden of zelfs te accepteren.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef darpios het volgende:
Stelletje internethelden die te trots zijn om een goede cartoon leuk te vinden of zelfs te accepteren.
Die vooraan met die hoed lijkt percies op Ricardo de Wit!quote:
Zelfs je UI veranderen, royal fucking sadnessquote:
Dikke boehoe.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zelfs je UI veranderen, royal fucking sadness![]()
![]()
![]()
Dit zenden ze niet in Nederland uit, leugenberend!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:45 schreef snakelady het volgende:
Mijn 3 jarige dochter naast me "dat is my little pony, die vind ik altijd leuk!"
I rest my case....
Jawel, op Nick jr.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit zenden ze niet in Nederland uit, leugenberend!
Of wel?
Jawel, op Nickelodeon afaik. Alleen de Nederlandse dubs zijn echt tergend slecht. Op YouTube staan de Engelse/Amerikaanse afleveringen met goede stemmen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit zenden ze niet in Nederland uit, leugenberend!
Of wel?
Dat komt omdat de nederlandse versie het origineel trouw blijft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef darpios het volgende:
[..]
Jawel, op Nickelodeon afaik. Alleen de Nederlandse dubs zijn echt tergend slecht.
Terechte baaschquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef RickoKun het volgende:
De doelgroep jongensquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hier kijk dan:
percies die boy met die hoed!
Maar dat is da INTERWEBS XDXD MAN je begrijpt het niet xDDDDDD kawaii desu~ het is dan ook so randomquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef speknek het volgende:
Het is ook echt zo'n kut animu. Helemaal niet zoals de oude My Little Pony, toen de wereld nog goed was.
My little pony friendship is magic is nu dan ook door iemand anders gemaakt inplaats van door Hasbro.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef speknek het volgende:
Het is ook echt zo'n kut animu. Helemaal niet zoals de oude My Little Pony, toen de wereld nog goed was.
Niet echt. De nieuwe serie is compleet anders opgezet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat komt omdat de nederlandse versie het origineel trouw blijft.
Niet begrijpen wat ik net zeiquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:56 schreef darpios het volgende:
[..]
Niet echt. De nieuwe serie is compleet anders opgezet.
Misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef speknek het volgende:
Ja en dat 'orgineel trouw blijven' is dus totaal iets anders. Volgens mij snap je het zelf niet echt.quote:
Nu snap je het en probeer je je er onderuit te lullenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef darpios het volgende:
[..]
Ja en dat 'orgineel trouw blijven' is dus totaal iets anders. Volgens mij snap je het zelf niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
anon is legionquote:
Shit, je hebt me door.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu snap je het en probeer je je er onderuit te lullenHet origineel is de amerikaanse versie, ongelofelijke prutser.
quote:
Dat plaatje waar ze allemaal TV kijkenquote:
Even hun comfort zone gemarkeerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik het over een nederlandse dub heb en vervolgens het origneel aanhaal, dan betekent dit gewoon de ongedubde versie. Dat kun je aanvechten maar dan ben je gewoon dom
[..]
Dat plaatje waar ze allemaal TV kijken
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Façade het volgende:
[..]
Even hun comfort zone gemarkeerd.
[ afbeelding ]
En als volwassen vrouw?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:00 schreef rosepetals het volgende:
Ze zijn zo pretty![]()
Maar ik kijk het nooit en ik ken niemand die dit kijkt. Ik zou me wel ernstige zorgen maken als je dit als volwassen man leuk vind ja.
Dan ook.quote:
Dish!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die ik ken staat op die meetingfoto's.. nouja, niet dat ik er me druk om ga maken, maar ik vind die meetings een beetje.. apart, al komt dat ook door die enorme MLP-borden.
Weer het bewijs dat iedereen die dat leuk vind kankerlelijk is en het dus daar maar mee moet doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef Façade het volgende:
[..]
Even hun comfort zone gemarkeerd.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Weer het bewijs dat iedereen die dat leuk vind kankerlelijk is en het dus daar maar mee moet doen
Ga jij nou niet ook beginnenquote:
ER IS BIJNA GEEN VERSCHIL, ECHT NIET.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:56 schreef darpios het volgende:
[..]
Niet echt. De nieuwe serie is compleet anders opgezet.
Misschien helpt dit:
[ afbeelding ]
Stoer inderdaad, die stinkende langharige autistenquote:
Vraag me ook af hoe die mensen over 50 jaar terugkijken op deze periode in hun leven. Dan schaam je je toch kapotquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:45 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Het valt me op dat elk persoon op die meeting kansloze autisten zijn...
Wat dan wel weer handig is, is dat deze figuren zich nooit zullen voorplanten, zodat er godzijdank geen MLP nageslacht is.
Ik heb ze nog gezien in Amsterdamquote:
Alles wat je moet weten: http://www.reddit.com/r/clopclopquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:05 schreef Piye het volgende:
Dit is compleet nieuw voor mij. Vertel me meer.
ARG! wat doe je!?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Alles wat je moet weten: http://www.reddit.com/r/clopclop
quote:
dit, kankerimbecielenquote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Weet ik veel dat NSFW gelijk neukende hermafrodieten pony's betekendquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Ezio het volgende:
[..]er staat toch duidelijk een waarschuwing
Dan ben je eigenlijk best wereldvreemd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Weet ik veel dat NSFW gelijk neukende hermafrodieten pony's betekend
Tut tut tut.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik doe dat expres om irritatie los te wekken bij die kankermongolenponie met haar kankerbek
Laat m maar, hij heeft een moeilijke jeugd gehad, en door een klap op z'n kop ook nog maar eens een beperkte woordenschatquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Tut tut tut.
Tevens is het pony.
Inderdaad hihiquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:54 schreef supergoederikker het volgende:
[..]
Laat m maar, hij heeft een moeilijke jeugd gehad, en door een klap op z'n kop ook nog maar eens een beperkte woordenschat
De oude my little pony zag er nog goed uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef speknek het volgende:
Toen ik 3 was leende ik een My Little Pony film van een achternichtje, en toen kwam ze hem een paar weken later ophalen en moest ik heel hard huilenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
De oude my little pony zag er nog goed uit.
dit is weer grafische troep
Dat was erg interessant, maar niet erg informatief.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Alles wat je moet weten: http://www.reddit.com/r/clopclop
Nou, hier dan;quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat was erg interessant, maar niet erg informatief.
Aha ik zie de verwarring. Ik weet wel wat my little pony is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nou, hier dan;
http://mlp.wikia.com/wiki/My_Little_Pony_Friendship_is_Magic_Wiki
Je geeft ze hier echt iets te veel creditquote:Op woensdag 7 december 2011 00:51 schreef Oberonn het volgende:
Volgens mij doelen de meeste 'bronies' erop om juist zulke topics te maken.. Je lokt ze nu juist uit en iedere keer dat je kanker zegt komt er een glimlach op het gezicht van een brony.
Overigens vinden ze het juist fijn om zo uitgelachen te worden, want aandacht vinden ze fijn. Ik vind de meme zelf niet zo leuk, maar het is wel echt geweldig om mensen uit te lokken...
Juist. Maar het is dus Bronyquote:
Tevens hebben ze wel dezelfde kenmerken en eigenschappen als een mongool, daar niet van.quote:
Nee, jij bent goed in je hoofd dat je zo tekeer gaat en anderen niet in hun waarde laat.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tevens hebben ze wel dezelfde kenmerken en eigenschappen als een mongool, daar niet van.
Bronies hebben geen waarde.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:22 schreef darpios het volgende:
[..]
Nee, jij bent goed in je hoofd dat je zo tekeer gaat en anderen niet in hun waarde laat.
Sorry hoor maar het is toch op zijn minst vreemd te noemen dat volwassen mensen zo gek zijn op iets wat voor kleine kinderen is gemaakt.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:22 schreef darpios het volgende:
[..]
Nee, jij bent goed in je hoofd dat je zo tekeer gaat en anderen niet in hun waarde laat.
Laat staan je zonen. De helft van die kerels op die foto's zijn van die bonkige baardmannen die niet zouden misstaan als matrozenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het is toch op zijn minst vreemd te noemen dat volwassen mensen zo gek zijn op iets wat voor kleine kinderen is gemaakt.
Nog vreemder als er websites zijn voor die mensen om samen te komen en vervolgens meetings gaan houden om te kunnen opscheppen over hun nieuwe aanwinst, een "applefarth sweet pink pony"of wat voor namen ze die dingen ook geven.
Ik zou het vrij zorgwekkend vinden als mijn dochters dat in hun volwassen leven nog leuk zouden vinden.
Dit was niet als trollpost bedoeld, als je een brony bent verlies je imo al je eigenwaarde.quote:
Sorry hoor, maar als je als volwassen persoon my little pony kijkt en in plaats van je als een normaal persoon daarvoor te schamen en dat te verbergen er trots op bent en blij mee gaat doen verdien je het niet om in je waarde gelaten te worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:22 schreef darpios het volgende:
[..]
doet me denken aan die reclame van mac donaldsquote:Op woensdag 7 december 2011 12:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Laat staan je zonen. De helft van die kerels op die foto's zijn van die bonkige baardmannen die niet zouden misstaan als matrozen
[..]
Dit was niet als trollpost bedoeld, als je een brony bent verlies je imo al je eigenwaarde.
Daar heb ik ooit een post van gezien, zo'n koekert ging zijn pony ruilen omdat hij hem al hadquote:Op woensdag 7 december 2011 12:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
doet me denken aan die reclame van mac donalds
Alleen die bronys doen dat dan met plezier, bestellen zelf een happymeal om zo'n pony.
Ja, dat is ehm.....triest.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een post van gezien, zo'n koekert ging zijn pony ruilen omdat hij hem al had
Natuurlijk is hij er blij mee, ze verdiend hier enorm veel geld mee... zou ik ook blij mee zijn als ik haar was.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:42 schreef Superslechterik het volgende:
Lauren Faust de maker van MLP is anders erg blij met de bronies en noemt ze in een officieel MLP promotie lied voor de serie. Ook DJ pon3 wordt daarin genoemd die door een bronie is gecreëerd.
Wat een bazen t shirtquote:Op woensdag 7 december 2011 13:09 schreef snakelady het volgende:
Ik vind net deze.....![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk, daarom zenden ze het ook uit op Nick jr. net na Dora en Diego, of ga je nu beweren dat dat ook niet voor kleine kinderen is?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:11 schreef Superslechterik het volgende:
Nog steeds niet snappen dat MLP FiM een ander concept is dan de originele MLP die wel voor kleine kinderen was.
Dan hebben ze smaak.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn dochters van 6 en 3 jaar kijken het!
Kijk eens een aflevering mee, dan zie je dat het veel meer is dan alleen een show voor 'kleine kinderen'. Zit ook genoeg humor en referenties richting de ouders (lees: volwassenen) in verstopt, even los van het feit dat het gewoon goed geanimeerd is, goede muziek heeft en de Engelse versie goede voices heeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom zenden ze het ook uit op Nick jr. net na Dora en Diego, of ga je nu beweren dat dat ook niet voor kleine kinderen is?
Mijn dochters van 6 en 3 jaar kijken het!
Ik heb wel eens meegegekeken, en het ziet er leuk en schattig uit ja, net als zoveel tekenfilms, wil niet zeggen dat het normaal is al volwassen mensen er idolaat van zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:31 schreef darpios het volgende:
[..]
Kijk eens een aflevering mee, dan zie je dat het veel meer is dan alleen een show voor 'kleine kinderen'. Zit ook genoeg humor en referenties richting de ouders (lees: volwassenen) in verstopt, even los van het feit dat het gewoon goed geanimeerd is, goede muziek heeft en de Engelse versie goede voices heeft.
Er is een groot verschil met een kinderserie waarin een aantal grapjes voor volwassenen verstopt zitten zodat de hele familie mee kan kijken en een serie die daadwerkelijk bedoeld is voor volwassenen. MLP is natuurlijk hooguit de eerste.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:31 schreef darpios het volgende:
[..]
Kijk eens een aflevering mee, dan zie je dat het veel meer is dan alleen een show voor 'kleine kinderen'. Zit ook genoeg humor en referenties richting de ouders (lees: volwassenen) in verstopt, even los van het feit dat het gewoon goed geanimeerd is, goede muziek heeft en de Engelse versie goede voices heeft.
Suggereren dat die serie niet voor kleine meisjes, maar voor mannen van in de 20-30 gemaakt is.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:11 schreef Superslechterik het volgende:
Nog steeds niet snappen dat MLP FiM een ander concept is dan de originele MLP die wel voor kleine kinderen was.
Die zaten in oudere tekenfilms ook hoor. Dat is nog geen excuus om helemaal uit je pan te gaan en als een klapjosti die serie te gaan adoreren, want het blijft ondanks die grappen gewoon kinderachtige prut voor kinderen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:31 schreef darpios het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegegekeken, en het ziet er leuk en schattig uit ja, net als zoveel tekenfilms, wil niet zeggen dat het normaal is al volwassen mensen er idolaat van zijn.
Begrijp me niet vrekeerd, iedereen mag doen wat ie wil van mij, maar echt heel gezond klinkt het niet voor mij als volwassenen zo graag in een kinderfantasiewereld leven.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:44 schreef Ezio het volgende:
Wat een ongelofelijke losers hier in dit topic, die pony kijkers die niets anders kunnen dan plaatjes posten uiteindelijk
Bij oudere tekenfilms snap ik het nog, dat is gewoon nostalgie, maar my little pony?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die zaten in oudere tekenfilms ook hoor. Dat is nog geen excuus om helemaal uit je pan te gaan en als een klapjosti die serie te gaan adoreren, want het blijft ondanks die grappen gewoon kinderachtige prut voor kinderen.
idd, en bijna iedereen kent wel een aantal liedjes van K3, niks mis mee, zolang je als volwassen man niet je kamer hebt volhangen met het drietal.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij oudere tekenfilms snap ik het nog, dat is gewoon nostalgie, maar my little pony?
Echt hequote:Op woensdag 7 december 2011 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij oudere tekenfilms snap ik het nog, dat is gewoon nostalgie, maar my little pony?
Geeft aan dat ze wel contactgestoord zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:44 schreef Ezio het volgende:
Wat een ongelofelijke losers hier in dit topic, die pony kijkers die niets anders kunnen dan plaatjes posten uiteindelijk
Preciesquote:Op woensdag 7 december 2011 13:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
idd, en bijna iedereen kent wel een aantal liedjes van K3, niks mis mee, zolang je als volwassen man niet je kamer hebt volhangen met het drietal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
My little pony heeft ook grapjes voor volwassenen erin.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Er is een groot verschil met een kinderserie waarin een aantal grapjes voor volwassenen verstopt zitten zodat de hele familie mee kan kijken en een serie die daadwerkelijk bedoeld is voor volwassenen. MLP is natuurlijk hooguit de eerste.
Dat zeg ik toch? Het is gericht op kinderen, maar heeft ook grapjes voor volwassenen erin zodat je het met het hele gezin kan kijken. Als je het echter als volwassen persoon in je eentje of met vrienden gaat zitten kijken moet je jezelf gewoon diep schamen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:58 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
My little pony heeft ook grapjes voor volwassenen erin.
De nieuwe my little pony is hetzelfde niveau als bijvoorbeeld een pixar film.
In principe voor kinderen, maar ook voor volwassenen erg leuk om te kijken.
Snakelady, je kinderen kijken ook vast films zoals UP?
De oude my little pony was echt voor kleine kinderen inderdaad.
Vroeger wel een abonnement gehad op de penny, daarna 2 echte ponies gekocht.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:06 schreef Zapato het volgende:
De vraag is: lees je dan ook de Penny en de Tina?
Helemaal niks, maar daar gaat het topic dan ook niet overquote:Op woensdag 7 december 2011 14:07 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Vroeger wel een abonnement gehad op de penny, daarna 2 echte ponies gekocht.
Overigens koopt niet iedereen MLP zooi of gaat naar meetings.
Maar wat is er mis mee om als je je een keer verveeld MLP te kijken?
Maakt in mijn ogen niets uit of je dan MLP kijkt of langs Disney Channel zapt.
Dat kan dan ook best als je een keer verveeld bent en er niks op tv is. Maar als je heel trots verkondigt hoe graag je mlp kijkt of met z'n allen als volwassen mensen dat gaat kijken is er gewoon iets mis met je.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:07 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Vroeger wel een abonnement gehad op de penny, daarna 2 echte ponies gekocht.
Overigens koopt niet iedereen MLP zooi of gaat naar meetings.
Maar wat is er mis mee om als je je een keer verveeld MLP te kijken?
Maakt in mijn ogen niets uit of je dan MLP kijkt of langs Disney Channel zapt.
Of nog erger, jezelf gaat afrukken op MLP porn....quote:Op woensdag 7 december 2011 14:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat kan dan ook best als je een keer verveeld bent en er niks op tv is. Maar als je heel trots verkondigt hoe graag je mlp kijkt of met z'n allen als volwassen mensen dat gaat kijken is er gewoon iets mis met je.
Dat is wel echt heel foutquote:Op woensdag 7 december 2011 14:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of nog erger, jezelf gaat afrukken op MLP porn....
Je ziet geen 30 jarige mannen naar Finding Nemo meetings gaan hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:58 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
My little pony heeft ook grapjes voor volwassenen erin.
De nieuwe my little pony is hetzelfde niveau als bijvoorbeeld een pixar film.
In principe voor kinderen, maar ook voor volwassenen erg leuk om te kijken.
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:46 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Sowieso mensen die 4chan shit overnemen buiten 4chan en trollface plaatjes als UI zetten
"Kijk! Ik snap het internet!"
Er zijn wel Disney meetings hoor...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je ziet geen 30 jarige mannen naar Finding Nemo meetings gaan hoor
En zo is het maar net. Daarom zeg ik ook: Als ik zulke gasten op straat tegen kom ros ik ze tegen hun lelleke kankerkoppen aanquote:Op woensdag 7 december 2011 00:51 schreef Oberonn het volgende:
Volgens mij doelen de meeste 'bronies' erop om juist zulke topics te maken.. Je lokt ze nu juist uit en iedere keer dat je kanker zegt komt er een glimlach op het gezicht van een brony.
Overigens vinden ze het juist fijn om zo uitgelachen te worden, want aandacht vinden ze fijn. Ik vind de meme zelf niet zo leuk, maar het is wel echt geweldig om mensen uit te lokken...
God verbiedt mensen om iets leuks te vinden en een hobby te hebben wat niet in het sociaal wenselijk plaatje van de rest past (mag ik even kotsen) en er tijd/geld in te steken.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:02 schreef snakelady het volgende:
Het gaat me er niet eens om dat volwassenen een tekenfilm kijken, maar southpark, familyguy, american dad, dat zijn tekengilms voor volwassenen.
MLP welke versie dan ook niet, dat is gericht op kleine kinderen, als je als volwassene daar naar kijkt en een keer grinnikt, dat kan, doe ik ook, maar er vanalles voor sparen, een forum oprichten en naar meetings gaan, dat gaat toch echt wat te ver naar mijn mening.
Andere mensen worden lastig gevallen met de zeer irritante aanwezigheid (zowel fysiek want lelijk als digitaal). Zoals ook op 4chan complete topics gekaapt worden. Dan mogen ze van mij allemaal kanker krijgen. Derhalve als stront dienen "bronies" behandeld te worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef darpios het volgende:
[..]
God verbiedt mensen om iets leuks te vinden en een hobby te hebben wat niet in het sociaal wenselijk plaatje van de rest past (mag ik even kotsen) en er tijd/geld in te steken.
Hoi B.quote:
Je kan er natuurlijk ook normaal wat van zeggen i.p.v. gelijk met kanker dit kanker dat te gaan gooien.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Andere mensen worden lastig gevallen met de zeer irritante aanwezigheid (zowel fysiek want lelijk als digitaal). Zoals ook op 4chan complete topics gekaapt worden. Dan mogen ze van mij allemaal kanker krijgen. Derhalve als stront dienen "bronies" behandeld te worden.
Tenzij je een 12-jarige kneus bent, niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:56 schreef Liarjack het volgende:
Maar ik dacht juist dat met kanker schelden cool was :<
Bronies die anderen denken te gaan dissen op 'coolheid' en 'leeftijd'quote:Op woensdag 7 december 2011 15:58 schreef darpios het volgende:
[..]
Tenzij je een 12-jarige kneus bent, niet.
Nee, jij bent stoer en volwassen met je kreten:quote:Op woensdag 7 december 2011 16:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bronies die anderen denken te gaan dissen op 'coolheid' en 'leeftijd'![]()
Ohhh credibility!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik doe dat expres om irritatie los te wekken bij die kankermongolenponie met haar kankerbek
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Daarom zeg ik ook: Als ik zulke gasten op straat tegen kom ros ik ze tegen hun lelleke kankerkoppen aan
Hier heeft het geen zin, want dat vinden ze 'stoer' om zo te reageren. Een soort van onbeargumenteerde troll.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bronies die anderen denken te gaan dissen op 'coolheid' en 'leeftijd'![]()
Ohhh credibility!
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]Idd, altijd vol argumentatie die phonys
Nouja, elke soort heeft zo zijn geretardeerde outcasts. Mooi dat jullie toch nog denken mee te doen
![]()
Nee hoor dat is over iets zeiken terwijl je het nog niet eens heb gezienquote:Dat moet toch wel een van de meest trieste internetfenomenen ooit zijn, die my little pony plaatjes.
oh nee! 'Het kwaad was geschied' verschikkelijk! plaatjes van ponies! mijn ogen! srsly als je van een paar pony plaatjes al overstuur raak dan vraag ik me af wat je op het internet doetquote:Overal duiken ze op, zelfs FOK! is niet veilig.
Gelukkig werd dit vrijwel direct afgestraft en heeft de schuldige poster zijn lelijke snoet niet meer laten zien, maar het kwaad was reeds geschied.
Beetje kansloos om over iets te klagen als je niet eens weet waar je het over hebtquote:Nu heb ik nooit ook maar een minuut van die serie gezien,
Goh.. hoe zou DAT nou kunnen.. mischien omdat je de serie niet heb gezien baklap?quote:maar ik snap echt niet hoe een stel 20-30 plussers serieus naar een tekenfilm kan kijken die gemaakt is voor meisjes die nog in dit millennium geboren zijn,
Stel je voor dat er WEL tolerante mensen op de wereld zijn *le-gasp* de echte wereld is anders dan het internet voor het geval je het nog niet door hadquote:en dat ze zich er op de een of andere manier van overtuigd hebben dat het sociaal acceptabel is gaat mijn pet helemáál te boven
ik dacht dat je zei dat we eerlijk gingen zijn :/quote:Laten we eerlijk zijn; als je als volwassen kerel naar My Little Pony kijkt voor je plezier, dan heb je gewoon een joekel van een geslachtsidentiteitsstoornis,
quote:en waarschijnlijk is het aantal chromosoompjes dat je van pappie en mammie gekregen hebt niet 46.
quote:Wellicht ben je dan een aardappel, die hebben er naar verluidt 48.
quote:Klacht: Volwassen mannetjes die naar MLP kijken en dat vervolgens overal moeten gaan vertellen met behulp van plaatjes
Uiteraard.quote:
Sorry, ik zag het ponyplaatje en heb derhalve besloten je post niet te lezen. Jammer van de moeite.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef Liarjack het volgende:
Back to basic
[..]
Nee hoor dat is over iets zeiken terwijl je het nog niet eens heb gezien
[..]
oh nee! 'Het kwaad was geschied' verschikkelijk! plaatjes van ponies! mijn ogen! srsly als je van een paar pony plaatjes al overstuur raak dan vraag ik me af wat je op het internet doet
[..]
Beetje kansloos om over iets te klagen als je niet eens weet waar je het over hebt
[..]
Goh.. hoe zou DAT nou kunnen.. mischien omdat je de serie niet heb gezien baklap?
[..]
Stel je voor dat er WEL tolerante mensen op de wereld zijn *le-gasp* de echte wereld is anders dan het internet voor het geval je het nog niet door had
het is jou Mening dat het niet acceptabel is. hoe jij het state komt het over alsof iedereen ons bronies gek vind en een stel basement dwellers ik heb aan meerdere mensen van mijn leeftijd (24) de ponies laten zien en gevraagt wat hun dr van vonden so far heb ik niet een negatieve reactie gehad
tuurlijk niet iedereen zou de serie gaan kijken maar ze moesten toegeven dat de serie leuk in elkaar zit en ze snappen waarom zoveel mensen de serie leuk vinden
[..]
ik dacht dat je zei dat we eerlijk gingen zijn :/
ik kijk MLP en ik heb geen geslachtsidentiteitsstoornis hate to burst your bubble :/
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hihi leuk hoor!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef Liarjack het volgende:
Back to basic
[..]
Nee hoor dat is over iets zeiken terwijl je het nog niet eens heb gezien
[..]
oh nee! 'Het kwaad was geschied' verschikkelijk! plaatjes van ponies! mijn ogen! srsly als je van een paar pony plaatjes al overstuur raak dan vraag ik me af wat je op het internet doet
[..]
Beetje kansloos om over iets te klagen als je niet eens weet waar je het over hebt
[..]
Goh.. hoe zou DAT nou kunnen.. mischien omdat je de serie niet heb gezien baklap?
[..]
Stel je voor dat er WEL tolerante mensen op de wereld zijn *le-gasp* de echte wereld is anders dan het internet voor het geval je het nog niet door had
het is jou Mening dat het niet acceptabel is. hoe jij het state komt het over alsof iedereen ons bronies gek vind en een stel basement dwellers ik heb aan meerdere mensen van mijn leeftijd (24) de ponies laten zien en gevraagt wat hun dr van vonden so far heb ik niet een negatieve reactie gehad
tuurlijk niet iedereen zou de serie gaan kijken maar ze moesten toegeven dat de serie leuk in elkaar zit en ze snappen waarom zoveel mensen de serie leuk vinden
[..]
ik dacht dat je zei dat we eerlijk gingen zijn :/
ik kijk MLP en ik heb geen geslachtsidentiteitsstoornis hate to burst your bubble :/
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar zelf wel verschijnen en trollen in een anti-pony topic. Smerige Hypocriet.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:58 schreef darpios het volgende:
[..]
Tenzij je een 12-jarige kneus bent, niet.
Trouwens, ik herinner me net dat 'we' al een topic hebben lopen maar dat er een paar maand niks is gepost. My Little Pony: Friendship is Magic
Haters gaarne wegblijven.![]()
Probeer het nog eens zonder plaatjes, dan lees ik hem.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:27 schreef Liarjack het volgende:
*Maakt post met argumenten*
*word niet gelezen omdat er pony plaatje bij zit*
[ afbeelding ]
Mensen die voornamelijk communiceren via ponyplaatjes zijn niet echt serieus te nemen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:27 schreef Liarjack het volgende:
*Maakt post met argumenten*
*word niet gelezen omdat er pony plaatje bij zit*
[ afbeelding ]
Als ik zo'n plaatje zie neem ik al aan dat de post volkomen achterlijk en vol kanker is.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:29 schreef themole het volgende:
[..]
Mensen die voornamelijk communiceren via ponyplaatjes zijn niet echt serieus te nemen.
quote:
Wie is er nou aan het trollen dan, kneus.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar zelf wel verschijnen en trollen in een anti-pony topic. Smerige Hypocriet.
Oja, tevens pot, ketel, zwart. Hypocriet.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaha ik postte een plaatje om een punt te maken, hilarisch, wat leuk hahaha
Jij komt hier om ons weleens even te vertellen hoe geweldig die ponies wel niet zijn, maar wij mogen niet in dat topic komen zeggen hoe kut ze wel niet zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 17:34 schreef darpios het volgende:
[..]
Wie is er nou aan het trollen dan, kneus.
Dat was het punt dus, ongelofelijke faler.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:34 schreef darpios het volgende:
[..]
Oja, tevens pot, ketel, zwart. Hypocriet.
En nu net doen alsof je het zo bedoelde.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat was het punt dus, ongelofelijke faler.
Dat zie je toch zelf in die postquote:Op woensdag 7 december 2011 17:36 schreef darpios het volgende:
[..]
En nu net doen alsof je het zo bedoelde.
Omdat jullie in dit topic al bezig zijn te ragen als 12jarigen (kanker dit, kanker dat).quote:Op woensdag 7 december 2011 17:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij komt hier om ons weleens even te vertellen hoe geweldig die ponies wel niet zijn, maar wij mogen niet in dat topic komen zeggen hoe kut ze wel niet zijn
Tuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat zie je toch zelf in die post![]()
Het staat er letterlijk
Kijk onder het plaatje, lief geestelijk gehandicapt wezentjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |