Je had net zo goed 'FIPOquote:
Waarom dan? Ik begrijp dat echt nietquote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef Nikmans het volgende:
Het is leuk op het internet om te zeggen dat je my little pony tof vindt maar eigenlijk is het helemaal niet grappig
Ja, maar dit klinkt leuker.quote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je had net zo goed 'FIPO![]()
![]()
' kunnen schrijven, want dat is wat je werkelijk bedoelt.
Toch zitten we daar niet op te wachten. Verbeter je gedrag dus maar.quote:
Wedden dat je nu precies zo'n reactie krijgt van een of andere fok! grapkeutelquote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso die domme 4chankankermeuk moet opdonderen
die jelly en u mad opmerkingen en plaatjes zijn ook gewoon pure aids
Flikker lekker op naar 4chan als je het zou grappig vindt
Er zijn dergelijke ziektes waarbij je ook 48 chromosomen hebt. Niet zo leuk om daar grappen over te maken, maar dat terzijde.quote:
En jij bent het hiermee eens?quote:
En dit.quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kom hier niet net pas achter hoor, het heeft voor mij gewoon nu pas het punt bereikt waar ik me eraan begin te ergerenquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Bromoquote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Akwasi het volgende:
Iedereen hier die een brony is kan een brohoof van mij krijgen /) (\
quote:Op maandag 5 december 2011 21:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik kom hier niet net pas achter hoor, het heeft voor mij gewoon nu pas het punt bereikt waar ik me eraan begin te ergeren
Noh, kun je die foto nog vinden?quote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef zoldernerd het volgende:
Ik moet echt lachen om die mensen hoor.![]()
Ik zag laatst een foto van een "bronie-meeting" die blijkbaar in Nederland was.. Ik voelde echt een plaatsvervangende schaamte dat zij zich in het openbaar durfden te verzamelen onder een enorm groot bord met een pony er op.
Zoek op broniemeeting en kom hier uit:quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Noh, kun je die foto nog vinden?
Zo wees een kennis van me er laatst trouwens op dat er een pony hentai website is tegenwoordig
Rule 34quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zo wees een kennis van me er laatst trouwens op dat er een pony hentai website is tegenwoordig
Had het natuurlijk kunnen weten jaquote:
Daar zal ik even flink mijn best voor moeten doen. x') Als ik nou had onthouden bij wie ik die foto nou had gezien..quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef zoldernerd het volgende:
Ik moet echt lachen om die mensen hoor.![]()
Ik zag laatst een foto van een "bronie-meeting" die blijkbaar in Nederland was.. Ik voelde echt een plaatsvervangende schaamte dat zij zich in het openbaar durfden te verzamelen onder een enorm groot bord met een pony er op.
Uit dat topic;quote:Op maandag 5 december 2011 22:27 schreef themole het volgende:
[..]
Zoek op broniemeeting en kom hier uit:
http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?f=16&t=20971
Dat topic
Geweldigquote:ik had er graag bij willen zijn als Big Mac, maar dat komt ander keer wel
Ik kom ook voor de lol ff zeggen dat ik het al 2x in het engels uitgekeken heb (ben benieuwd naar epi 2 van season 2 x3)
Waarom hebben ze hun vriendinnen niet meegenomen naar die meet?quote:
Die vooraan met die hoed ben ik. Achteraan aansluiten he dames.quote:
Systeembeheerders.quote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Echt alleen maar van de systeembeheerders.
Dan gaan ze een keer de wijde wereld in, dan is het om samen met andere maagdelijke contactgestoorden over tekenfilmponies te pratenquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Echt alleen maar van de systeembeheerders.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Echt alleen maar van die systeembeheerders.
Meisjes zijn Honies.quote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Loverrrr het volgende:
Maar jongens zijn dus bronies en meisjes ponies?
Te doen, okay. Dat zijn wel meer kinder tekenfilm series als er toevallig even niets beters op tv is.quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Bushalte het volgende:
Om eerlijk te zijn is die MLP serie nog best te doen hoor. Terwijl ik een jongen ben.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Bushalte het volgende:
Om eerlijk te zijn is die MLP serie nog best te doen hoor. Terwijl ik een jongen ben.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Bushalte het volgende:
Haha, echt waar?quote:
Inleveren die man-card. Volgende week komt er iemand om je testosteron af te tappen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Bushalte het volgende:
Weet ik veelquote:Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Haha, echt waar?Valt me eigenlijk nu pas op dat ik nog nooit heb gehoord van een vrouwelijke brony :'
quote:
quote:1. A brony is a male that likes My little pony:friendship is magic. 2. What is a female brony called? I have heard filly. pegasister etc
Nu ik er zo naar kijk.. misschien wel.quote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
die met roze truitje bn je hommotje ofso
quote:Op maandag 5 december 2011 22:45 schreef zoldernerd het volgende:
Rectum was me voor. x')
Voor mensen die graag foto's van een andere angle zien:
[ afbeelding ]
Waar danquote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Er zit er eentje bij die wel te doen is.
Ik zie ook niemand bij wie deze omschrijving past.quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Kartonnen doos?quote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Superslechterik het volgende:
Dat meisje met blauwe muts?quote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik zie ook niemand bij wie deze omschrijving past.
Ik hou niet van blauwe mutsen.quote:
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 23:18 schreef zoldernerd het volgende:
[..]
Valt Superslechterik op meisjes?
Geen meisje dus? Of keek je gewoon of de meisjes te doen waren voor als je wel op meisjes viel? x')quote:
Ja.quote:Op maandag 5 december 2011 23:23 schreef zoldernerd het volgende:
Die ene die kijkt alsof iemand een vinger in zijn ster steekt?
hmm...met die hoed heeft ook wel wat.quote:Op maandag 5 december 2011 23:22 schreef Superslechterik het volgende:
De derde van links is best te doen.
En terecht, die zijn op dat vee gaan rukkenquote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef Nikmans het volgende:
Kijk al die 4channers die net nog beweerden MLP zo vet te vinden allemaal afgetaaid zijn uit dit topic[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die url trouwens
Royal sadness
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:06 schreef Ezio het volgende:
Heb het die vriend van me ff gevraagd, hier is de reddit erotische pony sectie.
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die url trouwens
Royal sadness
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:06 schreef Ezio het volgende:
Heb het die vriend van me ff gevraagd, hier is de reddit erotische pony sectie.
NSFWMijn ogen wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die url trouwens
Royal sadnessGa weg
he geen fotos van de fokmeet hier plaatsen haal weg aubquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Echt alleen maar van die systeembeheerders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |