quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso die domme 4chankankermeuk moet opdonderen
die jelly en u mad opmerkingen en plaatjes zijn ook gewoon pure aids
Flikker lekker op naar 4chan als je het zou grappig vindt
Noh, kun je die foto nog vinden?quote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef zoldernerd het volgende:
Ik moet echt lachen om die mensen hoor.![]()
Ik zag laatst een foto van een "bronie-meeting" die blijkbaar in Nederland was.. Ik voelde echt een plaatsvervangende schaamte dat zij zich in het openbaar durfden te verzamelen onder een enorm groot bord met een pony er op.
Zoek op broniemeeting en kom hier uit:quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Noh, kun je die foto nog vinden?
Zo wees een kennis van me er laatst trouwens op dat er een pony hentai website is tegenwoordig
Rule 34quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zo wees een kennis van me er laatst trouwens op dat er een pony hentai website is tegenwoordig
Had het natuurlijk kunnen weten jaquote:
Daar zal ik even flink mijn best voor moeten doen. x') Als ik nou had onthouden bij wie ik die foto nou had gezien..quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef zoldernerd het volgende:
Ik moet echt lachen om die mensen hoor.![]()
Ik zag laatst een foto van een "bronie-meeting" die blijkbaar in Nederland was.. Ik voelde echt een plaatsvervangende schaamte dat zij zich in het openbaar durfden te verzamelen onder een enorm groot bord met een pony er op.
Uit dat topic;quote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef themole het volgende:
[..]
Zoek op broniemeeting en kom hier uit:
http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?f=16&t=20971
Dat topic
Geweldigquote:ik had er graag bij willen zijn als Big Mac, maar dat komt ander keer wel
Ik kom ook voor de lol ff zeggen dat ik het al 2x in het engels uitgekeken heb (ben benieuwd naar epi 2 van season 2 x3)
Waarom hebben ze hun vriendinnen niet meegenomen naar die meet?quote:
Die vooraan met die hoed ben ik. Achteraan aansluiten he dames.quote:
Systeembeheerders.quote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Echt alleen maar van de systeembeheerders.
Dan gaan ze een keer de wijde wereld in, dan is het om samen met andere maagdelijke contactgestoorden over tekenfilmponies te pratenquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Echt alleen maar van de systeembeheerders.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Echt alleen maar van die systeembeheerders.
Meisjes zijn Honies.quote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Loverrrr het volgende:
Maar jongens zijn dus bronies en meisjes ponies?
Te doen, okay. Dat zijn wel meer kinder tekenfilm series als er toevallig even niets beters op tv is.quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Bushalte het volgende:
Om eerlijk te zijn is die MLP serie nog best te doen hoor. Terwijl ik een jongen ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |